Gjest BethD Skrevet 15. mai 2022 #28401 Skrevet 15. mai 2022 Den filmen av Nora ut vinduet. Jeg skjønner FAEN ikke hvor vettet har tatt veien. Hvor er foreldre og venner med vettet i behold? Hadde dette vært min datter hadde jeg faen meg gitt henne huden så full at hun hadde ikke hatt annet å gjøre enn å skamme seg! Dette her er faen meg så flaut. Jeg orker ikke. Jeg blir så provosert, jeg har en datter på 3 år som skal vokse opp med dette her. Håper av hele mitt hjerte at folk har tatt til vettet før hun begynner med SOME. Jeg er så flau på deres vegne.
Hulderen Skrevet 15. mai 2022 #28402 Skrevet 15. mai 2022 elskermenn skrev (4 timer siden): I ansiktet er hun gjennomoperert. Det er ikke noe mer synd i henne enn SE Hun er ikke «gjennomoperert» i ansiktet. Nora har fillers i leppene. Men de høye kinnbeina er genetiske, hun er same. I den videoen er hun en ungdom, så kinnbena har vokst mer etter det. Dessuten sminker hun seg på en måte som fremhever kinnbena. Hun sminker seg alt for hardt, så hun minner om en dragqueen på noen bildene. 13
Gjest Finlay Skrevet 15. mai 2022 #28403 Skrevet 15. mai 2022 Gladidagogså skrev (14 timer siden): Nora ,Nora ,Nora…løp mens du kan! Kom deg unna SE og innflytelsen hun har på deg. For din egen del… Håper for Noras del at hun ikke gjør alt for mye hun angrer på senere. For at hun blir både manipulert og dominert av SE for tiden er jeg ikke i tvil om. At den dagen kommer at SE blir lei av henne er jeg heller ikke i tvil om. Spiller ingen rolle at hun er voksen. SE er besatt av å finne på ting for å holde seg relevant, stadig komme opp med noe nytt, bli sett på på stadig nye måter, provosere. Akkurat nå er hun veldig bi, og bruker Nora for å fremheve dette. Ingen av de andre jentene i gjengen hennes ville gått så langt som Nora gjør. Hun er grundig snurret rundt SEs lillefinger, helt til hun er oppbrukt og etterhvert blir kastet.
missLynch Skrevet 15. mai 2022 #28404 Skrevet 15. mai 2022 Kanutten_ skrev (13 timer siden): Hadde dette vært lagt ut av jenter rundt 15-16 år.men dette her altså godt voksne damer...jeg forstår ikke... En lysende fremtidig lagleder for datterens minihåndballag, eller foreldrekontakt, FAU-medlem etc dette 🙄 7
elskermenn Skrevet 15. mai 2022 #28405 Skrevet 15. mai 2022 Hulderen skrev (2 timer siden): Hun er ikke «gjennomoperert» i ansiktet. Nora har fillers i leppene. Men de høye kinnbeina er genetiske, hun er same. I den videoen er hun en ungdom, så kinnbena har vokst mer etter det. Dessuten sminker hun seg på en måte som fremhever kinnbena. Hun sminker seg alt for hardt, så hun minner om en dragqueen på noen bildene. Dette er bare cope og tull. De har begge ponytail lift og kinnimplantater. Det er blant annet derfor de begynte henge sammen i år. I videoen er hun atten. Kraniet er i ferd med å slutte å vokse da. Gå å simp en annen plass. Å være same har ingenting med dette å gjøre lol. 25
Lalunagoid Skrevet 15. mai 2022 #28406 Skrevet 15. mai 2022 (endret) elskermenn skrev (1 time siden): Dette er bare cope og tull. De har begge ponytail lift og kinnimplantater. Det er blant annet derfor de begynte henge sammen i år. I videoen er hun atten. Kraniet er i ferd med å slutte å vokse da. Gå å simp en annen plass. Å være same har ingenting med dette å gjøre lol. Så sant👏👏 så sant. Hodet til Nora har sluttet å vokse i årevis!! Endret 15. mai 2022 av Lalunagoid 12
Hulderen Skrevet 15. mai 2022 #28407 Skrevet 15. mai 2022 elskermenn skrev (2 timer siden): Dette er bare cope og tull. De har begge ponytail lift og kinnimplantater. Det er blant annet derfor de begynte henge sammen i år. I videoen er hun atten. Kraniet er i ferd med å slutte å vokse da. Gå å simp en annen plass. Å være same har ingenting med dette å gjøre lol. Vel, google samiske kvinner og ta en god titt på kinnbeina deres. Nora hadde samme utseendet som nå på Love Iceland. Det var ikke noe som dukket opp etter at hun ble med i hoffet til SE. Dessuten, hva betyr «simp»? Lager du nye ord? 1
J.. Skrevet 15. mai 2022 #28408 Skrevet 15. mai 2022 (endret) Hulderen skrev (15 minutter siden): Vel, google samiske kvinner og ta en god titt på kinnbeina deres. Nora hadde samme utseendet som nå på Love Iceland. Det var ikke noe som dukket opp etter at hun ble med i hoffet til SE. Dessuten, hva betyr «simp»? Lager du nye ord? "Simp" er slang for å "tilbe" noen uansett hva de gjør. Endret 15. mai 2022 av J.. 8 4
_Malene Skrevet 15. mai 2022 #28409 Skrevet 15. mai 2022 elskermenn skrev (19 timer siden): Men i alle dager da... Dette er henne før i en alder av 18. Hun har løftet brynene og øynene og har kinnimplantater. Herregud så pen hun var her 4
Hulderen Skrevet 15. mai 2022 #28410 Skrevet 15. mai 2022 J.. skrev (2 timer siden): "Simp" er slang for å "tilbe" noen uansett hva de gjør. Takk for svar! Brukeren som hevder art jeg tilber Nora, har neppe lest mine tidligere innlegg om henne i denne tråden 😂 4
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #28411 Skrevet 15. mai 2022 Finlay skrev (På 13.5.2022 den 22.44): Ja. Helt utrolig at Dagbladet lager en sak på dette. Hva blir det neste? Sophie Elise slapp en fis? Og Nora fanga den🙈😮😂 6 1
Gladidagogså Skrevet 15. mai 2022 #28412 Skrevet 15. mai 2022 elskermenn skrev (12 timer siden): I ansiktet er hun gjennomoperert. Det er ikke noe mer synd i henne enn SE Hvordan VET du det? Eller tror du? 😊 1
Gladidagogså Skrevet 15. mai 2022 #28413 Skrevet 15. mai 2022 Finlay skrev (7 timer siden): Håper for Noras del at hun ikke gjør alt for mye hun angrer på senere. For at hun blir både manipulert og dominert av SE for tiden er jeg ikke i tvil om. At den dagen kommer at SE blir lei av henne er jeg heller ikke i tvil om. Spiller ingen rolle at hun er voksen. SE er besatt av å finne på ting for å holde seg relevant, stadig komme opp med noe nytt, bli sett på på stadig nye måter, provosere. Akkurat nå er hun veldig bi, og bruker Nora for å fremheve dette. Ingen av de andre jentene i gjengen hennes ville gått så langt som Nora gjør. Hun er grundig snurret rundt SEs lillefinger, helt til hun er oppbrukt og etterhvert blir kastet. Absolutt enig! 👏🏼 2
Sol Rampelyset Skrevet 15. mai 2022 #28414 Skrevet 15. mai 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Lilje blomst Skrevet 15. mai 2022 #28415 Skrevet 15. mai 2022 Vet ikke hvorfor jeg har fått en følelse av at SE kommer til å skaffe barn på egenhånd. Sånn for eksempel reise til Danmark alene. Fikk den følelsen da hun sa hun ønsket seg barn snart i det intervjuet. 12 2
Gjest Finlay Skrevet 15. mai 2022 #28416 Skrevet 15. mai 2022 Lilje blomst skrev (48 minutter siden): Vet ikke hvorfor jeg har fått en følelse av at SE kommer til å skaffe barn på egenhånd. Sånn for eksempel reise til Danmark alene. Fikk den følelsen da hun sa hun ønsket seg barn snart i det intervjuet. Den tanken har streifet meg også, faktisk.
Honey Dew Skrevet 15. mai 2022 #28417 Skrevet 15. mai 2022 mirama skrev (23 timer siden): Tror ikke et sekund på at SE er bifil. Ikke jeg heller. 11
J.. Skrevet 15. mai 2022 #28418 Skrevet 15. mai 2022 Hulderen skrev (3 timer siden): Takk for svar! Brukeren som hevder art jeg tilber Nora, har neppe lest mine tidligere innlegg om henne i denne tråden 😂 Jo,værsegod. Mye tilfeldig og rar Reddit-slang her om dagen som sjelden brukes i norske forum. Mye som hevdes uten å lese seg opp om hva brukere tidligere har sagt. 3
Oida Skrevet 15. mai 2022 #28419 Skrevet 15. mai 2022 Hulderen skrev (13 timer siden): Hun er ikke «gjennomoperert» i ansiktet. Nora har fillers i leppene. Men de høye kinnbeina er genetiske, hun er same. I den videoen er hun en ungdom, så kinnbena har vokst mer etter det. Dessuten sminker hun seg på en måte som fremhever kinnbena. Hun sminker seg alt for hardt, så hun minner om en dragqueen på noen bildene. Hulderen skrev (8 timer siden): Vel, google samiske kvinner og ta en god titt på kinnbeina deres. Nora hadde samme utseendet som nå på Love Iceland. Det var ikke noe som dukket opp etter at hun ble med i hoffet til SE. Dessuten, hva betyr «simp»? Lager du nye ord? Om denne Nora er "gjennomoperert" skal jeg ikke uttale meg om. Men når det kommer til samer og utseende vil jeg, som er same, påstå du bommer litt. For det første, hodet vårt har nådd 80 % av voksen størrelse når vi runder 12 måneder. Så hodet og kinnben vokser ikke enormt fra ungdom til voksen. Punkt to. Vi samer er ikke støpt i samme formen. Så det å "google samiske kvinner og ta en god titt på kinnbena deres", hjelper deg lite med din påstand. Alle samer har ikke like markante kinnben. Som folk flest har gener og arv mye å si. Om dine foreldre, besteforeldre eller oldeforeldre ikke er 100 % samer vil de markante trekkene bli mindre synlig. Som for eksempel kinnben. Generalisering er sjeldent lurt. 30 3 8
Djungelvrål Skrevet 15. mai 2022 #28420 Skrevet 15. mai 2022 (endret) Brudd på regler om opphavsrett er slettet. Sol, admin. Ganske fascinerende og se på bilder av henne. Man skulle jo tro det var tatt av 46 forskjellige kvinner https://www.google.com/search?sa=X&rlz=1C1GCEA_enNO849NO849&sxsrf=ALiCzsZlWrKFlM61Sl2Vp_9_DI8wKsNu-A:1652652749403&source=univ&tbm=isch&q=sophie+elise+bilder&fir=rMgaZ8T1ncvukM%2Cx2XYWosUprcznM%2C_%3BFL9xxua1PxW92M%2CcJ9ubdKDrhNjYM%2C_%3BZHNDDTDAJaczGM%2CiOOBsu1ReLOdsM%2C_%3BxG4Ksm18yc5rbM%2CHnDEbXbOpGAJsM%2C_%3BiqZXBat8r8jYFM%2Cp0kCjMG3yhevZM%2C_%3B8XwqQM97jM2ZiM%2CubxK0fy3PpgwQM%2C_%3BfQMpd27UOUgC6M%2C2cs3-QTwytAhEM%2C_%3BmEzwy9o8_ftOQM%2CFJgAgfKQv4BYCM%2C_%3BgJ47pMT6lnbotM%2Cq89qm9lZ_jznMM%2C_%3B4gkNpEmhLQiKBM%2CBq6r-h_zBom1LM%2C_%3B3SgEtyxQ_zcL-M%2CcWHBbLweL84i3M%2C_%3BvfIzqpMfWgpGTM%2COb1kzdf_wEdLyM%2C_%3BRSeJOihyQw2mYM%2CvxhitA6gecKrzM%2C_%3BGJzTapVQTdISdM%2CPw0eD044yyKlGM%2C_&usg=AI4_-kTemQX0yw0fOMfY1-A7AIXFiteQ2w&ved=2ahUKEwjDu8Kgw-L3AhVPpIsKHX1dA84QsAR6BAgDEAM&cshid=1652652950983897&biw=1280&bih=609&dpr=1.5 Endret 16. mai 2022 av Sol Rampelyset 15 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå