Anonyym97 Skrevet 13. april 2022 #27961 Skrevet 13. april 2022 Outlander skrev (6 minutter siden): Hun tjener FETT for å eksponere livet og utseendet sitt i det offentlige og utfallet er at verden kan dømme og kommentere om dette til vi blir blå i ansiktet. Og så..? 1
Citha Skrevet 13. april 2022 #27962 Skrevet 13. april 2022 1 minutt siden, Anonyym97 said: Og så..? Hva da og så? Det var jo svar på kommentaren din. 6
totti_1 Skrevet 13. april 2022 #27963 Skrevet 13. april 2022 Anonyym97 skrev (Akkurat nå): Og så..? Grensen burde gå på negative adjektiv. "Stygg", "fæl" osv. hører du aldri fra meg. 1
Gjest SnowBells Skrevet 13. april 2022 #27964 Skrevet 13. april 2022 (endret) Anonyym97 skrev (7 timer siden): Hjelper vell ikke med alle de stygge kommentarene om utseende som dere deler hele tiden. Da hadde jeg operert meg og. Så når folk kommenterer at ei nydelig jente har gjort radikale endringer av utseendet sitt med dusinvis av plastiske operasjoner, så får det henne bare til å operere seg enda mer ugjenkjennelig? Hvor er egentlig logikken i det? Er det mentaliteten til den trassige 14-åringen vi snakker om her, som gjør ting hun vet hun ikke får lov til? Endret 13. april 2022 av SnowBells
Anonyym97 Skrevet 13. april 2022 #27965 Skrevet 13. april 2022 SnowBells skrev (8 minutter siden): Så når folk kommenterer at ei nydelig jente har gjort radikale endringer av utseendet sitt med dusinvis av plastiske operasjoner, så får det henne bare til å operere seg enda mer ugjenkjennelig? Hvor er egentlig logikken i det? Er det mentaliteten til den trassige 14-åringen vi snakker om her, som gjør ting hun vet hun ikke får lov til? Hvorfor gidde å bruke tid på å rakke ned på andre? Alle disse operasjonene, ja det er vell en stor grunn til alt. Hun kan ikke ha det bra med seg selv. Hjelper ikke på at dere kommenterer alt og ingenting som vi ikke har noe med 1
totti_1 Skrevet 13. april 2022 #27966 Skrevet 13. april 2022 Anonyym97 skrev (18 minutter siden): Hvorfor gidde å bruke tid på å rakke ned på andre? Alle disse operasjonene, ja det er vell en stor grunn til alt. Hun kan ikke ha det bra med seg selv. Hjelper ikke på at dere kommenterer alt og ingenting som vi ikke har noe med KG driver alltid mental gymnastikk for å kunne kalle noen "schtøgge".
Gjest SnowBells Skrevet 13. april 2022 #27967 Skrevet 13. april 2022 Anonyym97 skrev (18 minutter siden): Hvorfor gidde å bruke tid på å rakke ned på andre? Alle disse operasjonene, ja det er vell en stor grunn til alt. Hun kan ikke ha det bra med seg selv. Hjelper ikke på at dere kommenterer alt og ingenting som vi ikke har noe med Nå er det slik at Sophie Elise tjener millioner av kroner hvert eneste år, ja mer enn det dobbelte av Norges statsminister, på å forherlige og hylle plastisk kirurgi i offentlige sosiale medier. Hun påfører jenter og kvinner kroppslige komplekser, og fremviser kirurgi som løsning. Dette er naturligvis ikke greit.
Xstrella Skrevet 13. april 2022 #27968 Skrevet 13. april 2022 Anonyym97 skrev (9 timer siden): Syns hun er pen jeg. Hvorfor må dere kommentere andres utseende? Bry dere om dere selv. Pen? Hvor er dette pent? Jeg ser oppblåst, stivsminket og oppfylt fjes. Dama S.E er borte. 15
Ænema Skrevet 13. april 2022 #27969 Skrevet 13. april 2022 hun har da aldri vært spesielt pen, hun har vært søt. men begynner å ligne på noe uspesifisert 12
elskermenn Skrevet 13. april 2022 #27970 Skrevet 13. april 2022 (endret) KrXs skrev (29 minutter siden): hun har da aldri vært spesielt pen, hun har vært søt. men begynner å ligne på noe uspesifisert Enig. Skjønner godt hun opererte nesen. Jeg har lignende nese og skal gjøre det samme. Gleder meg. Hun så nok best ut fra 2014- 2017. Etter neseoperasjon og før hun begynte tukle med øynene og haken. Endret 13. april 2022 av elskermenn 4
non_stop Skrevet 13. april 2022 #27971 Skrevet 13. april 2022 elskermenn skrev (11 minutter siden): Enig. Skjønner godt hun opererte nesen. Jeg har lignende nese og skal gjøre det samme. Gleder meg. Hun så nok best ut fra 2014- 2017. Etter neseoperasjon og før hun begynte tukle med øynene og haken. Fy faen...... Den nesa hun var født med var perfekt for henne. Den var fin. Mange ville hatt den nesa. Jeg blir kvalm av det du skriver og lirer utav deg. Så best ut fra 2014-2017. Tuller du?? 38 2 4
Justlooking Skrevet 13. april 2022 #27972 Skrevet 13. april 2022 elskermenn skrev (11 minutter siden): Enig. Skjønner godt hun opererte nesen. Jeg har lignende nese og skal gjøre det samme. Gleder meg. Hun så nok best ut fra 2014- 2017. Etter neseoperasjon og før hun begynte tukle med øynene og haken. Hva var feilen men nesa? Jeg har sett mange bilder fra opprinnelig nese og ingen ting feil med den etter det jeg kunne se. Vi et alle forskjellige og også med forskjellige neser, og kanskje det er en prosent som har såkalt «perfekte» neser i henhold til modellverden eller hva enn man sammenligner med. Men heldigvis er det kun et fåtall som opererer det de er utstyrt med naturlig. 20
Flaggermus79 Skrevet 13. april 2022 #27973 Skrevet 13. april 2022 Jeg følger hun på Instagram og leser her inne.. må si det blir som en slags avhengighet å følge med på det togkrasjet. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke blir flau av alt det hun legger ut. Dansevideoene (de samme movsa hver gang med et fokusert og dødt blikk i øynene og som ender på gulvet med rumpa i været), og den poseringsgreia hun driver med når hun filmer seg selv eller ser at hun blir filmet. Er det ikke flaut??? Munnen på vid gap og øynene ser dødt, men veldig fokusert ned i intet… altså, hun er aldri tilstede, hun er kun opptatt av å se sexy ut. Det hadde vært så mye mer tiltalende om hun smilte naturlig til kamera eller HVA SOM HELST ANNET! Skjønner ikke hva hun driver med.. hun hadde kanskje vært sexy hvis hun smilte og oppførte seg normalt.. det er bare altfor mye fakter. 28 1 5
elskermenn Skrevet 13. april 2022 #27974 Skrevet 13. april 2022 (endret) non_stop skrev (12 minutter siden): Fy faen...... Den nesa hun var født med var perfekt for henne. Den var fin. Mange ville hatt den nesa. Jeg blir kvalm av det du skriver og lirer utav deg. Så best ut fra 2014-2017. Tuller du?? Det er ganske vanlig for skuespillere og modeller å operere nesene sine. Scarlet Johanssen har hatt minst to neseoperasjoner. Det har Blake Lively og Brie Larson også gjort. Julia Roberts og SJ Parker er en av de få skuespillerinnene som har beholdt de naturlige nesene sine over tid. Operasjoner har blitt en viktig del av egenpleie. Nesen spesielt er et viktig organ i hverdag når det kommer til hvordan folk oppfatter oss og hvordan vi blir behandlet av andre. Lookisme er et reelt konsept som angår oss alle. Noen mennesker trenger kosmetiske inngrep for å få et bedre liv. Nå har det gått for langt for SE sin del vil jeg si. Det handler mer om å følge trender for henne enn å føle seg vel og ha optimalt utseende som passer henne. Endret 13. april 2022 av elskermenn 1
elskermenn Skrevet 13. april 2022 #27975 Skrevet 13. april 2022 Justlooking skrev (5 minutter siden): Hva var feilen men nesa? Jeg har sett mange bilder fra opprinnelig nese og ingen ting feil med den etter det jeg kunne se. Vi et alle forskjellige og også med forskjellige neser, og kanskje det er en prosent som har såkalt «perfekte» neser i henhold til modellverden eller hva enn man sammenligner med. Men heldigvis er det kun et fåtall som opererer det de er utstyrt med naturlig. Beklager. Jeg tok feil. Nesen til søsteren hennes er likere min, ikke SEs. Men hun hadde litt stor nesetipp, men søsteren har større da.
Flaggermus79 Skrevet 13. april 2022 #27976 Skrevet 13. april 2022 Glemte å skrive hvorfor jeg ville skrive det nå 😅 såg nettopp på Instagram story at hun rir på hest, og det såg bare så banalt ut at hun skulle bruke den muligheten til å posere med munnen på tørk igjen. Det ble så tydelig at hun aldri er tilstede der hun er og det hun måtte gjøre. Det såg bare dumt ut spør du meg 🤭 22
Justlooking Skrevet 13. april 2022 #27977 Skrevet 13. april 2022 elskermenn skrev (1 time siden): Det er ganske vanlig for skuespillere og modeller å operere nesene sine. Scarlet Johanssen har hatt minst to neseoperasjoner. Det har Blake Lively og Brie Larson også gjort. Julia Roberts og SJ Parker er en av de få skuespillerinnene som har beholdt de naturlige nesene sine over tid. Operasjoner har blitt en viktig del av egenpleie. Nesen spesielt er et viktig organ i hverdag når det kommer til hvordan folk oppfatter oss og hvordan vi blir behandlet av andre. Lookisme er et reelt konsept som angår oss alle. Noen mennesker trenger kosmetiske inngrep for å få et bedre liv. Nå har det gått for langt for SE sin del vil jeg si. Det handler mer om å følge trender for henne enn å føle seg vel og ha optimalt utseende som passer henne. Men nå snakker du om store og kjente skuespillerne i det store utland. Det er en helt annen ekstrem business og likefullt ikke alle som gjør det der heller. Vi snakker om en influenser i Norge som har gjort mye mer i ung alder enn noen andre selv i det store utland meg bekjent i hvert fall. Ingen ting å alminneliggjøre hverken her eller der synes jeg. 20
elskermenn Skrevet 13. april 2022 #27978 Skrevet 13. april 2022 (endret) Justlooking skrev (4 minutter siden): Men nå snakker du om store og kjente skuespillerne i det store utland. Det er en helt annen ekstrem business og likefullt ikke alle som gjør det der heller. Vi snakker om en influenser i Norge som har gjort mye mer i ung alder enn noen andre selv i det store utland meg bekjent i hvert fall. Ingen ting å alminneliggjøre hverken her eller der synes jeg. Det jeg skriver er jo medhold i det. SE tok det alt for langt slik som kvinner i bimbofication community. Likevel kan jeg skjønne neseoperasjonen og lip liften og leppeforstørrelsene hennes, og brystimplantatene. Men haken, øynene, øyenbrynene og rumpen er for mye IMO. Endret 13. april 2022 av elskermenn
Populært innlegg mykemule Skrevet 14. april 2022 Populært innlegg #27979 Skrevet 14. april 2022 elskermenn skrev (9 timer siden): (...) Operasjoner har blitt en viktig del av egenpleie. Nesen spesielt er et viktig organ i hverdag når det kommer til hvordan folk oppfatter oss og hvordan vi blir behandlet av andre. (...) Dette blir så virkelighetsfjernt at jeg på det sterkeste vil anbefale psykiatrisk hjelp fremfor kirurgi til S.E. og andre som strever med slike tanker. Tannpuss og generell daglig hygiene er en viktig del av egenpleie. Kosmetiske operasjoner er ikke det. 62 2
Isild Skrevet 14. april 2022 #27980 Skrevet 14. april 2022 elskermenn skrev (10 timer siden): Det er ganske vanlig for skuespillere og modeller å operere nesene sine. Scarlet Johanssen har hatt minst to neseoperasjoner. Det har Blake Lively og Brie Larson også gjort. Julia Roberts og SJ Parker er en av de få skuespillerinnene som har beholdt de naturlige nesene sine over tid. Operasjoner har blitt en viktig del av egenpleie. Nesen spesielt er et viktig organ i hverdag når det kommer til hvordan folk oppfatter oss og hvordan vi blir behandlet av andre. Lookisme er et reelt konsept som angår oss alle. Noen mennesker trenger kosmetiske inngrep for å få et bedre liv. Nå har det gått for langt for SE sin del vil jeg si. Det handler mer om å følge trender for henne enn å føle seg vel og ha optimalt utseende som passer henne. Selv om mange etterhvert opererer seg, så blir det litt søkt å kalle det for egenpleie. Er ikke helt enig i at nesen har spesiellt mye å gjøre med hvordan folk oppfatter oss? Aller mest så er min erfaring at førsteinntykket man sitter igjen med etter å ha møtt noen for første gang er hvordan de oppførte seg. Om de var vennlige, ærlige og hyggelige. Om de var interessante, troverdige og imøtekommende. Ja, man kan nok legge merke til f.eks tenner, nese, klær, vekt, hår, ører. Men det blir sekundært etter at man har kommunisert. En usjarmerende person med stor nese derimot ,der kan man kanskje huske nesen. En person som oppfører seg på en måte som får oss til å føle oss utilpass - da husker vi vedkommende negativt -også visuellt. At det har blitt trender er jeg derimot helt enig i. Det er en trend i "operasjonsmiljøene" å ha en liten nese. Samfunnet ellers er ikke veldig opptatt av neser. 32 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå