Snublefot62 Skrevet 17. februar 2023 #33501 Skrevet 17. februar 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Nettopp. Jeg venter for eksempel i spenning på å se hvordan Nytt på Nytt håndterer denne saken. Synes ikke at DnB plutselig skal prøve seg som komikere liksom. Jeg og. Forventer at de har det med i manuset i kveld. Om ikke så vet vi at det skjer redaksjonelle påvirkninger innad i NRK basert på kommersielle interesser eller brannslukking. Hadde alle andre fått dette i trynet hadde Nytt på Nytt laget en sak på det. Forventer dermed at de gjør det i kveld også. 3 1
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #33502 Skrevet 17. februar 2023 Just now, Snublefot62 said: Jeg og. Forventer at de har det med i manuset i kveld. Om ikke så vet vi at det skjer redaksjonelle påvirkninger innad i NRK basert på kommersielle interesser eller brannslukking. Hadde alle andre fått dette i trynet hadde Nytt på Nytt laget en sak på det. Forventer dermed at de gjør det i kveld også. Dette er en del av skjermbilde fra NRK. Jeg har ikke sett videoen da jeg foretrekker å se sendingen i sin helhet. Dette blir nok det store emnet i kveld, tenker jeg. 5
Gjest Finlay Skrevet 17. februar 2023 #33503 Skrevet 17. februar 2023 Nå selges Candy Girl-godisen på svartebørsen😅 -Ifølge TV 2 ligger prisen på godteriet på 500 kr på finn.no, i tillegg til at noen er åpne for å ta imot bud. https://www.seher.no/studio/kjendisdognet-/664?post=124385
Shavasa Skrevet 17. februar 2023 #33504 Skrevet 17. februar 2023 Har et håp om at dyrevernere skal gå ut(historien om katten høres ikke ut som en seriøs oppdretter og som såkalt dyrevenn så adopterer man en katt istedet…) hadde også elsket at store profiler i Nrk sto fram og sa meningen sin(tenk Live Nelvik, Sagen brødrene, Ronny). Men rekner med de ikke får lov å gå offentlig ut med kritikk av arbeidsgiver 💩 5
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #33505 Skrevet 17. februar 2023 Just now, Finlay said: Nå selges Candy Girl-godisen på svartebørsen😅 -Ifølge TV 2 ligger prisen på godteriet på 500 kr på finn.no, i tillegg til at noen er åpne for å ta imot bud. https://www.seher.no/studio/kjendisdognet-/664?post=124385 ..jeg gremmes. 25
BaHare Skrevet 17. februar 2023 #33506 Skrevet 17. februar 2023 Marsh skrev (6 minutter siden): Får ikke håpe han her har rett Mener publiseringen ikke var tilfeldig: - Hun er en skandale-prinsesse (tv2.no) Hvilket management vil stå inne for en slik type markedsføring? Og hva i alle dager skal hun finne på neste gang? Tviler ikke på at hun vil komme opp med noe, men det må da gå ut over psyke og integritet til slutt. Hun tjener jo gode penger på det men til hvilken pris. Så serien til Linnea Myhre i dag, der snakker vi kvalitet og samfunnsnyttig. 😊 10
Skrottefar Skrevet 17. februar 2023 #33507 Skrevet 17. februar 2023 Vixella skrev (2 timer siden): Kaster ut en brannfakkel jeg, og tipper at absolutt ingen har noe som helst utbytte av den podcasten uansett alder. NRK reklamerer jo de som "Sophie og Fetisha er de frekke storesøstrene du ikke visste du trengte", og målgruppen er altså kvinner/jenter som er yngre enn disse 2......og NRK har rett i en ting, nemlig at SE og F er frekke, for det har vi fått med oss, men at de er storesøstrene man ikke visste man trengte, nja, tror de plasserte "ikke" på feil sted, for disse 2 er storesøstrene man IKKE trenger 12 2 4
Minombre Skrevet 17. februar 2023 #33508 Skrevet 17. februar 2023 Zenhouse skrev (36 minutter siden): Jeg synes ikke den DnB greien var morsom. Nå blir det nesten en kul greie ut av det- nesten slik at SE kan klappe seg på skulderen ved at hun har skapt en ny gimmick. Meningen er sikkert å gjøre litt narr- men er redd virkningen for noen blir motsatt.. Det kan vel tolkes forskjellig ja, men tror de aller fleste klarer å ha to tanker i hodet samtidig. Jeg er total motstander av å fronte det livet SE lever og syns saken mot henne er alvorlig. Jeg har vært motstander av bedriften hennes i flere år og mener hun er et elendig forbilde. Men, innlegget til DNB traff min humor😄 Om SE tar dette (og mange titalls andre som har brukt «quoten» hennes) som om hun har skapt en kul gimmick, sier det ganske mye om henne etter all kritikken hun har fått den siste uka. Jeg håper og tror at folk kommer til å se mer med kritiske øyne på henne fremover, både potensielle samarbeidspartnere og vanlige folk. 8
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #33509 Skrevet 17. februar 2023 Just now, Skrottefar said: NRK reklamerer jo de som "Sophie og Fetisha er de frekke storesøstrene du ikke visste du trengte", og målgruppen er altså kvinner/jenter som er yngre enn disse 2......og NRK har rett i en ting, nemlig at SE og F er frekke, for det har vi fått med oss, men at de er storesøstrene man ikke visste man trengte, nja, tror de plasserte "ikke" på feil sted, for disse 2 er storesøstrene man IKKE trenger Godt sagt! 4 1
Stay Skrevet 17. februar 2023 #33510 Skrevet 17. februar 2023 Zenhouse skrev (44 minutter siden): Jeg synes ikke den DnB greien var morsom. Nå blir det nesten en kul greie ut av det- nesten slik at SE kan klappe seg på skulderen ved at hun har skapt en ny gimmick. Meningen er sikkert å gjøre litt narr- men er redd virkningen for noen blir motsatt.. Enig. På God morgen Norge hadde de også en variant i dag, noe ala "Livet blir ca en million ganger morsommere når man har fastelavnsboller" eller lignende.. de lo og koste seg. Synes det ble litt feil.. 9
Gjest IreneV Skrevet 17. februar 2023 #33511 Skrevet 17. februar 2023 Vixella skrev (15 minutter siden): Dette er en del av skjermbilde fra NRK. Jeg har ikke sett videoen da jeg foretrekker å se sendingen i sin helhet. Dette blir nok det store emnet i kveld, tenker jeg. Veldig lite morsomt, det ille jeg så. Golden uskadeliggjør hele greia, og de støtter opp om historien til SE om at hun ikke visste at venninnen holdt i en pose.
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #33512 Skrevet 17. februar 2023 1 minutt siden, IreneV said: Veldig lite morsomt, det ille jeg så. Golden uskadeliggjør hele greia, og de støtter opp om historien til SE om at hun ikke visste at venninnen holdt i en pose. Virkelig? Jeg har som sagt ikke sett klippet, og det blir nok lettere å gjøre meg opp en mening når jeg har sett hele sendingen, men da tenker jeg at det kanskje er slik NRK ønsker at det skal omtales. 4 1
Helene1982 Skrevet 17. februar 2023 #33513 Skrevet 17. februar 2023 Minombre skrev (7 minutter siden): Det kan vel tolkes forskjellig ja, men tror de aller fleste klarer å ha to tanker i hodet samtidig. Jeg er total motstander av å fronte det livet SE lever og syns saken mot henne er alvorlig. Jeg har vært motstander av bedriften hennes i flere år og mener hun er et elendig forbilde. Men, innlegget til DNB traff min humor😄 Om SE tar dette (og mange titalls andre som har brukt «quoten» hennes) som om hun har skapt en kul gimmick, sier det ganske mye om henne etter all kritikken hun har fått den siste uka. Jeg håper og tror at folk kommer til å se mer med kritiske øyne på henne fremover, både potensielle samarbeidspartnere og vanlige folk. Jeg tror dette er et (litt billig) forsøk på å vinne (reklameprisen) gullblyanten for byrået til DNB. Men den er fiffig 2
Gjest IreneV Skrevet 17. februar 2023 #33514 Skrevet 17. februar 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Virkelig? Jeg har som sagt ikke sett klippet, og det blir nok lettere å gjøre meg opp en mening når jeg har sett hele sendingen, men da tenker jeg at det kanskje er slik NRK ønsker at det skal omtales. Nytt på nytt har jo ikke vært spesielt morsomt på mange år. Jeg tittet på episoden der Seltzer var med, og det var ganske morsomt.
Klink Skrevet 17. februar 2023 #33515 Skrevet 17. februar 2023 (endret) Jeg håper det er rett at hun bevisst har laget skandale. For hvis ikke har det jo åpenbart utviklet seg til større problemer enn noen uker på rehab kan fikse. Endret 17. februar 2023 av Klink 4 1
BaHare Skrevet 17. februar 2023 #33516 Skrevet 17. februar 2023 Minombre skrev (5 minutter siden): Det kan vel tolkes forskjellig ja, men tror de aller fleste klarer å ha to tanker i hodet samtidig. Jeg er total motstander av å fronte det livet SE lever og syns saken mot henne er alvorlig. Jeg har vært motstander av bedriften hennes i flere år og mener hun er et elendig forbilde. Men, innlegget til DNB traff min humor😄 Om SE tar dette (og mange titalls andre som har brukt «quoten» hennes) som om hun har skapt en kul gimmick, sier det ganske mye om henne etter all kritikken hun har fått den siste uka. Jeg håper og tror at folk kommer til å se mer med kritiske øyne på henne fremover, både potensielle samarbeidspartnere og vanlige folk. Ja, det kan vel ikke være kult å bli forbundet med narkotika uansett skulle en tro? For hun blir jo det om hun vil det eller ikke. Hvis det viser seg at det var en valgt strategi å få oppmerksomhet på så må nå det være med stor risiko. Men jeg blir like forundret over å se at de kommer unna med det hver gang dessverre. Eller nå har jeg sluttet å bli forundret, jeg bare registrerer. 😊 3
Gjest IreneV Skrevet 17. februar 2023 #33517 Skrevet 17. februar 2023 (endret) Hannah80 skrev (1 time siden): Tror rett og slett at de ikke har skjønt poenget. En kollega av meg på rundt femti, uttalte at det var rene "heksejakten" når det gjaldt SE. At hvis alle som tok seg ei stripe skulle miste jobben, så hadde mange fått sparken. Kjenner at jeg blir irritert når folk ikke gidder å sette seg inn i saken. De tror det handler kun om dette bildet, og at hun har operert seg(fordi hun selv er usikker ).Selv mange av de som sitter i kringkastingsrådet tror/trodde jo det. Men håper de har lest noen av klagene nå, grundig, og satt seg inn i hva en influencer er, ikke minst. Endret 17. februar 2023 av IreneV
Kollontaj Skrevet 17. februar 2023 #33518 Skrevet 17. februar 2023 Skrottefar skrev (24 minutter siden): NRK reklamerer jo de som "Sophie og Fetisha er de frekke storesøstrene du ikke visste du trengte", og målgruppen er altså kvinner/jenter som er yngre enn disse 2......og NRK har rett i en ting, nemlig at SE og F er frekke, for det har vi fått med oss, men at de er storesøstrene man ikke visste man trengte, nja, tror de plasserte "ikke" på feil sted, for disse 2 er storesøstrene man IKKE trenger Hvis Nrk virkelig ville blitt kvitt SE, kunne de henvist til innholdet i podcasten, for de har jo ikke fått det de har reklamert for, nemlig deres perspektiver på samfunnet. Men jeg tror nok de egentlig har fått frie tøyler, dessverre. Det samfunnsperspektivet var nok bare for å begrunne noe som ikke godt kan begrunnes; en podcast med skitprat som to fjortisgutter kunne gjort langt billigere. 27 3
Gjest IreneV Skrevet 17. februar 2023 #33519 Skrevet 17. februar 2023 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Hvis Nrk virkelig ville blitt kvitt SE, kunne de henvist til innholdet i podcasten, for de har jo ikke fått det de har reklamert for, nemlig deres perspektiver på samfunnet. Men jeg tror nok de egentlig har fått frie tøyler, dessverre. Det samfunnsperspektivet var nok bare for å begrunne noe som ikke godt kan begrunnes; en podcast med skitprat som to fjortisgutter kunne gjort langt billigere. Men hvor er tallene på hvor mange de treffer i målgruppen den var ment for? De må jo være på plass. Og hvis alle som skriver her inne har rett, så treffer de ikke i det hele tatt. Og det vil i så fall slå beina under hele satsingen, og sette en stopper for podcasten. For de har nok programmer for 40+ vil jeg tro? Og om det er sånn at de når ut til målgruppen, så har de nå over 3000 klager som forteller dem hvorfor det er en dårlig ide.
J.. Skrevet 17. februar 2023 #33520 Skrevet 17. februar 2023 https://www.facebook.com/80338114015/posts/pfbid02VvgJLMUgv7GeRmK78SykP17Tpbhh2LbsHuGyQKgmNdgUJ8STzanmvEMTAE2mKhs2l/ 6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå