Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvsagt er det ikke «en glipp». Det er som alt annet hun poster kalkulert og kynisk markedsføring. Hvis hun kommer unna med en sånn elendig og vag unnskyldning igjen… 

Og hvis det var en glipp, skjedde det fordi hun var stein på et eller annet og ikke hadde kontroll. Og da var vel poenget understreket…

• Liker 37
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
tove77 skrev (13 minutter siden):

Selvsagt er det ikke «en glipp». Det er som alt annet hun poster kalkulert og kynisk markedsføring. Hvis hun kommer unna med en sånn elendig og vag unnskyldning igjen… 

Og hvis det var en glipp, skjedde det fordi hun var stein på et eller annet og ikke hadde kontroll. Og da var vel poenget understreket…

Har ingen tro på at det var noen glipp. Det som evt glapp var vel at det ble mer rabalder enn hun ønsket seg. 

Og hva var evt "glippen"? At posen ble med på bildet? At de "holder på med" sånt som er i slike poser ? 

Tenker det er helt greit at målgruppen NRK ønsker å nå (tenåringer) via Sophie Elise er informert om at hun har rusproblemer. Hun fikk TV-tid hos Lindmo med rehab-historien sin, men har tydeligvis havnet rett utpå igjen - ifølge hennes egne kanaler. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
Skrevet

2000 klager nå. Fortsett folkens!

• Liker 22
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg forstår ikke at influencere, som lever av og promoterer seg som noen med stor innflytelse og påvirkningskraft, kan gjøre hva de vil utenom arbeidstid helt uten konsekvenser. Mange yrkesgrupper kan ikke det, f eks helsepersonell. Hvordan kan SE og NH komme unna med en så uheldig påvirkning som dette fordi de ikke  var på jobb akkurat da? Uforståelig for meg

• Liker 8
  • Nyttig 1
Gjest diam0nd
Skrevet

Ushj så ekkelt det egentlig var å høre podcasten til Fetisha og SE nå, de adresserte selvfølgelig ikke saken, bare lo jevnt og trutt igjennom hele podcasten, typ, null care. Jeg mener ikke de måtte akkurat snakke om bilde, men de kunne brydd seg litt, ikke ha total whatever attitude.

Skrevet

Driter i hele jenta å hva hun driver med men mener det er helt feil av nrk og bruker slike for å "nå ungdommen" , det finnes så mange gode ungdommer i dette landet også finner de de to mest tanketomme idiotene som er de dårligste forbildene våre barn kan ha!

• Liker 24
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Gjest Blinkie
Skrevet
Mamajune11 skrev (36 minutter siden):

2000 klager nå. Fortsett folkens!

Flott. Hvor kan jeg sende inn klage?

Skrevet
ferdig skrev (3 minutter siden):

Driter i hele jenta å hva hun driver med men mener det er helt feil av nrk og bruker slike for å "nå ungdommen" , det finnes så mange gode ungdommer i dette landet også finner de de to mest tanketomme idiotene som er de dårligste forbildene våre barn kan ha!

Godt sagt!👍

• Liker 2
Skrevet
Sprite skrev (2 timer siden):

At Iselin Guttormsen klarer å lire av seg at hun syns synd på JENTENE i denne saken er for meg helt HELT på trynet. 
Nå står IG rimelig langt bak i køen fra før men jaggu rykket hun enda mer bak nå. 
Hun har to små jenter selv, den ene er vel straks Stor nok til å begynne å idealisere disse «jentene». Og dette er det hun kommer med. 
Hele denne bransjen er en vits, eneste som har snakket fornuft i dette er Kristin Gjeldsvik! 

Ikke overraskende fra den kanten 🤦‍♀️

Det er ikke synd i voksne kvinner som forheliger dop. SE er kalkulert og bevisst i hva hun legger ut, så at det var en glipp er bare nok en løgn hun prøver seg på for å sno seg ut av en knipe hun selv har skapt. La meg presisere: Et bilde med tilhørende tekst er ikke en glipp! For å si det som KG sa en gang: Nå er det faen meg nok!

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

https://www.vg.no/rampelys/i/LlWBjV/sophie-elise-i-podkasten-sophie-og-fetisha-etter-instagram-bilde

Ikke et ord fra SE om dette i dagens podcast tydeligvis. Tror hun må vente lenge hvis hun tror akkurat dette blåser over veldig fort. Selve saken mister nyhetsverdien ganske raskt, men hun har klart å blitt lagt merke til av "alle" denne gangen - på en utrolig negativ måte. Mange som tidligere har forsvart henne er nå litt mer opplyst om hva hun egentlig holder på med. 

Det er utrolig hvis det ikke nevnes. Hun er en voksen kvinne som tydeligvis bare lar andre ta støyten for seg og forventer at NRK forsvarer henne. En ting er bildet, men denne oppførselen hadde jeg vært så flau over at jeg ikke hadde orket å gå ut av døren.

• Liker 8
Skrevet
Entern skrev (10 timer siden):

Enig.

NRK har blitt jevnt verre etter at det sluttet å være frivillig å betale for det.

Det har aldri vært frivillig å betale lisensen.

• Liker 10
Skrevet

«Kringkastingsrådet fortsetter å få klager som følge av et slettet Instagram-bilde fra influenseren Sophie Elise, som har en podkast hos NRK.

Sophie Elise, som egentlig heter Sofie Steen Isachsen, har hittil fått over 2452 klager, sier Erike Skarrud i Kringkastingsrådet til TV 2 torsdag morgen.»

https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/63edd8f853f519484f965ea6/antall-sophie-eliseklager-til-nrk-oker

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet
Honey Dew skrev (7 minutter siden):

Det har aldri vært frivillig å betale lisensen.

Tidligere betalte man ikke lisens dersom man ikke hadde tv, og det er da frivillig å ha det?

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
Hyacinth skrev (19 minutter siden):

Det er utrolig hvis det ikke nevnes. Hun er en voksen kvinne som tydeligvis bare lar andre ta støyten for seg og forventer at NRK forsvarer henne. En ting er bildet, men denne oppførselen hadde jeg vært så flau over at jeg ikke hadde orket å gå ut av døren.

SE eier ikke skam. Alt hun gjør er nøye kalkulert for å holde seg relevant i mediebildet. Og for å holde seg relevant i dagens jungel av influencere og liksomkjendiser må man være mer og mer drøy. SE vet at hun kommer unna med det meste, så også denne gangen. Blir spennende å se hva hun må finne på for å toppe dette. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet

Tenker NRK tviholder i henne og håper dette skal blåse over og bli glemt… for de har vel planlagt en tv-serie med SE som snart skal komme ut?

• Liker 5
Skrevet

Kan virke som SE skylder på Nora og går derfor fri selv. Feiltagelse meg midt i et sted sola aldri skinner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...