Populært innlegg SmuleSMitt Skrevet 14. februar 2022 Populært innlegg #26521 Skrevet 14. februar 2022 Google says: The most amazing thing about a narcissist is their ability to change to suit any relationship. They are similar to chameleons in that they can change on a dime effectively altering who and what they are to blend into any environment for their own self gain. Sier ikke at SE har en personlighetsforstyrrelse, men kjendiser er kjent for å ha endel narsissistiske trekk. Noen mer enn andre, selvfølgelig. 38 12
Gjest Finlay Skrevet 14. februar 2022 #26522 Skrevet 14. februar 2022 SmuleSMitt skrev (1 time siden): The most amazing thing about a narcissist is their ability to change to suit any relationship. They are similar to chameleons in that they can change on a dime effectively altering who and what they are to blend into any environment for their own self gain. Dette⬆️ Og Isak bare -"En sku kanskje tru at æ og Sofie er vældig forskjellige, men egentlig så e vi ganske like!"
skruf Skrevet 14. februar 2022 #26523 Skrevet 14. februar 2022 (endret) Hun minner meg om ei venninne jeg har som endrer interesser og holdninger etter hvem hun er sammen med. Venninna mi var først sammen med en kampsport-fyr, da var det kampsport som var livet og hun begynte å trene det selv også. Deretter ble hun sammen med en friluftsmann som gikk på jakt og fisket i elver og vann, og da var det plutselig det som var tingen. Full investering i friluftsklær, fiskestang, tok jegerprøven og valset rundt på alle fjelltopper. Nå er hun sammen med en biker-fyr, og det er Harley Davidson, skinn, metallmusikk og hun vurderer å kjøre opp til motorsykkel (sånn at hun faktisk kan kjøre Harley´n hun har fått av typen) Og sånn er det SE opererer også, hun endrer karakter etter hvem hun er sammen med. Men at hun som i så mange år har vært hardcore vegetarianer plutselig blir med på jakt og poserer med et dødt dyr hadde jeg aldri sett komme En ting jeg har lagt merke til er at før Farmen ble sendt på tv så var Sofie og Øyunn mye sammen, Øyunn var ofte avbildet eller på storyen til SE, men har bitt meg merke til at det er hun ikke lengre. Godt mulig hun har vært det uten at jeg har fått det med meg, men det er lenge siden jeg har sett de to henge sammen i sosiale medier. Ble nok avslørt endel renkespill på Farmen de siste 5 ukene. Som f.eks at SE lurte Øyunn trill rundt for å hjelpe Isak opp og frem til finalen. Som f.eks saborterte ukesoppdraget da Øyunn var storbonde. Endret 14. februar 2022 av skruf 35
Hulderen Skrevet 14. februar 2022 #26525 Skrevet 14. februar 2022 Sofie får meg stadig til å tenke på «Runaway bride» med Julia Roberts og Richard Gere. Mange her er nok for unge til å huske den filmen. Men der også bytter hovedpersonen meninger og interesser etter hvem hun er sammen med. Som et lite eksempel, så foretrekker hun frokostegget alltid tilberedt på samme måte som den hun for øyeblikket er samboer med. 17
Hulderen Skrevet 14. februar 2022 #26526 Skrevet 14. februar 2022 Finlay skrev (5 minutter siden): Mads Hansen😂 Så grunnen til at hun rushet avsted og opererte ansiktet var at hun følte seg så fin? 🤨 41
Gjest Cammomillo Skrevet 14. februar 2022 #26527 Skrevet 14. februar 2022 skruf skrev (1 time siden): Hun minner meg om ei venninne jeg har som endrer interesser og holdninger etter hvem hun er sammen med. Venninna mi var først sammen med en kampsport-fyr, da var det kampsport som var livet og hun begynte å trene det selv også. Deretter ble hun sammen med en friluftsmann som gikk på jakt og fisket i elver og vann, og da var det plutselig det som var tingen. Full investering i friluftsklær, fiskestang, tok jegerprøven og valset rundt på alle fjelltopper. Nå er hun sammen med en biker-fyr, og det er Harley Davidson, skinn, metallmusikk og hun vurderer å kjøre opp til motorsykkel (sånn at hun faktisk kan kjøre Harley´n hun har fått av typen) Og sånn er det SE opererer også, hun endrer karakter etter hvem hun er sammen med. Men at hun som i så mange år har vært hardcore vegetarianer plutselig blir med på jakt og poserer med et dødt dyr hadde jeg aldri sett komme En ting jeg har lagt merke til er at før Farmen ble sendt på tv så var Sofie og Øyunn mye sammen, Øyunn var ofte avbildet eller på storyen til SE, men har bitt meg merke til at det er hun ikke lengre. Godt mulig hun har vært det uten at jeg har fått det med meg, men det er lenge siden jeg har sett de to henge sammen i sosiale medier. Ble nok avslørt endel renkespill på Farmen de siste 5 ukene. Som f.eks at SE lurte Øyunn trill rundt for å hjelpe Isak opp og frem til finalen. Som f.eks saborterte ukesoppdraget da Øyunn var storbonde. Jeg har også en venninne som gjør dette. Slutter aldri å forundre meg over hvordan hun holder på. Når hun får en ny type adopterer hun alle hans interesser. Når det gjelder SE så er det hakket mer ekstremt, siden hun faktisk også endrer utseende kosmetisk. Jeg skulle ønske, for hennes egen del, at hun ikke var kjendis. Tviler på at det er bra for henne. Men hvorfor gjør noen folk det, endrer personlighet helt etter omgivelsene? For å bli anerkjent og sett først og fremst? For å føle tilhørighet og nærhet til noen? Det er bare så innlysende at det er noe med disse personene som «mangler».. at de ikke har utviklet seg helt slik man skal fra de var små.
Egenskap Skrevet 14. februar 2022 #26528 Skrevet 14. februar 2022 Finlay skrev (34 minutter siden): Mads Hansen😂 det er interessant at programleder lager oppstyr vedrørende det han selv er ansvarlig for i farmen program. Hvorfor kan ikke programlederen være mer bevisst over juks i programmet han leder, for juks vil det bli. Det er åpenbart at det er langt flere reseverer farmen bør ha for at juksere som må rett ut blir erstattet av reservere. For jeg regner med det er pent mange som søker til programmet. Samt at farmen unngår å frede alle som er fra første dag i farmen, men reservere vil være mer tilgjengelige. 1
*blueberry* Skrevet 14. februar 2022 #26529 Skrevet 14. februar 2022 Egenskap skrev (2 minutter siden): det er interessant at programleder lager oppstyr vedrørende det han selv er ansvarlig for i farmen program. Hvorfor kan ikke programlederen være mer bevisst over juks i programmet han leder, for juks vil det bli. Det er åpenbart at det er langt flere reseverer farmen bør ha for at juksere som må rett ut blir erstattet av reservere. For jeg regner med det er pent mange som søker til programmet. Samt at farmen unngår å frede alle som er fra første dag i farmen, men reservere vil være mer tilgjengelige. Mads Hansen er ikke programleder for Farmen Kjendis. 42
Populært innlegg Turkis Sau Skrevet 14. februar 2022 Populært innlegg #26530 Skrevet 14. februar 2022 Jeg skal ikke mene så mye om dette, men jeg må si jeg har bitt meg kraftig merke i én ting ved SE: I gårsdagens episode (og flere tidligere) blir hun voldsomt lei seg og såret, og gråter over: At Niklas spøkte med at han skulle være stresset for andrekjempevalget, at Isak ikke sa noe til Niklas, at Isak ikke sa unnskyld for dette tidligere, at guttene tråkket på hennes følelser og var ufølsom mot henne, at hun stod i fare for å bli andrekjempe (psykisk vondt for henne, klaget til Øyunn og Adam), lei seg for at Niklas sin unnskyldning ikke var mer "ektefølt", listen bare fortsetter. Dette er altså kun et par dager med vonbrotne følelser, gråting, og utgreiing om totalt bagatellmessige/ikke-eksisterende ting andre på Farmen har "gjort mot henne", som ga henne hjertesmerte. Hvordan i heksikke går det an å være så fullstendig frakoblet fra hvilken hjertesmerte hun påførte sin samboer med å bytte han ut med en ny kar i beste sendetid? Over flere uker? Her er det så totalt mismatch mellom å kjenne på egne følelser, og å ha empati og interesse for andres. 65 3 14
Havnefogden Skrevet 14. februar 2022 #26531 Skrevet 14. februar 2022 (endret) Cammomillo skrev (1 time siden): Jeg har også en venninne som gjør dette. Slutter aldri å forundre meg over hvordan hun holder på. Når hun får en ny type adopterer hun alle hans interesser. Når det gjelder SE så er det hakket mer ekstremt, siden hun faktisk også endrer utseende kosmetisk. Jeg skulle ønske, for hennes egen del, at hun ikke var kjendis. Tviler på at det er bra for henne. Men hvorfor gjør noen folk det, endrer personlighet helt etter omgivelsene? For å bli anerkjent og sett først og fremst? For å føle tilhørighet og nærhet til noen? Det er bare så innlysende at det er noe med disse personene som «mangler».. at de ikke har utviklet seg helt slik man skal fra de var små. Dette er faktisk i større eller mindre grad vanlig hos kvinner. Vi tar lett på oss rollen som tilretteleggere, for å tilfredsstille de rundt oss: foreldre, søsken, kjæreste, barn etc. Interessant fenomen. De fleste vil nok til slutt finne ut at for å bli et helt menneske må jeg finne ut hva JEG vil, står for og ønsker å være. Det kan synes som det er en lang vei å gå for Sophie. Men så er hun jo bare en liten, ung kvinne som forsøker å finne sin veg i livet... Nei, vent, det er faktisk ikke så lenge før hun blir 30! Endret 14. februar 2022 av Havnefogden skrivefeil 5 2
*blueberry* Skrevet 14. februar 2022 #26532 Skrevet 14. februar 2022 Turkis Sau skrev (19 minutter siden): Jeg skal ikke mene så mye om dette, men jeg må si jeg har bitt meg kraftig merke i én ting ved SE: I gårsdagens episode (og flere tidligere) blir hun voldsomt lei seg og såret, og gråter over: At Niklas spøkte med at han skulle være stresset for andrekjempevalget, at Isak ikke sa noe til Niklas, at Isak ikke sa unnskyld for dette tidligere, at guttene tråkket på hennes følelser og var ufølsom mot henne, at hun stod i fare for å bli andrekjempe (psykisk vondt for henne, klaget til Øyunn og Adam), lei seg for at Niklas sin unnskyldning ikke var mer "ektefølt", listen bare fortsetter. Dette er altså kun et par dager med vonbrotne følelser, gråting, og utgreiing om totalt bagatellmessige/ikke-eksisterende ting andre på Farmen har "gjort mot henne", som ga henne hjertesmerte. Hvordan i heksikke går det an å være så fullstendig frakoblet fra hvilken hjertesmerte hun påførte sin samboer med å bytte han ut med en ny kar i beste sendetid? Over flere uker? Her er det så totalt mismatch mellom å kjenne på egne følelser, og å ha empati og interesse for andres. Kan det være litt spill for galleriet? Evt så har hun gjennom årene vist seg å være ganske så sårbar, og hun virker å være litt avhengig av å ha en mann og knytter seg fort til de (elsk meg boka f.eks.). Samtidig er hun veldig spontan og snur alltid narrativet til sin fordel på en offermåte, noe som fremstår som en litt ustabil personlighet psykisk. I «sånn er du» kommer det jo frem at hun er veldig åpen for alle slags meninger, men også at hun har liten interesse for andre mennesker. Kanskje sistnevnte er en del av hvorfor hun endte opp som influencer, typisk «meg» yrke. Influencerbransjen opprettholder jo også denne «meg tankegangen» så man blir kanskje litt uøvd når det gjelder å ta hensyn til andre? 🤷🏼♀️ 5
Egenskap Skrevet 14. februar 2022 #26533 Skrevet 14. februar 2022 *blueberry* skrev (52 minutter siden): Mads Hansen er ikke programleder for Farmen Kjendis. nei, men orginale Farmen. Det går for det samme.
*blueberry* Skrevet 14. februar 2022 #26534 Skrevet 14. februar 2022 Egenskap skrev (1 minutt siden): nei, men orginale Farmen. Det går for det samme. Det er tydelig at tv2 ikke har samme forventning om regler på farmen kjendis som på vanlige farmen, så hvorfor gi Mads noe ansvar her? 23
Gjest Finlay Skrevet 14. februar 2022 #26535 Skrevet 14. februar 2022 Egenskap skrev (58 minutter siden): det er interessant at programleder lager oppstyr vedrørende det han selv er ansvarlig for i farmen program. Hvorfor kan ikke programlederen være mer bevisst over juks i programmet han leder, for juks vil det bli. Det er åpenbart at det er langt flere reseverer farmen bør ha for at juksere som må rett ut blir erstattet av reservere. For jeg regner med det er pent mange som søker til programmet. Samt at farmen unngår å frede alle som er fra første dag i farmen, men reservere vil være mer tilgjengelige. Tror du har misforstått. Mads Hansen har ingenting med Farmen kjendis å gjøre. Han gikk også ut med kritikk mot smuglingen. Sikkert mange som søker om å få bli med på Farmen, men altså ikke kjendisversjonen. Kjendisene blir spurt om å delta. https://www.dagbladet.no/kjendis/provosert-og-forfjamset/75172654
Egenskap Skrevet 14. februar 2022 #26536 Skrevet 14. februar 2022 *blueberry* skrev (19 minutter siden): Det er tydelig at tv2 ikke har samme forventning om regler på farmen kjendis som på vanlige farmen, så hvorfor gi Mads noe ansvar her? nei, mente ikke ansvar. Men det er jo sleivspark fra han. Samtidig som han er en del av konseptet. Og det betyr han blindt godtar juks. Fordi når han reagerer slik, og tillater å endre en tekst, så vet han noe som vil skje uten at de har kontroll over deltakere. Det er jo totalt feil at de som har jukset og "lever" 100 år tilbake i tid, så skal få fordeler ved at de utnytter 2022 mennesker leve sett. Istedenfor å gjøre et sleivspark om Sofie Elise, så får han heller være i godt lys og bidra at deltakere lever ut konseptet og er den redelige vinneren. Hvis jeg forstår det rett så har jo Isak jukset i produksjonstiden, og det blir totalt meningsløst om han skal gå som vinneren har farmen. 2
Egenskap Skrevet 14. februar 2022 #26537 Skrevet 14. februar 2022 Finlay skrev (17 minutter siden): Tror du har misforstått. Mads Hansen har ingenting med Farmen kjendis å gjøre. Han gikk også ut med kritikk mot smuglingen. Sikkert mange som søker om å få bli med på Farmen, men altså ikke kjendisversjonen. Kjendisene blir spurt om å delta. https://www.dagbladet.no/kjendis/provosert-og-forfjamset/75172654 ja, det ok at han går ut mot smugling, men han er selv med programleder i original versjonen, så jeg tror han bør rydde opp i eget program. Så det blir feil om han skal gå løs på farmen kjendis. Fordi når deltakere i Farmen etterpå innrømmer smugling og andre forhold når kamera er slått av så vil det si Mads Hansen har mislykket som programleder og konsept. Enhver avsløring om smugling av deltakerne bør selvsagt få konsekvenser, og jeg synes det er rart det ikke kommer frem i kontrakt de signerer for å være deltaker i produksjonstiden. Derfor er også beklagelig at media spiser alle avsløringer rått, og skaper egentlig en ukultur som mange deltakere har og som ikke kommer frem når dem er i intervju.
Gjest Finlay Skrevet 14. februar 2022 #26538 Skrevet 14. februar 2022 Egenskap skrev (2 minutter siden): Fordi når deltakere i Farmen etterpå innrømmer smugling og andre forhold når kamera er slått av så vil det si Mads Hansen har mislykket som programleder og konsept. Da burde det eventuelt vært Tiril Sjåstad Christiansen som mislykkes som programleder i dette tilfellet. Men tipper slike saker vurderes av endre enn programlederne. Så kanskje send en mail til TV2?😊
Egenskap Skrevet 14. februar 2022 #26539 Skrevet 14. februar 2022 Finlay skrev (13 minutter siden): Da burde det eventuelt vært Tiril Sjåstad Christiansen som mislykkes som programleder i dette tilfellet. Men tipper slike saker vurderes av endre enn programlederne. Så kanskje send en mail til TV2?😊 ja, det kan være. Men jeg like stiller både mads og tirill i samme konsept. F.eks når Sofie stjal på markedet, åpenbart skulle hun blitt sendt hjem der også. Men fordi deltakere vet dem er fredet så vet dem at dem kan gjøre hva dem vil. Og det er jo ikke tilfeldighet at det dukket opp en politimann på markedet, det var nok aldri påtenkt å ha med i konseptet, men fordi Sofie stjal på markedet, så måtte dem gjøre grep. 1
Vifte Skrevet 14. februar 2022 #26540 Skrevet 14. februar 2022 Egenskap skrev (58 minutter siden): ja, det kan være. Men jeg like stiller både mads og tirill i samme konsept. F.eks når Sofie stjal på markedet, åpenbart skulle hun blitt sendt hjem der også. Men fordi deltakere vet dem er fredet så vet dem at dem kan gjøre hva dem vil. Og det er jo ikke tilfeldighet at det dukket opp en politimann på markedet, det var nok aldri påtenkt å ha med i konseptet, men fordi Sofie stjal på markedet, så måtte dem gjøre grep. Er du helt seriøs? Det er to FORSKJELLIGE program. Mads Hansen har INGENTING med farmen kjendis å gjøre. Du må jo være stokk dum som ikke forstår dette. 40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå