Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
mjaus skrev (1 minutt siden):

Det mest motbydelige med hele opplegget hennes nå må absolutt være at hun søker sympati. "Jeg har skjønt hva jeg fortjener"... hæ? Isak var jo akkurat det hun fortjente.. Hvorfor tror hun virkelig at hun fortjener noen som behandler henne bra etter hun trasha Kasper i beste sendetid på TV.... ?

Nei uff..Har aldri vært noe fan av sophie elise, men den siste tiden har hun virkelig gravd sin egen grav.

Hun driter seg bare mer og mer ut.. og det triste er at det virker ikke som om norge’s media ser det. De bare fortsetter å sleike ræv.. 

Provoserer meg så grenseløst at jeg finner ikke ordene engang.. 

«Har skjønt hva jeg fortjener».. er jo så tåpelig at jeg orker ikke. 

Gjest Cammomillo
Skrevet

Håper at hun hinter til at hun kanskje selv ikke fortjener å bli behandlet særlig bra…? Karma. 

Skrevet
S0lstraalen skrev (4 timer siden):

Disse kleine bildene; hu skreiv jo i en story at om det ble kleine bilder på story fremover så var det fordi de skulle spille et spill. Basic Bitch eller no i den duren… Sikkert lagd seg et spill hvor man skal gjøre forskjellige greier, feks å leke man er lesbisk eller gud vet hva a poserer 🤷🏼‍♀️

Dette er tydeligvis planlagt dramalama i skikkelig ungdomsskole-stil... hvor attention whore er det mulig å bli egentlig?

• Liker 12
Gjest ThessyB
Skrevet
-C- skrev (1 time siden):

Igjen skal hun la folk lure, undre, gå vandrende rundt å stille spørsmålstegn, spekulere.

Det er jo nøyaktig dette hun ønsker seg.

Hun sier A, men aldri B.

Sørger for at folk støtt og stadig klikker seg inn på kontoen hennes for å sjekke om det finnes noen nyhetsoppdateringer vedrørende saken. Klikk = $

Selv en potensiell kjærlighetssorg, melker hun for hva den er verdt. Kvalmt!

Det herjer en grusom krig i Europa, den har hun ikke ofret et sekund ved å nevne.

Neida, i hennes liv er det kun en ting som gjelder, en stor boble fylt med bare henne! 

Innimellom later hun som om hun bekjemper store saker, engasjerer seg, utgir seg for å være interessert. For så enten snu totalt på meningene sine, og så gjennom oppførsel vise at hun overhodet ikke kan støtte opp om sine egne verdier eller utsagn. 

I Sophie Elise sin verden, er det bare en person. I Sophie Elise sitt hus, bor det bare et menneske. Det mennesket møter seg selv i døra gang på gang på gang. Det mennesket lærer tydeligvis aldri!

I en verden hvor man opptrer som om man er alene og kun ser seg selv, blir det nok fort veldig ensomt.

Da er det dumt å klage i etterkant!

….men HEY! Så lenge bryna ser bra ut ;) 

54B0AEBE-6744-40B0-AB11-477570CE8D51.png

Hallo. Har ikke alle i 2022 fått med seg at klikk ikke fører til masse klinsj i kassa. 

Skrevet
ThessyB skrev (Akkurat nå):

Hallo. Har ikke alle i 2022 fått med seg at klikk ikke fører til masse klinsj i kassa. 

Hallo. Mulig ikke, men klikk er en form for interesse. Man ser også da gjerne reklamen hennes, så kall det hva du vil.

• Liker 4
Skrevet
ThessyB skrev (40 minutter siden):

Jo, det er man naturligvis klar over.

Det må likevel være lov å reagere. Dels pga at dette er et menneske som nærmer seg 30, og enda viser en sterk grad av umodenhet. 

En voksen person, som hevder å være både belest og smart, en vellykket gründer som smykker seg med tittelen Norges mektigste mediekvinne når det passer sånn. Som melker en utroskaps-affære til siste dråpe, og som nå også melker bruddet. Eventuelt har brukt utroskapen som pr. for seg selv og Isak Dreyer.

Hvor blir det av modenheten man kunne forvente, alderen og posisjonen tatt i betraktning? Og ikke minst - finnes det ingen stolthet på egne vegne? Ingen verdighet?

Det ser ut som utviklingen har stoppet ved 16-årsalder. 

Skrevet
Innsidenut skrev (5 minutter siden):

BA04213C-3A8A-4F4E-A3E2-1896FAC3145C.jpeg

😂

• Liker 5
Skrevet
Innsidenut skrev (18 minutter siden):

BA04213C-3A8A-4F4E-A3E2-1896FAC3145C.jpeg

Mars-beboer tenker jeg er mer passende... 

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet

Er det sant dette denne kopielise kontoen legger ut? Hvorfor er det så tungt for SE? 

• Liker 2
Skrevet
Klink skrev (6 minutter siden):

Er det sant dette denne kopielise kontoen legger ut? Hvorfor er det så tungt for SE? 

Sant ja. Hun reposter jo bare det som allerede er lagt ut. 

Hun har det tungt fordi hun og Isak ikke er sammen lengre fordi hun innså at han playet henne på samme måte hun playet Kasper. Sannheten er tung å innse vet du. 

Skrevet
BethD skrev (16 minutter siden):

Sant ja. Hun reposter jo bare det som allerede er lagt ut. 

Hun har det tungt fordi hun og Isak ikke er sammen lengre fordi hun innså at han playet henne på samme måte hun playet Kasper. Sannheten er tung å innse vet du. 

Hvor er dette lagt ut før kopielise da? 😊

Syns absolutt ikke synd på henne. Og Isak var bare ekkel på farmen. 

• Liker 8
Annonse
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Nå vet ikke jeg hva du sikter til men det denne kontoen poster er som regel fra andre sin insta. Da står det hvem det er sin

Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Den siste videoen som ligger ute nå er vel bare tull/parodi som er lagt ut av en annen instagrambruker (du kan få opp originalvideoen ved å trykke på den).

Tidligere videoer av jenter som legger ut screenshots er originalt postet på tiktok med brukernavnet til disse jentene synlig og søkbart.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Raven.Writingdesk skrev (15 minutter siden):

Ser nederst i artikkelen at det står:

Om det var noen tvil: Sophie Elise har også sluttet å følge Isak Dreyer på Instagram.

(Han følger fortsatt henne.)

Tidligere i dag gjorde han IKKE det… så da spør jeg meg selv nok en gang… er dette et spill for galleriet? Hvorfor avfulgte han henne, for så å følge igjen!? (Ja jeg sjekket faktisk 😅)

Endret av -C-
  • Liker 17
Skrevet

«Litt tungt om dagen… så derfor tenker jeg å høste alt jeg kan av dette ved å..»

1: poste bilder av meg selv i undertøy så Isak kan se hva han har gått glipp av!

2: legge ut reklameinnslag da veldig mange oppsøker kontoen min nå pga dette.

91925625-7B30-4905-BECB-024727F9A64E.png

• Liker 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...