Gjest orfeus Skrevet 9. februar 2017 #2601 Del Skrevet 9. februar 2017 Okei, jeg har en kjepphest, det er at bloggerne driver reklame hvor de lyver om produktene. Her påstår hun at hun bare bruker dette fabelaktige middelet: http://sophieelise.blogg.no/1486664900_tannbleking_hjemme_fr_og_etter.html Og her, ca 25-30 sekunder inn i videoen sier Joakim at hun er hos tannlegen - og bildet viser SE som får bleket tenner ... https://www.youtube.com/watch?v=qi2yoOFBwKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sssssae Skrevet 10. februar 2017 #2602 Del Skrevet 10. februar 2017 På 1/14/2017 den 16.02, elisaday skrev: Sånn i tilfelle folk har glemt det, så er Sofie (ja det er faktisk navnet hennes) Elise et bedre menneske enn alle andre overfladiske bloggere fordi hun mellom blogginnlegg om negler og hårfarging tar seg tid til å stille de "store" spørsmålene om politikk og velferd når det gjelder innvandring. Sjarmerende at folk biter på. Noen her som ikke lar seg lure? Var vekter på en utdeling av pris for en stund tilbake hvor hun også, hvordan jeg oppfattethenne var at hun var overfladisk og oppmerksomhets syk, en dum persons som henne vil da ingen ta seriøst politisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll Skrevet 10. februar 2017 #2603 Del Skrevet 10. februar 2017 27 minutter siden, sssssae skrev: Var vekter på en utdeling av pris for en stund tilbake hvor hun også, hvordan jeg oppfattethenne var at hun var overfladisk og oppmerksomhets syk, en dum persons som henne vil da ingen ta seriøst politisk. Det at SE får så mye mediedekning, og har så mange lesere, er vel beviset på at mange faktisk tar det dama har å si seriøst. Greit nok at de problemene som hun skriver om ofte er aktuelle før hun kaster lys over de, og at hun ikke nødvendigvis starter debattene. Men samtidig er det viktig at en person som har så mange lesere også tar del i samfunnsdebatten, og opplyser de som kanskje ikke ville brydd seg om ikke SE tok opp temaet. Forresten virker du som en svært lite pålitelig vekter om du synes det er greit å prate dritt om de som var på arrangementet du jobba på? Har du ingen form for taushetsplikt? Forøvrig ser jeg at flere hakker ned på mediene i Norge, for at de skriver så mye om SE. Synes dere seriøst det er rart? De fleste mediene i Norge er avhengige av lesertall, og svært mange leser om det som står skrevet om SE. Så dere kan verken skylde på mediene eller sophie i dette tilfellet, men heller oppfordre folk til å slutte å lese sakene som handler om SE. Jeg ser absolutt ingen grunn til å hate den dama. Greit nok at det blir dobbelmoralsk å skrive om kroppspress ene dagen og legge ut lettkledde bilder neste dag, MEN dama har ett sunt syn på vekt og mat. Jeg synes hun er reflektert og fin, og fortjener ikke all den negative omtalen hun får her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sssssae Skrevet 10. februar 2017 #2604 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) 6 minutter siden, Nettroll skrev: Det at SE får så mye mediedekning, og har så mange lesere, er vel beviset på at mange faktisk tar det dama har å si seriøst. Greit nok at de problemene som hun skriver om ofte er aktuelle før hun kaster lys over de, og at hun ikke nødvendigvis starter debattene. Men samtidig er det viktig at en person som har så mange lesere også tar del i samfunnsdebatten, og opplyser de som kanskje ikke ville brydd seg om ikke SE tok opp temaet. Forresten virker du som en svært lite pålitelig vekter om du synes det er greit å prate dritt om de som var på arrangementet du jobba på? Har du ingen form for taushetsplikt? Forøvrig ser jeg at flere hakker ned på mediene i Norge, for at de skriver så mye om SE. Synes dere seriøst det er rart? De fleste mediene i Norge er avhengige av lesertall, og svært mange leser om det som står skrevet om SE. Så dere kan verken skylde på mediene eller sophie i dette tilfellet, men heller oppfordre folk til å slutte å lese sakene som handler om SE. Jeg ser absolutt ingen grunn til å hate den dama. Greit nok at det blir dobbelmoralsk å skrive om kroppspress ene dagen og legge ut lettkledde bilder neste dag, MEN dama har ett sunt syn på vekt og mat. Jeg synes hun er reflektert og fin, og fortjener ikke all den negative omtalen hun får her. Hvem sa jeg hater henne? Jeg viste ikke hvem hun var før vakten min under pris delingen, jeg vet hva slags person hun er og det er da ingen grunn for meg å hate henne selv om det er slike personligheter jeg misliker, hun har ikke gitt meg en grunn til å hate henne. Jeg vil aldri lese sakene hennes, hun virker ikke særlig smart. Endret 10. februar 2017 av sssssae 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 10. februar 2017 #2605 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Uansett er det skammelig, både å plage Sophie Elise i virkeligheten, samt å hetse henne på nettet, synes jeg Endret 12. februar 2017 av lillesky 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 10. februar 2017 #2606 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg syntes det er latterlig og en typisk "kvinner er kvinner verst" mentalitet å i det hele tatt snakke om utseende hennes i forbindelse med hennes politiske ytringer. Jeg har ikke noe forhold til henne da jeg ikke leser bloggen men uansett så virker det jo hvertfall som om dama prøver å ha to tanker i hodet samtidig selv om hun ikke alltids trør korrekt iflg mange. Syntes bloggere som Caroline Berg Eriksen er noe å kritisere med alle løgnene og manipuleringen av leserene og virkeligheten. SE virker da i det minste som hun er seg selv uansett hvor uenig man måtte være ifht hva hun sier pg gjør. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 10. februar 2017 #2607 Del Skrevet 10. februar 2017 19 minutter siden, moroklompen skrev: Jeg syntes det er latterlig og en typisk "kvinner er kvinner verst" mentalitet å i det hele tatt snakke om utseende hennes i forbindelse med hennes politiske ytringer. Jeg har ikke noe forhold til henne da jeg ikke leser bloggen men uansett så virker det jo hvertfall som om dama prøver å ha to tanker i hodet samtidig selv om hun ikke alltids trør korrekt iflg mange. Syntes bloggere som Caroline Berg Eriksen er noe å kritisere med alle løgnene og manipuleringen av leserene og virkeligheten. SE virker da i det minste som hun er seg selv uansett hvor uenig man måtte være ifht hva hun sier pg gjør. Så SE manipulerer ikke og lurer sine lesere? Feks med å reklamere for hjemmetannbleking når hun rett før var hos tannlegen og bleket de? Jeg synes det virker som SE så at det å være "politisk og engasjert" samt være typisk rosablogger slo an og derfor fremstår hun slik men at det egentlig ikke er noe hun bryr seg genuint om.. Husker for mange år siden hadde hun skrevet noe som vekket mange negative reaksjoner så derfor skrev hun et "politisk og engasjerende" innlegg etterpå for å vinne(!) leserne sine tilbake(hennes egne ord).. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 10. februar 2017 #2608 Del Skrevet 10. februar 2017 1 time siden, Nettroll skrev: Det at SE får så mye mediedekning, og har så mange lesere, er vel beviset på at mange faktisk tar det dama har å si seriøst. Greit nok at de problemene som hun skriver om ofte er aktuelle før hun kaster lys over de, og at hun ikke nødvendigvis starter debattene. Men samtidig er det viktig at en person som har så mange lesere også tar del i samfunnsdebatten, og opplyser de som kanskje ikke ville brydd seg om ikke SE tok opp temaet. Det er forsåvidt greit å sette lys på aktuelle saker, selv om man ikke var først ute. Noe SE aldri er! Men hun kan ikke dikte opp grunner til at dette har relevans for henne. Rasisme, for eksempel: Hun har en venninne som kanskje ble behandlet rasistisk på et utested. Når jeg sier kanskje, så betyr det at jeg ville tatt det mer seriøst hvis det var venninnen som sto frem. Når det kommer fra SE, klassifiseres det som rykter. Kunne hun ikke bare hive seg på trenden og si at hun er imot rasisme generelt? Hvorfor MÅ alt dreie seg om henne? http://www.side2.no/sophie-elise-raser-etter-at-venninnen-skal-ha-blitt-nektet-inngang-pa-utested---tenk-at-rasisme-eksisterer-i-sa-hy-grad/3423247559.html Sakene blir faktisk tatt mindre på alvor når SE tar de opp, fordi hun til stadighet skal vinkle det på seg selv. Når SE sier at 'dette har jeg opplevd', mister saken kredibilitet, for fra hennes side er det sannsynligvis er en sterk overdrivelse eller i verste fall løgn. Selve definisjonen på bjørnetjeneste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2017 #2609 Del Skrevet 10. februar 2017 Hvis hun ikke takler "kjendistilværelsen" kan hun jo bare finne seg en normal jobb. Om et par år vil hun være glemt og hun kan være i fred. Er jo ikke slik at et talent går til spille, hun kan jo ingenting. Hun er kjent for å være kjent og mye pga pupper, ass, påsveisa og botoxtryne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LFNemi Skrevet 10. februar 2017 #2610 Del Skrevet 10. februar 2017 Vixen er ikke det bare en bløff også, jeg synes vixen tråden her inne også er intr. Det pga alt som kommer frem der. Etter å ha pløyet gjennom den tråden, ... jeg synes ikke Sophie er noe særlig lengre. Vennetjenester og reklame og tull over hele linja. Var også en test jeg leste en plass: tannbleking hjemme funker ikke godt nok og er ikke verdt pengene. Det man derimot får igjen etterhvert som årene går, er ødelagt emalje og værre tenner enn om du hadde latt være å bruke hjemmebleking. PREMIUM WHITE ANBEFALES IKKE. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10. februar 2017 #2611 Del Skrevet 10. februar 2017 http://www.side2.no/aktuelt/slik-henger-sophie-elise-ut-mann-som-sender-hatmelding/3423311602.html Ventet på å se hvor hun tok "inspoen" til dette fra.. så dukket dette opp noen timer senere.. 🙄 Greit å holde seg i søkelyset med andres idéer.. http://m.side2.no/aktuelt/slik-slar-handballspiller-linnea-claeson-tilbake-mot-mennene-som-trakasserer-henne-pa-nett/3423311770.html 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 10. februar 2017 #2612 Del Skrevet 10. februar 2017 Hvor kan jeg se den reklamen for premium white? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 10. februar 2017 #2613 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) - Endret 11. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 10. februar 2017 #2614 Del Skrevet 10. februar 2017 På 9.2.2017 den 19.49, Anonym2467 skrev: Vi lever i en verden hvor jenta fra Dr Phil (cash me outside) har 3,5 millioner følgerne på Instagram.. Og hvor alt SE sier skal komme i avisa.. Trist verden, ikke rart jeg ikke vil sette barn til denne verdenen! Herregud, hvordan skal dette gå? Sånn seriøst. Dette kommer til å bli vår undergang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2017 #2615 Del Skrevet 10. februar 2017 3 minutter siden, visningsnamn skrev: https://vimeo.com/185309568 Lurer på hva det inneholder som skal bleke tennene? De har jo ikke lov til å tilsette hydrogenperoksyd i tannblekingsprodukter i Norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 10. februar 2017 #2616 Del Skrevet 10. februar 2017 3 minutter siden, visningsnamn skrev: https://vimeo.com/185309568 omg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 10. februar 2017 #2617 Del Skrevet 10. februar 2017 På 9.2.2017 den 20.44, orfeus skrev: Okei, jeg har en kjepphest, det er at bloggerne driver reklame hvor de lyver om produktene. Her påstår hun at hun bare bruker dette fabelaktige middelet: http://sophieelise.blogg.no/1486664900_tannbleking_hjemme_fr_og_etter.html Og her, ca 25-30 sekunder inn i videoen sier Joakim at hun er hos tannlegen - og bildet viser SE som får bleket tenner ... https://www.youtube.com/watch?v=qi2yoOFBwKM Og sånn er det jo hele veien med denne bloggeren. Hun fronter nei til palmeolje, men fort så reklamerer hun for noe som inneholder det. Hun er vegetarianer, men spiser kjøtt, hun er i mot sminke-testing på dyr, men kjøper sminke testet på dyr. Hun er for en naturlig kropp, men operer seg osv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 10. februar 2017 #2618 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) - Endret 11. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2017 #2619 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) 7 minutter siden, Boomonster skrev: Lurer på hva det inneholder som skal bleke tennene? De har jo ikke lov til å tilsette hydrogenperoksyd i tannblekingsprodukter i Norge. Eller jo, de inneholder 0,052 % hydrogenperoksid mens f.eks Crest Whitestrips som man får kjøpt i USA inneholder mellom 6-10 %. Jeg har brukt disse og de funker. men jeg kan ikke tenke meg at 0,052 % fungerer. Endret 10. februar 2017 av Boomonster 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 10. februar 2017 #2620 Del Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, Boomonster skrev: Eller jo, de inneholder 0,052 % hydrogenperoksid mens f.eks Crest Whitestrips som man får kjøpt i USA inneholder mellom 6-10 %. Jeg har brukt disse og de funker. men jeg kan ikke tenke meg at 0,052 % fungerer. Crest W. Funker som satan, men jeg måtte gi meg, da de er så sterke at de fremkallet en mingreneattack så heavy, at min daverende samboer ringte etter ambulanse. Vet mange som ikke har reagert i det hele tatt, og som hjemmebleking er det det mest effektive, og jeg har prøvd så og si allt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå