Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vixella skrev (9 minutter siden):

Det kan jo være at de mener mental alder, da.

Ja, pokker, det tenkte jeg ikke på engang..

• Liker 1
Skrevet

J vet ikke er helt hvorfor denne saken engasjerer meg så sterk men tror det kan ha med den arrogante tonen NRK utviser i saken. Nå har jo flere kommersielle selskaper satt samarbeidet m SE på vent. Klokt. Men på Dagsrevyen sa programleder at NRK IKKE har endret mening om samarbeidet med SE. Det var helt avklart.

Hva har skjedd innad i NRK ettersom de oppfører seg så merkelig? Kan ikke bare Kringkastingssjefen gripe inn i saken og ordne opp? På vegne av folket de er satt til å tjene...

Hvis ikke tror jeg det hele ender slik: 

Pressemelding fra NRK: 

SE trekker seg fra podcasten. Hun orker ikke å stå i dette mer. NRK tar det til etterretning og maner til ro. Takker for et fint samarbeid og ønsker lykke til videre!

Det klekkelige honoraret SE får blir ikke nevnt med et ord .

• Liker 32
  • Nyttig 7
Skrevet
Vifte skrev (38 minutter siden):

Jeg har sendt Mail til rema1000 og applaudert at de holder lanseringen av godteriet på vent. Jeg oppfordrer flere til å gjøre det samme! 

Æsj nei, hvorfor har de i det hele tatt inngått samarbeid med en sånn type influenser? Og att på til godkjent «candygirl» som navn på produktet.

rema 1000 er blitt som nrk nå, mistet troverdighet.

• Liker 11
  • Hjerte 2
Skrevet

YESS! Da har se&Hør publisert bilde med Nora Haukeland. Synes det var på tide. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
Skrevet
Just now, nyjenta said:

Æsj nei, hvorfor har de i det hele tatt inngått samarbeid med en sånn type influenser? Og att på til godkjent «candygirl» som navn på produktet.

rema 1000 er blitt som nrk nå, mistet troverdighet.

Jeg reagerer også på navnet. Det er en eller annen sopp som ikke har gjort ordentlig research før navnet ble godkjent, i all fall.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Lotte-Mei skrev (13 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/reagerer-selvsentrert-drittgjeng/78495235

Jeg liker det når flere og flere kommer på banen og "snakker med store bokstaver" 👍

Råbra, helt on spot fra Halvor der. Jeg er så enig med alt han sier her.

Begynner å bli krampaktig den forklaringen til NRK nå også, det eneste de sier er jo at «Vi har valgt å inngå et samarbeid med Sophie Elise og Fetisha fordi de er jenter som når ut til en målgruppe som NRK ønsker å nå» (sitat fra overnevnte artikkel, men også sagt i alle andre sammenhenger NRK har kommet med uttalelse). NRK burde i det minste utdype hvem denne målgruppen faktisk er. For det kan umulig være slik at NRK ønsker å påvirke ungdommer helt ned i 15-årsalderen til denne type oppførsel? Som å gi faen i verden, rus, drikking, festing, leve i sin egen boble/kun ha fokus på seg selv, stort forbruk, utseendefiksing, ligging (rundpuling) og så videre? I så fall er det tragisk at våre skattepenger går til å finansiere noe så skadelig for våre ungdommer. Hva med å heller fokusere på å gi ungdommene gode forbilder? Om noe er det akkurat det dagens ungdom trenger nå. 

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Kathrina skrev (10 minutter siden):

Pressemelding fra NRK: 

SE trekker seg fra podcasten. Hun orker ikke å stå i dette mer. NRK tar det til etterretning og maner til ro. Takker for et fint samarbeid og ønsker lykke til videre!

SE gjør som alltid i krisesituasjoner - rømmer hjem til nord,til mor,far og den nye 13K katten hun har spandert på de.

Sitter der i skjul til stormen blåser over,stormen hun har skyld i helt selv.

Endret av J..
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (3 minutter siden):

SE gjør som alltid i krisesituasjoner - rømmer hjem til nord,til mor,far og den nye 13K katten hun har spandert på de.

Sitter der i skjul til stormen blåser over,stormen hun har skyld i helt selv.

Hvorfor i alle dager har hun kjøpt dem en katt? Har ikke de tatt over alle dyrene hun har skaffet seg de siste årene, som hun ikke evner å ha omsorg for selv?

• Liker 26
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Vixella skrev (14 minutter siden):

Jeg reagerer også på navnet. Det er en eller annen sopp som ikke har gjort ordentlig research før navnet ble godkjent, i all fall.

En digresjon, men kom på en Honda-modell som ble lansert på 90-tallet, Honda Fitta. Ordlyden i reklamen skulle være "Liten utvendig, romslig inni". De fikk råd om å endre navnet her i Norge. Tror den het "Jazz" her.
Poenget er at dette godteriet var lite gjennomtenkt. Både i navn og form. Håper de trekker det tilbake, for SE AS har trukket det greit ned i søla. Men det er vel pengene som rår, og jeg tipper det vil selge masse. Dessverre.

Endret av IreneV
Skrevet
Bloom13 skrev (7 minutter siden):

Hvorfor i alle dager har hun kjøpt dem en katt? Har ikke de tatt over alle dyrene hun har skaffet seg de siste årene, som hun ikke evner å ha omsorg for selv?

Begge kattene og 2/3 hunder er døde nå,også var det så trist at de ikke har hjemmeboende barn lenger.

Så da måtte hun kjøpe en katt som "ligner på en Disneyprinsesse" til 13K og shippe opp.

Til og med utseende på katten var tydeligvis viktig før kjøp..

En katt hun ikke engang skal ha selv.

Lol.

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Gjest Blinkie
Skrevet
J.. skrev (26 minutter siden):

Denne uttalelsen postet jeg på side 116 eller noe,men den står ennå.

Screenshot_20230213_204752_Instagram.jpg

Digger Kong Halvor 🙌🏻❤️

Skrevet
Kathrina skrev (42 minutter siden):

J vet ikke er helt hvorfor denne saken engasjerer meg så sterk men tror det kan ha med den arrogante tonen NRK utviser i saken. Nå har jo flere kommersielle selskaper satt samarbeidet m SE på vent. Klokt. Men på Dagsrevyen sa programleder at NRK IKKE har endret mening om samarbeidet med SE. Det var helt avklart.

Hva har skjedd innad i NRK ettersom de oppfører seg så merkelig? Kan ikke bare Kringkastingssjefen gripe inn i saken og ordne opp? På vegne av folket de er satt til å tjene...

Hvis ikke tror jeg det hele ender slik: 

Pressemelding fra NRK: 

Det klekkelige honoraret SE får blir ikke nevnt med et ord .

Haha jeg leste deler av innlegget ditt gjennom en kommentar og fikk opp håpet :( 

Skrevet
Just now, ATLAS6 said:

Haha jeg leste deler av innlegget ditt gjennom en kommentar og fikk opp håpet :( 

Jeg også. Jeg tror aldri jeg har sjekket en nettside så fort som jeg gjorde nå, jeg googlet "NRK pressemelding" så raskt at jeg nesten er imponert over det sjæl.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Vixella skrev (Akkurat nå):

Jeg også. Jeg tror aldri jeg har sjekket en nettside så fort som jeg gjorde nå, jeg googlet "NRK pressemelding" så raskt at jeg nesten er imponert over det sjæl.

Haha samme. Lønner seg sjeldent å hoppe inn på siste siden av en stor diskusjonstråd

Skrevet
J.. skrev (28 minutter siden):

Begge kattene og 2/3 hunder er døde nå,også var det så trist at de ikke har hjemmeboende barn lenger.

Så da måtte hun kjøpe en katt som "ligner på en Disneyprinsesse" til 13K og shippe opp.

Til og med utseende på katten var tydeligvis viktig før kjøp..

En katt hun ikke engang skal ha selv.

Lol.

Hun har åpenbart kjøpt den så hu kan ha et søtt dyr å ta selfies med til Instagram når hun er der i Harstad

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
ATLAS6 skrev (11 timer siden):

Er det mulig å se om hennes følgertall har steget på instagram? Er jo kjent triks å låse profilene når skandaler skjer, men har ikke lyst til å gi hun den gleden.

Ser ut som det har sunket med 3 k siste dagene? Hun hadde 582 k for noen dager siden nå 579?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg vil tenke litt høyt. Kanskje noen av dere kan kommentere min tanker? 

Jeg er straks 50 år. For 10 år siden leste jeg bloggen til SE for å bli trøtt, slik jeg gjorde med Mess-TV på 2000-tallet og tekst-TV før det. 

Så jeg vet da godt hvem SE er. Men jeg har aldri brydd meg. 

Min mann derimot "oppdaget" henne denne uken. Han har nok hørt om henne og sett noen bilder. Men ikke mer. Han heller har ikke brydd seg. 

Jeg dror menn med makt i NRK heller ikke har brydd seg. De ser tallene hennes og de er knallbra. De har hørt noe om en palmeoljesak og det er jo så flott med engasjert ungdom. 

Så jeg tror at gamle trauste gubber av begge kjønn prøver å være kule, og SE tror de er kult. De har ikke satt seg inn i det, de bare tror. 

Og når kuppet deres, den unge kule rike jenta driter seg ut begynner de å snakke om kansellering. For det har de også hørt om. - Vi kan ikke kansellere alt vi ikke liker, sier de. 

For meg handler saken litt om en manglende forståelse for og manglende vilje til å bry seg med unge jenter. Og liten eller ingen kjennskap til ungdomskultur. 

Så eksplodere hele greia i ansiktet på de og det er vel fortjent. 

Jeg ønsker SE kansellert og en debatt om rusbruk blant ungdom velkommen. NRK kan ta fatt på den FØR Exit sesong 3 (som også er reklame for kokain). 

Skrevet
Sunaia skrev (4 minutter siden):

Jeg vil tenke litt høyt. Kanskje noen av dere kan kommentere min tanker? 

Jeg er straks 50 år. For 10 år siden leste jeg bloggen til SE for å bli trøtt, slik jeg gjorde med Mess-TV på 2000-tallet og tekst-TV før det. 

Så jeg vet da godt hvem SE er. Men jeg har aldri brydd meg. 

Min mann derimot "oppdaget" henne denne uken. Han har nok hørt om henne og sett noen bilder. Men ikke mer. Han heller har ikke brydd seg. 

Jeg dror menn med makt i NRK heller ikke har brydd seg. De ser tallene hennes og de er knallbra. De har hørt noe om en palmeoljesak og det er jo så flott med engasjert ungdom. 

Så jeg tror at gamle trauste gubber av begge kjønn prøver å være kule, og SE tror de er kult. De har ikke satt seg inn i det, de bare tror. 

Og når kuppet deres, den unge kule rike jenta driter seg ut begynner de å snakke om kansellering. For det har de også hørt om. - Vi kan ikke kansellere alt vi ikke liker, sier de. 

For meg handler saken litt om en manglende forståelse for og manglende vilje til å bry seg med unge jenter. Og liten eller ingen kjennskap til ungdomskultur. 

Så eksplodere hele greia i ansiktet på de og det er vel fortjent. 

Jeg ønsker SE kansellert og en debatt om rusbruk blant ungdom velkommen. NRK kan ta fatt på den FØR Exit sesong 3 (som også er reklame for kokain). 

Jeg forstår hva du prøver å si, men ser både du og mange andre referer til «eldre» menn med makt som om det er de som trekker i trådene. Vel det er jo en relativt ung fungerende redaktør i NRK Underholdning, Christina Rezk Resar, som svarer mediene og er den som har mulighet til å ta fra SE samarbeidet. Men hun støtter jo SE som om det skulle være dattera hennes. Så da blir det feil å si at menn i NRK ikke kjenner henne og bare ser på de gode tallene til SE

CDF1911B-6682-4FCC-806E-3A5FE56E1808.png

• Liker 15
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...