Gjest Sunfl0wer Skrevet 19. januar 2022 #25761 Skrevet 19. januar 2022 Missy1 skrev (52 minutter siden): Shit, det er ganske sykt at hun ikke demonstrerte kraftig mot. Tatt kaninene og gjemt de eller noe… for det er jo virkelig unødvendig. Hun hadde ikke kunne gjort noe forskjell fra eller til. Slakt har det blitt uansett i så og si alle sesonger av farmen uansett om noen har gjort motstand. Ikke vits å si noe imot de andre i gruppa når det kun er hun og Shabana som har den holdningen for dyr🤷♀️
Missy1 Skrevet 19. januar 2022 #25762 Skrevet 19. januar 2022 Sunfl0wer skrev (6 minutter siden): Hun hadde ikke kunne gjort noe forskjell fra eller til. Slakt har det blitt uansett i så og si alle sesonger av farmen uansett om noen har gjort motstand. Ikke vits å si noe imot de andre i gruppa når det kun er hun og Shabana som har den holdningen for dyr🤷♀️ Å slakte et dyr for å bruke pelsen til å lage klær? Det er jo bare provoserende og unødvendig. Å slakte en gris for å spise den er noe helt annet 17
Gjest Sunfl0wer Skrevet 19. januar 2022 #25763 Skrevet 19. januar 2022 Missy1 skrev (1 minutt siden): Å slakte et dyr for å bruke pelsen til å lage klær? Det er jo bare provoserende og unødvendig. Å slakte en gris for å spise den er noe helt annet Ja,det er så klart provoserende og unødvendig. Så det kunne de som produserer Farmen droppet.
Gjest Finlay Skrevet 19. januar 2022 #25764 Skrevet 19. januar 2022 Zenhouse skrev (1 time siden): «Sophie Elise Isachsen tar ikke selvkritikk, men sier til VG via TV at de var sultne og tørste, og at det ble et slags spill mot produksjonen. – Vi har ikke gjort noe ulovlig, mener hun og legger til at de har deltatt på «konstruert TV». Når først «Pippi» skylder på at de ikke trenger å følge reglene fordi det er «konstruert TV», så kunne søren meg «Pippi» heller steppa opp for kaninene enn for kebab og øl!! 😡 ( for de som ikke følger farmen kjendis- de slakta to kaniner for å lage noe plagg til et fiktivt menneske) 😡 HVIS ryktene om SE og Isak stemmer, var det nok viktigere at han skulle få godkjent ukesoppdraget, enn å redde dyra. Legger ellers merke til at Isak beskriver seg som "en gutt på 27 år som synes det er artig å gjøre ting jeg ikke får lov til" - formuleringen minner da litt om "en jente på 27 som prøver å finne sin vei i livet"?😂 https://www.dagbladet.no/kjendis/fylleskandale-pa-farmen-kjendis/75171426
Zenhouse Skrevet 19. januar 2022 #25765 Skrevet 19. januar 2022 Sunfl0wer skrev (13 minutter siden): Hun hadde ikke kunne gjort noe forskjell fra eller til. Slakt har det blitt uansett i så og si alle sesonger av farmen uansett om noen har gjort motstand. Ikke vits å si noe imot de andre i gruppa når det kun er hun og Shabana som har den holdningen for dyr🤷♀️ Det blir bare helt feil for meg at hun unnskylder det å bryte regler med at det ikke er en ekte setting der, mens kaninene faktisk ble slaktet «just for the show». Så mye som hun har frontet sitt engasjement for dyrevelferd så hadde dette vært rette stunden til å virkelig sette foten ned og si: « dette vil jeg ikke være en del av.» Om det så hadde sendt henne ut av programmet. 24
Gjest Sunfl0wer Skrevet 19. januar 2022 #25767 Skrevet 19. januar 2022 Zenhouse skrev (21 minutter siden): Det blir bare helt feil for meg at hun unnskylder det å bryte regler med at det ikke er en ekte setting der, mens kaninene faktisk ble slaktet «just for the show». Så mye som hun har frontet sitt engasjement for dyrevelferd så hadde dette vært rette stunden til å virkelig sette foten ned og si: « dette vil jeg ikke være en del av.» Om det så hadde sendt henne ut av programmet. Da kan man også kritisere Shabana som heller ikke stoppet det. De vet det er slakt med i Farmen,så det er en del av spillet desverre. Hun gjorde iallefall sitt for at kaninen fikk kos og sånt før slakt. Er det noen man virkelig skal kritisere så er det de som produserer Farmen.
J.. Skrevet 19. januar 2022 #25768 Skrevet 19. januar 2022 Missy1 skrev (39 minutter siden): Å slakte et dyr for å bruke pelsen til å lage klær? Det er jo bare provoserende og unødvendig. Å slakte en gris for å spise den er noe helt annet Rett skal være rett - kaninene som ble slaktet,har utelukkende blitt avlet opp og gitt til produksjonen for nettopp slakt (hadde blitt slaktet uansett). Kaninrasen REX er avlet opp for slakt på grunm av godt kjøtt og hardfør pels som tåler garving,de er ikke avlet opp for å være kjæledyr. Slakteren som kom jobber også daglig med å nettopp slakte kaniner. De skulle også lage mat av kaninene. Kilde - TV2. 33
Rosatoast Skrevet 19. januar 2022 #25769 Skrevet 19. januar 2022 (endret) "Et spill mot produksjonen" Vet ikke helt jeg, men det høres ut som noen umotiverte tenåringer som skulker skolen for å drikke alkohol. De er jo på JOBB? Blir så irritert over at hun aldri klarer å motta selvkritikk, eller forstår konstruktiv kritikk. Hvis hun var utro mot Kasper på Farmen, forstår jeg godt hvorfor hun sa i forrige reportasje "jeg visste det var slutt første dagen". Trolig bare en kommentar hun sa, for å redde sitt eget kinn. (Føre var). Kjenner jeg blir kvalm. Jeg så en bruker her poste ett gammelt innlegg fra bloggen hennes ang utroskap, ja - hun er virkelig en umoden voksen kvinne, som ikke eier verken skam eller empati virker det som. Hun endrer jo hele personligheten sin for hver gutt/mann hun finner seg. Og det sier ganske mye for meg, det virker slitsomt. Istede for å oppsøke hjelp selvdiagnoserer hun seg selv og opererer seg ugjenkjennelig. Og apropo bildene fra VG er jeg bombesikker på at disse er gamle, for jeg leste en reportasje i høst eller til og med lenge før det igjen - med nøyaktig samme bilder/video. Har prøvd å lete i VGs arkiv, men finner ingenting av det. Endret 19. januar 2022 av Rosatoast 36
AntiBullshit Skrevet 19. januar 2022 #25770 Skrevet 19. januar 2022 Finlay skrev (2 timer siden): Lurer på hvem/hvor mange av deltakerne som ikke drakk der inne? 12 liter alkohol er jo ganske mye.. Det er jo helt vilt. Hadde jeg vært utsulta på en øde gård hvor man hver dag må slite seg ut fysisk så hadde alkohol vært det siste på ønskelista mi. Særlig sprit sliter jeg med å forstå at man sikler etter. 21
Gjest Letharia Skrevet 19. januar 2022 #25771 Skrevet 19. januar 2022 I nyeste episoden, onsdag del 1, så våkner hun i senga ved siden av Niklas. Så om det var snorkingen hans som var grunnen til at hun lå i senga med Isak så lurer jeg på hvorfor hun er tilbake igjen hos Niklas?🤪
Zenhouse Skrevet 19. januar 2022 #25772 Skrevet 19. januar 2022 Sunfl0wer skrev (1 time siden): Da kan man også kritisere Shabana som heller ikke stoppet det. De vet det er slakt med i Farmen,så det er en del av spillet desverre. Hun gjorde iallefall sitt for at kaninen fikk kos og sånt før slakt. Er det noen man virkelig skal kritisere så er det de som produserer Farmen. Men mitt poeng er ikke slakten i seg selv. Det er det at SE forsvarer å bryte regler på gården og forsvarer det med at det er et «konstruert program». Men at hun i samme slengen aksepterer å være med i et program med slakt - i et «konstruert program»- - det er jo det jeg reagerer på. Her burde hun- som fronter dyrevelferd - si fra myyyye sterkere. 16
Gjest Sunfl0wer Skrevet 19. januar 2022 #25773 Skrevet 19. januar 2022 Zenhouse skrev (21 minutter siden): Men mitt poeng er ikke slakten i seg selv. Det er det at SE forsvarer å bryte regler på gården og forsvarer det med at det er et «konstruert program». Men at hun i samme slengen aksepterer å være med i et program med slakt - i et «konstruert program»- - det er jo det jeg reagerer på. Her burde hun- som fronter dyrevelferd - si fra myyyye sterkere. Hun kunne sagt ifra så mye hun ville,men hadde ikke gjort noe forskjell!
Zenhouse Skrevet 19. januar 2022 #25774 Skrevet 19. januar 2022 Sunfl0wer skrev (24 minutter siden): Hun kunne sagt ifra så mye hun ville,men hadde ikke gjort noe forskjell! Det skjønner jeg også. Men det er ikke poenget mitt. 13
Mrs Kaizer Skrevet 19. januar 2022 #25775 Skrevet 19. januar 2022 Sunfl0wer skrev (2 timer siden): Ja,det er så klart provoserende og unødvendig. Så det kunne de som produserer Farmen droppet. De slaktet ikke kun for å lage klesplagget, de skulle jo lage et eller annet av kjøttet og. Så det er jo bra at de brukte hele dyret når de først slaktet. Det gjorde de nok i 1922 og.. 11
Gjest Sunfl0wer Skrevet 19. januar 2022 #25776 Skrevet 19. januar 2022 Mrs Kaizer skrev (2 minutter siden): De slaktet ikke kun for å lage klesplagget, de skulle jo lage et eller annet av kjøttet og. Så det er jo bra at de brukte hele dyret når de først slaktet. Det gjorde de nok i 1922 og.. Ja,kom på det etterpå at de brukte kjøttet. Så selv om jeg ikke synes at det er all dyr man trenger å slakte så er det ihvertfall bra at det skjedde kjapt og smertefritt pluss at alt ble brukt.
Bingo Bongo Skrevet 19. januar 2022 #25777 Skrevet 19. januar 2022 VG stiller litt kritiske spørsmål, for en gangs skyld... https://www.vg.no/rampelys/i/Or0yRq/sophie-elise-delte-seng-med-intervjuobjekt 27
Gjest Sunfl0wer Skrevet 19. januar 2022 #25778 Skrevet 19. januar 2022 Zenhouse skrev (8 minutter siden): Det skjønner jeg også. Men det er ikke poenget mitt. Men det er mitt poeng. Det er produksjonen som har bestemt at det skulle slaktes kaniner og ikke noe hun kunne tatt en avgjørelse på uansett,for ukesoppdraget skulle i havn og ingen hadde gått med å å droppe det kun fordi hun ikke ønsket det. Så det hadde ikke nyttet å si noe. Jeg synes hun taklet situasjonen veldig bra og med respekt for dyret. Noe annet kunne hun ikke gjort. Dette er ene og alene produksjonen og tv2 sitt ansvar.
Havnefogden Skrevet 19. januar 2022 #25779 Skrevet 19. januar 2022 Bingo Bongo skrev (40 minutter siden): VG stiller litt kritiske spørsmål, for en gangs skyld... https://www.vg.no/rampelys/i/Or0yRq/sophie-elise-delte-seng-med-intervjuobjekt Jeg synes det er utrolig at TV2 får ture fram i alle fasonger og forbindelser. Det er uetisk og upassende på alle måter. Så dårlig er det ikke med det norske folk at det ikke finnes andre som kan lede dette programmet (GKN). Lista er ikke lagt svært høyt, for å si det sånn. 27
Innsidenut Skrevet 19. januar 2022 #25780 Skrevet 19. januar 2022 Her er et nytt bilde, tatt fra den hytteturen. Syntes hun virker hovven her og, jeg.. Eller er det nå nylig hun har operert kanskje? 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå