Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest SnowBells
Skrevet
Sarah93 skrev (4 timer siden):

Kan hun ta ut fillers (eller bedre: vente til de brytes ned av seg selv) og få tilbake et mer normalt utseende? Eller er skaden permanent? Det siste er i så fall kjipt, men hun har jo sagt hun har et avhengighetsforhold til kosmetiske operasjoner. Det har ikke manglet på advarsler, men hun har tatt sjansen. 

Sophie Elise har gjennomgått så ufattelig mye kirurgi, implantater og injeksjoner at det er umulig å vende tilbake til noe naturlig. I tillegg til dusinvis med injeksjonsinngrep med fillers og botox i ansiktet, cat eye surgery osv, så har hun flyttet kjeven, lagt inn kjeveimplantat og operert nesa 4 ganger. Hun har operert seg vekk fra alle sine genetiske trekk. 5-6 puppeoperasjoner, rumpeimplantater x flere, tatovert hårfeste, massiv skulptureringskirurgi over hofte og midje osv. Det er skremmende. Stakkars dame.

Skrevet

Begynner bli passe lei av at Sophie Elise er overalt på tv om dagen både den du veit og tv norge blir ikke folk lei ??

• Liker 29
Gjest Finlay
Skrevet (endret)
Sarah93 skrev (4 timer siden):

Kan hun ta ut fillers (eller bedre: vente til de brytes ned av seg selv) og få tilbake et mer normalt utseende? Eller er skaden permanent? Det siste er i så fall kjipt, men hun har jo sagt hun har et avhengighetsforhold til kosmetiske operasjoner. Det har ikke manglet på advarsler, men hun har tatt sjansen. 

Hvis hun ikke er fornøyd med siste resultat tipper jeg hun kommer til å prøve å få det fikset, snarest. Hvis det er mulig.

Nå er hun på ferie, så vil tiden vise om det er ferie eller "ferie" denne gangen. 

Endret av Finlay
Skrevet
Sarah93 skrev (7 timer siden):

Fillers brytes ikke ned av seg selv, det er en løgn kvinner ble fortalt i flere tiår. Den minskes noe og kan flytte eller vandre i fjeset men brytes ikke ned på egen hånd. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Djungelvrål skrev (55 minutter siden):

Fillers brytes ikke ned av seg selv, det er en løgn kvinner ble fortalt i flere tiår. Den minskes noe og kan flytte eller vandre i fjeset men brytes ikke ned på egen hånd. 

Man kan sprøyte inn noe som oppløser filleren, forutsatt at man vet hva som er brukt. Filler kan ikke "tas ut".

https://signaturklinikken.no/beautyblogg/fjerne-filler-fra-leppene/

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin.

Skrevet
Cuddlegirl skrev (På 11.4.2022 den 14.18):

Hun har jo ødelagt seg helt. Herregud.

Snapchat-609741890.jpg

Syns hun er pen jeg. Hvorfor må dere kommentere andres utseende? Bry dere om dere selv. 

• Liker 1
Skrevet
Xstrella skrev (På 11.4.2022 den 22.39):

Hva gjør at en ung kvinne på 27 år som må operere seg slik? Hva er målet her?

Hjelper vell ikke med alle de stygge kommentarene om utseende som dere deler hele tiden. Da hadde jeg operert meg og.

• Liker 3
Gjest tullerikke
Skrevet
Anonyym97 skrev (7 minutter siden):

Syns hun er pen jeg. Hvorfor må dere kommentere andres utseende? Bry dere om dere selv. 

😂

Skrevet

Er det greit å si hun var pen før , men har ødelagt utseende sitt nå? 

• Liker 6
Skrevet
tullerikke skrev (9 minutter siden):

😂

🤦🏻‍♀️ 

• Liker 1
Skrevet
22 hours ago, Sarah93 said:

Har hørt at silikon i leppene ikke lar seg fjerne, korriger meg om jeg tar feil. Men det brukes kanskje ikke så mye lenger? Vet ikke om hun har satt inn silikon der. Ansiktsløftning lar seg ikke reversere da man som regel fjerner overflødig hud i operasjonen. Fillere brytes ned over flere år. Går an å få klemt ut en del men da risikerer man arr.

https://www.minmote.no/skjoennhet/a/wenbQ1/slik-fjernes-fillers

• Liker 4
Skrevet

SE må ha helt forferdelig dårlig selvtillit. 

Jeg kan godt forstå at hun til stadighet finner «feil» med seg selv, som hun vil rette opp. Vil tro at det ikke er så uvanlig for mennesker som lever av å legge ut bilder av seg selv. For klart de fleste av dem studerer bildene av seg selv svært nøye før de legger dem ut, og studerer man seg selv nøye nok vil man alltid finne noe man skulle ønske var annerledes. Problemet er jo gjerne at jo mer man opererer seg selv, jo flere feil vil man også finne. Enten at man finner noe nytt, eller at operasjonen ikke ble helt sånn man ønsket.

Jeg skjønner at man kan bli helt hinsidig selvopptatt med den yrkeskarrieren SE har, at hun hele tiden vil søke bekreftelse på at hun er deilig og fin, samtidig som hun likevel alltid vil finne ting hun vil forbedre med seg selv for at hun i sine egne øyne blir enda penere, deiligere og mer sexy. Hun har nok sett seg blind på at hun faktisk ødelegger utseendet sitt slik hun holder på. 

Og det har åpenbart gått for langt, for om jeg ikke ser bilder av henne på noen måneder nå, så ser hun ganske annerledes ut fra gang til gang. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Kinder skrev (1 time siden):

SE må ha helt forferdelig dårlig selvtillit. 

Jeg kan godt forstå at hun til stadighet finner «feil» med seg selv, som hun vil rette opp. Vil tro at det ikke er så uvanlig for mennesker som lever av å legge ut bilder av seg selv. For klart de fleste av dem studerer bildene av seg selv svært nøye før de legger dem ut, og studerer man seg selv nøye nok vil man alltid finne noe man skulle ønske var annerledes. Problemet er jo gjerne at jo mer man opererer seg selv, jo flere feil vil man også finne. Enten at man finner noe nytt, eller at operasjonen ikke ble helt sånn man ønsket.

Jeg skjønner at man kan bli helt hinsidig selvopptatt med den yrkeskarrieren SE har, at hun hele tiden vil søke bekreftelse på at hun er deilig og fin, samtidig som hun likevel alltid vil finne ting hun vil forbedre med seg selv for at hun i sine egne øyne blir enda penere, deiligere og mer sexy. Hun har nok sett seg blind på at hun faktisk ødelegger utseendet sitt slik hun holder på. 

Og det har åpenbart gått for langt, for om jeg ikke ser bilder av henne på noen måneder nå, så ser hun ganske annerledes ut fra gang til gang. 

Jeg tror det også er sånn at hvis man først tør å legge seg under kniven den første gangen, så blir terskelen lavere for hver gang. Det blir en avhengighet. Vil tro man mister forholdet til sitt opprinnelige utseende, og mer eller mindre ser på seg selv som et "produkt" man kan forme og fikse etter malen man måtte ha. 

SE tilhører etterhvert de "ekstreme" (de som har gått helt bananas når det kommer til operasjoner) - heldigvis så vil nok de aller fleste bli mer skremt enn fristet. 

Det ser ut som SE er fornøyd med resultatet på bilder hun selv tar/legger ut. Men når hun filmes osv så ser man at hun nå bare siden Farmen har fått et "drag" over fjeset som er helt ugjenkjennelig. 

Er stygt redd vi ikke har sett det siste av hva hun kan finne på å gjøre av operasjoner, men resultatene begynner å bære preg av at det har gått altfor langt. 

Ingen tvil om det nok antaglig begynte med et dårlig selvbilde -og et enormt stort behov for å være "babe" på internett. 

• Liker 13
Skrevet
Citha skrev (20 timer siden):

Jeg tror ikke jeg forstår humoren 🤔 

Jeg pleier å i det minste forstå hva som er meningen at skal være morsomt, men det der skjønte jeg ingenting av. Virket som eneste poenget var at SE skulle få flashe at hun liksom har selvironi.

Annonse
Skrevet

Har dere lagt merke til at SE nå ligner veldig på Mona Høiness? Jeg hadde ikke tenkt over det selv. Men så tegnet jeg SE og bad folk gjette hvem tegningen forestiller. Flere har gjettet på Mona Høiness. Og når jeg tok en titt på bilder av henne, så ser jeg absolutt likheten. Jeg vet ikke om Mona har tatt plastisk operasjon. Men spesielt leppene, øynene og kinnene er omtrent identisk med SE sine.

• Liker 25
Skrevet
Samuelle skrev (1 time siden):

Har dere lagt merke til at SE nå ligner veldig på Mona Høiness? Jeg hadde ikke tenkt over det selv. Men så tegnet jeg SE og bad folk gjette hvem tegningen forestiller. Flere har gjettet på Mona Høiness. Og når jeg tok en titt på bilder av henne, så ser jeg absolutt likheten. Jeg vet ikke om Mona har tatt plastisk operasjon. Men spesielt leppene, øynene og kinnene er omtrent identisk med SE sine.

I grunnen sant det. Det er den «katte-looken». 

• Liker 5
Skrevet
7 hours ago, Anonyym97 said:

Hun tjener FETT for å eksponere livet og utseendet sitt i det offentlige og utfallet er at verden kan dømme og kommentere om dette til vi blir blå i ansiktet.  

• Liker 11
Skrevet

Spørsmål om 5-6 år før dama er på OnlyFans. Må ha noe å leve av når hun ikke lenger er kul som blogger.

• Liker 5
Skrevet
Samuelle skrev (2 timer siden):

Like sannsynlig at Mona Høiness har tatt plastiske operasjoner som at jorda er rund, hehe.

Men relativt moderat sammenlignet med Sophie Elise er det riktignok.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...