Supersusa Skrevet 9. januar 2022 #25561 Skrevet 9. januar 2022 Palmetreet skrev (På 7.1.2022 den 20.27): Ja, la merke til det nå! Hun la også ut dette på Insta-story. Er vel litt på kanten vil jeg si.. Driver hun ikke med OnlyFans? Slikt innhold hører vel mer til der enn på Insta. Er det slike type inngrep i utseende som blir kalt «Asian fishing»? Synes uansett det er trist at hun føler for å operere seg til det ugjenkjennelige. Håper den eneste påvirkningen den gir er at andre lar være… 12
Turjenta_95 Skrevet 9. januar 2022 #25562 Skrevet 9. januar 2022 Justlooking skrev (4 timer siden): Hun er offisielt 1,59. Såå lite er det ikke, litt høyere enn meg og jeg føler meg helt vanlig.. Det er mange på høyde som meg der ute, og selvsagt noen litt høyere. Men det er altså ikke ekstremt lite, har flere venner, naboer og kolleger i samme størrelse 😊 Jeg med mine 1.68 vil si at hun er lav. Men om man ikke er mye høyere enn hun selv så forstår jeg at hun kanskje ikke blir så lita likevel. Men petite som ble nevnt her i tråden? med de puppene og rumpa? aldri sett på henne som spesielt tynn, hvert fall ikke petite. 9
Djungelvrål Skrevet 9. januar 2022 #25563 Skrevet 9. januar 2022 nonSilence skrev (6 timer siden): Når Herman Flesvig får ny frisyre skriver mediene saker typ "slik ser han ikke ut lenger!" Siden SE dro til LA har mediene vært stille rundt turen/resultat av turen. Kan det være at de nå selv ser det har gått for langt og ikke tør omtale det? Siden hårsveis og andre random smådetaljer hos kjendiser blir blåst opp til headliner? Media beskytter henne av en eller annen merkelig grunn. Når en kjendis endrer utseendet sitt så radikalt er det jo en nyhetsak. 24
Djungelvrål Skrevet 9. januar 2022 #25564 Skrevet 9. januar 2022 Turjenta_95 skrev (55 minutter siden): Jeg med mine 1.68 vil si at hun er lav. Men om man ikke er mye høyere enn hun selv så forstår jeg at hun kanskje ikke blir så lita likevel. Men petite som ble nevnt her i tråden? med de puppene og rumpa? aldri sett på henne som spesielt tynn, hvert fall ikke petite. Hun var petite, fordi hun naturlig hadde både små pupper og smale hofter. 9
Salmonella Skrevet 9. januar 2022 #25565 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Isild skrev (16 timer siden): Dette er noe jeg mer og mer lurer på. Hvorfor media ikke kommenterer det hun holder på med. De "elsker" jo å velte seg i kjendisers kirurgiske katastrofer. Tvert imot så har de helt tafatte når det kommer til henne. De siterer som oftest bare noe hun selv sier. Det burde da vært kjendisnytt å lage noe på at man ikke lenger kjenner igjen den ene programlederen i God Kveld Norge etter en "ferie" til LA, med påfølgende "forlenget ferie" i Harstad - for at det nye fjeset skulle gro på plass. Ja gjør de nå egentlig det? Pleier norsk media å kommentere norske kjendisers kirurgiske fadeser i en negativ tone? Jeg kan ikke komme på å ha lest/sett noe mye av det.. Nå er det vel kanskje ikke så mange som er så operert her i lille norge heller .Kommer bare på Jan Thomas og han Erlend eller Elias eller hva han heter.. Kanskje media-norge er såpass smått at man risikerer å tråkke på feil tær om man kritiserer den type kirurgiske inngrep? Endret 9. januar 2022 av Salmonella 14
Djungelvrål Skrevet 9. januar 2022 #25566 Skrevet 9. januar 2022 Salmonella skrev (12 minutter siden): Ja gjør de nå egentlig det? Pleier norsk media å kommentere norske kjendisers kirurgiske fadeser i en negativ tone? Jeg kan ikke komme på å ha lest/sett noe mye av det.. Nå er det vel kanskje ikke så mange som er så operert her i lille norge heller .Kommer bare på Jan Thomas og han Erlend eller Elias eller hva han heter.. Kanskje media-norge er såpass smått at man risikerer å tråkke på feil tær om man kritiserer den type kirurgiske inngrep? Maaange norske kjendiser er operert men de ligner fortsatt seg selv og de gjør det smakfullt. De ser ikke ut som en helt annen person over et spenn på noen få år. 12
Isild Skrevet 9. januar 2022 #25567 Skrevet 9. januar 2022 Salmonella skrev (2 timer siden): Ja gjør de nå egentlig det? Pleier norsk media å kommentere norske kjendisers kirurgiske fadeser i en negativ tone? Jeg kan ikke komme på å ha lest/sett noe mye av det.. Nå er det vel kanskje ikke så mange som er så operert her i lille norge heller .Kommer bare på Jan Thomas og han Erlend eller Elias eller hva han heter.. Kanskje media-norge er såpass smått at man risikerer å tråkke på feil tær om man kritiserer den type kirurgiske inngrep? Det siste du skriver der er nok svaret på hvorfor media ikke kommenterer når Norske kjendiser tar slike inngrep. Men, det er vel bare de du nevner der og SE som har fått den typisk opererte "looken". De skriver villig vekk om utenlandske kjendiser og artiser som tar det for langt. 13
Gjest Finlay Skrevet 9. januar 2022 #25568 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Salmonella skrev (3 timer siden): Ja gjør de nå egentlig det? Pleier norsk media å kommentere norske kjendisers kirurgiske fadeser i en negativ tone? Jeg kan ikke komme på å ha lest/sett noe mye av det.. Nå er det vel kanskje ikke så mange som er så operert her i lille norge heller .Kommer bare på Jan Thomas og han Erlend eller Elias eller hva han heter.. Kanskje media-norge er såpass smått at man risikerer å tråkke på feil tær om man kritiserer den type kirurgiske inngrep? De skriver nok mer enn gjerne om operasjonene hennes hvis hun nevner det i egne kanaler. Inntil da blir det nok regnet som en privatsak. Det siste stuntet havner muligens i kategorien personlig tragedie, og gjør media ekstra forsiktige. For hva ville skjedd med henne hvis hun føler at dette ble mislykket, angrer, og det i tillegg fikk uønsket offentlig oppmerksomhet? Kan jo være hun er kjempefornøyd, men hvis ikke.... Endret 9. januar 2022 av Finlay
Sol Rampelyset Skrevet 9. januar 2022 #25569 Skrevet 9. januar 2022 Tråden er midlertidig stengt. Sol, admin. 1
Isild Skrevet 10. januar 2022 #25570 Skrevet 10. januar 2022 Finlay skrev (På 9.1.2022 den 11.36): De skriver nok mer enn gjerne om operasjonene hennes hvis hun nevner det i egne kanaler. Inntil da blir det nok regnet som en privatsak. Det siste stuntet havner muligens i kategorien personlig tragedie, og gjør media ekstra forsiktige. For hva ville skjedd med henne hvis hun føler at dette ble mislykket, angrer, og det i tillegg fikk uønsket offentlig oppmerksomhet? Kan jo være hun er kjempefornøyd, men hvis ikke.... Ja, man skal nok trå litt forsiktig. Vanskelig å gjette/vite om hun er veldig fornøyd selv nå. Hvis hun ikke er det, så har hun ødelagt seg, og da er det bare forferdelig tragisk alt sammen. Hun burde stoppet for mange år siden. 13
Anonyym97 Skrevet 10. januar 2022 #25571 Skrevet 10. januar 2022 Hvorfor reklamerer hun så grådig for farmen? Det er jo så innmari mye og. 5
Rev. Revenge Skrevet 10. januar 2022 #25572 Skrevet 10. januar 2022 Kjenner at jeg er sjeleglad for at TV2 fortsatt forhandler med Telenor. Da blir det ikke så mange seertall på denne typen programmer. 17
Vifte Skrevet 10. januar 2022 #25573 Skrevet 10. januar 2022 Marsh skrev (På 7.1.2022 den 17.09): Kan de ikke heller få Tonje tilbake, hun var så naturlig og sjarmerende. Grusomt bilde av henne 3
Littlekolibri Skrevet 11. januar 2022 #25574 Skrevet 11. januar 2022 Uansett hvilke jente som blir populær på farmen så er det jo alltid en eller annen Blondie med over gjennomsnittet flotte pupper,hår,lår,smil eller noe annet. Selv om de ikke er opererte i stor skala som SE ( eller ikke operert i det hele tatt) så virker det som det alltid må være en litt over gjennomsnittet ‘’deilig’’ babe blant deltagerne. kan jo ikke ha en sesong uten det😆hvem skal man glo på og hvem skal man beundre hvis ikke? Tror seertallet hadde gått ned på dagen hvis ikke..! gjelder selvfølgelig menn åsså. Kan vel ikke ha sesong uten en skikkelig kjekkas å se på.. ? Vet ikke,men tror det😆 følger ikke med på farmen så sier ikke at jeg vet det for sikkert, men regner med det er en kjent sak når det kommer til sånne programmer som alle skal sitte klistra til skjermen å se på. 5
Smurfii Skrevet 11. januar 2022 #25575 Skrevet 11. januar 2022 Bare jeg som har på følelsen av at hun kommer til å trekke seg ganske fort? Men hun rakk jo tydeligvis å hoppe i høyet når hun var der så mulig jeg tar helt feil😝 selv til Sophie å være tror ikke jeg det skjedde første uka.. 17
Hulderen Skrevet 11. januar 2022 #25576 Skrevet 11. januar 2022 Anonyym97 skrev (19 timer siden): Hvorfor reklamerer hun så grådig for farmen? Det er jo så innmari mye og. Det er jo jobben hennes. Hun får garantert betalt av TV2 for å reklamere for det, det var nok en del av kontrakten da hun ble spurt om å delta. 7
Gjest SnowBells Skrevet 11. januar 2022 #25577 Skrevet 11. januar 2022 (endret) Palmetreet skrev (På 1/7/2022 den 20.27): Ja, la merke til det nå! Hun la også ut dette på Insta-story. Er vel litt på kanten vil jeg si.. Driver hun ikke med OnlyFans? Slikt innhold hører vel mer til der enn på Insta. Alle som følger SE er nok vant til at hun spiller enormt mye på kropp og sex i selv de merkeligste situasjoner. Hun brukte for eksempel den nakne silikonrumpa si som blikkfang når hun reklamerte for EF Språkreiser (som er reklame rettet mot barn og unge tenåringer) 😰 Det eneste positive med de plastikkirurgiske katastrofene til SE, er at hun har dratt det så vanvittig langt at nå skjønner til og med den mest lettpåvirkelige ungdommen at SE er psyk og trenger hjelp. Endret 11. januar 2022 av SnowBells
*blueberry* Skrevet 11. januar 2022 #25578 Skrevet 11. januar 2022 Dagens reklame for farmen; SE som gråter fordi hun føler at hun ikke er naturlig flink til noe som er relevant på farmen. Hva er det med SE å gråte til kameraet i hver eneste serie/ reality hun er med på? Er hun så usikker på seg selv eller er det kun for PR? Veldig synd om hun faktisk er så usikker. 22
Gjest SnowBells Skrevet 11. januar 2022 #25579 Skrevet 11. januar 2022 (endret) *blueberry* skrev (34 minutter siden): Dagens reklame for farmen; SE som gråter fordi hun føler at hun ikke er naturlig flink til noe som er relevant på farmen. Hva er det med SE å gråte til kameraet i hver eneste serie/ reality hun er med på? Er hun så usikker på seg selv eller er det kun for PR? Veldig synd om hun faktisk er så usikker. Verden kan nok være mye mindre (og tryggere)for den som lever livet sitt gjennom sosiale medier... Hvor mye motgang eller krav har SE opplevd hittil i voksenlivet? Jobben hennes består av reising, selfies, festing og å vise frem puppene i sosiale medier. Hun har vel aldri opplevd virkelig krevende situasjoner, eller å måtte dra ansiktet ut av sin egen navel. Og hvis SE har et like grandiost selvbilde som enkelte andre influensere, så er det ikke rart at det kommer som et sjokk at det er noe hun ikke er best i. Endret 11. januar 2022 av SnowBells
_Malene Skrevet 11. januar 2022 #25580 Skrevet 11. januar 2022 Littlekolibri skrev (9 timer siden): Uansett hvilke jente som blir populær på farmen så er det jo alltid en eller annen Blondie med over gjennomsnittet flotte pupper,hår,lår,smil eller noe annet. Selv om de ikke er opererte i stor skala som SE ( eller ikke operert i det hele tatt) så virker det som det alltid må være en litt over gjennomsnittet ‘’deilig’’ babe blant deltagerne. kan jo ikke ha en sesong uten det😆hvem skal man glo på og hvem skal man beundre hvis ikke? Tror seertallet hadde gått ned på dagen hvis ikke..! gjelder selvfølgelig menn åsså. Kan vel ikke ha sesong uten en skikkelig kjekkas å se på.. ? Vet ikke,men tror det😆 følger ikke med på farmen så sier ikke at jeg vet det for sikkert, men regner med det er en kjent sak når det kommer til sånne programmer som alle skal sitte klistra til skjermen å se på. Pleier alltid å være en eller flere babes, ja. Men jeg har til dags dato ikke hørt en eneste mann si at de synes SE er over gjennomsnittet deilig, eller deilig i det hele tatt. Skjønner at hun vil at folk skal oppfatte henne slik, men virker som de fleste heller ser på henne som et freakshow. Trist 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå