Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*blueberry* skrev (1 time siden):

Jeg har hele tiden tenkt at Sofie og Isak er litt samme konsept som Sofie og Thodesen; casual sex hvor Sofie vil litt mer enn motparten 🤷🏼‍♀️

Jeg oppfattet den veldig direkte hintingen om at det var goder ved å date henne og at de hadde noe på gang i programmet "Gjett Hvem" på den måten. At hun på en måte hevdet seg, fordi hun ikke er helt sikker på hvor hun har ham.

(Det var da hun fortalte at hun en gang har likt en fyr så mye at hun skaffet ham møte om bokkontrakt for at han skulle komme til Oslo, og så sa hun at det var nå nettopp for å bekrefte hvem).

Hun betalte også for juksingen deres i Farmen og skaffet ham penger for å bli avbildet i se og hør (tipper jeg).

Utenfra virker det veldig sånn "se hva du kan få ut av å være sammen med meg", i tillegg til at det bekrefter for folk flest at det er noe mellom dem. 

Endret av Embla82
  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Men da er det jo veldig merkelig at TV2 selv spør Isak på direkten om hva slags relasjon han har til SE i dag?

Godt mulig du har rett, TV2 gjør mange merkelige grep😄

https://www.tv2.no/v/1721663/

ja, det kan du godt si. Men det er jo ikke fokus til redaksjonen som jobber der. De vil grave og skape blest om alt. Skjønner ikke at det programmet eksisterer engang. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Litt rart at han fester og danser tett med SE i helgene da. Ref diverse instastories 

ja, det er jo naturlig i all eksistens at mennesker som er kjær til hverandre, og har iallfall ingen innblandinger fra tidligere exer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (1 time siden):

Jeg oppfattet den veldig direkte hintingen om at det var goder ved å date henne og at de hadde noe på gang i programmet "hvem er du" på den måten. At hun på en måte hevdet seg, fordi hun ikke er helt sikker på hvor hun har ham.

(Det var da hun fortalte at hun en gang har likt en fyr så mye at hun skaffet ham møte om bokkontrakt for at han skulle komme til Oslo, og så sa hun at det var nå nettopp for å bekrefte hvem).

Hun betalte også for juksingen deres i Farmen og skaffet ham penger for å bli avbildet i se og hør (tipper jeg).

Utenfra virker det veldig sånn "se hva du kan få ut av å være sammen med meg", i tillegg til at det bekrefter for folk flest at det er noe mellom dem. 

Hvilket program? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I videoen hvor hun forteller om bruddet sier hun på slutten at "En dag skal jeg åpne meg mer, en dag har jeg ikke noe annet valg enn å åpne meg om dette". Vet diskusjonen har gått litt videre men at hun antok grunnen til bruddet skulle vises på TV er åpenbart

On 2/3/2022 at 8:51 PM, -C- said:

Tror dere de er en god match?

Han; fisker, friluftsmann, jakter og dreper en gås uten å blunke, driter i utseendet, elsker natur, (med det mener jeg ikke å gå en topptur og ta et bilde til insta, med det mener jeg at fyren bruker omtrent ALL sin tid i natur, driter i mote, driter i hva andre synes.

Jeg kan bare ikke se hvordan dette kan funke på sikt.

At hun er tiltrukket av han kan jeg 100% forstå, men omvendt; jeg forstår det bare ikke!

Du overvurderer hvor mye mange menn bryr seg om personligheten til damene de tilbringer tid med

10 hours ago, Finlay said:

Man sier alltid at man er singel om man ikke har tatt praten om forholdet. De tilbringer sikkert tid sammen, ligger sammen, gjør sammen, men hun har sikkert ikke turt å spørre om de er eksklusive eller kjærester

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (20 timer siden):

Jeg oppfattet den veldig direkte hintingen om at det var goder ved å date henne og at de hadde noe på gang i programmet "Gjett Hvem" på den måten. At hun på en måte hevdet seg, fordi hun ikke er helt sikker på hvor hun har ham.

Huff! Tenk og da bytte ut en som K for en egoistisk igle. 🤦🏻‍♀️

Fallet etter dette kommer til å bli så stygt. Og så hva? Nye runder med kosmetiske operasjoner for å lege innsiden? 

Og den type mannfolk som Kasper er vil sikkert også være nølende i fremtiden med å gå inn i en relasjon med henne, så hun vil ende opp med nye Robiner og Isaker. Stakkars jente!

• Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan vet dere egentlig at Kasper er så bra? Og betyr det nødvendigvis st forholdet var bra, for noen av de? Vi vet jo ingenting.. Utroskap er jo dumt, helt enig i det, men at hun velger å bytte ut en mann for enn annen må vel være helt ok vel? 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MFO skrev (8 minutter siden):

Men hvordan vet dere egentlig at Kasper er så bra? Og betyr det nødvendigvis st forholdet var bra, for noen av de? Vi vet jo ingenting.. Utroskap er jo dumt, helt enig i det, men at hun velger å bytte ut en mann for enn annen må vel være helt ok vel? 

Ja, det står hun jo helt fritt til å gjøre, men folk reagerer vel på måten det blir gjort på. Hun tar et tårevått farvel med K før hun skal inn på Farmen, for så å havne rett i seng med Isak. Hun og K har vært samboere i hva, 5 år? Da ligger i hvert fall min sympati hos han, når hun bare knipser han vekk så lett. Det sier en del om hennes personlighet, mener jeg. 

Hvis K ikke var så bra, hvorfor ikke gjøre det slutt før Farmen? Før hun visste at hun skulle være borte fra han over lengre tid? Hvis forholdet allerede var på stumpene, ville jo det vært en ypperlig anledning til å avslutte på en ryddig måte, i stedet for å la hele Norge bevitne utroskapen. 

• Liker 34
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (15 minutter siden):

Ja, det står hun jo helt fritt til å gjøre, men folk reagerer vel på måten det blir gjort på. Hun tar et tårevått farvel med K før hun skal inn på Farmen, for så å havne rett i seng med Isak. Hun og K har vært samboere i hva, 5 år? Da ligger i hvert fall min sympati hos han, når hun bare knipser han vekk så lett. Det sier en del om hennes personlighet, mener jeg. 

Hvis K ikke var så bra, hvorfor ikke gjøre det slutt før Farmen? Før hun visste at hun skulle være borte fra han over lengre tid? Hvis forholdet allerede var på stumpene, ville jo det vært en ypperlig anledning til å avslutte på en ryddig måte, i stedet for å la hele Norge bevitne utroskapen. 

Jeg reagerer hun nevnte hun var singel rett før hun skulle inn i farmen. Der hun siterer jeg var utrolig lei meg når jeg dro inn og var glad det var hyggelige mennesker der inne som bidro hun kunne glede seg etter 2-3 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*blueberry* skrev (22 timer siden):

Jeg har hele tiden tenkt at Sofie og Isak er litt samme konsept som Sofie og Thodesen; casual sex hvor Sofie vil litt mer enn motparten 🤷🏼‍♀️

Malapropos, men: Jeg lurer på hvem vennen til HT var i boka. Var det Odda? Eller er det ingen som vet/blir bare gjetting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Egenskap skrev (1 time siden):

Jeg reagerer hun nevnte hun var singel rett før hun skulle inn i farmen. Der hun siterer jeg var utrolig lei meg når jeg dro inn og var glad det var hyggelige mennesker der inne som bidro hun kunne glede seg etter 2-3 dager. 

Noe av det verste med endel influencere er hvordan de har null skrupler med å omskrive sannheten etter eget forgodtbefinnende. På tross av at Bloggerneepisoden viser at det slett ikke var slutt, så påstår SE at det var slik. Eller, hva ligger egentlig i «skjønte at det var slutt i det øyeblikket hun kom inn på gården. De som ikke har en plattform når jo ikke ut med sin historie og blir nødt til å se at historien som de er en del av blir en helt annen. 

Jeg kan ikke gå på julebord og bestemme meg for at det er slutt med samboer, for deretter å ligge med en kollega med god samvittighet. Det må jo formidles til samboer at det er slutt før forholdet er å betrakte som slutt. 

Denne omskrivingen for å stille seg i bedre lys er så drøy, tenk å lyve selv om du vet at det finnes beviser for løgn. Jeg antar man blir sånn som influencer når man kan redigere alt, enten det er med ord eller filter og komme unna med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (6 minutter siden):

Noe av det verste med endel influencere er hvordan de har null skrupler med å omskrive sannheten etter eget forgodtbefinnende. På tross av at Bloggerneepisoden viser at det slett ikke var slutt, så påstår SE at det var slik. Eller, hva ligger egentlig i «skjønte at det var slutt i det øyeblikket hun kom inn på gården. De som ikke har en plattform når jo ikke ut med sin historie og blir nødt til å se at historien som de er en del av blir en helt annen. 

Jeg kan ikke gå på julebord og bestemme meg for at det er slutt med samboer, for deretter å ligge med en kollega med god samvittighet. Det må jo formidles til samboer at det er slutt før forholdet er å betrakte som slutt. 

Denne omskrivingen for å stille seg i bedre lys er så drøy, tenk å lyve selv om du vet at det finnes beviser for løgn. Jeg antar man blir sånn som influencer når man kan redigere alt, enten det er med ord eller filter og komme unna med det. 

Kunne ikke vært mer enig.

Det var jo ikke vanskelig, ut fra avskjeden i Bloggerne, å se at de fremdeles var et par. Det var kyss og tårer, og de ser fram til å se Farmen sammen i januar.

Da bruddet ble bekreftet - og  beskrevet som hardt og brått- etter endt innspilling, uttalte SE følgende:

"Dette er den eneste uttalelsen jeg vil komme med angående bruddet og jeg ber om respekt for privatlivet vårt i tiden som kommer".

Etterhvert kunne man se at historien gradvis ble forandret. Som her, 12.08.

– Vi hadde det veldig fint sammen, men på et tidspunkt måtte vi finne ut om det skulle være oss to for alltid eller ikke, sier hun til God kveld Norge-programlederne Niklas Baarli og Marte Bratberg.

https://www.tv2.no/a/14158469/

Til VG, 15.01.22.

Vi var veldig ferdig som kjærester, og begge visste det, forteller hun.

https://www.vg.no/rampelys/i/7dLw2K/sophie-elise-om-farmen-isak-vet-det-er-rykter-om-oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ror veldig når det gjelder. Det har hun alltid gjort. Og det spiller visst ingen rolle om løgnaktigheten går ut over andre, det ser man jo nå. Det stemmer bare så veldig godt med hvordan hun har behandlet sannheten opp gjennom årene, alt fra hvordan papirfobi ble brukt som argument for å kjøpe pc en gang på us/vgs, til groomingen av medlemmer til bokklubb, og nå omskrivningen av utroskap for åpent kamera. Dessverre ser det ikke ut til at hun er klar over at alle andre enn blodfansen ser tvers gjennom løgnene.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (2 timer siden):

Den løgnen er vel blitt greit tilbakevist nå. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isak skylder henne nok litt raushet. Hun betalte tross alt 35K for smuglervarer til farmen som Isak garantert forsynte seg godt av, og har nok vært mer eller mindre trygg hele oppholdet på grunn av hennes venner. 

Tror ikke et sekund på imaget som Isak har blitt kjent for. Han er en friluftslivsposør som gjør det han kan for kjendisstatus og snylter hele veien til målet. 

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...