J.. Skrevet 13. februar 2017 #2661 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Hver gang hun blir fersket i å gi en god faen i hva hun promoterer,kommer hele den "Jeg er bare en jente med mye meninger og følelser,jeg skriver ned hva jeg føler og håper på det beste" blablabla. Fritt sitert fra nestsiste innlegg. Come on! Gnåler i vei om palmeolje,pels og dyrevern men fortsetter å kjøpe skinnvesker,bruker tannkrem testet på dyr,vippeexstensions av mink,sminke og kremer med palmeolje i .. Men ooooops,deeeet var hun jo ikke klar over at det var sånn det var! Og hvorfor spiste vegeterianeren vaktelegg på 4 stjerners middag?.. Do as I preach,not as I do .. Spyr. Endret 13. februar 2017 av J.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 13. februar 2017 #2662 Del Skrevet 13. februar 2017 Ja hun sa jo det var forferdelig turn off å høre om hvordan fuglene ble oppdrettet før hun åt eggene.... 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millelele Skrevet 13. februar 2017 #2663 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) 21 minutter siden, J.. skrev: Og hvorfor spiste vegeterianeren vaktelegg på 4 stjerners middag?.. Kan ikke vegetarianere spise egg? Jeg trodde det var slik at vegetarianere ikke spiste kjøtt og fisk. Eggene er vel ikke befrukta? Så det er jo ikke noe kommende kylling inni der. Egget blir jo nesten som et produkt av fuglen/høna, slik som melk er fra kua, om du skjønner? Egg er jo ikke et dødt dyr. Om det er fuglenes/hønas velferd som er årsaken til at vegeterianere ikke spiser egg, så er de jo nesten nødt til å bli veganer også? Jeg er oppriktig nysgjerrig på dette. Spør ikke for å være frekk, altså. Endret 13. februar 2017 av millelele 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flinke pike Skrevet 13. februar 2017 #2664 Del Skrevet 13. februar 2017 2 minutter siden, millelele skrev: Kan ikke vegetarianere spise egg? Jeg trodde det var slik at vegetarianere ikke spiste kjøtt og fisk. Eggene er vel ikke befrukta? Så det er jo ikke noe kommende kylling inni der. Egget blir jo nesten som et produkt av høna, slik som melk er fra kua, om du skjønner? Egg er jo ikke et dødt dyr. Om det er hønas velferd som er årsaken til at vegeterianere ikke spiser egg, så er de jo nesten nødt til å bli veganer også? Jeg er oppriktig nysgjerrig på dette. Spør ikke for å være frekk, altså. Jo, det stemmer. Veganere derimot, de spiser ingen ting fra dyreriket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. februar 2017 #2665 Del Skrevet 13. februar 2017 3 minutter siden, millelele skrev: Kan ikke vegetarianere spise egg? Jeg trodde det var slik at vegetarianere ikke spiste kjøtt og fisk. Eggene er vel ikke befrukta? Så det er jo ikke noe kommende kylling inni der. Egget blir jo nesten som et produkt av fuglen/høna, slik som melk er fra kua, om du skjønner? Egg er jo ikke et dødt dyr. Om det er fuglenes/hønas velferd som er årsaken til at vegeterianere ikke spiser egg, så er de jo nesten nødt til å bli veganer også? Jeg er oppriktig nysgjerrig på dette. Spør ikke for å være frekk, altså. Åneida,denne vegeterianeren spiser fisk,men ikke egg/melk/kjøtt/andre produkter fra dyr. Bare sånn av å til,som disse vakteleggene,tydeligvis. Lett med en slik livsstil når man bare lager egne kjøreregler for hva som passer fra dag til dag å leve etter.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millelele Skrevet 13. februar 2017 #2666 Del Skrevet 13. februar 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Åneida,denne vegeterianeren spiser fisk,men ikke egg/melk/kjøtt/andre produkter fra dyr. Bare sånn av å til,som disse vakteleggene,tydeligvis. Lett med en slik livsstil når man bare lager egne kjøreregler for hva som passer fra dag til dag å leve etter.. Ja, jeg bare forstod ikke hvorfor vegetarianere ikke kunne spise egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. februar 2017 #2667 Del Skrevet 13. februar 2017 Akkurat nå, millelele skrev: Ja, jeg bare forstod ikke hvorfor vegetarianere ikke kunne spise egg. Såvidt jeg vet kan vegeterianere det.. Men ikke denne! Sier bare det hun selv har sagt hun ikke spiser.. Henger jo ikke på greip.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 13. februar 2017 #2668 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) 32 minutter siden, J.. skrev: Hver gang hun blir fersket i å gi en god faen i hva hun promoterer,kommer hele den "Jeg er bare en jente med mye meninger og følelser,jeg skriver ned hva jeg føler og håper på det beste" blablabla. Fritt sitert fra nestsiste innlegg. Come on! Gnåler i vei om palmeolje,pels og dyrevern men fortsetter å kjøpe skinnvesker,bruker tannkrem testet på dyr,vippeexstensions av mink,sminke og kremer med palmeolje i .. Men ooooops,deeeet var hun jo ikke klar over at det var sånn det var! Og hvorfor spiste vegeterianeren vaktelegg på 4 stjerners middag?.. Do as I preach,not as I do .. Spyr. Nettopp! "Dama" er dobbeltmoralens dronning. Kjenner jeg blir ordentlig kvalm av at dette mennesket tilbes som en gudinne. Det nevnes igjen og igjen at hun er så smart og reflektert, altså.. nuvel. Endret 13. februar 2017 av Nappetass1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 13. februar 2017 #2669 Del Skrevet 13. februar 2017 hun hevder forøvrig hun er pescetarianer; spiser altså ikke kjøtt, men fisk, egg og melk er greit 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 13. februar 2017 #2670 Del Skrevet 13. februar 2017 Skjønner ikke hvorfor media Norge ELSKER henne og får henne til å fremstå SÅ engasjert og smart. Hun er dobbelmoralsk og hermer etter andre hele tiden. Alt hun skriver på bloggen er bare herming. Kan aldri komme med noe fornuftig selv. Så fort hun skriver noe nytt og "smart, så er hun på VG neste dag. Yeeih 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 13. februar 2017 #2671 Del Skrevet 13. februar 2017 38 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Skjønner ikke hvorfor media Norge ELSKER henne og får henne til å fremstå SÅ engasjert og smart. Hun er dobbelmoralsk og hermer etter andre hele tiden. Alt hun skriver på bloggen er bare herming. Kan aldri komme med noe fornuftig selv. Så fort hun skriver noe nytt og "smart, så er hun på VG neste dag. Yeeih Så fort hun skriver noe "nytt" som hun har funnet på en annen blogg/media. Ble hun ikke beskyldt for å ha jukset med det innlegget om den stakkars muslimen i taxi også? Tror nesten det kan være riktig etter alt man ser mer og mer klart med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 13. februar 2017 #2672 Del Skrevet 13. februar 2017 17 minutter siden, Onbothsides skrev: Så fort hun skriver noe "nytt" som hun har funnet på en annen blogg/media. Ble hun ikke beskyldt for å ha jukset med det innlegget om den stakkars muslimen i taxi også? Tror nesten det kan være riktig etter alt man ser mer og mer klart med henne. Det stemmer. https://www.nordlys.no/sophie-elise/blogg/harstad/sophie-elise-beskyldes-for-a-ha-kopiert-amerikansk-twitter-innlegg-jeg-har-ikke-behov-for-a-plagiere/s/5-34-288957 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 13. februar 2017 #2673 Del Skrevet 13. februar 2017 6 minutter siden, Ambivalent skrev: Det stemmer. https://www.nordlys.no/sophie-elise/blogg/harstad/sophie-elise-beskyldes-for-a-ha-kopiert-amerikansk-twitter-innlegg-jeg-har-ikke-behov-for-a-plagiere/s/5-34-288957 Nettopp, hun har ikke behov for å plagiere. Hun kan jo snart blogge sammen Glade Hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 14. februar 2017 #2674 Del Skrevet 14. februar 2017 DIGGER at hun har hengt ut folk med fullt navn fra kommentarer fra Facebook. Sånn som disse skriver om henne er faktisk IKKE GREIT!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 14. februar 2017 #2675 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Sophie Elise har et problem når det gjelder reklameinnlegg. Hun legger lite arbeid i dem og de blir derfor lett gjennomskuelig. Hun er nok en blogger som prøver seg på storytelling, men som faller gjennom. Fra denne uka sakser jeg reklame for treningstøy (heldigvis merket med relativt store bokstaver). Hun skriver om jogging, og hvor viktig det er at treningstøyet støtter og holder. Og er avbildet i treningstøy der hun på alle bilder bortsett fra et er uten BH. Alle med litt størrelse på brystene prøver bare jogging uten BH en gang, så aldri mer. Lurer på hvor mye en annonsør betaler for denne typen innlegg og om de føler at de får valuta for pengene. http://sophieelise.blogg.no/1486925341_nye_favoritter_p_trening__lagertmming.html Diskusjonene om hvorvidt hun trener eller ikke har vi hatt før, godt underbygget av SE sine egne innlegg. Endret 14. februar 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. februar 2017 #2676 Del Skrevet 14. februar 2017 2 minutter siden, CecilieX skrev: Sophie Elise har et problem når det gjelder reklameinnlegg. Hun legger lite arbeid i dem og de blir derfor lett gjennomskuelig. Hun er nok en blogger som prøver seg på storytelling, men som faller gjennom. Fra denne uka sakser jeg reklame for treningstøy (heldigvis merket med relativt store bokstaver). Hun skriver om jogging, og hvor viktig det er at treningstøyet støtter og holder. Og er avbildet i treningstøy der hun på alle bilder bortsett fra et er uten BH. Alle med litt størrelse på brystene prøver bare jogging uten BH en gang, så aldri mer. http://sophieelise.blogg.no/1486925341_nye_favoritter_p_trening__lagertmming.html Diskusjonene om hvorvidt hun trener eller ikke har vi hatt før, godt underbygget av SE sine egne innlegg. Og igjen dytter hun puppene og rumpa opp i kamera, hun lar aldri muligheten til å gjøre det gå fra seg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 14. februar 2017 #2677 Del Skrevet 14. februar 2017 33 minutter siden, CecilieX skrev: Sophie Elise har et problem når det gjelder reklameinnlegg. Hun legger lite arbeid i dem og de blir derfor lett gjennomskuelig. Hun er nok en blogger som prøver seg på storytelling, men som faller gjennom. Fra denne uka sakser jeg reklame for treningstøy (heldigvis merket med relativt store bokstaver). Hun skriver om jogging, og hvor viktig det er at treningstøyet støtter og holder. Og er avbildet i treningstøy der hun på alle bilder bortsett fra et er uten BH. Alle med litt størrelse på brystene prøver bare jogging uten BH en gang, så aldri mer. Lurer på hvor mye en annonsør betaler for denne typen innlegg og om de føler at de får valuta for pengene. http://sophieelise.blogg.no/1486925341_nye_favoritter_p_trening__lagertmming.html Diskusjonene om hvorvidt hun trener eller ikke har vi hatt før, godt underbygget av SE sine egne innlegg. Jeg har litt store pupper og MÅ ha en god støttebh når jeg jogger, ellers slenger jo puppene i alle veier Kanskje det er anderledes å jogge med store silikonpupper enn med ekte store pupper? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 14. februar 2017 #2678 Del Skrevet 14. februar 2017 6 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Jeg har litt store pupper og MÅ ha en god støttebh når jeg jogger, ellers slenger jo puppene i alle veier Kanskje det er anderledes å jogge med store silikonpupper enn med ekte store pupper? Nei. Det er ikke annerledes. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 14. februar 2017 #2679 Del Skrevet 14. februar 2017 Forøvrig må jeg si at hun (med flere) blogger veldig uinspirert. Det er ikke rent sjelden at de har det så travelt at de knapt har tid til slenge innom. Litt dårlig prioritering egentlig, men pengene renner vel inn uansett hva de gjør. Fansen må være noe av det minst kvalitetsbevisste som finnes. Noen ganger er det mer som om bloggerne slenger noen kjøttslinter til dem for å stagge leserne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 14. februar 2017 #2680 Del Skrevet 14. februar 2017 En ting er at hun legger ut hets, det må hun få lov til. Stygge kommentarer er det lov å reagere på. Men hun må også tåle at ikke hele Norge er enig i at hun er superintelligent og supervakker, det finnes folk med meninger som har levd lenger enn 21 og smaken er som sagt som baken. MEN hun sier, "bare fordi jeg er en offentlig person, jeg har aldri bedt om å bli en offentlig person" Øh?? Hvis man velger å leve av og legge ut livet sitt på sosiale medier så inviterer man vel strengt tatt offentligheten inn i livet sitt? Og å være blogger er vel også å være en offentlig person så lenge du signerer med ditt eget navn og bildet? Noen ganger er hun fryktelig dårlig til å prate for seg. Salattråkk, gang på gang. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå