Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Hva Se og Hør skriver og hva som er virkeligheten er to vidt forskjellige ting.

Jeg tror ikke forholdet mellom Nora og Marius kommer til å vare, men det har jeg ingen begrunnelse for å mene. jeg mener også at den eneste grunnen til at hun har blitt skånet i denne saken, er hennes tilknytning til kongehuset. Jeg tror overhodet ikke noe på at insta saumfarer alle bilder og sletter bilder om de inneholder en bitteliten pose som muligens kan inneholde narkotika om bildet hadde vært av hvermansen 1 og 2. Jeg tror heller ingen aviser hadde tatt seg bryet med å sladde henne, men vise bildet av SE – som ikke holder posen, om de ikke hadde gjort det av respekt for kongehuset.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på hvordan stemningen mellom SE og Nora er nå jeg.. 

Ser nå at det begynner å snu til at SE tas i forsvar for det ikke var hun som holdt posen, her er fokuset pr d.d. Noe som går i positiv retning for henne men ikke venninnen.. Noe som nok SE har håpet på iom. hun ikke har uttalt seg.

Så lurer jeg på om dersom dette var gjort med vilje, uten N var klar over det. Hvilken venninne er SE da? Som puter venninnen sin for deretter la henne ta støyten, venter nå bare på at SE skal gå ut som offer igjen. Slik hun ALLTID gjør.

Alle prøver å rette fokus over på N, som kanskje har blitt lurt av sin venninne. Tror ikke hun er så dum at hun går med på at et slik bilde skal deles av henne.. Tror det er et tidsspørsmål før de to slutter å følge hverandre og at de ender opp som uvenner.

Tenker alt er taktisk fra SE sin side.

Hun for sin del, kan ha rett på oppfølging av arb.giver da hun har krav på hjelp dersom hun står frem som rusavhengig. Dersom dette er tilfelle er det ikke sikkert NRK opplyser om dette, for å beskytte henne. Og om dette er tilfelle vil SE være pliktig å avgi rene prøver for å beholde arbeidsforholdet over lang tid. Spørs om hun gidder det.. Tiden vil vise. 

Dette er bare tanker jeg gjør meg, ut ifra opplysningene og hvilke erfaringer vi har fra tidligere med SE sitt taktiske spill i media.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Kinder skrev (9 minutter siden):

Ja, det hadde jeg aldri trodd skulle skje😂 Elsker at se og hør påpeker at dette er voksne kvinner, siden Sophie Elise gjerne bruker unnskyldningen om at hun bare er ei (lita) jente som prøver å finne seg selv, når hun får kritikk for noe. NRK er også med på å bygge oppunder narrativet om at Sophie Elise bare er ei ung jente, når de beskriver henne som den frekke storesøsteren du ikke viste at du trengte (før nå). I beste fall kan de beskrive henne som den gærne tanta du ikke viste at du trengte (og den tanta trenger du heller ikke nå). Så kudos til se&hør her👏

De er unge, men de er ikke jenter. De vet begge utmerket godt hva de driver med.

For S.E. er det bare business og penger, N.H. vet jeg ikke.

Se og Hør har for engangs skyld tatt ansvar her som eneste blant norsk media.

Hva er det med de kongelige i Norge. Er det bare Ingrid som klarer å finne seg en kjæreste uten kontroverser?

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg føler at SE blir mer umoden og tar dårligere valg jo eldre hun blir, noe som kanskje er grunnen til at hun rullerer på venner hele tiden? 
De hun hang med for noen år siden har jo faktisk vokst opp og roa litt ned. Hun oppfører seg fortsatt som en tenåring og det er litt trist å være vitne til. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet
Honey Dew skrev (32 minutter siden):

Nå er ikke Marius kongelig, så kongehuset har egentlig ingenting med Nora å gjøre.

Da burde strengt tatt ikke Marius (og Nora) få spandert bolig og livsopphold av skattebetalerne. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Drizzt skrev (8 minutter siden):

De er unge, men de er ikke jenter. De vet begge utmerket godt hva de driver med.

For S.E. er det bare business og penger, N.H. vet jeg ikke.

Se og Hør har for engangs skyld tatt ansvar her som eneste blant norsk media.

Hva er det med de kongelige i Norge. Er det bare Ingrid som klarer å finne seg en kjæreste uten kontroverser?

Er SE ung? Enig i at Haukland kan kalles ung, for hun er 25, og da er du ganske nyutdannet og jobbsøkende som regel. Men SE er 28 år, og det var alderen man sluttet å betegnes som "ung" før.  Er det blitt så forandret? Ungdom  fra 12(for de er jo på tik tok i den alderen og kalles ungdom har jeg skjønt)-38 nå? 🥳

Endret av IreneV
Skrevet
J.. skrev (10 minutter siden):

Hjelper heller ikke at så mange andre også konsekvent omtaler henne som "jente".

Må man være en Amasone kvinne på 180 og 100+ kg for å bli oppfattet som kvinne,sånn satt på spissen?

Å være lav/slank har jo lite å si på alderen din,man er fortsatt x år gammel.

Ja, hun er jo ingen ung jente lengre, selv om hun oppfører seg sånn. Men Sophie er jo mester på å kle, sminke og oppføre seg slik hun tenker er best å fremstå der og da. Så da er det ikke rart at folk ser på henne som en stakkars lita jente når hun har gjort noe kritikkverdig, for da er det slik hun ønsker å fremstå. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Eneste som har effekt overfor SE er om ALLE her inne (og resten av landet) AVFØLGER og rapporterer konto, og boikotter produktene hennes. Eneste som (om mulig) kan få henne til å endre sef. 

• Liker 29
  • Nyttig 2
Skrevet
Jayne skrev (14 minutter siden):

Lurer på hvordan stemningen mellom SE og Nora er nå jeg.. 

Ser nå at det begynner å snu til at SE tas i forsvar for det ikke var hun som holdt posen, her er fokuset pr d.d. Noe som går i positiv retning for henne men ikke venninnen.. Noe som nok SE har håpet på iom. hun ikke har uttalt seg.

Så lurer jeg på om dersom dette var gjort med vilje, uten N var klar over det. Hvilken venninne er SE da? Som puter venninnen sin for deretter la henne ta støyten, venter nå bare på at SE skal gå ut som offer igjen. Slik hun ALLTID gjør.

Alle prøver å rette fokus over på N, som kanskje har blitt lurt av sin venninne. Tror ikke hun er så dum at hun går med på at et slik bilde skal deles av henne.. Tror det er et tidsspørsmål før de to slutter å følge hverandre og at de ender opp som uvenner.

Tenker alt er taktisk fra SE sin side.

Hun for sin del, kan ha rett på oppfølging av arb.giver da hun har krav på hjelp dersom hun står frem som rusavhengig. Dersom dette er tilfelle er det ikke sikkert NRK opplyser om dette, for å beskytte henne. Og om dette er tilfelle vil SE være pliktig å avgi rene prøver for å beholde arbeidsforholdet over lang tid. Spørs om hun gidder det.. Tiden vil vise. 

Dette er bare tanker jeg gjør meg, ut ifra opplysningene og hvilke erfaringer vi har fra tidligere med SE sitt taktiske spill i media.

Har tenkt akkurat de samme tankene som deg.

Kan ikke se for meg at vennskapet overlever denne stormen, ikke sånn som det ser ut nå i hvert fall.

Skrevet
Finlay skrev (2 minutter siden):

Kan ikke se for meg at vennskapet overlever denne stormen, ikke sånn som det ser ut nå i hvert fall.

Forbauser meg ikke om hun kaster venninnen under bussen, om hun ikke allerede har gjort det med vilje. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Finlay skrev (7 minutter siden):

Kanskje det ikke er et vennskap, men et samarbeid? Radarpar. De har ingen verdier, ingen respekt eller moral, og da tenker jeg at det gjelder på det personlige plan også, at de mangler kjærlighet  og forståelse i nære relasjoner.

Endret av IreneV
Skrevet
Kinder skrev (29 minutter siden):

Ja, det hadde jeg aldri trodd skulle skje😂 Elsker at se og hør påpeker at dette er voksne kvinner, siden Sophie Elise gjerne bruker unnskyldningen om at hun bare er ei (lita) jente som prøver å finne seg selv, når hun får kritikk for noe. NRK er også med på å bygge oppunder narrativet om at Sophie Elise bare er ei ung jente, når de beskriver henne som den frekke storesøsteren du ikke viste at du trengte (før nå). I beste fall kan de beskrive henne som den gærne tanta du ikke viste at du trengte (og den tanta trenger du heller ikke nå). Så kudos til se&hør her👏

Hahaha perfekt beskrivelse 👏👏👏

• Liker 8
Skrevet

Det sladdede bildet ligger jo ute på nettet der det ikke er sladdet 😅 

Altså, jeg liker SE på mange måter, men hun driter seg stadig ut og alt for PR. Denne gangen mistet jeg respekten for denne jenta. Hun har titusenvis av unge følgerne som ser opp til henne. Å si at livet er en million ganger gøyere om man bare gir litt mer faen… for så å legge ut dette bildet er bare skremmende! Hvem tar med en liten pose med mel eller sukker på byen? 
Alle skjønner jo hva dette er, eller får følelsen av hva dette gjelder i tillegg til overskriften. 
hun tjener 7 mill i året.. mye på skandaler der hun tar godt betalt for intervju. 
hva er det denne jenta har oppnådd? Kropp, kropp og kropp, operasjoner, sminke og meg meg meg!!! 
andre influensere er inspirerende med trening, matblogger, osv. hun der er ikke til inspirasjon for noen. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Missy1 skrev (22 timer siden):

Alkohol er et godt eksempel på rusmiddel som gjør at en gir faen

Sosiale medier er et annet "rusmiddel" som kan skape  avhengighet ,og som kan skade både sosial og emosjonell utvikling. 

Endret av IreneV
Skrevet
Tran09 skrev (41 minutter siden):

Da burde strengt tatt ikke Marius (og Nora) få spandert bolig og livsopphold av skattebetalerne. 

Helt enig!! Han er ikke Lille Marius lenger men må være en slags samfunnsnyttig borger som oss andre!

• Liker 10
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, Jayne said:

Forbauser meg ikke om hun kaster venninnen under bussen, om hun ikke allerede har gjort det med vilje. 

Jeg synes egentlig at Sophie Elise kastet Fetisha under bussen også, jeg. I starten var det jo mange som, forståelig nok i og med at noen medier vinklet det slik, trodde at det var Sophie Elise og Fetisha som var på dette bildet. 

Det er svært åpenbart at jeg ikke er noen fan av Sophie Elise, så jeg tillater meg å si dette: Ettersom hun selv sa at det å møte opp i Debatten med extensionsfritt hår og null sminke er det mest kalkulerende hun har gjort, så tipper jeg at hun heller ikke har noe i mot å kaste "venner" under bussen for å rette sitt eget skinn.

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Vixella skrev (2 minutter siden):

Jeg synes egentlig at Sophie Elise kastet Fetisha under bussen også, jeg. I starten var det jo mange som, forståelig nok i og med at noen medier vinklet det slik, trodde at det var Sophie Elise og Fetisha som var på dette bildet. 

Det er svært åpenbart at jeg ikke er noen fan av Sophie Elise, så jeg tillater meg å si dette: Ettersom hun selv sa at det å møte opp i Debatten med extensionsfritt hår og null sminke er det mest kalkulerende hun har gjort, så tipper jeg at hun heller ikke har noe i mot å kaste "venner" under bussen for å rette sitt eget skinn.

Det tror jeg du har helt rett i.

• Liker 8
Skrevet (endret)
Entern skrev (21 timer siden):

Helt enig!! Han er ikke Lille Marius lenger men må være en slags samfunnsnyttig borger som oss andre!

Han ser ut til å være en privat mann, men Se og Hør kan melde at det var Haukland selv som kontaktet media angående "kjærlighetsreisen" de nå er på. Så mulig de satser på å leve av hennes influencer.karriere. Da bør de snart ha råd til egen bolig. Vi vet de har til salt i grøten.

Endret av IreneV
Skrevet

Når man hører unge jenter snakker sammen og hva de er opptatt av, så klart Sophie Elise AS påvirker dem. Direkte eller indirekte… 

Det er så skremmende utvikling at jeg skulle ønske jeg ikke hadde satt barn i denne gale verden. Jeg synes synd i dem som skal vokse opp i en verden som mener Sophie Elise er er godt forbilde. 
Jeg er på dem som en hauk i et håp om å kunne gi de sunne og gode verdier for å se hvor galt dette er! 

Takk til NRK for manglende innsats foe de unge barna våre!

• Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
IreneV skrev (9 minutter siden):

Han ser ut til å være en privat mann, men Se og Hør kan melde at det var Haukland selv som kontaktet media angående "kjærlighetsreisen" de nå er på. Så mulig de satser på å leve av hennes influencer.karriere. Da bør de snart ha råd til egen bolig. Salt i grøten vet vi at de har.

Marius står fortsatt oppført som lærling hos Lazy Boys, så han har inntekter og start på en karriere der.

https://hdoslo.no/our-team

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...