J.. Skrevet 17. februar 2023 #33481 Skrevet 17. februar 2023 Minombre skrev (3 minutter siden): hihi 😄 😂😂😂 6
Hannah80 Skrevet 17. februar 2023 #33482 Skrevet 17. februar 2023 Honey Dew skrev (54 minutter siden): Jeg er sjokkert over støtten hun får i kommentarfeltene i avisene. Støtten kommer fra godt voksne folk også. De burde vite bedre. Tror rett og slett at de ikke har skjønt poenget. En kollega av meg på rundt femti, uttalte at det var rene "heksejakten" når det gjaldt SE. At hvis alle som tok seg ei stripe skulle miste jobben, så hadde mange fått sparken. Kjenner at jeg blir irritert når folk ikke gidder å sette seg inn i saken. 40 1
elskersommer Skrevet 17. februar 2023 #33483 Skrevet 17. februar 2023 Drizzt skrev (1 time siden): Nei, selv om S.E. konkret har prøvd å fremstille seg omtrent som dette når møtt med kritikk. Ja de er unge men de burde være gamle nok til og skjønne hva som er dumt og gjøre og hva som er greit. Er man over 25 så burde man skjønne litt Har selv to døtre som er noe yngre enn disse to men jammen er de hundre ganger mer oppegående 11
Pust Skrevet 17. februar 2023 #33484 Skrevet 17. februar 2023 Hannah80 skrev (5 minutter siden): Tror rett og slett at de ikke har skjønt poenget. En kollega av meg på rundt femti, uttalte at det var rene "heksejakten" når det gjaldt SE. At hvis alle som tok seg ei stripe skulle miste jobben, så hadde mange fått sparken. Kjenner at jeg blir irritert når folk ikke gidder å sette seg inn i saken. Det ligner litt på kommentaren fra NRK, det der. Alle som kritiserer influenseren er bare dumme og misunnelige og hva gjør det vel at hun putter noe i nesa? Det er ganske skremmende hvor smalsporet det går an å tenke, selv for (mellom-?)ledere i NRK. Man klarer ikke se konsekvensen av at det ikke er tilfeldige voksne det handler om, men influensere med en halv million (+/-) følgere som gjerne vil være som henne. 23 1
elskersommer Skrevet 17. februar 2023 #33485 Skrevet 17. februar 2023 Heartgirl skrev (1 time siden): Det er så typisk SE sin måte å få oppmerksomhet og blest rundt seg selv på at hun gjør noe sånt. Den slags markedsføring er elendig måte å gjøre det på. Denne gangen tror jeg nok ikke dette gjør at hun blir mer attraktiv hos sine samarbeidspartnere 5 1
Pust Skrevet 17. februar 2023 #33486 Skrevet 17. februar 2023 Vixella skrev (40 minutter siden): Klagen min ble ikke så omfattende som jeg hadde trodd, dessverre. Skulle ønske det var mulighet for å legge inn bilder i klagen, da hadde jeg lagt ved betydelig med dokumentasjon også.. Håper innstendig at antallet klager de får inn faktisk gjør en forskjell. Jeg la ved noen lenker til dokumentasjon. Håper de gidder sjekke dem ut. 6
Drizzt Skrevet 17. februar 2023 #33487 Skrevet 17. februar 2023 Minombre skrev (24 minutter siden): hihi 😄 🤣 Haha, dette var morsomt! 5
BaHare Skrevet 17. februar 2023 #33488 Skrevet 17. februar 2023 (endret) Dette var interessant og applauderes. 😊 Artikkelen er dessverre bak betalingsmur. Jeg har tenkt litt på det at det må gå utover influenserbransjen generelt også slik hun holder på med de aggressive markedsføringsmetodene sine. https://kampanje.com/premium/februar-2023/innsikt/mener-sophie-elise-saken-er-veldig-uheldig-for-bransjen---mange-ma-nok-jobbe-enda-hadere/ Endret 17. februar 2023 av BaHare 6
Zenhouse Skrevet 17. februar 2023 #33489 Skrevet 17. februar 2023 Jeg synes ikke den DnB greien var morsom. Nå blir det nesten en kul greie ut av det- nesten slik at SE kan klappe seg på skulderen ved at hun har skapt en ny gimmick. Meningen er sikkert å gjøre litt narr- men er redd virkningen for noen blir motsatt.. 36 10
elskersommer Skrevet 17. februar 2023 #33490 Skrevet 17. februar 2023 Honey Dew skrev (1 time siden): Jeg er sjokkert over støtten hun får i kommentarfeltene i avisene. Støtten kommer fra godt voksne folk også. De burde vite bedre. Jeg føler at det er mannfolk som støtter henne🙈 mange synes at vi kvinner dømmer for mye 5
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #33491 Skrevet 17. februar 2023 23 minutter siden, Hannah80 said: Tror rett og slett at de ikke har skjønt poenget. En kollega av meg på rundt femti, uttalte at det var rene "heksejakten" når det gjaldt SE. At hvis alle som tok seg ei stripe skulle miste jobben, så hadde mange fått sparken. Kjenner at jeg blir irritert når folk ikke gidder å sette seg inn i saken. Enig der. Selvfølgelig kan kanskje reaksjonene virke litt vel sinte for en som er utenforstående og kanskje ikke kjenner til saken, og hvordan Sophie Elise har holdt på i alle år. Jeg tror ingen som vet hvordan hun har fått holde på i alle år uten at det har vært lov til å kritisere henne, ville kalt dette for en heksejakt. Snarere tvert imot. 8
Drizzt Skrevet 17. februar 2023 #33492 Skrevet 17. februar 2023 Zenhouse skrev (2 minutter siden): Jeg synes ikke den DnB greien var morsom. Nå blir det nesten en kul greie ut av det- nesten slik at SE kan klappe seg på skulderen ved at hun har skapt en ny gimmick. Meningen er sikkert å gjøre litt narr- men er redd virkningen for noen blir motsatt.. Meningen er nok å gjøre litt narr og det blir rart hvis det oppfattes som annet enn det. 4
Era Vulgaris Skrevet 17. februar 2023 #33493 Skrevet 17. februar 2023 Zenhouse skrev (22 minutter siden): Jeg synes ikke den DnB greien var morsom. Nå blir det nesten en kul greie ut av det- nesten slik at SE kan klappe seg på skulderen ved at hun har skapt en ny gimmick. Meningen er sikkert å gjøre litt narr- men er redd virkningen for noen blir motsatt.. Jeg tenkte det samme som deg, men det kan hende det er jeg som har dårlig humor eller noe 🤷♀️ 8 1
Zenhouse Skrevet 17. februar 2023 #33494 Skrevet 17. februar 2023 Drizzt skrev (6 minutter siden): Meningen er nok å gjøre litt narr og det blir rart hvis det oppfattes som annet enn det. Jo skjønner det. Men på samme måte som folk flest (kjendiser) ser på det som en ære å blir parodiert, ser jeg for meg at SE kan nesten synes dette er litt kult.. 9
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #33495 Skrevet 17. februar 2023 23 minutter siden, Zenhouse said: Jeg synes ikke den DnB greien var morsom. Nå blir det nesten en kul greie ut av det- nesten slik at SE kan klappe seg på skulderen ved at hun har skapt en ny gimmick. Meningen er sikkert å gjøre litt narr- men er redd virkningen for noen blir motsatt.. Det samme tenker jeg.. Just now, Era Vulgaris said: Jeg tenkte det samme som deg, men det kan hende det er jeg som har dårlig humor eller noe 🤷♀️ Da er vi i det minste flere i samme båt! 8
Ane Rikke Skrevet 17. februar 2023 #33496 Skrevet 17. februar 2023 (endret) Zenhouse skrev (26 minutter siden): Jeg synes ikke den DnB greien var morsom. Nå blir det nesten en kul greie ut av det- nesten slik at SE kan klappe seg på skulderen ved at hun har skapt en ny gimmick. Meningen er sikkert å gjøre litt narr- men er redd virkningen for noen blir motsatt.. Jeg er helt enig med deg. Ikke at SE klapper seg selv på skulderen, men mange av denne typen «morsomheter» flater ut alvoret i saken - til slutt blir det vel bare noe man sitter og humrer av. Så syns jeg også at man skal vokte seg vel for å lage humor av et samfunnsproblem. Endret 17. februar 2023 av Ane Rikke Trykkleif 15 2
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #33497 Skrevet 17. februar 2023 1 minutt siden, Ane Rikke said: Jeg er helt enig med deg. Ikke at SE klapper seg selv på skulderen, men mange av denne typen «morsomheter» flater ut alvoret i saken - til slutt blir det vel bare noe man sitter og humrer av. Så syns jeg også at man skal vokte seg selv for å lage humor av et samfunnsproblem. Veldig enig i dette. Jeg blir egentlig ganske skremt av normaliseringen og bagatelliseringen av narkotikabruk. Det ser ut til at det er flere enn jeg trodde, som visstnok mener at dette ikke er alvorlig eller et problem i det hele tatt. En ikke-sak, rett og slett. 17 1
Gjest Marsh Skrevet 17. februar 2023 #33498 Skrevet 17. februar 2023 Får ikke håpe han her har rett Mener publiseringen ikke var tilfeldig: - Hun er en skandale-prinsesse (tv2.no)
Skrottefar Skrevet 17. februar 2023 #33499 Skrevet 17. februar 2023 At humorprogram og komikere kan gjøre morsomheter ut av det skjønner jeg, men når seriøse bedrifter gjør det, ja, da syns jeg det blir litt smakløst når man ser alvorligheten i det 26 2
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #33500 Skrevet 17. februar 2023 Just now, Skrottefar said: At humorprogram og komikere kan gjøre morsomheter ut av det skjønner jeg, men når seriøse bedrifter gjør det, ja, da syns jeg det blir litt smakløst når man ser alvorligheten i det Nettopp. Jeg venter for eksempel i spenning på å se hvordan Nytt på Nytt håndterer denne saken. Synes ikke at DnB plutselig skal prøve seg som komikere liksom. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå