Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
IreneV skrev (1 minutt siden):

Dette er ikke på siden av saken synes jeg, men on point! Dette burde noen skrive en kronikk om.

Enig

• Liker 3
Skrevet
Biscuit Vælruni skrev (1 minutt siden):

Brått er våren på vei og da får vi vårkåte Snortfie overalt igjen med pupper og rumpe i full blomst. Jeg spår at hun kommer til å ligge naken på en stokk, flytende nedover i en elv og dette blir postet på Instagram med caption: "Denne lille jenta er kåt og klar for Viggo Kristiansen"

Så kommer halve bransjen, de nye bestissene hennes og alle konefrisyrene som skal alltid forsvare henne, til å beskylde alle andre for å mobbe, hetse og plage stakkars lille Snortfie - fordi ord og handlinger skal ikke ha konsekvenser lenger, for da er det woke og cancel culture.

Jeg sier det, om hun ikke blir pælma ut av rampelyset snart, så får vi kontroverser på det nivået og verre etterhvert.

😂🎯

Tvillingsjel skrev (18 minutter siden):

Jeg har avfulgt SE nå og anbefaler alle å gjøre det. Jeg har vært en "passiv" følger, dvs verken sett innleggene, kjøpt produkter eller blitt påvirket . Jeg er aldri på IG og ser ikke hva SE eller andre "påvirkere" legger ut. Bryr meg svært lite om det presset de fronter knyttet til utseende eller andre ting. Det er totalt hjernedødt og uinteressant. Men har nå avfulgt alle norske "kjendiser". Eneste jeg følger er familie, venner og noen utenlandske skuespillere. Anbefales . Skal jeg følge noen heretter er det fordi de har substans og fronter noe av relevans for mennesker og samfunn. Jeg gidder ikke å sponse ræl, når jeg likevel aldri ser hva de legger ut.

Jeg gjorde det samme sist høst. Var uansett bare passiv følger og det er rett og slett sløvt og utrolig passivt. Jeg følger interiør og mat profiler. SE og vennene hennes er totalt uten interesse. De unge jentene jeg kjenner synes disse er ‘kleine’. Det er vel kåte gubber som hører på den podkasten som så vidt jeg har fått med meg handler mest om pikk og festing. 

Skrevet

Jeg tenker at dette måtte jo komme før eller senere.. SE har kjørt livet sitt fullstendig på ræv dessverre . Det hjelper ikke å ha alle penger i verden heller, man kan ikke kjøpe seg god psykisk helse. Her har vi en kvinne som er helt ødelagt av livet hun har levd, en ung usikker jente, som opererte seg til det ugjenkjennelige .  og som virkelig trenger hjelp . Det livet hun lever er helt grenseløst, og har vært det lenge. 

• Liker 16
Gjest diam0nd
Skrevet

5bb4386e-318b-46bc-9c91-1b2e845e444c?fit

Flere enn meg som synes produktene virker litt.. kjedelige..?

Sukkerholdig produkt med helt standard fruktsmak? Vi har jo sett dette før, i mange forskjellige merker, eneste de skiller seg ut med, er at de er leppeformet? 

De burde hatt med en WOW-effekt som feks, sukkerfritt? en spesiell smak?, bærekraftighet, en helt ny type godteri? 

Skrevet
Sh999 skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker at dette måtte jo komme før eller senere.. SE har kjørt livet sitt fullstendig på ræv dessverre . Det hjelper ikke å ha alle penger i verden heller, man kan ikke kjøpe seg god psykisk helse. Her har vi en kvinne som er helt ødelagt av livet hun har levd, en ung usikker jente*, som opererte seg til det ugjenkjennelige .  og som virkelig trenger hjelp . Det livet hun lever er helt grenseløst, og har vært det lenge. 

*kvinne.

• Liker 5
Skrevet
diam0nd skrev (2 minutter siden):

Sukkerholdig produkt med helt standard fruktsmak? Vi har jo sett dette før, i mange forskjellige merker, eneste de skiller seg ut med, er at de er leppeformet? 

De burde hatt med en WOW-effekt som feks, sukkerfritt? en spesiell smak?, bærekraftighet, en helt ny type godteri? 

Er jo VeGaN..

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Er jo VeGaN..

«Oh, the irony» i hennes produkter… (!)

• Liker 11
Skrevet
diam0nd skrev (10 minutter siden):

Eller vegansk godteri.

• Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (8 minutter siden):

Er jo VeGaN..

Kanskje det var kortreist og organisk kokain🤔

• Liker 4
Skrevet
diam0nd skrev (15 minutter siden):

Kjedelig og kjedelig....

Snortie-Elise Hockey Pulver er det nok futt i:

Screenshot_20230216_194425.thumb.jpg.f2de54cabcf40ba66ba5e090979f1202.jpg

• Liker 34
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det er klart at alle voksne har ansvar for eget liv. Det gjelder også SE, et ansvar hun ikke tar tross at hun får millionlønn for påvirkerrollen.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 15
Skrevet
Blærgh skrev (1 time siden):

Wow, dette har du så innmari rett i!! 👏 To veldig gode eksempler. De er vel ikke "unge" nok eller noe. 

"Eller noe". Der ligger det kanskje. Dessverre.
Hvor ble det av Emma Clare Gabrielsen? 

Skrevet

Hvem er alle disse unge jentene hun skal nå? Jeg har to ungdommer på hjemmebane, 16 og 18 år og i venninnegjengene deres er det ingen som er fan av SE. De syns hun er som å se et togkræsj i sakte film. Skikkelig klein frøken. 

• Liker 20
Skrevet (endret)

SE AS sammenlignes med tidligere Trump-rådgiver Steve Bannon:

"Omdømmeeksperten mener både Bannon og Sophie Elise spiller et annet spill enn de fleste andre aktører.
I denne konkrete saken stiller hun NRK i et veldig vanskelig lys, som er helt genialt. Når de utdannede og beleste har snakket på Dagsnytt 18 om den siste hendelsen, er Sophie Elise videre med neste stunt."

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/mener-publiseringen-ikke-var-tilfeldig-hun-er-en-skandale-prinsesse/15514068/

Endret av IreneV
Annonse
Skrevet

Håper de vet betydningen av Candy girl. 😶

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Finlay skrev (10 minutter siden):

Fjeld tror derfor ikke det er tilfeldig at influenseren legger ut et bilde som høster store reaksjoner – uken før hun skal lansere sin nye godterilinje «Candy Girl by Sophie Elise».

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/mener-publiseringen-ikke-var-tilfeldig-hun-er-en-skandale-prinsesse/15514068/

"Gi det litt tid, så kommer alle til å forsone seg med at hun har snakket ut om den krevende tiden. Hun greier alltid å si at hun er uskyldig og at hun bare ville gjøre noe moro med jentene. Det har hun sagt i ti år."

Er nettopp det..

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet
Finlay skrev (13 minutter siden):

Fjeld tror derfor ikke det er tilfeldig at influenseren legger ut et bilde som høster store reaksjoner – uken før hun skal lansere sin nye godterilinje «Candy Girl by Sophie Elise».

Selvfølgelig er det ikke tilfeldig. Ingenting med SE er det

• Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...