Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir for mange kanaler å følge med i. Vi er nok mange her som ikke sjekker/har Jodel, TikTok. 

Foreslår at dere som finner bilder/info der som dere tenker at er relevant for diskusjonene her, legger det ved i tråden. 

• Liker 23
Skrevet

Tror ikke moderatorene her godtar bilder fra Jodel etc 🧐?

• Liker 1
Skrevet
gjest91 skrev (6 timer siden):

Jeg finner det ikke! Kunne du ikke ha skrevet søkeordet for videoen du snakker om?

Man bruker ikke søkeord på Jodel,må bare scrolle.

Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Det blir for mange kanaler å følge med i. Vi er nok mange her som ikke sjekker/har Jodel, TikTok. 

Foreslår at dere som finner bilder/info der som dere tenker at er relevant for diskusjonene her, legger det ved i tråden. 

Prøver å unngå det nettopp fordi det blir slettet av moderator.

• Liker 2
Skrevet
J.. skrev (15 minutter siden):

Prøver å unngå det nettopp fordi det blir slettet av moderator.

Skjønner :)

• Liker 1
Skrevet

Det er utrolig synd på Kasper oppi dette. Jeg synes det er helt utrolig at han klarer å la være å si noe, men det er nok sant at han kommer best ut av det ved å ligge lavt. Da kommer han ut av det med verdigheten i behold.

• Liker 18
Gjest Letharia
Skrevet

Hvis man går på tiktok og søker på hubcess2 så kommer det opp en video av SE. 

Skrevet
Tvillingsjel skrev (1 time siden):

Det er utrolig synd på Kasper oppi dette. Jeg synes det er helt utrolig at han klarer å la være å si noe, men det er nok sant at han kommer best ut av det ved å ligge lavt. Da kommer han ut av det med verdigheten i behold.

Han er jo sikkert ferdig med dette for lenge siden. Tipper han priser seg lykkelig nå og lurer på hva i all verden han tenkte med -  sånn de fleste av oss gjør når vi har fått et brudd litt på avstand.

• Liker 37
  • Hjerte 1
Gjest Finlay
Skrevet
velociraptor skrev (1 minutt siden):

Han er jo sikkert ferdig med dette for lenge siden. Tipper han priser seg lykkelig nå og lurer på hva i all verden han tenkte med -  sånn de fleste av oss gjør når vi har fått et brudd litt på avstand.

Det tror jeg også.

Ut fra det han deler på Instagram, så virker han avslappet og glad.

Og noe sier meg at han neppe ville satt i gang et skuespill i sosiale medier for å framstå lykkelig, mens han egentlig er i sorg. Han er liksom ikke typen.

Han er ferdig med dette.

Han er The one that got away.

Skrevet
velociraptor skrev (15 minutter siden):

Finlay skrev (8 minutter siden):

Det tror jeg også.

Ut fra det han deler på Instagram, så virker han avslappet og glad.

Og noe sier meg at han neppe ville satt i gang et skuespill i sosiale medier for å framstå lykkelig, mens han egentlig er i sorg. Han er liksom ikke typen.

Han er ferdig med dette.

Han er The one that got away.

Håper dere har rett og at det går bra med ham. Han virker som en utrolig jordnær og fin fyr. 

• Liker 11
  • Hjerte 2
Skrevet
elskermenn skrev (19 minutter siden):

Han er jo kjent da. Tror han eier et bokforlag eller noe sånt. Hun skal vel skrive bok igjen🤔

• Liker 2
Skrevet
Mina 2 skrev (1 minutt siden):

Han er jo kjent da. Tror han eier et bokforlag eller noe sånt. Hun skal vel skrive bok igjen🤔

Joa jeg vet hvem Erling Kagge er. Tenkte dere ville se videoen siden de ofte har private kontoer

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
elskermenn skrev (Akkurat nå):

Joa jeg vet hvem Erling Kagge er. Tenkte dere ville se videoen siden de ofte har private kontoer

Ikke så spennende da😊

Skrevet
elskermenn skrev (23 minutter siden):

Mina 2 skrev (2 minutter siden):

Dersom Kagge og forlaget hans gir ut en SE-bok, ja, da gir jeg opp, trodde de var mer seriøse enn som så.......men de tenker vel bare kroner og ører de også som alle andre som involverer seg med catwoman

• Liker 25
Skrevet

Hvem legger ut bilder på Imgur og hva er imgur??

• Liker 1
Skrevet
Djungelvrål skrev (2 minutter siden):

Hvem legger ut bilder på Imgur og hva er imgur??

Jeg må legge det der for filen er for stor for å sette inn her. Det var i hvert fall den forrige. 

• Liker 8
Skrevet

Det ser alltid så staget ut når SE liksom er «naturlig». Og hvem lener seg inntil en mann på pappas alder på den måten? Han ser både overrasket og flau ut. 

• Liker 37
Gjest Finlay
Skrevet
Pust skrev (1 minutt siden):

Det ser alltid så staget ut når SE liksom er «naturlig». Og hvem lener seg inntil en mann på pappas alder på den måten? Han ser både overrasket og flau ut. 

Det er staget siden hun "ler i profil".

Venninnen Victoria har nok fått beskjed. "Film mæ mens æ ler, og læææne mæ mot han Kagge"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...