Isild Skrevet 18. mai 2022 #28481 Del Skrevet 18. mai 2022 Klink skrev (9 minutter siden): Hvorfor legger hun der Victoria ut et slikt vise av SE? Dårlig gjort? Reagerte på det samme. Det bildet var ikke noe særlig å legge ut. Typisk fyllebilde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. mai 2022 #28482 Del Skrevet 18. mai 2022 Isild skrev (7 minutter siden): Reagerte på det samme. Det bildet var ikke noe særlig å legge ut. Typisk fyllebilde. Og det ser ut til å være ei venninne av SE🤔 Mulig hun selv var i samme tilstand da og ikke tenkte det var et dumt bilde å legge ut, men likevel . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 18. mai 2022 #28483 Del Skrevet 18. mai 2022 Sett Piateed sitt siste IG-innlegg? 🤣🤣 En liten parodi av SE vil jeg tro 😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 18. mai 2022 #28484 Del Skrevet 18. mai 2022 Salmonella skrev (44 minutter siden): Sett Piateed sitt siste IG-innlegg? 🤣🤣 En liten parodi av SE vil jeg tro 😆 Neida, scroller du deg tilbake i tid i instagrammen til Maria ser du at dette har hun gjort tidligere år også 😊 Bare humor fra hennes side, ikke myntet på noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. mai 2022 #28485 Del Skrevet 18. mai 2022 Klink skrev (1 time siden): Og det ser ut til å være ei venninne av SE🤔 Mulig hun selv var i samme tilstand da og ikke tenkte det var et dumt bilde å legge ut, men likevel . Jeg tenkte at det var slemt. Bildet var ikke helt krise, men tydelig tilsølt (lånt sådan) bunad, og jeg kan aldri tenke meg at SE selv ikke ville lagt ut et bilde med røde "blitzøyne" fra en fest. Det er nok veldig stas å være venn med en kjendis, og jeg vet ikke om alle bryr seg helt på ekte. Det er nok viktigere å vise at de er med henne. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 18. mai 2022 #28486 Del Skrevet 18. mai 2022 PissiPus skrev (54 minutter siden): Neida, scroller du deg tilbake i tid i instagrammen til Maria ser du at dette har hun gjort tidligere år også 😊 Bare humor fra hennes side, ikke myntet på noen. Det å stille uten bunadskjorte har hun vel gjort før ja. Kan ikke huske at hun har hatt noen under stakken før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. mai 2022 #28487 Del Skrevet 18. mai 2022 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngende_grunn Skrevet 18. mai 2022 #28488 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) 11 hours ago, Isild said: Hvor moren og faren er i det hele tror jeg nok vi kan slutte å spørre oss. Faren lever av at hun holder på som hun gjør. Han forsvarer alt hun gjør og omtaler det som å dele litt om livet sitt. For meg har det alltid vært merkelig at de som tenåringsforeldre da hun var 16 tillot bloggen i hele tatt. Jenta deres slet helt tydelig med selvbildet, og det siste hun trengte var nok det utseendetfokuset hun delte med hele Norge. Det er akkurat sånn det virker for å være! Jeg kan se for meg at hun innehar en slags guddommelig heltestatus i foreldrenes sirkel nå. De ser opp til henne og alt hun gjør, og de gir henne derfor fripass for mye - da hun genererer status, inntekt og noe å skryte av/snakke om foran andre tonedøve foreldre.. De bruker også situasjoner som har vært kritikkverdige til å forfekte SE for alt det er verdt, derigjennom å skylde på eksterne forhold og at hun har vært gjennom en vanskelig tid med mye angst i det siste osv. Men som noen andre her har nevnt tidligere: disse situasjonen fører alltid til en ny og forbedret hverdag for SE: Noe à la: "Jeg hadde det fælt, men nå er alt bra!" Men det er aldri SE's skyld, å neida... det er ting hun havner oppi. Uhell. Uflaks. Ansvarsfraskrivelse. Rollene blandes. Foreldrene går inn i managementet, og inntar mer en vennerolle enn en foreldrerolle, og forvalter kanskje ikke foreldreskapet slik de burde. Klare grenser og tydelige rammer forvitrer. Og det virker for å være en mangelvare på gode rollemodeller i SE's liv nå i den senere tid. Endret 18. mai 2022 av gyngende_grunn 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. mai 2022 #28489 Del Skrevet 18. mai 2022 Julemarsipan skrev (10 timer siden): Ja, fatter ikke at Embla bunader ønsker å låne ut bunader til fest og fyll 😕 Der er jeg veldig enig, det blir jo bare negativt. Selv har de jeg kjenner som ønsket bunad kjøpt håndsydde i Norge eller arvet hjemmesydd for mange år siden. Men det er jo greit å vite om dette og sjekket dermed siden deres og ser at bunadene blir sydd i Thailand. Bunadene er forholdsvis billige og det er jo selvsagt derfor, det er ikke norsk håndverk. Det er også selvsagt opp til hver og en hvor de kjøper bunader, men å sponse SE, som de fleste vet hvordan behandler bunader, er bare negativt. Kanskje hun hadde behandlet bunaden bedre om hun eide den selv. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 18. mai 2022 #28490 Del Skrevet 18. mai 2022 SE følger ikke Isak, og Isak følger ikke SE. Nå har jeg samvittighetsfullt bladd igjennom alle de følger på IG, begge to. Kan det ha noe med det bildet Isak la ut i går? Der han omtrent tar livet av en sel med bare hendene og en kniv. Det kan være at dette skiftet av fokus på mann har gjort at SE nå er ute og lufter seg ekstra kraftig. Skal man komme over en "fling" er det om å gjøre å fylle tiden med ... fyll? Hun skader omdømmet sitt, i hvert fall blant seriøse aktører. Det kan ikke skje at hun kan vandre i store forlag sine korridorer og bli invitert til debatter og å hode foredrag sånn som hun framstår nå. Dette er levende film av et takras. Stakkars menneske som ikke har noen som kan ta henne off cam, både bokstavelig og åndelig talt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet 18. mai 2022 #28491 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) Havnefogden skrev (1 time siden): SE følger ikke Isak, og Isak følger ikke SE. Nå har jeg samvittighetsfullt bladd igjennom alle de følger på IG, begge to. Kan det ha noe med det bildet Isak la ut i går? Der han omtrent tar livet av en sel med bare hendene og en kniv. Det kan være at dette skiftet av fokus på mann har gjort at SE nå er ute og lufter seg ekstra kraftig. Skal man komme over en "fling" er det om å gjøre å fylle tiden med ... fyll? Hun skader omdømmet sitt, i hvert fall blant seriøse aktører. Det kan ikke skje at hun kan vandre i store forlag sine korridorer og bli invitert til debatter og å hode foredrag sånn som hun framstår nå. Dette er levende film av et takras. Stakkars menneske som ikke har noen som kan ta henne off cam, både bokstavelig og åndelig talt. Ja, tenkte på det bilde jeg også at det kanskje var grunnen. Men samtidig virker det som hun er over på neste offer allerede, siden Joakim Kleven la ut bilde av SE og Øyvind Dalelv hånd i hånd på Gullruten. Niklas Baarli sa det høyt på scenen også, og hadde vært på rød løper hvorfor de ikke allereee hadde sak ute på det. SE er plutselig blitt så god venn med alle i managementet til Øyvind, og i dag var hun ute og spiste med Sebastian Solberg og delte det på story. Samtidig delte Øyvind at han var på samme restaurant på story samtidig. Ser også at SE kommenterte et IG-bilde hos Øyvind i går med ❤️. Slik jeg har skjønt det omgås også Spetalen og sikkert de «riktige» vennene restauranten Michaels og det er vel der Øyvind er kokk, så da passer det bra at han er nestemann som skal prøves ut. Han er også medeier i Flammeburger, og i dag bruker SE storyen sin for alt det er verdt å fronte den sjappa også. Men mulig hun egentlig vil ha Isak, men at han ikke er interessert nok. Ser hun kommenterte et bilde hos Isak for en stund siden, og det var ingen respons. Såklart dårlig med dekning på Grønland, men når de 2 andre kan svare på storyes og legge ut det, har nok ID mulighet også. Spørs om hun er lei seg for at han ikke spammer IG med at han savner henne 🤪 Endret 18. mai 2022 av Masle 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 18. mai 2022 #28492 Del Skrevet 18. mai 2022 Finlay skrev (10 timer siden): Nasjonaldagen er naturligvis for alle. Men det må være lov å sette spørsmålstegn ved hvorfor dagsfylla er akseptert på den dagen i året med desidert flest barn ute. Veldig tydelig i Oslo i går at Ikke alle nøyer seg med å nippe til et glass champagne. Ser dessverre også voksne med barn som tyller i seg og er synlig beruset, dog er det ikke snakk om flatfyll. Dette blir forsåvidt en avsporing, men SE og influencere går jo i bresjen også for denne trenden. Jeg kan ikke se noen har lagt ned veto mot å sette spørsmålstegn ved hvorfor dagsfylla er akseptert på 17 mai. Jeg var i Oslo sentrum i går. Kan ikke si jeg så mange som ravet rundt fulle i bunad med is spisende småunger som tilskuere, som var din påstand i et tidligere innlegg. Der jeg derimot reagerer på fyll, med barn på slep, er når jeg ferierer på sydligere breddegrader. Med det er en annen debatt. Når det kommer til SE og hennes influenser kollegaers champagne feiring av 17 mai, er de neppe store forbilder og inspirasjonskilder for småbarnsforeldre. Eller normalt oppegående mennesker. De som lar seg blende av influenser livsstilen er unge voksne som uansett kjører på med champagne frokost og fyll på 17 mai. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. mai 2022 #28493 Del Skrevet 19. mai 2022 SE har lukket profil igjen, så vi som ikke følger henne får ikke med oss så mye av hva hun holder på med - annet enn her. Hvis hun allerede dater en annen mann, så er vel Isak og hun ferdige får man tro, Tenker det er bra, for det var jo bare kaos (tilsynelatende) Ikke første gang SE forsøker å drikke en kjærlighetssorg ut av systemet i tilfelle. Tror hun er en jente som føler veldig sterkt, og forelsker seg ganske hardt. Føler med henne på akkurat det. Det blir spekulasjoner i og med at vi ikke egentlig vet noe om forholdet deres p.t. Men det kan jo virke sånn i sosiale medier. Enig med noen her som sa det er synd hun ikke har noen rundt seg som kunne ta henne off cam akkurat nå. Istedet føler jeg at alle "vennene" hennes filmer og legger ut at hun har det "fantastisk gøy" for tiden. Jeg tror ikke hun har det bra. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 19. mai 2022 #28494 Del Skrevet 19. mai 2022 Ang foreldrenes rolle i dette, ser noen av og til etterlyser deres inngripen, men da faller vi jo litt i den fella at «dette er jo ei bare jente som prøver å finne sin vei i livet». Når vi ser en voksen kvinne på 27 ( minner om at justisministeren er bare ett år eldre) som dokumenterer dagsfylla og prøver hardt å sjokkere ved div seksuelle poseringer over lengre tid på SoMe er det vel ikke foreldrene sitt ansvar. Hva de burde og ikke burde gjort da hun var 16 er en annen sak. 31 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 19. mai 2022 #28495 Del Skrevet 19. mai 2022 Skjønner ikke hvorfor hun har sjansen på så mange menn, hun går jo ikke lenge uten en ny fyr. Er det virkelig så attraktivt for menn med damer som er plastic fantastic, eller er det bare spennende å prøve en sånn dame? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 19. mai 2022 #28496 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg sendte en melding til Embla bunader med beskrivelsen som står her i tråden av hvor mye som er feil med hvordan bunaden er «satt på» samt rølpefesten den er en del av, med kommentar om at dette var trist å se. Spent på om jeg får svar. Bunad er et stasplagg, og selv om jeg ikke er noe bunadspoliti mener jeg den skal behandles med respekt. 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet 19. mai 2022 #28497 Del Skrevet 19. mai 2022 (endret) Zenhouse skrev (2 timer siden): Ang foreldrenes rolle i dette, ser noen av og til etterlyser deres inngripen, men da faller vi jo litt i den fella at «dette er jo ei bare jente som prøver å finne sin vei i livet». Når vi ser en voksen kvinne på 27 ( minner om at justisministeren er bare ett år eldre) som dokumenterer dagsfylla og prøver hardt å sjokkere ved div seksuelle poseringer over lengre tid på SoMe er det vel ikke foreldrene sitt ansvar. Hva de burde og ikke burde gjort da hun var 16 er en annen sak. Enig i at de burde gjort mere da hun var yngre, men samtidig tenker jeg at foreldreansvar også henger ved så lenge du lever egentlig. Hadde min 22 år gamle datter lagt ut slike bunadsbilder på 17. mai, hadde jeg nok tatt på meg mamma-hatten og ringt og forklart at slik kler du ikke på deg. En annen avsporing er jo at jeg synes det er rart at hun ikke har bunad etter så mange år med penger. Men det er en annen sak, mulig hun ikke har hatt behovet før i år da hun skulle ut med de rike kjendis-vennene sine. Hvis jeg husker riktig var hun alene 17. mai i fjor. Og hun har jo sagt at faren kom nedover etter hun kom hjem fra Farmen i fjor fordi han var redd for henne, og ville sjekke at alt var bra, og da var hun 26 år. Endret 19. mai 2022 av Masle 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet 19. mai 2022 #28498 Del Skrevet 19. mai 2022 Tough cookie skrev (22 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor hun har sjansen på så mange menn, hun går jo ikke lenge uten en ny fyr. Er det virkelig så attraktivt for menn med damer som er plastic fantastic, eller er det bare spennende å prøve en sånn dame? Mange menn synes nok det er spennende ja, dessverre. Og ved litt research inne på siden til Øyvind, ser det ut til at han inntil nylig hadde dame også.. Ikke mange ukene siden han kommenterte at hun var fin og dama hans, så spørs om det ble slutt etter at SE begynte å henge på Michaels flere ganger i uka. Eks-kjæresten(forhåpentligvis er det slutt), har litt samme utseende som SE, silikon og store lepper, så Øyvind er nok en person som liker slike damer… 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 19. mai 2022 #28499 Del Skrevet 19. mai 2022 Masle skrev (5 minutter siden): Enig i at de burde gjort mere da hun var yngre, men samtidig tenker jeg at foreldreansvar også henger ved så lenge du lever egentlig. Hadde min 22 år gamle datter lagt ut slike bunadsbilder på 17. mai, hadde jeg nok tatt på meg mamma-hatten og ringt og forklart at slik kler du ikke på deg. En annen avsporing er jo at jeg synes det er rart at hun ikke har bunad etter sp mange pr med penger. Men det er en annen sak, mulig hun ikke har hatt behovet før i år da hun skulle ut med de rike kjendis-vennene sine. Hvis jeg husker riktig var hun alene 17. mai i fjor. Og hun har jo sagt at faren kom nedover etter hun kom hjem fra Farmen i fjor fordi han var redd for henne, og ville sjekke at alt var bra. Jeg hadde også sagt noe til mitt (voksne) barn. Men poenget mitt gikk mer på dem som etterlyser at foreldrene griper mer inn. Dét synes jeg blir litt rart. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. mai 2022 #28500 Del Skrevet 19. mai 2022 Det er bra til en ting, men ikke varig forhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå