non_stop Skrevet 14. mai 2022 #28381 Del Skrevet 14. mai 2022 Klink skrev (13 timer siden): Jeg syns det er rart at de kysser hvis de har kjærester. Eller SE gjør vel ingenting ut av litt utroskap. Med Robin hadde hun åpent forhold. Med Kasper kom de i fellesskap ffram til at hun kunne ha sex med andre damer. Hun tøyer strikken på Kjendis Farmen med Isak, og sårer kjæresten sin som venter hjemme. Det blir slutt. Nå dater hun menn men har ingenting imot å rote med damer ved siden av og det tillater disse mennene hun dater. Hipp hurra for åpne forhold og sikkert supert for de som liker det, men Sophie Elise kommer jo aldri til å finne seg en mann å slå seg til ro med og som vil ha barn med henne hvis hun fortsetter sånn som dette her. Alle seriøse menn som kunne tilbydt henne noe trygt og godt vil ta en stor u-turn når de ser henne. For alle husker henne jo som en med tunga godt nedi halsen på både kvinner og menn. Da kan hun heller ikke klage når hun sitter der om ti år og fremdeles er barnløs, ksnskje ensom og eneste aktivitet på tlf hennes er tv2 som ringer og skal ha henne med på nok et prosjekt. 14 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 14. mai 2022 #28382 Del Skrevet 14. mai 2022 (endret) Pust skrev (20 timer siden): Dagbladet synker stadig dypere. Det må være rimelig lite givende å være "kjendisreporter" i Dagbladet. Saumfare IG for å finne "shocking news" hos influencere. Ferdige innlegg som siteres ordrett eller limes inn som de er. Influencerne svarer nesten alltid at de ikke vil kommentere (hvis de svarer i hele tatt) Dagbladet byr heller ikke på synspunkter, debatt eller noe annet som utfordrer Influencer-posten de har funnet. Jeg hadde vært så flau over å jobbe med noe så uinteressant hvis jeg var journalist. Utrolig at de tør å ha navnet sitt på det. Endret 14. mai 2022 av Isild 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 14. mai 2022 #28383 Del Skrevet 14. mai 2022 Forstår ikke hvorfor media gir influensere plass. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2022 #28384 Del Skrevet 14. mai 2022 Innsidenut skrev (På 9.5.2022 den 19.56): Kvakk 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 14. mai 2022 #28385 Del Skrevet 14. mai 2022 Har noen egentlig sendt klage til Tv2 eller Dagbladet for dette influencer-hysteriet? Det de fronter er jo veldig 2019 syntes jeg, og spesielt Sophie Elise. Kan se for meg at de fleste styrer unna God Kveld Norge, og de som leser influencer artikler kjeder rævva av seg. Syntes det er flaut, og har faktisk boikottet tv2 helt, for jeg vil ikke støtte det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bedora Skrevet 14. mai 2022 #28386 Del Skrevet 14. mai 2022 Altså….. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 14. mai 2022 #28387 Del Skrevet 14. mai 2022 bedora skrev (3 minutter siden): Altså….. Jeg ser trafikksikkerhet er nederst på prioriteringslista igjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bedora Skrevet 14. mai 2022 #28388 Del Skrevet 14. mai 2022 Emmelise skrev (2 minutter siden): Jeg ser trafikksikkerhet er nederst på prioriteringslista igjen. Det viktigste er content 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drama Queen Skrevet 14. mai 2022 #28389 Del Skrevet 14. mai 2022 21 hours ago, Finlay said: Ja. Helt utrolig at Dagbladet lager en sak på dette. Hva blir det neste? Sophie Elise slapp en fis? "Lille puppe&rumpe-elise ristet litt på rumpen og slapp en promp i sitt siste video-innlegg på insta og hele Norge jubler over hvor flink hele Norges lille jente baby er" ... Dagbladet eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirama Skrevet 14. mai 2022 #28390 Del Skrevet 14. mai 2022 Tror ikke et sekund på at SE er bifil. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 14. mai 2022 #28391 Del Skrevet 14. mai 2022 bedora skrev (42 minutter siden): Altså….. Minner meg om den gore videoen fra 2017 det en russisk dame i Karibbien blir hjerneskadd og senere dør da nakken treffer en stålpe. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 14. mai 2022 #28392 Del Skrevet 14. mai 2022 Nora ,Nora ,Nora…løp mens du kan! Kom deg unna SE og innflytelsen hun har på deg. For din egen del… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 14. mai 2022 #28393 Del Skrevet 14. mai 2022 Gladidagogså skrev (8 minutter siden): Nora ,Nora ,Nora…løp mens du kan! Kom deg unna SE og innflytelsen hun har på deg. For din egen del… Hva i alle dager er med alle dere Nora simps. Hun er 25 år gammel dame og ikke noe offer. Hun var gjennomoperert i ansiktet før hun møtte SE. Håper de kommentarene er tull. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. mai 2022 #28394 Del Skrevet 14. mai 2022 elskermenn skrev (3 minutter siden): Hva i alle dager er med alle dere Nora simps. Hun er 25 år gammel dame og ikke noe offer. Hun var gjennomoperert i ansiktet før hun møtte SE. Håper de kommentarene er tull. Hvorfor sier du så tull i denne tråden? Og fillers er ikke det samme som operasjon,selv om det så klart ikke er naturlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 14. mai 2022 #28395 Del Skrevet 14. mai 2022 J.. skrev (Akkurat nå): Hvorfor sier du så tull i denne tråden? Og fillers er ikke det samme som operasjon,selv om det så klart ikke er naturlig. Men i alle dager da... Dette er henne før i en alder av 18. Hun har løftet brynene og øynene og har kinnimplantater. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten_ Skrevet 14. mai 2022 #28396 Del Skrevet 14. mai 2022 bedora skrev (2 timer siden): Altså….. Hadde dette vært lagt ut av jenter rundt 15-16 år.men dette her altså godt voksne damer...jeg forstår ikke... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 14. mai 2022 #28397 Del Skrevet 14. mai 2022 Kanutten_ skrev (40 minutter siden): Hadde dette vært lagt ut av jenter rundt 15-16 år.men dette her altså godt voksne damer...jeg forstår ikke... Hehe helt ærlig hadde det vært verre ... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 15. mai 2022 #28398 Del Skrevet 15. mai 2022 (endret) elskermenn skrev (8 timer siden): Hva i alle dager er med alle dere Nora simps. Hun er 25 år gammel dame og ikke noe offer. Hun var gjennomoperert i ansiktet før hun møtte SE. Håper de kommentarene er tull. Tja;) Egentlig ikke… hun virker blendet av oppmerksomheten og muligheten til,å bli «kjendis» Har vel jobbet litt som modell i Australia? Og eiendomsmekler ? Og vært med på en Love Island, da fremsto hun som en søt,og oppegående person. Gjennomoperert er hun da ikke. Markerte kinnbein og lepper har hun , selv om det nok er noe fillers involvert. Endret 15. mai 2022 av Gladidagogså Skrivefeil ;) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 15. mai 2022 #28399 Del Skrevet 15. mai 2022 Gladidagogså skrev (26 minutter siden): Tja;) Egentlig ikke… hun virker blendet av oppmerksomheten og muligheten til,å bli «kjendis» Har vel jobbet litt som modell i Australia? Og eiendomsmekler ? Og vært med på en Love Island, da fremsto hun som en søt,og oppegående person. Gjennomoperert er hun da ikke. Markerte kinnbein og lepper har hun , selv om det nok er noe fillers involvert. I ansiktet er hun gjennomoperert. Det er ikke noe mer synd i henne enn SE 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 15. mai 2022 #28400 Del Skrevet 15. mai 2022 "Rumpeslikke-Mai" går sin gang. Tror ikke de har noe budskap med dette tullet, men det er tydelig at det er eneste lang fest på gang. Lurer på hvor lang tid det vil gå før vi får en ny runde med "dyp" Sophie Elise som snakker om denne perioden som "fuck deg" (slik hun pleier å gjøre om dårlige perioder) - før hun så "finner seg selv" (som skjer ganske ofte) 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå