Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hunter7 skrev (9 minutter siden):

Dette synes jeg ikke er flaut, men faktisk redelig gjort av Choi. Han erkjenner at han er presseetisk inhabil, og går offentlig ut med denne erkjennelsen. 

På den annen side burde han visst dette veldig godt. Nå ligger jo forsvarstalen  der, og han står for hva han har sagt, bare at han ikke skulle sagt det i egen avis. Men greit, bedre sent en aldri å innse at han er inhabil.

Denne skulle jeg gjerne lest, men er bak betalingsmur:

https://subjekt.no/2023/02/16/sophie-elise-og-andrew-tate-har-mye-til-felles/

Denne fikk jeg lest, det er også en ansatt i Subjekt, hun mener det handler om kvinneforakt:

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/det-er-en-helt-egen-form-for-kvinneforakt-i-den-gallen-vi-spyr-ut-til-unge-kvinnelige-influensere/o/5-95-919762

Endret av IreneV
Skrevet
Hunter7 skrev (9 minutter siden):

Dette synes jeg ikke er flaut, men faktisk redelig gjort av Choi. Han erkjenner at han er presseetisk inhabil, og går offentlig ut med denne erkjennelsen. 

Derfor sa jeg at jeg syns det var det.

Burde vært en tanke når han brukte egen spalte til å forsvare sin nære venninde,at han er inhabil.

• Liker 9
Skrevet (endret)
Hunter7 skrev (25 minutter siden):

Nja, han har jo også brukt egne SOME-plattformer til å nærmest gjøre narr av de som påpekte inhabiliteten hans fra publiseringen av forsvaret.

Endret av Glufseguri
Lagt inn lenke til twitterpost
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Glufseguri skrev (7 minutter siden):

Nja, han har jo også brukt egne SOME-plattformer til å nærmest gjøre narr av de som påpekte inhabiliteten hans fra publiseringen av forsvaret.

Fordi han er en anti-woke klovn, så forvent mye klovne-oppførsel fra den kanten 🤡

• Liker 7
Skrevet (endret)
TrixieLeeMiller skrev (1 time siden):

Eirin Eikefjord skriver det godt: 

https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/XbW11g/hva-er-likheten-mellom-nrk-og-sophie-elise

«At statskanalen søler felleskassen vekk på ræl, er et svik mot hele folket. Det bør ingen ta lett på.»

Fantastisk illustrasjon😄 https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/XbW11g/hva-er-likheten-mellom-nrk-og-sophie-elise79e1062d-aff1-48a0-8e18-24ab38fe2608?fit=crop&format=auto&h=1165&w=1900&s=4061f4d5aba0c4798aeeb02348300536037b6acb

Endret av Finlay
Skrevet
Glufseguri skrev (1 time siden):

Tror han ikke hadde noe valg om leserne hans fortsatt skulle ta avisen hans nogenlunde seriøst. At han i det hele tatt forsvarte venninnen sin i egen avis ødela nok mye. Det innså han litt for sent.

• Liker 23
  • Hjerte 2
Skrevet
Hunter7 skrev (2 timer siden):

Ja, men hvorfor bruke så lang tid på det? Helt ufattelig dårlig avgjørelse, alle vet jo at han er inhabil. 

• Liker 22
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Derfor sa jeg at jeg syns det var det.

Burde vært en tanke når han brukte egen spalte til å forsvare sin nære venninde,at han er inhabil.

Kalkulert fra han også. Like barn leker best.

Skrevet

Tror ikke var noe sjakktrekk fra Subjekt/Dannyboy.

Redaksjonen liker å tro de er på hugget og edgy når det gjelder kultur og samfunn.

Nå virker de (vel han) som forsvarere for oppblåste harry rosabloggere.

Selv han påstår han slår et slag for en liberal ruspolitikk tviler jeg han ville gått like hardt ut for å forsvare «mindre glamorøse» rusbrukere😏

• Liker 21
  • Hjerte 1
Skrevet
Isild skrev (7 timer siden):

Synd man ikke kan "si opp" hos NRK. 

Dette!

• Liker 9
Skrevet

Kanskje SE blir å se i den nye sesongen av Exit??litt samme ulla

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Burkababe
Skrevet
On 2/17/2023 at 7:58 PM, Helene1982 said:

Jeg tror dette er et (litt billig) forsøk på å vinne (reklameprisen) gullblyanten for byrået til DNB. Men den er fiffig

Hva betyr fiffig?

Synd DNB reklamen er morsom! Og Fantorangens parodi! Kivi med liten lynlåspose med hvitt pulver :hoho:

Gjest Burkababe
Skrevet

At det brukes kokain i rikmannskretser er vekl ingenting nytt. Det var knapt noe nytt da MM måtte ta avstand til fest-perioden sin . Det er mye annet som er mer bekymringsverdig ved SE: materialisme, operasjonene, at hun virker som hun ikke har noe annet innhold i livet enn å være en Barbiedokke uten et indre liv. 

Skrevet (endret)
velociraptor skrev (4 timer siden):

Jeg tror faktisk dette er rette veien å gå. Det ødelegger merkevaren, som er utrolig skadelig, både for henne og andre. Hvis SE selv tar dette agnet, som også er høyst reelt, så kan hun gjøre en helomvending. Merkevaren og SE AS som hun kjenner det legges med det dødt. Og med det hele hennes identitet. Jeg tror ikke man skal undervurdere hvor vanskelig det kan bli. Men hun har ressurser til det, om ikke annet, både til å få den hjelpen hun trenger, og til å etablere seg på nytt. Og jeg tror nok hun innerst inne vet at imaget SE AS er bygget opp på ikke er så bærekraftig i lengden. "Lolita" og "CandyGirl" blir ikke så hot når hun bikker 30 og går mot førti. 

Endret av IreneV
Skrevet (endret)
Isild skrev (3 timer siden):

Men merkevaren til SE AS sliter under dette. Alder og operasjoner kommer nå tydelig frem for alle, og hun fremstår som det hun er, en avdanket rosablogger som pusher ut syntetiske varer og plastisk kirurgi.  NOAH, Dyrevernalliansen, NRK og øvrige samarbeidspartnere vil  slite med å opprettholde sine argumenter om miljøengasjement. 

Endret av IreneV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...