Honey Dew Skrevet 16. februar 2023 #33041 Skrevet 16. februar 2023 Finlay skrev (25 minutter siden): Reddit😆 7
J.. Skrevet 16. februar 2023 #33042 Skrevet 16. februar 2023 (endret) Isild skrev (1 minutt siden): Jeg tror ingenting på at bildet hverken var en "glipp" eller at Nora ikke har sett det før det ble lagt ut. Hun rakk å "like" bilde før det ble slettet,sååå...... Endret 16. februar 2023 av J.. 31 5
Isild Skrevet 16. februar 2023 #33043 Skrevet 16. februar 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Hun rakk å "like" bilde før det ble slettet,sååå...... Det visste jeg ikke. Det ødelegger hele "alibiet" med at det er lagt ut uten hennes samtykke. 30
Sweet Caroline Skrevet 16. februar 2023 #33044 Skrevet 16. februar 2023 Babyface skrev (44 minutter siden): Hvorfor får ikke hun andre på bildet, som faktisk holdt posen, mer tyn? Rart ingen medier poengterer at hun er svigerdatteren til Mette Marit. Pressen er kneblet av "vær varsom" plakaten. Supert forklart her og en utrolig bra innlegg, som for øvrig har vært nevnt flere ganger i denne tråden. Og Erik Stephansen skriver også Nora Haukland, så helt fri går hun ikke. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/livet-blir-cirka-en-milliard-ganger-morsommere-om-bare-nrk-gir-faen-i-sophie-elise/o/5-95-917162 13 2
Gjest Burkababe Skrevet 16. februar 2023 #33045 Skrevet 16. februar 2023 SE er strengt tatt stakkarslig. Ingen utdanning, ingen utsikter til å bli noe annet enn en overoperert has-been uten noen spesielle skills, kunnskap, verdier, ferdigheter eller holdninger. Tom tommere enn tommest. Forferdelig forbilde!
LilleVy94 Skrevet 16. februar 2023 #33047 Skrevet 16. februar 2023 J.. skrev (16 minutter siden): Hun rakk å "like" bilde før det ble slettet,sååå...... Isild skrev (13 minutter siden): Det visste jeg ikke. Det ødelegger hele "alibiet" med at det er lagt ut uten hennes samtykke. Det var ett av mange bilder i en bildekarusell. Vanlig å trykke «liker» på venner sine poster før man har rukket å faktisk se alt av innholdet, spesielt i influensermiljøet hvor de vet godt at likes og kommentarer = profitt. 4 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 16. februar 2023 #33048 Skrevet 16. februar 2023 Mamajune11 skrev (5 minutter siden): Nrk kan ikke bare velge strutsemetoden og ikke ta hensyn til dette. De er tross alt driftet av våre skattepenger. Vi kan ikke velge bort å betale for driften av Nrk. 17 1 1
Mistyen Skrevet 16. februar 2023 #33049 Skrevet 16. februar 2023 Men Lindmo , Anne Lindmo, hun må jo være flauere enn flauest for å ha gitt denne jenta spotlight i beste tv-tid, latt henne sitte og snakke om "rehab" som tydeligvis ikke har hjulpet frøken Isachsen noe som helst, ja rett og slett løyet tv-seerene rett opp i trynet. Hun burde for anstendighetens skyld beklage at hun lot seg lure og bruke av SE AS. 39 1 1
Cancelled Skrevet 16. februar 2023 #33050 Skrevet 16. februar 2023 Mamajune11 skrev (4 minutter siden): Omg ikon! 🙌😭 Jeg dør av at media de siste dagene har brukt forskjellige bilder av Snortfie og du kunne ikke ha trodd at det var en og samme person om du sidestilte dem. Kommer nrk til å slå på stortromma og feire deres sexy lille jente, når hun har operert seg til ansikt nr 30? Blir gullrekka erstatta av live show hvor Snortfie & venner ser tilbake og mimrer over alle operasjonene hennes? 11 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 16. februar 2023 #33051 Skrevet 16. februar 2023 Mistyen skrev (Akkurat nå): Men Lindmo , Anne Lindmo, hun må jo være flauere enn flauest for å ha gitt denne jenta spotlight i beste tv-tid, latt henne sitte og snakke om "rehab" som tydeligvis ikke har hjulpet frøken Isachsen noe som helst, ja rett og slett løyet tv-seerene rett opp i trynet. Hun burde for anstendighetens skyld beklage at hun lot seg lure og bruke av SE AS. Akkurat det er vel blitt bestemt av ledelsen at Sofie Elise skulle få skinne i rampelyset hos Lindmo.. 3 1
Gjest IreneV Skrevet 16. februar 2023 #33052 Skrevet 16. februar 2023 Paperwall skrev (46 minutter siden): For min del kan jeg ikke begripe at NRK valgte å ansette en dame som Sophie Elise for å nå ut til unge jenter. En influencer som har endret hele utseendet sitt, med silikonpupper, rumpeinnlegg, falsk kjeve, nese, fillers, botox, osv. Hele dama er en reklame for plastisk kirurgi. Fokuset hennes er på utseende og objektivisering av kvinner. Hun er et elendig forbilde og er et eksempel på hva som er feil i dagens samfunn. Og nå på toppen av alt, så poserer hun med hvitt pulver og hevder at livet er bedre om man gir blaffen. Hun vet hvem målgruppen hennes er. Hun er et råttent menneske. Hun prøver å lage humor av det på tik-tok. Det skal liksom være selvironisk, men blir bare usmakelig.
J.. Skrevet 16. februar 2023 #33053 Skrevet 16. februar 2023 LilleVy94 skrev (6 minutter siden): Det var ett av mange bilder i en bildekarusell. Vanlig å trykke «liker» på venner sine poster før man har rukket å faktisk se alt av innholdet, spesielt i influensermiljøet hvor de vet godt at likes og kommentarer = profitt. Det var det første bilde i bildekarusellen. 14 2
Gjest ATLAS6 Skrevet 16. februar 2023 #33054 Skrevet 16. februar 2023 avsbdnf skrev (16 timer siden): Det blir som om Lindsay Lohan i sin værste periode med narkotika-misbruk skulle blitt utnevnt av staten som et offentlig forbilde for unge jenter. kraftwerk skrev (30 minutter siden): Jeg har lest alt, og jeg skriver på generelt grunnlag siden du har gjentatt denne argumentasjonen i ytterligere innlegg. Lindsay Lohan ble aldri utnevnt som et forbilde midt i hennes narkotika-storm, og det var heller ikke poenget med innlegget du siterte. Lohan fikk den tittelen når hun var populær, og ikke under stormene hennes, og det samme gjelder Sophie Elise. Derfor kan det sammenlignes. Virker som du misforstår, eller så kverulerer du for å kverulere. Nei, det var det brukeren skrev. Poenget mitt er fortsatt at SE fikk tittelen for lenge siden, den er ikke ny nå, men ingen i NRK ønsker å diskutere hvorvidt hun skal få beholde den eller ikke. Nå legger jeg diskusjonen død. Nytter ikke å diskutere med folk som ikke leser hva som skrives.
Gjest NordreSving Skrevet 16. februar 2023 #33055 Skrevet 16. februar 2023 Det blir interessant å se hvilken strategi SE har tenkt å bruke nå. Dette er jo en situasjon hun har vært i mange ganger før. Først provosere, og så bruke oppmerksomheten for hva det er verdt. Hun må bare se litt hvor vinden blåser før hun gjør sitt neste trekk. Jeg setter pengene på offer-strategi. Skylde på dårlig psykisk helse / rus og stakkars meg for å vinne folk tilbake. Det har hun jo snakket om tidligere også. Hun har en helt egen evne til å vekke beskytter-instinktet i folk. Selv Vebjørn Selbekk la sin elsk på henne på tross av at hun var utro gjennom hele Farmen-oppholdet. Lurer på hvordan hun har tvinnet Rune Lind rundt lillefingeren. Det er jo ikke første gang hun bryter retningslinjer etter at NRK signerte henne.
Gjest ATLAS6 Skrevet 16. februar 2023 #33056 Skrevet 16. februar 2023 Er det mulig å se om hennes følgertall har steget på instagram? Er jo kjent triks å låse profilene når skandaler skjer, men har ikke lyst til å gi hun den gleden.
Mistyen Skrevet 16. februar 2023 #33057 Skrevet 16. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (12 minutter siden): Akkurat det er vel blitt bestemt av ledelsen at Sofie Elise skulle få skinne i rampelyset hos Lindmo.. Uansett - jeg hadde følt meg så grundig lurt at jeg hadde villet kommentere det for å fremstå som en seriøs programleder med litt integritet i behold. 5
Hulderen Skrevet 16. februar 2023 #33058 Skrevet 16. februar 2023 For en dårlig bortforklaring fra NRK! Det er da ikke Sofie som kan sette premissene for hva som skal offentliggjøres! Klart at hun ikke vil at det skal komme ut at hun legger all skyld på Nora! https://www.seher.no/studio/kjendisdognet-/664?post=124169 Nå uttaler fungerende redaktør i NRK Underholdning Christina Rezk Resar seg, i form av en meningsartikkel i Medier24. Der forklarer hun noe av vurderingen de har gjort. «I samtalen sier hun tydelig ifra til oss om at hun ikke ønsker å uttale seg offentlig. I den situasjonen er det ikke riktig av oss å referere til hva hun har sagt i en konfidensiell samtale med NRK (...) Men det jeg kan si, er at forklaringen hun ga ikke gir grunnlag for å avbryte samarbeidet. Det er også dette jeg har sagt til mediene som har spurt de siste dagene». 19
kraftwerk Skrevet 16. februar 2023 #33059 Skrevet 16. februar 2023 (endret) ATLAS6 skrev (7 minutter siden): Nei, det var det brukeren skrev. Poenget mitt er fortsatt at SE fikk tittelen for lenge siden, den er ikke ny nå, men ingen i NRK ønsker å diskutere hvorvidt hun skal få beholde den eller ikke. Nå legger jeg diskusjonen død. Nytter ikke å diskutere med folk som ikke leser hva som skrives. Jeg leser klart og tydelig hva du skriver, og det er ganske unødvendig og gjenta det i hver kommentar du skriver. Hvorfor skal ikke de som svarer deg lese hva du skriver, mener du? NRK har tatt et standpunkt, og de valgte høsten 2022 å videreføre "forbilde" - karakteren. NRK uttalte i fjor høst, at Sophie Elise er et forbilde for mange unge jenter. Og det er strengt talt ikke opp til NRK om SE er et forbilde eller ikke, med all sannsynlighet er hun et forbilde for en del jenter/kvinner. Og den rollen har vært med SE veldig lenge, uavhengig om det er bra eller dårlig. Det er derimot NRK sitt samfunnsansvar å ikke plukke ut påvirkere som dette som satsing. Endret 16. februar 2023 av kraftwerk 9 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 16. februar 2023 #33060 Skrevet 16. februar 2023 Mistyen skrev (Akkurat nå): Uansett - jeg hadde følt meg så grundig lurt at jeg hadde villet kommentere det for å fremstå som en seriøs programleder med litt integritet i behold. Det kan godt hende hun opplevde selv også, men det blir bare spekulasjoner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå