Isild Skrevet 14. februar 2022 #26541 Skrevet 14. februar 2022 Vifte skrev (29 minutter siden): Er du helt seriøs? Det er to FORSKJELLIGE program. Mads Hansen har INGENTING med farmen kjendis å gjøre. Du må jo være stokk dum som ikke forstår dette. Jeg syns ikke man skal kalle noen for stokk dum. Det er forståelig at noen kanskje tror at det er samme produksjonsgjeng som står for "vanlig-Farmen" og "kjendis-Farmen", - og tenker at det er samme regler og konsekvenser. 11
Ellevill Skrevet 14. februar 2022 #26542 Skrevet 14. februar 2022 Egenskap skrev (1 time siden): ja, det kan være. Men jeg like stiller både mads og tirill i samme konsept. Setningen gir ikke mening. Men jeg skal legge godviljen til, for jeg forstår hva du prøver å si. ...og det er vås. MH tok jo tak i juks og reagerte sterkt. Han kan jo på ingen måte være ansvarlig for å rydde opp i produksjonen av et ANNET program der han IKKE var tilstede...!??! 🙄 31 1
Oida Skrevet 14. februar 2022 #26543 Skrevet 14. februar 2022 Egenskap skrev (2 timer siden): ja, det kan være. Men jeg like stiller både mads og tirill i samme konsept. F.eks når Sofie stjal på markedet, åpenbart skulle hun blitt sendt hjem der også. Men fordi deltakere vet dem er fredet så vet dem at dem kan gjøre hva dem vil. Og det er jo ikke tilfeldighet at det dukket opp en politimann på markedet, det var nok aldri påtenkt å ha med i konseptet, men fordi Sofie stjal på markedet, så måtte dem gjøre grep. Jeg tror du har misforstått noe vesentlig her. En programleder styrer ikke over regler, regelbrudd og eventuelle sanksjoner for dette. Det er produksjonens ansvar. Programlederens rolle er å lose deltagerne og seerene gjennom programmet. Forøvrig skrives "likestiller" i et ord. Når du deler det blir setningen og meningen noe forvirrende å få tak på. 25 2
Egenskap Skrevet 14. februar 2022 #26544 Skrevet 14. februar 2022 Oida skrev (24 minutter siden): Jeg tror du har misforstått noe vesentlig her. En programleder styrer ikke over regler, regelbrudd og eventuelle sanksjoner for dette. Det er produksjonens ansvar. Programlederens rolle er å lose deltagerne og seerene gjennom programmet. Forøvrig skrives "likestiller" i et ord. Når du deler det blir setningen og meningen noe forvirrende å få tak på. uansett blir det feil av programlederen Mads i original versjon av farmen og skrive det. Han tar en person Sofie, og det har han ikke rett til. Vil jo være ille om Tirill fyrer løs på noen i original versjonen. Signalene dem gir blir jo feil, og setter Farmen i dårlig lys. 1
Gjest Kattedama Skrevet 14. februar 2022 #26545 Skrevet 14. februar 2022 (endret) Finlay skrev (5 timer siden): Mads Hansen😂 Ikke bare er hun utro, driver med spill for å få Isak til finalen, men jaggu så stjeler og bryter hun reglene som gjelder på farmen også. Hun er falsk både inni og utenpå. Endret 14. februar 2022 av Lill :)
AntiBullshit Skrevet 14. februar 2022 #26546 Skrevet 14. februar 2022 Finlay skrev (5 timer siden): Mads Hansen😂 Har hun endret skrivestil totalt, eller er det en ny assistent som har skrevet dette for henne? SE pleier aldri bruke ord som "gitt" og den setningen om at kyrne er så svære høres heller ikke ut som en typisk SE-formulering. Hun pleier å være langt mer "amerikansk" i skrivestilen, men mye fokus på ord som at hun er autentisk, på ekte, oppriktig osv 17 1
The Kavorka Skrevet 14. februar 2022 #26547 Skrevet 14. februar 2022 Egenskap skrev (26 minutter siden): uansett blir det feil av programlederen Mads i original versjon av farmen og skrive det. Han tar en person Sofie, og det har han ikke rett til. Vil jo være ille om Tirill fyrer løs på noen i original versjonen. Signalene dem gir blir jo feil, og setter Farmen i dårlig lys. Nei, det er deltagere som bryter reglene som setter Farmen og Farmen Kjendis i dårlig lys. 18
Era Vulgaris Skrevet 14. februar 2022 #26548 Skrevet 14. februar 2022 Lill skrev (12 minutter siden): Ikke bare er hun utro, driver med spill for å få Isak til finalen, men jaggu så stjeler og bryter hun reglene som gjelder på farmen også. Hun er falsk både inni og utenpå. Og alt dette med Tv2 sin beskyttende hånd over seg... Da jeg så klippet fra GMN hvor de intervjuet SE og en annen deltaker fra Farmen, og hørte programlederne beskrive at de syntes det var så søtt å se hvordan SE og Isak fant tonen der inne, kjente jeg at begeret var fullt. Hvordan er det mulig at en seriøs Tv-kanal holder på sånn? Jeg har i hvert fall sagt opp abonnementet mitt på Play, og skal aldri legge igjen en krone i den bedriften igjen. 37 2 6
Justlooking Skrevet 14. februar 2022 #26549 Skrevet 14. februar 2022 Egenskap skrev (35 minutter siden): uansett blir det feil av programlederen Mads i original versjon av farmen og skrive det. Han tar en person Sofie, og det har han ikke rett til. Vil jo være ille om Tirill fyrer løs på noen i original versjonen. Signalene dem gir blir jo feil, og setter Farmen i dårlig lys. Kanskje du ikke kjenner til Mads Hansen fra tidligere? Han setter søkelys på influensere som dummer seg ut. Som at carina dahl redigerte ryggen sin tynnere, masse greier om Isabel Raad og diverse andre og annet. Han har også tatt for seg Sophie tidligere, lenge før farmen. 32
Egenskap Skrevet 14. februar 2022 #26550 Skrevet 14. februar 2022 The Kavorka skrev (1 time siden): Nei, det er deltagere som bryter reglene som setter Farmen og Farmen Kjendis i dårlig lys. men i dette tilfellet er det en programleder som kommer med synspunkter. Det kunne han latt være. Derfor dårlig lys.
Egenskap Skrevet 14. februar 2022 #26551 Skrevet 14. februar 2022 Justlooking skrev (1 time siden): Kanskje du ikke kjenner til Mads Hansen fra tidligere? Han setter søkelys på influensere som dummer seg ut. Som at carina dahl redigerte ryggen sin tynnere, masse greier om Isabel Raad og diverse andre og annet. Han har også tatt for seg Sophie tidligere, lenge før farmen. han er allikevel en programleder i farmen. Her blander han rollene sine. Der trenger han arbeidsgiver som rettleder han. 2
Jif Skrevet 14. februar 2022 #26552 Skrevet 14. februar 2022 Egenskap skrev (17 minutter siden): han er allikevel en programleder i farmen. Her blander han rollene sine. Der trenger han arbeidsgiver som rettleder han. Det arbeidsgiver TV2 først og fremst trenger, er å ta til seg at de har en ansatt Sophie Elise som er et skikkelig dårlig forbilde. 31 3
Måne Rampelyset Skrevet 14. februar 2022 #26553 Skrevet 14. februar 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og hets. Måne, admin. 2
Tuvas Skrevet 14. februar 2022 #26554 Skrevet 14. februar 2022 Ang bilde av Isak, henne og en død Tiur. Helt ok at hun er "for" jakt, og høsting av overskuddet. Det er det beste kjøttet du får med tanke på dyrevelferd. Man kan fortsatt være en dyrevenn og ha sterke meninger om kjøttindustrien, da det ikke kan sammenlignes med human jakt i skog og mark. At jegere poserer med fangsten er ikke uvanlig, jeg synes ikke noe om det, men det er ikke noe jeg henger meg opp. MEN, det som blir så feil med denne poseringen er SE sine sterke meninger om dyrevelferd og respekt for dyrene. HUN burde ikke gjort dette, det blir veldig dobbelt moralsk. Er selv vegetarianer på 13 året, men har også jegerprøven, og har vært med på jakt. Hadde aldri falt meg inn å posere slik. Det faller helt naturlig fordi jeg har respekt for dyret. Så ja, hun har på ett øyeblikk kastet bort mange av sine sterke meninger og fine verdier. Da stakk det kanskje ikke så dypt? 31 1 5
Skrottefar Skrevet 14. februar 2022 #26555 Skrevet 14. februar 2022 Tuvas skrev (18 minutter siden): fine verdier De fine verdiene kommer og går, hun har alltid snudd kappa etter vinden og hva hun selv føler for der og da, og slike verdier er like falske som alt av hennes implantater 12 1 1
Havnefogden Skrevet 14. februar 2022 #26556 Skrevet 14. februar 2022 Skrottefar skrev (29 minutter siden): De fine verdiene kommer og går, hun har alltid snudd kappa etter vinden og hva hun selv føler for der og da, og slike verdier er like falske som alt av hennes implantater Er ikke helt sikker på om det er hennes følelser. Tror mye av hennes synspunkter vokser fram ut fra hvem hun tilbringer mye tid sammen med. Det var ganske fornøyelig da hun på Farmen Kjendis i forrige uke sa at hun fort skjønte at hun ikke kunne vinne selv. Men hun kunne hjelpe Isak til å vinne. Ved å gi ham råd og opplyse ham om forskjellige ting. Jaha! Han er jo en soleklar vinnerkandidat, men vet ikke hvor god han er i denne kunnskapsdelen som avgjør hele Farmen. Der tror jeg ikke Sophie Elise kan ha bidratt med så mye kunnskap heller. Uansett hvor belest hun er. 3
Emmelise Skrevet 14. februar 2022 #26557 Skrevet 14. februar 2022 Tuvas skrev (1 time siden): Ang bilde av Isak, henne og en død Tiur. Fullstendig sidetracking, men var det virkelig en tiur? Den ser så liten ut i forhold til størrelsen jeg trodde tiur har. 2
Sk57 Skrevet 14. februar 2022 #26558 Skrevet 14. februar 2022 Emmelise skrev (19 minutter siden): Fullstendig sidetracking, men var det virkelig en tiur? Den ser så liten ut i forhold til størrelsen jeg trodde tiur har. Kanskje en orrhane. 3
velociraptor Skrevet 14. februar 2022 #26559 Skrevet 14. februar 2022 Havnefogden skrev (9 timer siden): Dette er faktisk i større eller mindre grad vanlig hos kvinner. Vi tar lett på oss rollen som tilretteleggere, for å tilfredsstille de rundt oss: foreldre, søsken, kjæreste, barn etc. Interessant fenomen. De fleste vil nok til slutt finne ut at for å bli et helt menneske må jeg finne ut hva JEG vil, står for og ønsker å være. Det kan synes som det er en lang vei å gå for Sophie. Men så er hun jo bare en liten, ung kvinne som forsøker å finne sin veg i livet... Nei, vent, det er faktisk ikke så lenge før hun blir 30! Kilde på dette? For for meg høres det ut som du snakker om deg selv. Jeg kjenner meg i hvert fall overhodet ikke igjen i din beskrivelse, ikke i meg selv, eller flertallet av kvinnene i min omgangskrets. 19 3
Havnefogden Skrevet 14. februar 2022 #26560 Skrevet 14. februar 2022 velociraptor skrev (59 minutter siden): Kilde på dette? For for meg høres det ut som du snakker om deg selv. Jeg kjenner meg i hvert fall overhodet ikke igjen i din beskrivelse, ikke i meg selv, eller flertallet av kvinnene i min omgangskrets. Jeg kan dessverre ikke gi deg noen bestemt kilde på dette. Men det er da et ganske kjent fenomen, som først og fremst handler om hvor kjønnsrollene har plassert kvinner og menn i samfunnet gjennom hundrevis av år. Som også unge jenter, i noen grad, adapterer den dag i dag. Til tross for aktiv likestillingskamp i 60 år. Vær glad du ikke er blitt fanget av dette. Og la oss ikke gjøre dette til en stor debatt. Det var en kommentar til Sophie Elises noe vinglete verdipalett. 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå