Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finlay skrev (24 minutter siden):

Hestene ser IKKE bra ut.

Sjokkerende at Dyrevernalliansen kommenterer posten med "❤️❤️❤️"

Blir for dumt..

Måtte se selv,ser mange kommenterer hvor vanskjøtt hestene er,men det ignoreres lett.

• Liker 11
Skrevet

Hvis man er oppriktig glad i dyr og kan litt om hest velger man en annen stall til å leie sine props. Det finnes mange gode utleiesteder hvor dyrevelferd er godt ivaretatt i Spania, men dessverre også det motsatte. 

Jeg hadde også vært grinete hvis jeg skulle ha gått med stivt dårlig tilpasset utstyr…

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet

«HEINE! Kan du ikkje filma rompa mi litt når æ ligg hær å e sexy!?»

• Liker 18
  • Hjerte 1
Skrevet
Gladidagogså skrev (18 minutter siden):

«HEINE! Kan du ikkje filma rompa mi litt når æ ligg hær å e sexy!?»

Helt umotståelig når rumpa kløyver seg til hver sin kant fordi impantatene er så tunge..

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg bare fatter ikke hva det egentlig er disse influencer-folka vil oppnå med å filme rumpa si sånn😫 jeg er genuint nysgjerrig, hva vil de oppnå? Vil de at folk skal kommentere den, å si «wooow, sånn ønsker jeg meg og». Skryte av den, beundre den? Eller er de bare SÅ usikre på seg selv? Og all PR er god PR? Er følgertallene så lave at man må kle av seg?

Ønsker man virkelig å være mest kjent for å vise frem plastikk, den delen av kroppen man sitter på og driter med? Jeg bare fatter det ikke. Men jeg er nok for gammel, og ser for mye r@v i jobben min😂 jeg vil jo mye heller se omgivelsene og høre personers refleksjoner, enn å se nærbilder av rumper. Hadde jeg ønsket det finnes det egne nettsteder for sånt. Jeg blir lei meg når jeg tenker på at dattera mi skal vokse opp til å tro at dette er forbilder😫 

Endret av Lija
Skrevet
Inocybe skrev (7 timer siden):

Hvis man er oppriktig glad i dyr og kan litt om hest velger man en annen stall til å leie sine props. Det finnes mange gode utleiesteder hvor dyrevelferd er godt ivaretatt i Spania, men dessverre også det motsatte. 

Jeg hadde også vært grinete hvis jeg skulle ha gått med stivt dårlig tilpasset utstyr…

Noen burde gi beskjed til Mattilsynet og Dyrebeskyttelsen.

• Liker 8
Skrevet
Honey Dew skrev (45 minutter siden):

De har vel ingen rettigheter i Spania?

• Liker 14
Skrevet
Honey Dew skrev (3 timer siden):

Tror ikke det er noen vits i landet hvor tyrefekting har vært innafor såpass lenge. Derfor er det enda viktigere å ta et godt valg når man som turist eller influencer ønsker aktiviteter med dyr. 

• Liker 16
Gjest Ludder
Skrevet
Finlay skrev (15 timer siden):

Hestene ser IKKE bra ut.

Sjokkerende at Dyrevernalliansen kommenterer posten med "❤️❤️❤️"

Jeg betviler ikke at det stemmer, men klarte ikke å finne kommentaren selv, har du screenshot? Støtter Dyrevernalliansen økonomisk, de gjør veldig viktig arbeid, men hvis de legitimerer SE's handlinger her gjennom en slik kommentar så har jeg lyst til å sende dem en morsk e-post om hva jeg mener om det, greit med bevis da 😅

Skrevet (endret)
mykemule skrev (På 4/14/2022 den 7.23):

Dette blir så virkelighetsfjernt at jeg på det sterkeste vil anbefale psykiatrisk hjelp fremfor kirurgi til S.E. og andre som strever med slike tanker.

Tannpuss og generell daglig hygiene er en viktig del av egenpleie. Kosmetiske operasjoner er ikke det.

Som en mann. Som kjenner mine egne venner godt og vet hva de synes om plastisk kirurgi:

Ingen av mine 15 venner ville tatt i et menneske som driver med plastisk kirurgi på det nivået.

Hun har marginalisert seg. Noen synes sikkert falske pupper er OK, men der går grensen for nesten alle jeg kjenner

Endret av totti_1
  • Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet

Ærlig spørsmål. Må hun bytte ut rompa eller er de implantantene ment for å vare evig?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ludder skrev (3 timer siden):

Jeg betviler ikke at det stemmer, men klarte ikke å finne kommentaren selv, har du screenshot? Støtter Dyrevernalliansen økonomisk, de gjør veldig viktig arbeid, men hvis de legitimerer SE's handlinger her gjennom en slik kommentar så har jeg lyst til å sende dem en morsk e-post om hva jeg mener om det, greit med bevis da 😅

Hei. 
Jeg ser at kommentaren deres er slettet nå..

• Liker 3
Skrevet
Ville91 skrev (1 time siden):

Hei. 
Jeg ser at kommentaren deres er slettet nå..

Bra! 

Gjetter på at Dyrevernalliansen mottar støtte fra SE, og dermed følger henne og gir oppmerksomhet. Men her bommet de veldig. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
Ludder skrev (6 timer siden):

Jeg kommenterte kommentaren deres selv så jeg vet den ligger der (langt langt nede,under all spammen).

Rapporterte også bilde så jeg får ikke se det før rapporten er gjennomgått ellers skulle jeg postet den selv.

Endret av J..
  • Liker 1
Annonse
Gjest Finlay
Skrevet

Dyrevernalliansen har slettet kommentaren etter reaksjon fra meg, og sikkert andre.

C435130C-C8A6-432D-A996-8A013D9B53B0.jpeg

Gjest Finlay
Skrevet
Ludder skrev (8 timer siden):

Som du ser av screenshot så har de slettet kommentaren.

Har også støttet dem i mange år, men vil gi bidrag til andre dyrevern-organisasjoner fra nå av. Send dem gjerne noen ord om hva du tenker, du også👍

Skrevet (endret)
Lija skrev (20 timer siden):

Jeg bare fatter ikke hva det egentlig er disse influencer-folka vil oppnå med å filme rumpa si sånn😫 jeg er genuint nysgjerrig, hva vil de oppnå? Vil de at folk skal kommentere den, å si «wooow, sånn ønsker jeg meg og». Skryte av den, beundre den? Eller er de bare SÅ usikre på seg selv? Og all PR er god PR? Er følgertallene så lave at man må kle av seg?

Ønsker man virkelig å være mest kjent for å vise frem plastikk, den delen av kroppen man sitter på og driter med? Jeg bare fatter det ikke. Men jeg er nok for gammel, og ser for mye r@v i jobben min😂 jeg vil jo mye heller se omgivelsene og høre personers refleksjoner, enn å se nærbilder av rumper. Hadde jeg ønsket det finnes det egne nettsteder for sånt. Jeg blir lei meg når jeg tenker på at dattera mi skal vokse opp til å tro at dette er forbilder😫 

I akkurat dette tilfellet tror jeg det er god, gammel SE-strategi : : «oj, det kom noen kjedelige tilbakemeldinger på heste-storyene. Her må fokus skiftes- fort. Så kan heller folk snakke om rumpen min i stedet for hester som ikke så friske ut.»

ØSå kynisk og kalkulerende er hun. Og det funket jo til en viss grad. Er glad for at @Finlay fulgte opp med beskjed til Dyrevernalliansen!  SE er IKKE en dyreverner. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet

Når det kommer til dyr og dyrs rettigheter, så er hun først og fremst en posør. 

Det ser fint ut på "CV`n" å være dyreelsker, og det blir sexy fotoshoots. Jeg tror det stopper der. 

Hun liker nok dyr, men hun er også en av få jeg faktisk oppriktig mener at bare "tuller" med/rundt dyr. Hun har ikke ansvarsfølelse som varer, og ingen evne til å gi de det de trenger. Alle hun skaffer blir omplassert. Hun er ikke en dyreverner hun bare liker å skrive om det litt innimellom, så hun scorer poeng. Også liker hun å klappe dyr og ta bilder med dem. 

Helt utrolig at Dyrevernalliansen er så imponert over hvordan hun har brukt stemmen sin. Er det da hun trippet rundt i blondekjole og klappet griser de mener? 

• Liker 41
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...