_Malene Skrevet 29. april 2022 #28121 Skrevet 29. april 2022 elskermenn skrev (14 timer siden): Lol det hun tror er "preppy" musikk. Blir flau av dette temaet SE ble aldri eldre enn 14 år mentalt 16
Heisann1234 Skrevet 29. april 2022 #28122 Skrevet 29. april 2022 (endret) Finlay skrev (3 timer siden): Det er sånn SE selv vil bli sett på. Dette har vi jo lest i utallige blogginnlegg og intervjuer når hun beskriver seg selv, og de utfordringene hun møter pga av imaget hun har valgt. "Aldri forandret på den hun er for å bli tatt seriøst, liker å være babe, men er smart snill og ambisiøs. Første store kjendisen som sto opp for dyrs rettigheter( har hun virkelig aldri hørt om Brigitte Bardot??) Må forsvare seg gang på gang fordi hun ser ut som en “hore”. Jeg får inntrykk av at SE prøver å dyrke seg selv med slike innlegg, hun bruker bare en annen kjendis for å ikke fremstå som en komplett narsissist selv. Jeg er ganske sikker på at SE har grandiøse tanker om seg selv og tror at hun er et offer. "Ingen tar meg seriøs fordi jeg er babe liksom" 😂 Det kan jo umulig være tusen andre grunner til det ifølge henne. Vi er så trangsynte sammenlignet med SE og er sikkert misunnelige for at vi ikke er like babe som henne. Siden vi er så trangsynte og sitter fast på 50-tallet så forsøker vi bare å tråkke på henne fordi hun er horete. Revolusjonerende betraktninger av SE.. Endret 29. april 2022 av Heisann1234 27 2
Gjest Finlay Skrevet 29. april 2022 #28123 Skrevet 29. april 2022 Heisann1234 skrev (54 minutter siden): Jeg får inntrykk av at SE prøver å dyrke seg selv med slike innlegg, hun bruker bare en annen kjendis for å ikke fremstå som en komplett narsissist selv. Overbevist om at du har rett👍😄
Gjest CecilieX Skrevet 29. april 2022 #28124 Skrevet 29. april 2022 Isild skrev (10 timer siden): Sammenligner tydeligvis sin egen rolle i offentligheten med Pamela Anderssons. Det blir i beste fall bare komisk. Vi som var unge på 90-tallet vet da at Pam i aller høyeste grad ble tatt seriøst. Looken hennes ble ikonisk, og hun bøy på mer enn å bare posere "slutty" på bilder (slik SE gjør. Slutty er ord hun selv har brukt om noen av sine fotoshoots). Det skinner igjennom igjen at SE har så veldig lyst til å være noe(n) hun ikke er. Mulig jeg begynner å bli glemsk men jeg husker ikke at Pamela var et ikon. Hun var kanskje mer på linje med Samantha Fox, som alle unge gutter siklet på. Nok om det. Jeg kjøper ikke historien til Sophie Elise. Hun er født i 1994 og var altså ikke født en gang da Pamela ble superkjendis. På det tidspunktet da man normalt sett kommer i en alder der man begynner å interesserer seg for kjendiser (eller føle kjærlighet i SE sin språkdrakt) var Pamela en nedadgående stjerne. Her har nok det skjedd som som ofte skjer at SE har konsumert serie / film / bok og plutselig er det hennes nye greie som nå er en altoppslukende interesse. Evt kan det være skjult reklame for Disney+, de gikk jo målrettet på influencermarkedsføring da de ble lansert. Det var jo ikke måte på hvor stort behov influencere hadde for å binge Disney-klassikere der en periode.
Gjest O.G. Skrevet 29. april 2022 #28125 Skrevet 29. april 2022 Isild skrev (11 timer siden): Sammenligner tydeligvis sin egen rolle i offentligheten med Pamela Anderssons. Det blir i beste fall bare komisk. Vi som var unge på 90-tallet vet da at Pam i aller høyeste grad ble tatt seriøst. Looken hennes ble ikonisk, og hun bøy på mer enn å bare posere "slutty" på bilder (slik SE gjør. Slutty er ord hun selv har brukt om noen av sine fotoshoots). Det skinner igjennom igjen at SE har så veldig lyst til å være noe(n) hun ikke er. Pam er bare helt rå hun!!
Javisst Skrevet 29. april 2022 #28126 Skrevet 29. april 2022 Har sett dette mennesket i media de siste 10 årene og med denne Amber Heard saken, kom jeg til å tenke på Sophie Elise. Når beskrivelsen av Borderline ble summert opp, hvordan disse individene imiterer og kopierer andre tenkte jeg på henne. Den enorme usikkerheten og tilegnelsen av partneren/vennenes klesstil, hobbyer, UTSEENDE og interesser m.m så virket det rimelig spot on for den frøkna her og. For om vi tenker oss om, hvem er egentlig Sofie Steen? Ingen av hennes hjertesaker er hennes. Alt hun fronter er for oppmerksomhet og validering. Hun får seg en ny venn, og plutselig opererer hun seg for å ligne på henne? Ingen friske normale mennesker holder på slik. 27 5
AprilLudgate Skrevet 29. april 2022 #28127 Skrevet 29. april 2022 AntiBullshit skrev (17 timer siden): Det virker seriøst som hun har stagnert mentalt, dette er jo samme "revlusjonerende" tanker hun delte som 16-åring. Såå fasinert og inspirert av damer som prøver å kombinere imaget som "hore/babe" og "smart, snill, ambasisøs", skal ikke mer til enn å være lettkledd og sminket samtidig som man gir tommel opp til dyrs rettigheter før man er et fantastisk menneske i SEs øyne. Rene lavterskeltilbudet. Man kan jo lure på hvorfor hun deler dette, det gir henne ingen direkte økonomiske gevinster å slikke ræva til amerikanske kjendiser så da regner jeg med hun prøver å bygge seg image som "kvinne som støtter andre kvinner" - det er jo tross alt veldig i tiden og politisk korrekt. Problemet er bare at det er så lett gjennomskuelig at hun virkelig ikke bryr seg om andre kvinner. For de eneste hun bruker tid på å hedre er damer hun klarer å se seg selv i, de kvinnene som mottar ca samme kritikk som henne selv slik at hun kan understreke og "vise" hvorfor disse kritiserte dame ikke bør kritiseres, men hedres for å klare å kombinere rollene som babe og dyrevenn - akkurat som hun selv gjør. Alt SE publiserer som ikke er reklame er i en eller annen grad et forsøk på sette seg selv i et mer flatterende lys og det begynner å bli pinlig repetativt. Jeg tolket mer dette som at hun identifiserer seg med Pamela i denne teksten? Kan det være hun ønsker samarbeid med Disney+ 🤷♀️ «Jeg er Norges Pamela»?
Ænema Skrevet 29. april 2022 #28128 Skrevet 29. april 2022 Fløff skrev (22 minutter siden): Jeg tolket mer dette som at hun identifiserer seg med Pamela i denne teksten? Kan det være hun ønsker samarbeid med Disney+ 🤷♀️ «Jeg er Norges Pamela»? 😄🤣 8
AprilLudgate Skrevet 29. april 2022 #28129 Skrevet 29. april 2022 KrXs skrev (1 time siden): 😄🤣 Jeg er faktisk helt seriøs 😅 »Være sexy og suksessfull, ble mye hetset for dette, første kjendis til å være dyreverner». Ring any bells? 🤷♀️😅 5
Gjest CecilieX Skrevet 29. april 2022 #28130 Skrevet 29. april 2022 (endret) Fløff skrev (1 time siden): Endret 29. april 2022 av CecilieX Lar være.
Gjest Kattedama Skrevet 29. april 2022 #28131 Skrevet 29. april 2022 SE har spilt ut alle kortene sine, er det desperasjonen som viser seg nå?
lokmeister2016 Skrevet 30. april 2022 #28132 Skrevet 30. april 2022 Begynner bli lei av og se henne på Instagram i undertøy og viser ræva si 15 1
Elfy Skrevet 30. april 2022 #28133 Skrevet 30. april 2022 Fløff skrev (15 timer siden): Jeg er faktisk helt seriøs 😅 »Være sexy og suksessfull, ble mye hetset for dette, første kjendis til å være dyreverner». Ring any bells? 🤷♀️😅 Nok en gang bare slenger hun ut en påstand som ikke er sann. Personlig vet jeg ikke hvem den første kjendisen som var dyreverner er, men er nok av de som har frontet dyrevern mye lengre enn Pam. Flott at Pam også er med og fronter saken da- men først; nei. 13 1
Gjest Finlay Skrevet 30. april 2022 #28134 Skrevet 30. april 2022 Elfy skrev (26 minutter siden): Nok en gang bare slenger hun ut en påstand som ikke er sann. Personlig vet jeg ikke hvem den første kjendisen som var dyreverner er, men er nok av de som har frontet dyrevern mye lengre enn Pam. Flott at Pam også er med og fronter saken da- men først; nei. Jeg vet heller ikke hvem som var den første kjendisen som frontet dyrevern, men synes det er merkelig at SE ikke har hørt om Brigitte Bardot, som var aktiv dyreverner allerede på 70-tallet. OG babe😄 https://snl.no/Brigitte_Bardot
velociraptor Skrevet 30. april 2022 #28135 Skrevet 30. april 2022 Isild skrev (På 28.4.2022 den 16.19): Der hadde hun en uheldig formulering syns jeg også. "Vi må tillate kvinner å ikke alltid være pyntet og striglet" hadde vært mye bedre. Jeg er ikke helt enig. For hvis man er naturlig pen ER det jo sosialt akseptert å være både bustete og usminket. Selv å beholde kroppshår kan aksepteres om man er vakker, slank og veltrent. Så det er faktisk det å rett og slett ikke være pen, som må tillates og aksepteres. 19 3
Gjest Finlay Skrevet 30. april 2022 #28136 Skrevet 30. april 2022 lokmeister2016 skrev (10 timer siden): Begynner bli lei av og se henne på Instagram i undertøy og viser ræva si Hun er så stolt av strekkmerkene sine, og så tøff som viser dem fram, må vite. Strekkmerker som sannsynligvis i stor grad er et resultat av de voldsomme rumpe-implantatene😅
Ellevill Skrevet 30. april 2022 #28137 Skrevet 30. april 2022 Hva er preppy musikk? Jeg har aldri hørt uttrykket før? 4
elskermenn Skrevet 30. april 2022 #28138 Skrevet 30. april 2022 Ellevill skrev (56 minutter siden): Hva er preppy musikk? Jeg har aldri hørt uttrykket før? Det er bare hun som har laget et musikkliste som skal samsvare med månedens stil og tema. 3
Ellevill Skrevet 30. april 2022 #28139 Skrevet 30. april 2022 elskermenn skrev (30 minutter siden): Det er bare hun som har laget et musikkliste som skal samsvare med månedens stil og tema. Ja, det skjønner jeg, men hva betyr preppy? Er det bare jeg som ikke kjenner begrepet? 😅 2
elskermenn Skrevet 30. april 2022 #28140 Skrevet 30. april 2022 Ellevill skrev (4 minutter siden): Ja, det skjønner jeg, men hva betyr preppy? Er det bare jeg som ikke kjenner begrepet? 😅 Preppy er egentlig ikke brukt for å beskrive musikk. Stilen ligner litt på stilen på jappetiden eller det som assosieres med soss. Hva slags musikk som er mest relatert til stilen kan diskuteres. Det er vel listepop som er nærmest mener jeg. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Preppy 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå