Sjøgrønn Skrevet 25. april 2022 #28081 Skrevet 25. april 2022 Nå ble jeg faktisk glad da jeg sjekket insta storyen hennes. Hun så ikke så puffete ut i fjeset, eller stram. Rett og slett pen igjen! 1 1
lokmeister2016 Skrevet 26. april 2022 #28082 Skrevet 26. april 2022 Hun ser bra ut må jeg si nå så på insta ikke noe puff i fjeset kansje fillersene har gått ned 1
elskermenn Skrevet 26. april 2022 #28083 Skrevet 26. april 2022 lokmeister2016 skrev (39 minutter siden): Hun ser bra ut må jeg si nå så på insta ikke noe puff i fjeset kansje fillersene har gått ned Helt enig. Hun er slående vakker. Preventiv botox og filler forbygger og hjelper virkelig. Hun er helt glatt i huden og ser sunn ut. De unormalt smale øynene er prikken over ien. Perfekt med andre ord. 2 1
Fresiaa Skrevet 27. april 2022 #28084 Skrevet 27. april 2022 (endret) Tripptrapp1 skrev (På 19.4.2022 den 21.31): Mulig at de bildene (Instagram) ser bra ut som en som ikke kan hest, men for oss som driver med sporten så er det bare flaut og pinlig å se på. Hesten hun sitter på ser man tydelig at ikke har det bra: Den ser tynn og dårlig muskelsatt ut, er matt i pelsen, den har en stor hevelse på bakbeinet, og hele uttrykket dens lyser at den ikke trives. Den ser faktisk deprimert ut. Utstyret ser slitt ut, og er lite tilpasset nybegynnere som humper rundt og drar i tøylene: Bittet er kjempeskarpt - vi snakker her om et bitt som både hest og rytter skal være godt skolerte for å få til å fungere -, og stigbøylene har stygge skarpe kanter som sannsynligvis gnager mot hesten når nybegynnere skumper rundt i salen. Men de gir god støtte til potetsekken som sitter oppå og føles trygge og stødige ut for turisten vs en vanlig stigbøyle, så det er nok derfor de brukes. Hvorvidt salen passer eller ikke er vanskelig å se ut i fra bilder alene, spesielt siden hovedfokuset er på sexybabe94 i salen og ikke hesten eller ekvipasjen som helhet. Rytteren er tydeligvis nybegynner for sitsen er elendig. Jeg vet ikke hva hun prøver på, men det ser veldig anspent og ubehagelig ut. Fokuset er helt andre plasser enn på å forsøke å ri hesten hun sitter på, det er åpenbart at den bare er en rekvisitt for å ta det hun tror at er deilige bilder av seg selv. Dette kunne hun ha spart seg, spesielt siden hun «elsker dyr». Edit: Vedrørende stigbøylene, så er det en del «tradisjonelle» spanske ryttere som bruker slike. Jeg vil bare påpeke at det er stor forskjell på å bruke slike stigbøyler når man kan ri og har en stabil og stødig sjenkel (dvs rytters bein), i forhold til en nybegynner som hvor armer og bein flyr i alle retninger. Jeg er uenig i dine utsagn. Jeg har selv fulgt det ridesenteret sin Instagram i over et år fordi det er et av få ridesentre jeg har sett i Spania med skikkelig kvalitetshester. (Sjekk siden deres. Den er blant annet drevet av 2 nordmenn og en erfaren spansk rytter). De har masse flotte topptrente andalusiske hester. Endring: Etter å ha sett bildene på IG posten hennes så ser jeg at ja den hesten er ser litt tynn og stusselig ut. Men de fleste andre hestene deres er av veldig høy kvalitet. Håper denne hesten bare er ung og rufsete fordi den ikke har fått sommerpelsen enda. Du skal se alle de andre hestene gjester poster derfra, flotte fyldige andalusiske hester. Til og med Märtha Louise (som er topprytter) har vært i denne stallen. Og en så erfaren rytter ville aldri valgt en stall med dårlige kår. Endret 27. april 2022 av Fresiaa Skrev noe feil 6
velociraptor Skrevet 27. april 2022 #28085 Skrevet 27. april 2022 Fresiaa skrev (2 timer siden): Til og med Märtha Louise (som er topprytter) har vært i denne stallen. Og en så erfaren rytter ville aldri valgt en stall med dårlige kår. Dette er det rareste utsagnet ever. Toppryttere og erfarne ryttere kan da være like uetiske som alle andre? Faktisk er svært mye, eller det meste, av den mest uetiske behandlingen av hester utført av toppryttere som konkurrerer 21 1
Lilje blomst Skrevet 27. april 2022 #28086 Skrevet 27. april 2022 velociraptor skrev (3 timer siden): Dette er det rareste utsagnet ever. Toppryttere og erfarne ryttere kan da være like uetiske som alle andre? Faktisk er svært mye, eller det meste, av den mest uetiske behandlingen av hester utført av toppryttere som konkurrerer Kilde? 3
Hjertestein Skrevet 27. april 2022 #28087 Skrevet 27. april 2022 elskermenn skrev (7 timer siden): Helt enig. Hun er slående vakker. Preventiv botox og filler forbygger og hjelper virkelig. Hun er helt glatt i huden og ser sunn ut. De unormalt smale øynene er prikken over ien. Perfekt med andre ord. Vet ikke om du er ironisk eller hva, men er jo slike kommentarer som fremmer Botox, fillers og alt dette der. Hun har nok slitt med utsende sitt fra ung alder av og når hun leser andres meninger om hvor fin hun er, så er det klart hun fortsetter. Og andre med lav selvtillit blir påvirket og. Jeg er trolig av den gamle generasjonen, for jeg forstår ikke hvorfor man skal skjule en naturlig endring på kroppen. Det er helt naturlig at man får rynker og at øynene blir mer «slapp» osv. For meg er det helt unaturlig å skulle fikse på utsende bare for å se ung og stram ut. Sofie er en skjønn jente og jeg skulle ønske hun kunne elske seg for den hun er. Er trist å se et menneske slite så mye og nesten har en desperat holdning for å få likes og oppmerksomhet. 17 1 3
Gjest Finlay Skrevet 27. april 2022 #28088 Skrevet 27. april 2022 Sjøgrønn skrev (På 25.4.2022 den 19.52): Nå ble jeg faktisk glad da jeg sjekket insta storyen hennes. Hun så ikke så puffete ut i fjeset, eller stram. Rett og slett pen igjen! Hun ser vel alltid bra ut på det hun selv og vennene hennes legger ut? Tipper hun er glad vikariatet i GMN er over, de sendingene var nokså avslørende mtp hvordan ansiktet egentlig ser ut etter alle operasjonene. Anstrengt kroppsspråk og poseringer for å skjule de mindre flatterende vinklene bare understreker at hun selv er svært bevisst på dette. Men det ser ut som ansiktet endelig har "satt seg", et halvt år etter siste inngrep. Hun ser mindre oppblåst ut.
Charminia Skrevet 27. april 2022 #28089 Skrevet 27. april 2022 (endret) Nydelig det feriehuset hun er i nå! Interiøret og området gir meg faktisk litt inspirasjon. Sjekket linken hun la ut og det koster 55-65 000 per uke😅 Det er 5 soverom så flere familier kan jo dele da, men rimelig stiv pris likevel. Endret 27. april 2022 av Charminia 1
Lalunagoid Skrevet 27. april 2022 #28090 Skrevet 27. april 2022 Charminia skrev (3 timer siden): Nydelig det feriehuset hun er i nå! Interiøret og området gir meg faktisk litt inspirasjon. Sjekket linken hun la ut og det koster 55-65 000 per uke😅 Det er 5 soverom så flere familier kan jo dele da, men rimelig stiv pris likevel. Gjeeesp... 11
three_arm_sally Skrevet 27. april 2022 #28091 Skrevet 27. april 2022 Hjertestein skrev (10 timer siden): Jeg er trolig av den gamle generasjonen, for jeg forstår ikke hvorfor man skal skjule en naturlig endring på kroppen. Det er helt naturlig at man får rynker og at øynene blir mer «slapp» osv. For meg er det helt unaturlig å skulle fikse på utsende bare for å se ung og stram ut. Sofie er en skjønn jente og jeg skulle ønske hun kunne elske seg for den hun er. Er trist å se et menneske slite så mye og nesten har en desperat holdning for å få likes og oppmerksomhet. Helt enig, men nå er jo Sophie Elise fortsatt ung og stram under alt det hun har sprøyta inn - hun hadde mest sannsynlig hatt helt glatt hud uten botox og fillers også. Også usikker på om den tidligere kommentaren var ironisk ment eller ikke, men blir litt teit å hevde at "preventiv botox" funker når personen ikke er gammel nok enda til å ha utviklet noe særlig rynker. Personlig synes jeg ideen om preventiv botox bare er ett forsøk på å selge botox til stadig yngre jenter. Sykt. 26 2
elskermenn Skrevet 27. april 2022 #28092 Skrevet 27. april 2022 three_arm_sally skrev (17 minutter siden): Helt enig, men nå er jo Sophie Elise fortsatt ung og stram under alt det hun har sprøyta inn - hun hadde mest sannsynlig hatt helt glatt hud uten botox og fillers også. Også usikker på om den tidligere kommentaren var ironisk ment eller ikke, men blir litt teit å hevde at "preventiv botox" funker når personen ikke er gammel nok enda til å ha utviklet noe særlig rynker. Personlig synes jeg ideen om preventiv botox bare er ett forsøk på å selge botox til stadig yngre jenter. Sykt. Jeg var ironisk 21 3
three_arm_sally Skrevet 27. april 2022 #28093 Skrevet 27. april 2022 elskermenn skrev (10 minutter siden): Jeg var ironisk Touché! 😂 Takk for oppklaringen. 5
Sarah93 Skrevet 27. april 2022 #28094 Skrevet 27. april 2022 elskermenn skrev (1 time siden): Jeg var ironisk Så det at hun har rynker når hun rynker brynene er et problem? 3
elskermenn Skrevet 27. april 2022 #28095 Skrevet 27. april 2022 Sarah93 skrev (8 minutter siden): Så det at hun har rynker når hun rynker brynene er et problem? Botox er ment til å svekke muskulaturen i det området, også når man prøver å stramme dem. 4
Tripptrapp1 Skrevet 27. april 2022 #28096 Skrevet 27. april 2022 Lilje blomst skrev (15 timer siden): Kilde? Trenger du en kilde for å skjønne at etikk ikke henger sammen med nivået man rir/konkurrerer på? Du kan google litt selv hvis du betviler det brukeren over skriver. Senest under OL tidligere i år var det minst en stygg sak hvor trener Mark Todd denger en hest med en grein fordi den ikke vil gå ut i vannet på terrengbanen. Det ble filmet og lagt ut på tiktok, men er tatt ned nå. En er temmelig naiv hvis man tror at det var første og eneste gang noe sånt skjedde. Jeg tror ikke at man begynner å ta i bruk slike virkemidler under en stor konkurranse, det der har han gjort før. Todd har beklaget, men det gjør alle i en sånn situasjon. Et betimelig spørsmål er hva han beklager mest; oppførselen eller at han ble tatt på fersken. Under forrige OL var det en stor sak om ene utøveren i femkamp som straffet hesten med gjentatt pisking under sprangkonkurransen fordi den ikke ville hoppe. Etter det var det oppe til diskusjon om hvorvidt ridning burde være en del av femkamp i det hele tatt siden utøverne tydelig manglet trening i det de holdt på med. Følger man med i medier som følger hestesport med et halv øye så er det ikke vanskelig å finne saker hvor utøvere på høyt nivå kritiseres og diskvalifiseres pga uetisk oppførsel, mellom annet i form av fysisk avstraffing eller uetiske treningsmetoder som rollkür (dressur). Det er veldig mye penger involvert, og presset for å prestere på det nivået er kjempehøyt. En del faller da for fristelsen med å bruke de virkemidlene de har tilgjengelige uten tanke for hestens langsiktige psykiske/fysiske helse. Det skal presteres, og det skal presteres nå. 26 1 5
Littlekolibri Skrevet 27. april 2022 #28097 Skrevet 27. april 2022 Tripptrapp1 skrev (9 minutter siden): Trenger du en kilde for å skjønne at etikk ikke henger sammen med nivået man rir/konkurrerer på? Du kan google litt selv hvis du betviler det brukeren over skriver. Senest under OL tidligere i år var det minst en stygg sak hvor trener Mark Todd denger en hest med en grein fordi den ikke vil gå ut i vannet på terrengbanen. Det ble filmet og lagt ut på tiktok, men er tatt ned nå. En er temmelig naiv hvis man tror at det var første og eneste gang noe sånt skjedde. Jeg tror ikke at man begynner å ta i bruk slike virkemidler under en stor konkurranse, det der har han gjort før. Todd har beklaget, men det gjør alle i en sånn situasjon. Et betimelig spørsmål er hva han beklager mest; oppførselen eller at han ble tatt på fersken. Under forrige OL var det en stor sak om ene utøveren i femkamp som straffet hesten med gjentatt pisking under sprangkonkurransen fordi den ikke ville hoppe. Etter det var det oppe til diskusjon om hvorvidt ridning burde være en del av femkamp i det hele tatt siden utøverne tydelig manglet trening i det de holdt på med. Følger man med i medier som følger hestesport med et halv øye så er det ikke vanskelig å finne saker hvor utøvere på høyt nivå kritiseres og diskvalifiseres pga uetisk oppførsel, mellom annet i form av fysisk avstraffing eller uetiske treningsmetoder som rollkür (dressur). Det er veldig mye penger involvert, og presset for å prestere på det nivået er kjempehøyt. En del faller da for fristelsen med å bruke de virkemidlene de har tilgjengelige uten tanke for hestens langsiktige psykiske/fysiske helse. Det skal presteres, og det skal presteres nå. 👏 4 2
velociraptor Skrevet 28. april 2022 #28098 Skrevet 28. april 2022 Tripptrapp1 skrev (15 timer siden): Trenger du en kilde for å skjønne at etikk ikke henger sammen med nivået man rir/konkurrerer på? Du kan google litt selv hvis du betviler det brukeren over skriver. Senest under OL tidligere i år var det minst en stygg sak hvor trener Mark Todd denger en hest med en grein fordi den ikke vil gå ut i vannet på terrengbanen. Det ble filmet og lagt ut på tiktok, men er tatt ned nå. En er temmelig naiv hvis man tror at det var første og eneste gang noe sånt skjedde. Jeg tror ikke at man begynner å ta i bruk slike virkemidler under en stor konkurranse, det der har han gjort før. Todd har beklaget, men det gjør alle i en sånn situasjon. Et betimelig spørsmål er hva han beklager mest; oppførselen eller at han ble tatt på fersken. Under forrige OL var det en stor sak om ene utøveren i femkamp som straffet hesten med gjentatt pisking under sprangkonkurransen fordi den ikke ville hoppe. Etter det var det oppe til diskusjon om hvorvidt ridning burde være en del av femkamp i det hele tatt siden utøverne tydelig manglet trening i det de holdt på med. Følger man med i medier som følger hestesport med et halv øye så er det ikke vanskelig å finne saker hvor utøvere på høyt nivå kritiseres og diskvalifiseres pga uetisk oppførsel, mellom annet i form av fysisk avstraffing eller uetiske treningsmetoder som rollkür (dressur). Det er veldig mye penger involvert, og presset for å prestere på det nivået er kjempehøyt. En del faller da for fristelsen med å bruke de virkemidlene de har tilgjengelige uten tanke for hestens langsiktige psykiske/fysiske helse. Det skal presteres, og det skal presteres nå. Takk, akkurat dette. Det finnes utallige saker om man leter litt. 3
elskermenn Skrevet 28. april 2022 #28099 Skrevet 28. april 2022 Nei vet du hva!! Irriterende stemme?! Om ikke dette viser at hun er helt borte så vet ikke jeg. Lol 8
Irja Skrevet 28. april 2022 #28100 Skrevet 28. april 2022 elskermenn skrev (20 timer siden): Jeg var ironisk Har hun operert seg for at pannen skal bli slik når hun rynker brynene? Jeg forstår ikke.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå