Gjest IreneV Skrevet 20. februar 2023 #33761 Skrevet 20. februar 2023 Isild skrev (Akkurat nå): Hvis hun skal bli stueren igjen, så tror jeg hun må gjøre en Lene Alexandra. Hennes nullpunkt var vel "My boobs are okay". Hun holdt ord! Det skal hun ha. Imponert over henne. Selv om det tok litt av "andre veien" en stund, med ekstrem muskelbygging.
Era Vulgaris Skrevet 20. februar 2023 #33762 Skrevet 20. februar 2023 Isild skrev (29 minutter siden): Hvis hun skal bli stueren igjen, så tror jeg hun må gjøre en Lene Alexandra. Hennes nullpunkt var vel "My boobs are okay". Problemet for SE er i så fall at hun aldri kommer tilbake til det naturlige. Mange av inngrepene og behandlingene hun har fått gjennomført er ireversible. Hvordan blir man kvitt pillow face? 6 4
Gjest IreneV Skrevet 20. februar 2023 #33763 Skrevet 20. februar 2023 Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Problemet for SE er i så fall at hun aldri kommer tilbake til det naturlige. Mange av inngrepene og behandlingene hun har fått gjennomført er ireversible. Hvordan blir man kvitt pillow face? Bakdelen og «hoftene» blir verst. Og nesa er tydelig ødelagt. Blir vanskelig å trene med den. Det blir antagelig vanskelig å leve med den efterhvert. Må ha pusteapparat tenker jeg, om natten i alle fall.
Blueberrysmoothie Skrevet 20. februar 2023 #33764 Skrevet 20. februar 2023 Kathrina skrev (På 17.2.2023 den 23.11): Hadde sett fram til Nytt på Nytt i dag og var spent på hva de ville si ang Saken. Tamt og ganske kjedelig var nå min litt strenge dom. Hadde de munnkurv? Det hele manglet en snert som de på sitt beste kan ha.De virket noe ufrie og latteren var x falsk. Det var tydligvis viktig at ikke NRK skulle bli latterliggjort ..NRK har jo en så sinnsykt dårlig sak at her må en trå varsomt...😉 Da så du noe annet enn meg! Når de harselerer med selveste NRK sjefen, sin egen sjef og limer inn hodet hennes på Nora Hauklands kropp på kokain bildet sånn at det er NRK sjefen som holder posen, da har man baller! De var ikke redde for å henge ut NRK sin posisjon i dette, med deres ansvar for hva NRK bidrar med å fronte til unge. 19 3
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33765 Skrevet 20. februar 2023 9 minutter siden, Era Vulgaris said: Problemet for SE er i så fall at hun aldri kommer tilbake til det naturlige. Mange av inngrepene og behandlingene hun har fått gjennomført er ireversible. Hvordan blir man kvitt pillow face? Jeg er bekymret for hennes del hvordan det blir med nesa, jeg. Man så jo hvordan det gikk med Michael Jackson etterhvert. SE sin nese begynner å bli skummelt lik. 9
Isild Skrevet 20. februar 2023 #33766 Skrevet 20. februar 2023 Era Vulgaris skrev (10 minutter siden): Problemet for SE er i så fall at hun aldri kommer tilbake til det naturlige. Mange av inngrepene og behandlingene hun har fått gjennomført er ireversible. Hvordan blir man kvitt pillow face? Det er helt sant, hun har vært så ekstrem at det meste er irreversibelt nå. Det man kan håpe på er at hun selv ser galskapen en dag og faktisk gjør det jeg en gang trodde hun var på vei mot - være en kraftig stemme som advarer ungdommer mot å gjøre det samme. Det er en stemme de ville lytte til tror jeg. Trodde som sagt en kort periode hun var på vei mot det. Det viste seg vel i ettertid å være den perioden hun hadde en hekt på Thodesen og prøvde hardt å være noe annet enn det hun egentlig er. 5
Gjest IreneV Skrevet 20. februar 2023 #33767 Skrevet 20. februar 2023 Vixella skrev (16 minutter siden): Jeg er bekymret for hennes del hvordan det blir med nesa, jeg. Man så jo hvordan det gikk med Michael Jackson etterhvert. SE sin nese begynner å bli skummelt lik. Hun er avhengig av nesespray, 100% sikker på det. I tillegg tipper jeg nesen er helt iskald, uten særlig blodsirkulasjon, og da er veien kort til nekrose. Hun må passe godt på i kuldegrader.
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33768 Skrevet 20. februar 2023 Just now, IreneV said: Hun er avhengig av nesespray, 100% sikker på det. I tillegg tipper jeg nesen er helt iskald, uten særlig blodsirkulasjon, og da er veien kort til nekrose. Hun må passe godt på i kuldegrader. Høres ubehagelig ut. 😕 3
Gjest IreneV Skrevet 20. februar 2023 #33769 Skrevet 20. februar 2023 Vixella skrev (4 minutter siden): Høres ubehagelig ut. 😕 At hun tør å drikke seg full og ta kokain er uforståelig. Et sår eller fall kan være fatalt for den nesen der.
Blueberrysmoothie Skrevet 20. februar 2023 #33770 Skrevet 20. februar 2023 IreneV skrev (1 time siden): Mulig tiden er inne for OnlyFans. Det er jo strengt tatt der hun hører hjemme. Hun har nok penger til å klare seg godt livet ut. Mulig hun må legge om livsstilen og forbruket til litt mer normalt bruk for å slippe å noen gang behøve å jobbe igjen, men jeg tror det smarteste hun kan gjøre for egen skyld nå er å legge opp karrieren og trekke seg vekk fra rampelyset for godt. Da mener jeg først og fremst for å ivareta sin egen psyke og ikke fortsette å ødelegge livet sitt på status, skandaler, overfladisk livsstil og overfladiske vennskap, operasjoner og rus. Men vi får se om det ekstreme eksponeringsbehovet og se-meg behovet fortsetter å trumfe all fornuft.. 7
Gjest IreneV Skrevet 20. februar 2023 #33771 Skrevet 20. februar 2023 Blueberrysmoothie skrev (6 minutter siden): Hun har nok penger til å klare seg godt livet ut. Mulig hun må legge om livsstilen og forbruket til litt mer normalt bruk for å slippe å noen gang behøve å jobbe igjen, men jeg tror det smarteste hun kan gjøre for egen skyld nå er å legge opp karrieren og trekke seg vekk fra rampelyset for godt. Da mener jeg først og fremst for å ivareta sin egen psyke og ikke fortsette å ødelegge livet sitt på status, skandaler, overfladisk livsstil og overfladiske vennskap, operasjoner og rus. Men vi får se om det ekstreme eksponeringsbehovet og se-meg behovet fortsetter å trumfe all fornuft.. Helseproblemer og "vedlikehold" som følge av plastisk kirurgi vil koste henne ganske mye. Implantater må byttes ut jevnlig, og den nesa...gud vet hva som skjer der, men det kan bli veldig dyrt. Og hun har ikke spesielt mye i formue. så hun må nok belage seg på en vanlig jobb, eller fortsette i samme spor.
Blueberrysmoothie Skrevet 20. februar 2023 #33772 Skrevet 20. februar 2023 IreneV skrev (2 minutter siden): Helseproblemer og "vedlikehold" som følge av plastisk kirurgi vil koste henne ganske mye. Implantater må byttes ut jevnlig, og den nesa...gud vet hva som skjer der, men det kan bli veldig dyrt. Og hun har ikke spesielt mye i formue. så hun må nok belage seg på en vanlig jobb, eller fortsette i samme spor. Er det ikke 8 mill hun tjener i året og eier bolig hun kjøpte til 25 mill? Hvor blir de 8 mill av hvis ingenting spares eller går i fond? Haha shit, jeg vet at hun har sagt hun bruker en mill i året på utseendet og sikkert like mye på livsstil, men dette kan man legge om. Boligen kan selges med fortjeneste og byttes i et hus i hjembyen sin til 2 mill. 3
J.. Skrevet 20. februar 2023 #33773 Skrevet 20. februar 2023 Blueberrysmoothie skrev (1 minutt siden): Er det ikke 8 mill hun tjener i året og eier bolig hun kjøpte til 25 mill? Hvor blir de 8 mill av hvis ingenting spares eller går i fond? Haha shit, jeg vet at hun har sagt hun bruker en mill i året på utseendet og sikkert like mye på livsstil, men dette kan man legge om. Boligen kan selges med fortjeneste og byttes i et hus i hjembyen sin til 2 mill. Leiligheten er verdt 11 mill,ikke 25. Og den er jo ikke nedbetalt,så er jo forøvrig banken som eier den. 9
Era Vulgaris Skrevet 20. februar 2023 #33774 Skrevet 20. februar 2023 Vixella skrev (56 minutter siden): Jeg er bekymret for hennes del hvordan det blir med nesa, jeg. Man så jo hvordan det gikk med Michael Jackson etterhvert. SE sin nese begynner å bli skummelt lik. Sa hun ikke at hun har en tråd inne i nesa som hindrer den i å kollapse, eller husker jeg feil? Tenk å utsette seg selv for noe sånn, kun for utseendets skyld. Mister du helsa, mister du alt. Og hun er kun 28 år. 9
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33775 Skrevet 20. februar 2023 Just now, Era Vulgaris said: Sa hun ikke at hun har en tråd inne i nesa som hindrer den i å kollapse, eller husker jeg feil? Tenk å utsette seg selv for noe sånn, kun for utseendets skyld. Mister du helsa, mister du alt. Og hun er kun 28 år. Seriøst? Det er jo helt galskap i så fall. Hun og jeg er jevngamle, og nesa hennes holder på å kollapse? Blir sjokka jeg. 13
Gjest IreneV Skrevet 20. februar 2023 #33776 Skrevet 20. februar 2023 Blueberrysmoothie skrev (Akkurat nå): Er det ikke 8 mill hun tjener i året og eier bolig hun kjøpte til 25 mill? Hvor blir de 8 mill av hvis ingenting spares eller går i fond? Haha shit, jeg vet at hun har sagt hun bruker en mill i året på utseendet og sikkert like mye på livsstil, men dette kan man legge om. Boligen kan selges med fortjeneste og byttes i et hus i hjembyen sin til 2 mill. Hun bruker antagelig vanvittig mye penger... Pusser opp årlig virker det som, og kjøper mye rådyre ting som taper seg i verdi. Noe kan være i fond, men formuen var ikke så stor mener jeg å huske. Leiligheten kan selvsagt selges og byttes ut med noe mindre. Betalte hun ikke 13 mill for leiligheten?
Era Vulgaris Skrevet 20. februar 2023 #33777 Skrevet 20. februar 2023 Vixella skrev (1 minutt siden): Seriøst? Det er jo helt galskap i så fall. Hun og jeg er jevngamle, og nesa hennes holder på å kollapse? Blir sjokka jeg. Ja, det er rystende at verken hun selv, nære relasjoner eller kirurgene som opererer henne, ikke tenker konsekvenser. Som jeg skrev tidligere i tråden, hun er i ferd med å bli et eksempel til skrekk og advarsel. På mange områder. 11
J.. Skrevet 20. februar 2023 #33778 Skrevet 20. februar 2023 IreneV skrev (3 minutter siden): Betalte hun ikke 13 mill for leiligheten? 11. 2
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #33779 Skrevet 20. februar 2023 Just now, Era Vulgaris said: Ja, det er rystende at verken hun selv, nære relasjoner eller kirurgene som opererer henne, ikke tenker konsekvenser. Som jeg skrev tidligere i tråden, hun er i ferd med å bli et eksempel til skrekk og advarsel. På mange områder. Veldig enig i dette. Jeg googlet og leste deler av et innlegg (det var sabla langt, så orket ikke å lese hele) og der står det at hun har måttet oppsøke kirurgen på nytt igjen på grunn av lyder når hun pustet og ubehag. Og dette var i 2019! Jeg var faktisk naiv nok til å tenke at en kirurg ville ha sagt nei til å utføre ytterlige operasjoner dersom man allerede er at det er på vei til å skli ut. Tenker da på at hun har gjort flere ting med ansiktet sitt siden 2019. Men som alltid er det vel penger som rår, da.. 9
Hulderen Skrevet 20. februar 2023 #33780 Skrevet 20. februar 2023 IreneV skrev (46 minutter siden): Hun er avhengig av nesespray, 100% sikker på det. I tillegg tipper jeg nesen er helt iskald, uten særlig blodsirkulasjon, og da er veien kort til nekrose. Hun må passe godt på i kuldegrader. Hun har fortalt at hun er avhengig av nesespray. Det kom frem når hun tømte og viste frem innholdet i nattbordskuffen. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå