Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32761 Del Skrevet 15. februar 2023 Keikolina skrev (3 minutter siden): Helt utrolig, her hadde vi bare for noen uker siden tragiske dødsfall etter overdose hos to så unge jenter og Elise kaster ut et bilde med dop. Så klart er det teksten som forklarer at de gir faen, med å dope seg. Hva ellers skal forklare bildetekst og bilde? Enda flere dødsfall med forbildet Elise som jobber i NRK. Er det noen som vet om de to jentene fulgte SE på sosiale medier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. februar 2023 #32762 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) IreneV skrev (4 minutter siden): Er det noen som vet om de to jentene fulgte SE på sosiale medier? Ungdom på deres alder bruker heller VSCO enn Instagram,så tvilsomt. De var svært aktive på TikTok men der er ikke SE veldig aktiv. Endret 15. februar 2023 av J.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. februar 2023 #32763 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (1 minutt siden): Er det noen som vet om de to jentene fulgte SE på sosiale medier? Nei. Og vet ikke om profilene deres er slettet uansett, de ble slettet på tiktok vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 15. februar 2023 #32764 Del Skrevet 15. februar 2023 elien skrev (48 minutter siden): Blir debatert i Dagsnytt18 nå i kveld...... Og der var Marthe Valle god! 👏👏 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. februar 2023 #32765 Del Skrevet 15. februar 2023 Fjugur skrev (Akkurat nå): Og der var Marthe Valle god! 👏👏 Den eneste med gode poeng,også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 15. februar 2023 #32766 Del Skrevet 15. februar 2023 2 minutter siden, Felis said: Nei, de lyver ikke Dette faller på sin egen urimelighet. Sophie Elise er ansatt av NRK nettopp fordi hun når unge jenter. Hvis dette ikke stemmer, så er det jo bare å sparke henne...? Eller tenker du at NRK tar feil? Eller lyver? Jeg tenker at NRK ikke har peiling når de tror hun vil nå en målgruppe mellom 15 og 20 år. Dette sa de før podkasten var kommet på lufta, så de kan umulig ha visst hvem hun ville treffe. De har ikke fulgt med i timen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg J.. Skrevet 15. februar 2023 Populært innlegg #32767 Del Skrevet 15. februar 2023 45 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32768 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Carrie_S skrev (6 minutter siden): Jeg tenker at NRK ikke har peiling når de tror hun vil nå en målgruppe mellom 15 og 20 år. Dette sa de før podkasten var kommet på lufta, så de kan umulig ha visst hvem hun ville treffe. De har ikke fulgt med i timen. Men da burde det komme tall på plass, over hvilken målgruppe de treffer. For de hyret inn SE AS fordi de sliter med å nå målgruppen kvinner 15-30. Hvis det viser seg å ha feilet totalt, så kan de avslutte den podcasten. Og satse på en bedre kandidat! Jeg mistenker jo nå at de benyttet det som et påskudd. De er ikke så på bærtur. Mediaundersøkelsen hos Kantar går vel daglig? Endret 15. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 15. februar 2023 #32769 Del Skrevet 15. februar 2023 Folk snakker mye om at man ikke vet hva som var i posten (🤦🏻♀️) og Sophie som liksom er rusfri burde jo tatt en rusprøve for å trygge folkene rundt henne og å bevare hennes lojalitet. Men det er rart med det. Jeg er nesten 99,99% sikker på at hun ikke tar rusprøve. Det er jo veldig krenkende å ta. Spennende med møte 9 mars som kringkastingen skal ha. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 15. februar 2023 #32770 Del Skrevet 15. februar 2023 Carrie_S skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at NRK ikke har peiling når de tror hun vil nå en målgruppe mellom 15 og 20 år. Dette sa de før podkasten var kommet på lufta, så de kan umulig ha visst hvem hun ville treffe. De har ikke fulgt med i timen. Jeg har de samme anekdotiske bevisene som deg, bare så det er sagt. Jeg kjenner ingen barn og unge som ikke synes hun er ekstremt klein og pinlig. De ungdommene jeg har og deres venner er opptatt av ting som utdanning, karriere, økonomi, miljø osv. Samtidig tror jeg at det er feil å gå ut ifra at alle sitter med vår erfaring, for tallene til Sophie Elise taler sitt tydelige språk. Hun tjener penger som gress, produktene hennes selger som hakka møkk og podcasten har 60 000 lyttere. Kanskje NRK hadde rett og du og jeg tok feil...? Jeg tror ikke folk dikter opp tenåringsdøtre for å "ta" Sophie Elise 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32771 Del Skrevet 15. februar 2023 Felis skrev (1 minutt siden): Jeg har de samme anekdotiske bevisene som deg, bare så det er sagt. Jeg kjenner ingen barn og unge som ikke synes hun er ekstremt klein og pinlig. De ungdommene jeg har og deres venner er opptatt av ting som utdanning, karriere, økonomi, miljø osv. Samtidig tror jeg at det er feil å gå ut ifra at alle sitter med vår erfaring, for tallene til Sophie Elise taler sitt tydelige språk. Hun tjener penger som gress, produktene hennes selger som hakka møkk og podcasten har 60 000 lyttere. Kanskje NRK hadde rett og du og jeg tok feil...? Jeg tror ikke folk dikter opp tenåringsdøtre for å "ta" Sophie Elise Nettopp! Jeg trodde også dette. Men det er dette miljøengasjementet da, som de yngste er voldsomt opptatt av, og de tror på det NRK og Dyrevernalliansen sier! Tenk det.Så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 15. februar 2023 #32772 Del Skrevet 15. februar 2023 Det er mange gode poenger i debatten MEN flytt podcasten fra ungdomsavdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. februar 2023 #32773 Del Skrevet 15. februar 2023 Fjugur skrev (10 minutter siden): Og der var Marthe Valle god! 👏👏 Enig, poengtert og løfter debatten dit den hører hjemme. 👏🏻 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. februar 2023 #32774 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Nettopp! Jeg trodde også dette. Men det er dette miljøengasjementet da, som de yngste er voldsomt opptatt av, og de tror på det NRK og Dyrevernalliansen sier! Tenk det.Så trist. Som alt annet - noen grupper med ungdommer er engasjert,andre gir flatt faen. Begge grupper kan være lyttere/følgere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hulderen Skrevet 15. februar 2023 Populært innlegg #32775 Del Skrevet 15. februar 2023 Johannes Klemp, exen til Nora: 47 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 15. februar 2023 #32776 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (15 minutter siden): Er det noen som vet om de to jentene fulgte SE på sosiale medier? Det er å trø langt over en grense å implisere at SE har noe med disse tragiske dødsfallene. Narkotika finnes over alt, og ungdom prøver narkotika før de prøver alkohol nå til dags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 15. februar 2023 #32777 Del Skrevet 15. februar 2023 Keikolina skrev (25 minutter siden): Helt utrolig, her hadde vi bare for noen uker siden tragiske dødsfall etter overdose hos to så unge jenter og Elise kaster ut et bilde med dop. Så klart er det teksten som forklarer at de gir faen, med å dope seg. Hva ellers skal forklare bildetekst og bilde? Enda flere dødsfall med forbildet Elise som jobber i NRK. DETTE!! Akkurat! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32778 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) ATLAS6 skrev (5 minutter siden): Det er å trø langt over en grense å implisere at SE har noe med disse tragiske dødsfallene. Narkotika finnes over alt, og ungdom prøver narkotika før de prøver alkohol nå til dags. Jeg mener at SE AS har et direkte ansvar når det gjelder påvirkning mot unge sårbare følgere. Disse to jentene hadde ikke først og fremst et rusproblem, men en alvorlig spiseforstyrrelse. Det er viktig å få oversikt over hvor mange av SE AS og andre rosabloggere/influencere sine følgere som sliter med psyken, som har utviklet spiseforstyrrelser, som har et rusproblem osv.Det må en generell undersøkelse på plass. Den bør ta for seg kvinner 15-40. Endret 15. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 15. februar 2023 #32779 Del Skrevet 15. februar 2023 Hvorfor bryr folk seg så mye om denne kokainen?? Det er så vanlig og det var ikke hennes cola en gang? Det finnes mye mer å kritisere SE for, blant annet at hun tydeligvis jugde om den benzodiazepin-bruken sin og hundre andre ting som legitimt fortjener kritikk. Denne kokainen er en ikke-sak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. februar 2023 #32780 Del Skrevet 15. februar 2023 Polyester skrev (Akkurat nå): Hvorfor bryr folk seg så mye om denne kokainen?? Det er så vanlig og det var ikke hennes cola en gang? Det finnes mye mer å kritisere SE for, blant annet at hun tydeligvis jugde om den benzodiazepin-bruken sin og hundre andre ting som legitimt fortjener kritikk. Denne kokainen er en ikke-sak. Lol. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå