Gjest tullerikke Skrevet 13. mai 2022 #28361 Skrevet 13. mai 2022 Ikke godt å si hvem av de som ser jævligst ut.
Isild Skrevet 13. mai 2022 #28362 Skrevet 13. mai 2022 Flott for SE hvis hun har funnet en kysse-venninne eller hva man skal kalle det. Kan aldri tenke meg at noen som helst blir sur for hva de to evt gjør privat. Klin så mye dere orker, og gjør alt annet dere vil også. Nobody cares! Men dette behovet for å legge det ut for over 500 000 følgere? Det er jo for å skape reaksjoner. Tipper de "sure" reaksjonene handler om alt fra at man er lei av hvordan hun/de holder på på generellt grunnlag. De skal være så kule hele tiden at det er slitsomt. Det virker tilgjort, regissert og poserende. Det virker iallefall ikke "fritt". At noen blir "sure" handler sikkert også noe om at det virker som de vil gjøre bifil til en "trend-greie" ved å blande inne alt mulig fjas for likes, vil tro at normale mennesker med bifil legning kan oppleve dette å gå bakover i tid til da det var litt "frekt" at to jenter kysset osv. Bare slutt! 28 2
Rev. Revenge Skrevet 13. mai 2022 #28363 Skrevet 13. mai 2022 Isild skrev (3 timer siden): Flott for SE hvis hun har funnet en kysse-venninne eller hva man skal kalle det. Kan aldri tenke meg at noen som helst blir sur for hva de to evt gjør privat. Klin så mye dere orker, og gjør alt annet dere vil også. Nobody cares! Men dette behovet for å legge det ut for over 500 000 følgere? Det er jo for å skape reaksjoner. Tipper de "sure" reaksjonene handler om alt fra at man er lei av hvordan hun/de holder på på generellt grunnlag. De skal være så kule hele tiden at det er slitsomt. Det virker tilgjort, regissert og poserende. Det virker iallefall ikke "fritt". At noen blir "sure" handler sikkert også noe om at det virker som de vil gjøre bifil til en "trend-greie" ved å blande inne alt mulig fjas for likes, vil tro at normale mennesker med bifil legning kan oppleve dette å gå bakover i tid til da det var litt "frekt" at to jenter kysset osv. Bare slutt! Takk! Du sparte meg for å skrive det samme. Nærmer seg 30 med raske skritt og fullstendig historieløs. 16 2
Hulderen Skrevet 13. mai 2022 #28364 Skrevet 13. mai 2022 Rosatoast skrev (5 timer siden): Klarer faktisk ikke å akseptere at SE (og sikkert Nora) er på samme alder som meg. Kjenner jeg blir så flau at jeg må gjemme meg (igjen). Selvfølgelig kliner dere for å legge det ut på internett, og selvfølgelig legger dere dette ut på internett - for å seksualisere. Det er SE det er snakk om, slikker rumpe på bilde og mye mer - så hvis denne kliningen IKKE er for seksualisering.. Nei, kyss meg bak (🤭), men denne voksne kvinnen er full av bullshit. «KUN venner, men liker å kline 😅" - er du 16 år gammel? SE må kanskje være den mest umodne personen jeg vet om. Synd for hun, at hun er såpass blottet for selvinnsikt at hun ikke evner å se selv hva hun driver med. Flaut, flaut - flaut! Nora er 24 år, altså litt yngre enn Sophie Elise. 1
Cuddlegirl Skrevet 13. mai 2022 #28365 Skrevet 13. mai 2022 Trist å se hvor naturlig Nora var før vs nå! 22 1
Gjest tullerikke Skrevet 13. mai 2022 #28366 Skrevet 13. mai 2022 Cuddlegirl skrev (Akkurat nå): Trist å se hvor naturlig Nora var før vs nå! Har hun fått pupper i gave av SE?
elskermenn Skrevet 13. mai 2022 #28367 Skrevet 13. mai 2022 (endret) Cuddlegirl skrev (6 minutter siden): Trist å se hvor naturlig Nora var før vs nå! Bruh... Endret 13. mai 2022 av elskermenn
moroklompen Skrevet 13. mai 2022 #28368 Skrevet 13. mai 2022 Jadaomatte skrev (På 5.4.2022 den 18.20): Gud bedre…. Skikkelige bollekinn. Hva er greia med å ha tunga ute🤔 Har aldri skjønt det, skal det være sexy? Siden det som regel er spesiell type damer som henger den på tørk? De jeg kjenner som gjør det er som oftest vakre, men usikre damer som er ukomfortable med å bli tatt bilde av, slik at de alltid må gjøre «grimaser» for å «gjemme» seg selv. 1
J.. Skrevet 13. mai 2022 #28369 Skrevet 13. mai 2022 Cuddlegirl skrev (11 minutter siden): Trist å se hvor naturlig Nora var før vs nå! Avsporing. Lag heller en N.H tråd. 1
Hatsumomo Skrevet 13. mai 2022 #28370 Skrevet 13. mai 2022 Cuddlegirl skrev (På 12.5.2022 den 20.06): Så Harry! Hun og Nora kline på Instagram 😆 Det er så teit. Svaret hun kommer med https://www.dagbladet.no/kjendis/slar-tilbake-etter-klinevideo/76093951 er så banalt at jeg nesten ikke gidder å kommentere det. Jada, flott at de er bi og frie og whatever, men når de poster det på instastories så er det KUN for en grunn. Hvis det ikke var for den grunnen, så hadde de ikke følt behovet for å vise det til en hel verden, da hadde de klint privat og uten å legge det ut. Det er KUN for å få oppmerksomhet. Alle skjønner det, og da blir den uttalelsen hun kommer med i avisen så ufattelig falsk og tåpelig. 30
Pust Skrevet 13. mai 2022 #28371 Skrevet 13. mai 2022 Hatsumomo skrev (7 minutter siden): Det er så teit. Svaret hun kommer med https://www.dagbladet.no/kjendis/slar-tilbake-etter-klinevideo/76093951 er så banalt at jeg nesten ikke gidder å kommentere det. Jada, flott at de er bi og frie og whatever, men når de poster det på instastories så er det KUN for en grunn. Hvis det ikke var for den grunnen, så hadde de ikke følt behovet for å vise det til en hel verden, da hadde de klint privat og uten å legge det ut. Det er KUN for å få oppmerksomhet. Alle skjønner det, og da blir den uttalelsen hun kommer med i avisen så ufattelig falsk og tåpelig. Dagbladet synker stadig dypere. 17 1
Jadaomatte Skrevet 13. mai 2022 #28372 Skrevet 13. mai 2022 Har SE vist frem slike kyssebilder av menn hun har sammen med? Eller bare med venninna? 10
Variert skydekke Skrevet 13. mai 2022 #28373 Skrevet 13. mai 2022 De dater en mann på hver sin side, men det er helt greit at de kliner og er veldig avkledd og intime sammen? Kan noen forklare hvorfor det er innafor, spesielt når de begge påstår at de er bifile? Jeg regner med at situasjonen hadde vært en helt annen hvis de kysset og var intime med andre menn, da hadde det blitt regnet som utroskap. 21 1
gyngende_grunn Skrevet 13. mai 2022 #28374 Skrevet 13. mai 2022 (endret) Det er da vel INGEN som blir sure av å se to jenter kysse! Ærlig talt, vi lever i 2022 - folk er heldigvis blitt vant til ulike legninger nå. Men at dette ikke skal fremstå som seksualiserende: NO WAY! Når man ser de andre innleggene SE legger ut, som i og for seg er veldig seksualiserende, vil det jo være vanskelig å tolke dette som noe helt annet! Jeg føler også at det handler om å hele tiden "overgå" seg selv. Finne ting å spille på, ting man tror vil sende sjokkbølger gjennom følgerskaren... Jeg tror hjernen hennes er blitt avhengig av å hele tiden vise mer og mer (overgå seg selv). Det er som en rusavhengighet som trenger meeer for å få tilfredsstilt dopaminsuget. Og i hennes streben etter flere og "bedre" uttrykksformer, blir hun for egosentrisk og navlebeskuende til, og i det hele tatt, evne å se galskapen i det hele! Og jeg vet heller ikke hvor oppriktig SE er, det er jo så innmari trendy å være bifil nå. Det virker litt staget for å være ærlig. Jeg må ærlig innrømme at jeg elsker å følge med på henne da, hun er utrolig underholdende og avhengigshetsskapende - men ikke akkurat på en positiv måte.. KUN fordi hun sjokkererer sånn! La det være sagt: Jeg har null tiltro til henne og hennes produkter og kommer aldri til å kjøpe noe hun selger. Det jeg får opp på netthinna av bilder når jeg hører navnet hennes er SE med tunga inni r*** på venninna: det er den assosiasjonen merkevaren hennes gir meg! Det er jo også litt vittig å bevitne at hun går helt i feil retning på denne utviklingsstien; hvor de fleste av oss starter i motsatt ende, mens hun følger forløpet til Benjamin Button på en måte. Jeg startet mine tidlige tenår med å ta lettkledde bilder av meg selv fra ulike vinkler (bare for å se selv hvordan det så ut), kline med jenter, teste ut alkohol, drikke litt mye for å være kul, fyre opp en sigg, flørte litt her og der osv, men med årene ble jeg voksen og har heldigvis vokst av meg disse destruktive "behovene" nå. SE startet i motsatt ende og viser den samme oppførselen nå i en alder av snart 30, som jeg viste da jeg var 18! Jeg lurer virkelig på hvor dette vil ende............... Endret 13. mai 2022 av gyngende_grunn 25 3
Klink Skrevet 13. mai 2022 #28375 Skrevet 13. mai 2022 Jeg syns det er rart at de kysser hvis de har kjærester. Eller SE gjør vel ingenting ut av litt utroskap. 8
Hulderen Skrevet 13. mai 2022 #28376 Skrevet 13. mai 2022 J.. skrev (55 minutter siden): Avsporing. Lag heller en N.H tråd. Det er ikke avsporing, siden Nora Haukland er en del av hoffet til SE. Du kalte det ikke avsporing når Isak Dreyer ble omtalt i denne tråden. Så moderatorer, ikke slett innlegg om SE nærmeste omgangskrets, de er absolutt en del av SE sin verden. 22
Gjest Finlay Skrevet 13. mai 2022 #28377 Skrevet 13. mai 2022 Pust skrev (47 minutter siden): Dagbladet synker stadig dypere. Ja. Helt utrolig at Dagbladet lager en sak på dette. Hva blir det neste? Sophie Elise slapp en fis?
Gjest Finlay Skrevet 13. mai 2022 #28378 Skrevet 13. mai 2022 Jadaomatte skrev (38 minutter siden): Har SE vist frem slike kyssebilder av menn hun har sammen med? Eller bare med venninna? Har aldri sett SE lage klinestory med en mann.
Tough cookie Skrevet 13. mai 2022 #28379 Skrevet 13. mai 2022 Cuddlegirl skrev (2 timer siden): Trist å se hvor naturlig Nora var før vs nå! Naturlig før? På det øverste bildet har hun masse fillers i leppene og kinnene, men puppene var naturlige . 28 1
Sol Rampelyset Skrevet 14. mai 2022 #28380 Skrevet 14. mai 2022 Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. Sol, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå