Babypus Skrevet 11. januar 2022 #25601 Del Skrevet 11. januar 2022 Tonjemor74 skrev (5 minutter siden): Forskjellen på SE slik hun var på farmen og nå er sjokkerende. Hun ser jo mye eldre og oppblåst ut nå. Håper bare hun selv er fornøyd, for dette var.... spesielt... Ser utrolig stram og unaturlig ut.. Syns hun ser veldig pen og bra ut nå jeg da, noe hun alltid har gjort forresten 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2022 #25602 Del Skrevet 11. januar 2022 Tonjemor74 skrev (9 minutter siden): Forskjellen på SE slik hun var på farmen og nå er sjokkerende. Hun ser jo mye eldre og oppblåst ut nå. Håper bare hun selv er fornøyd, for dette var.... spesielt... Ser utrolig stram og unaturlig ut.. Tipper hun kommer til å fikse igjen om kort tid. Hun er nok ikke fornøyd med dette. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 11. januar 2022 #25603 Del Skrevet 11. januar 2022 Peonjenta skrev (3 minutter siden): Tipper hun kommer til å fikse igjen om kort tid. Hun er nok ikke fornøyd med dette. Men går det an å fikse? Hvorfor gjør hun dette mot seg selv. Hun hadde jo nydelige øyne 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmetreet Skrevet 11. januar 2022 #25604 Del Skrevet 11. januar 2022 _Malene skrev (35 minutter siden): Men går det an å fikse? Hvorfor gjør hun dette mot seg selv. Hun hadde jo nydelige øyne Jeg har lest det er vanskelig å få det tilbake slik det var, men noen steder står det at det går. Tror nok det ble litt strammere enn hun hadde håpet på. Kan også hende at hun ville ha det slik. For henne er ikke forskjellen like lett å se som for oss. Jo mer ekstremt = jo bedre resultat for henne. Fordi synlig resultat gir et kick av noe nytt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 11. januar 2022 #25605 Del Skrevet 11. januar 2022 Syns hun gjør en god figur i farmen enn så lenge. Hun er jo flink og kan litt om forskjellig, selvom hun «tuller» det bort med å leke dum og søt. Men hun virker veldig usikker når hun blir filmet sammen med flere 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smulte Skrevet 11. januar 2022 #25606 Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) Hevelser etter operasjon sitter vel ofte i ganske lenge så det kan være at ansiktet ser oppblåst og stramt ut fordi hevelsene enda ikke er gått ned? Jeg har aldri operert ansiktet, men har fått utført kosmetisk kirurgi andre steder og jeg var hoven i flere måneder samt at det tok nærmere to år før jeg fikk følsomheten tilbake. Endret 11. januar 2022 av Smulte 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebekkaz Skrevet 12. januar 2022 #25607 Del Skrevet 12. januar 2022 J.. skrev (5 timer siden): Nye kinnben og nytt løft over øynene.. Er det bekreftet av noen eller er det bare gjetning at hun har operert kinnben og nytt løft over øyene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 12. januar 2022 #25608 Del Skrevet 12. januar 2022 Har hun sagt noe selv om dette?? (følger ingen influensere) Skjønner at det ikke er i Norge dette har skjedd, men ble det som forventet, liksom?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamagdalena_ Skrevet 12. januar 2022 #25609 Del Skrevet 12. januar 2022 Gud så nydelig hun er på Farmen! Så søt og naturlig. Hun er jo finere uten noe sminke 😯 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. januar 2022 #25610 Del Skrevet 12. januar 2022 Rebekkaz skrev (3 timer siden): Er det bekreftet av noen eller er det bare gjetning at hun har operert kinnben og nytt løft over øyene? Se på bilder senest fra i sommer og sammenlign med disse nylige.. Hun ser jo ikke slik ut fra naturens side,foråsidetsånn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. januar 2022 #25611 Del Skrevet 12. januar 2022 Smugleseren skrev (6 timer siden): Har hun sagt noe selv om dette?? (følger ingen influensere) Skjønner at det ikke er i Norge dette har skjedd, men ble det som forventet, liksom?? Har ikke hørt noe om at hun selv har snakket om inngrepene ennå. Kan aldri tenke meg at hun vil innrømme offentlig hvis hun er misfornøyd. Forandringen denne gangen er ganske voldsom, og man kan bare håpe hun selv er fornøyd. Stygt redd det er "point of no return" for det stakkars ansiktet, og ikke er reversibelt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 12. januar 2022 #25612 Del Skrevet 12. januar 2022 Det må være hevelser, jeg så på insta story hennes og der ser hun ikke like gale ut. Hun er helt nydelig i farmen ihvertfall. Mye finere uten sminke🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. januar 2022 #25613 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Innsidenut skrev (2 timer siden): Det må være hevelser, jeg så på insta story hennes og der ser hun ikke like gale ut. Hun er helt nydelig i farmen ihvertfall. Mye finere uten sminke🤩 Sånn bortsett fra den tatoverte sminken og løsvippene,mener du? Endret 12. januar 2022 av J.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 12. januar 2022 Populært innlegg #25614 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Innsidenut skrev (2 timer siden): Det må være hevelser, jeg så på insta story hennes og der ser hun ikke like gale ut. Hun er helt nydelig i farmen ihvertfall. Mye finere uten sminke🤩 Det er mye mulig jeg er litt eller ganske så sær, men jeg har store problemer med å kalle noen «nydelig» når det man ser er en konstruksjon laget av plastikkirurger og diverse salonger. Jeg ser bare fillers, operasjoner, parykk, tatoveringer, falske øyevipper og botox. Alt er juks og det kan aldri bli «nydelig». Kanskje kan jeg tenke at det er vellykket eller ikke vellykket, men i SE sitt tilfelle har det gått for langt for lenge siden. I tillegg ødelegger hun et potensielt positivt inntrykk med å sutre over at hun ikke får ros av de andre når hun forer dyra på gården. Hun har jo sagt at hun elsker alle dyr og burde være overlykkelig i en slik situasjon, i stedet er det altså behovet for oppmerksomhet som overstyrer alt. Endret 12. januar 2022 av Pust 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 12. januar 2022 #25615 Del Skrevet 12. januar 2022 Dette er vel litt typisk for influencere av forskjellig slag - der de må forholde seg til andre mennesker i en setting uten selvfokus, da blir de usikre og finner ikke seg selv i den sosiale "koden". Ikke så rart når man rett og slett ikke er vant til å forholde seg til andre. De er jo bare vant til seg selv og sitt eget speilbilde, så når de må ta hensyn til flere andre på et sted, så mister de kontrollen. Alle influencere hadde hatt godt av noen uker i en vanlig jobb - eller på Farmen. Sjokket de antagelig får, er sunt. Når jeg så SE på Farmen i går, hadde jeg lyst til å riste henne litt og be henne ta seg sammen. Hun har alle muligheter til å lære, både litt av praktiske oppgaver og sosiale koder. Og dette sinnsyke operasjons-løpet hun er i, er bare tragisk. Dårlig forbilde, og en eller annen dag kommer dette til å bite henne i (plastikk)ræva. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 12. januar 2022 #25616 Del Skrevet 12. januar 2022 Pust skrev (31 minutter siden): Hun har jo sagt at hun elsker alle dyr og burde være overlykkelig i en slik situasjon, i stedet er det altså behovet for oppmerksomhet som overstyrer alt. Lurer på hvor mye som er "elsker dyr", og hvor mye er "dyr er søte"? Så selvbevisst som hun fremstår til daglig, trenger hun dette (liksom)engasjementet for dyr og miljø for ikke å fremstå som fullstendig tom i offentligheten. Noe MÅ hun jo "brenne" for, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 12. januar 2022 #25617 Del Skrevet 12. januar 2022 Finlay skrev (45 minutter siden): Lurer på hvor mye som er "elsker dyr", og hvor mye er "dyr er søte"? Så selvbevisst som hun fremstår til daglig, trenger hun dette (liksom)engasjementet for dyr og miljø for ikke å fremstå som fullstendig tom i offentligheten. Noe MÅ hun jo "brenne" for, liksom. Noe alle vet ikke stikker særlig dypt, det heller, med tanke på rekken av dyr hun anskaffer og sender nordover. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 12. januar 2022 #25618 Del Skrevet 12. januar 2022 Palmetreet skrev (20 timer siden): I et klipp fra GKN så ler hun og da strammer ansiktet seg skikkelig. SHIT!! HVA har skjedd her 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 12. januar 2022 #25619 Del Skrevet 12. januar 2022 27 år gammel og allerede pilowface. Forferdelig trist, hun må jo få hjelp med psyken sin, for dette gjør vondt å se. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 12. januar 2022 #25620 Del Skrevet 12. januar 2022 Innsidenut skrev (14 timer siden): Har sophie gjort noe nytt i ansiktet? Hun så så anderledes ut.. Følger ikke tråden så har ikke lest bakover. Stakkars jente, hun må ha svært dårlig selvtillit. Så herlig jente med mye vondt inni seg❤️ Hun har innlagt implantat i skinnene (skinnbein), og tatt en type operasjon som får øynene til å bli smalere og strekker seg ut. "Cateye" 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå