Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest Sunfl0wer
Skrevet

Og igjen så ser man at her inne på KG så har folk ALLE "faktaer" på bordet🤦‍♀️ Altså,folk aner ikke hva som foregår i andre sitt forhold. Hva med å faktisk SE hva som skjer før man konkluderer med noe? Om det er utroskap så ja,da er det IKKE greit og da driter hun seg veldig ut. Men ha fakta klart før man sier noe tenker jeg. 

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Andrea59 skrev (4 minutter siden):

Bildene vg trykker - som virker som de skal være fra intervjuet - der ser hun da mer ut som før - ikke så operert som det har vært hevdet her? Er de gamle, eller er hevelse gått ned - eller har skremselsbildene vært manipulert?

Man ser at ansiktet er annerledes,så det er nok det at hevelsene har gått litt ned. 

Gjest Sitronmelisse
Skrevet (endret)
Andrea59 skrev (13 minutter siden):

Bildene vg trykker - som virker som de skal være fra intervjuet - der ser hun da mer ut som før - ikke så operert som det har vært hevdet her? Er de gamle, eller er hevelse gått ned - eller har skremselsbildene vært manipulert?

er videoen i saken også fra intervjuet?

Endret av Sitronmelisse
Skrevet
Sunfl0wer skrev (32 minutter siden):

Og igjen så ser man at her inne på KG så har folk ALLE "faktaer" på bordet🤦‍♀️ Altså,folk aner ikke hva som foregår i andre sitt forhold. Hva med å faktisk SE hva som skjer før man konkluderer med noe? Om det er utroskap så ja,da er det IKKE greit og da driter hun seg veldig ut. Men ha fakta klart før man sier noe tenker jeg. 

Selvfølgelig er det det. Har du ikke fulgt med?

• Liker 7
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Anonyym97 skrev (12 minutter siden):

Selvfølgelig er det det. Har du ikke fulgt med?

Jo har det,men foreløbig er det rykter og ingenting er bekreftet. Håper ikke noen er så korttenkt og har så lite respekt for kjæresten sin at man er utro på offentlig tv. Men er det tilfelle,så har man mindre respekt for vedkommende. Men man får heller se hva som skjer når man enda ikke har fakta på bordet. 

Skrevet
Pitofinaa skrev (14 timer siden):

Hun ser så sykt annerledes ut her. Er det bare fillers? 

D4EE55C3-61B7-40B8-862C-C7DD95D0D96A.jpeg

Kvinnelige utgaven av Erlend Elias?

• Liker 22
Skrevet
Smurfii skrev (1 time siden):

Skjønner ikke at noen gutter tør å gå inn i et forhold med henne, sorry not sorry, men hun driver jo å hopper fra den ene til den andre.🥴 Triste for hennes del er at de virker flaue over å ha hatt noe med henne å gjøre i det store og hele(Thodesen og også Dreyer?) Men måten om at det virker som hun forsvarer/prøver å legge lokk på utroskapen er bare ekstremt lite voksent.🤮🤯

Utroskap? 
Har ikke hørt noe om utroskap fra forholdet med Kasper, men opplys meg gjerne.

• Liker 1
Skrevet
Hockeypulver skrev (10 timer siden):

Og derfor ser jeg ikke god kveld Norge lenger

Derfor ser jeg ingen programmer på TV2 lengre

• Liker 17
Skrevet (endret)
Andrea59 skrev (1 time siden):

De er ikke nye. 

Bildene fra dagens artikkel er fra den gang, VG kom på besøk i leiligheten hennes i høst - når hun skulle vise frem "leiligheten til tretten millioner på Vika". Så de to bildene som er i artikkelen, er fra den reportasjen. Hun ville vel ikke bli tatt bilde av under den nye reportasjen, og det er nok pga hevelse og operasjoner, idk.

Det ser man ganske kjapt pga hun har akkurat samme klær på, samme sminke, hår OG ansikt.. Så det er jo bare å sammenligne reportasjene, så ser man det er samme bilder ;) (så dagens bilder er ca 6 mnd gamle)

Endret av Rosatoast
  • Liker 39
Skrevet
non_stop skrev (På 12.1.2022 den 16.18):

Hvorfor? Vel, du sier jo selv at hun "var så pen under Farmen og med Kasper", men der også hadde hun jo x antall operasjoner bak seg og hadde tuklet så mye med kroppen sin at folk som ikke har sett henne på 15 år aldri i livet hadde kjent dama igjen. Hun var altså "såå pen" under Farmen som er spilt inn for under ett år siden, mens nå er hun et wreck i følge deg. Når man er avhengig av operasjoner og drastiske endringer på eget utseende så er det kun et tidsspørsmål om når det går galt. Det kunne skjedd nå eller det kunne skjedd etter operasjon nr 6 eller etter operasjon nr 14. Forstå det.

Det var vel mer et retorisk spørsmål jeg kom med, disse tingene er jeg fult klar over hvis du leser et par sider tilbake ;) 

Skrevet
Rebekkaz skrev (På 12.1.2022 den 1.21):

Er det bekreftet av noen eller er det bare gjetning at hun har operert kinnben og nytt løft over øyene?

Det er ikke bekreftet, men nå har jeg (og andre), studert nye bilder (mot gamle) VELDIG nøye og flere ganger her i tråden. (Bilder hun har lagt ut på story, IG, snap etc i Jula og i L.A). Og man ser det ganske tydelig, i hvert fall kinnbena. Det er selvfølgelig noe som foregår ved øyepartiet, men jeg klarer ikke sette helt fingeren på om det er cat-eye operasjon, eller om hun har tatt en facelift.. 

Kinnbena er vel sikkert et påfunn pga hennes nye venninne Nora, og hun har jo vært helt besatt av "russisk-utseendet" ganske lenge nå. Der ser man at kinnbena er veldig fremhevet, og plutselig nå har hun to avlange "klumper" i kinnene sine. Dette har aldri blitt sett før :) 

• Liker 26
Skrevet

Hvis hun for tiden har dilla på "russisk-utseende", så viser bildene så langt at hun har klart det. Hun ligner nå ganske mye på 51-år gamle Melania Trump. 

Hvorfor noen i 20-årene ønsker å operere seg "eldre" forstår jeg ikke 

• Liker 42
Gjest Blinkie
Skrevet
Era Vulgaris skrev (16 timer siden):

Apropos Farmen, så vil jeg si det er en temmelig absurd greie å se klippet fra GKN med SE, Dorte og Niklas, som programledere, samtidig som de sitter og kommenterer seg selv i Farmen. Er det dette tv2 er blitt til? Deltakere i deres egne reality-produksjoner skal som programledere sitte og kommentere sin egen innsats i nevnte produksjon? Det er jo helt hinsides elendig, både journalistisk og innen programproduksjon. Tv2 er blitt en eneste stor runkering for avdankede, norske kjendiser.

Enig med deg. Direkte pinlig å se, og høre på. GKN var dessuten mye bedre med Dorthe Skappel som programleder. 

Skrevet
Era Vulgaris skrev (16 timer siden):

Apropos Farmen, så vil jeg si det er en temmelig absurd greie å se klippet fra GKN med SE, Dorte og Niklas, som programledere, samtidig som de sitter og kommenterer seg selv i Farmen. Er det dette tv2 er blitt til? Deltakere i deres egne reality-produksjoner skal som programledere sitte og kommentere sin egen innsats i nevnte produksjon? Det er jo helt hinsides elendig, både journalistisk og innen programproduksjon. Tv2 er blitt en eneste stor runkering for avdankede, norske kjendiser.

Fantastisk godt oppsummert!

Og hvis det skulle finnes seere som ikke er interessert i Farmen kjendis, vil jo GKN framstå nærmest som et uforståelig konsept.

Spesielt med tanke på at den ene av disse tre ikke ligner på personen i Farmen, men påstår å være det, noe de andre to aksepterer uten videre😂

Skrevet
Anonyym97 skrev (5 timer siden):

I et intervju på VG som ligger ute nå forteller hun at hun visste det var slutt mellom hun og Kasper fra første dag i farmen. MEN enten bloggerne eller hennes egen serie er jo med å filmer når hun sier hade til Kasper før hun drar inn og da ser de da veldig lykkelige ut? 

Hun sier også at hvis vi lurer på hva som skjedde mellom Isak og Sophie så er det bare å følge med på farmen. Så da kommer det vell der

Stakkars Kasper. Og Karine. Håper de ikke følger med 

Jeg tenker at med SE’s forholdshistorikk så skal vi ikke se bort ifra at det har vært en del drama og on/ off med K også. Hun tar jo ofte dårlige og spontane valg, har vært utro før og virker lite gjennomtenkt til tider. Jeg synes ikke de så spesielt lykkelige ut i siste episode med bloggerne, mer utilpasse og spill for galleriet. De hadde jo episoder hvor K virket mer som en storebror som måtte passe på usikre lille Sofie. Kanskje hun blir mindre selvstendig i forhold? Finnes jo mange av de jentene.

Håper K finner en mer stabil dame. Han virket som en fin fyr. Synd SE ikke klarte å sette pris på han. 

• Liker 20
Skrevet

Kan ikke gjøre noe annet enn å synes utrolig synd på Kasper midt oppi det hele. Arild også, forøvrig. 

• Liker 39
Skrevet (endret)

Søstera til Kasper har lagt ut en story på IG, med sangen Liar. Tenker det sier sitt. "You're a fucking liar, won't forget it."

Endret av Ifyousayso
  • Liker 39
Skrevet
Isild skrev (27 minutter siden):

Videre så skal vi også altså tro på at hun var på ferie i LA. En ferie til favortittplassen uten så mye som et lite bilde fra noe som helst. Ikke bilde av hverken sjamanen, shopping, stranda eller ei litta selfie i hotellspeilet. Vi skal tro på at hun så tok seg forlenget ferie fra den splitter nye programlederjobben hjemme hos foreldrene fordi det plutselig var jul.

- og når ferien(e) var over så dukker hun opp med et ansikt som ingen før har sett. 

Dersom hun ikke har gjort det allerede, så kommer det vel snart reklame på Instagram om et eller annet fantastisk produkt som har endret ansiktet hennes til det bedre, med link og rabattkode. Venter i spenning.

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...