Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pixie Fox var jo med i en episode av "kirurgiske katastrofer" der hun prøvde å få de amerikanske kirurgene til å operere henne enda mer, men hun fikk avslag.

Det ville ikke forundre meg om Sophie Elise dukker opp i en episode om en stund for å få fikset på sine mislykkede inngrep, når ingen leger i Norge eller andre steder vil operere henne lengre.

Jeg synes faktisk synd i henne, og synes ikke at vi skal gi henne masse oppmerksomhet her inne på Kg.

• Liker 14
Skrevet
Hulderen skrev (3 timer siden):

Bilder fra farmen viser i hvert fall at hun går for «ung pike» imaget. Søte fletter, litt barnslig bekledning og lite sminke. 

De har ikke lov til å ha med sminke på farmen.  Men løsvippene og de tatoverte bryna er jo der. 

• Liker 8
Gjest Finlay
Skrevet
Hulderen skrev (52 minutter siden):

Helt enig med deg. Synnøve Solbakken-utseende var en god beskrivelse på ungpikeimaget. Jeg mener å huske at jeg har lest her i tråden at SE også trakk noen cm fra høyden sin før innspillingen. Jeg vet godt at hun er en voksen kvinne, nettopp derfor kalte jeg det et «ung pike image».

Stemmer det. Det varierer veldig hva hun oppgir som høyde. 157, 158  eller 159 cm (Wikipedia).

Men SÅ liten som hun ble før Farmen har hun aldri vært før. 

-Må jeg i tautrekking, er det nok bare å si farvel. Jeg med mine 155 centimeter vil være sjanseløs der.

https://www.ht.no/nyheter/2021/05/25/Sophie-Elise-til-Farmen-–-Jeg-har-aldri-pushet-meg-selv-på-den-måten-før-24012492.ece

Skrevet
Finlay skrev (Akkurat nå):

Stemmer det. Det varierer veldig hva hun oppgir som høyde. 157, 158  eller 159 cm (Wikipedia).

-Må jeg i tautrekking, er det nok bare å si farvel. Jeg med mine 155 centimeter vil være sjanseløs der.

https://www.ht.no/nyheter/2021/05/25/Sophie-Elise-til-Farmen-–-Jeg-har-aldri-pushet-meg-selv-på-den-måten-før-24012492.ece

Takk for lenke! 

• Liker 8
Skrevet

Hun ser ikke sånn spesielt lav ut, vedder på at hun er over 1,60. 

• Liker 7
Skrevet
Peonjenta skrev (1 time siden):

Hun ser ikke sånn spesielt lav ut, vedder på at hun er over 1,60. 

Det er hun ikke. Jeg er 165 og hun er nesten et hode lavere enn meg.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Det er helt opp til hver enkelt hva man vil gjøre med kroppen sin. SE har mange kontrakter med ulike aktører og hun jobber for TV2. Man kan jo spørre seg om alle "voksne har forlatt rommet" for dette virker i grenseland på hva som fremstår friskt. Det kan i ytterste konsekvens føre til at hun mister kontrakter og samarbeidspartnere. Så må man jo også undre seg hvorfor ikke media stiller spørsmål eller i det hele tatt tar opp tematikken. Uansett står dette til skrekk og advarsel. Flere og flere både ungdom og voksne rister oppgitt på hodet... (og syntes rett og slett synd i henne) 

Endret av Rnathe
Tilføyelse
  • Liker 21
Skrevet
Zenhouse skrev (På 1/7/2022 den 12.17):

Jeg tror hun er veldig fornøyd. Nå er hun mer lik de fruene hun har sagt hun elsker å se på tv. Hun liker jo det stramme utrykket, el katt i motvind-looken. Jeg tror nok noe av det faller litt mer på «plass» etterhvert ( forhåpentligvis) for det ser ikke helt godt ut å være så stram. Men det er dette hun liker. 
Men hun nærmer seg faretruende et stort, stort stopp-skilt, hun er nok der allerede. Dette er litt som russisk rulett, det går bra, helt til det ikke går bra lenger. 
Pixie Fox, den svenske unge damen, som hadde uttallige operasjoner bak seg, ble avvist av leger i USA  fordi det var for farlig å utføre mer på henne, endte opp i koma i Tyrkia, da fettceller havnet i blodet under en operasjon. Ble vel en blodpropp tror jeg og surstoffmangel som førte til  hjerneskade. 
Men hva hjelper det med skremselshistorier når «kicket» av forandring er så stort? 

Det er klart det trekker folk. Jeg har fått så nok av den jenta, blokkert for å slippe å se henne i some. Men når jeg så de nye kinnene (++) på gkn klippet, måtte jeg faktisk inn her å se 🤔 Sånn sett funker det vel til formålet, som er å få oppmerksomhet. Skuffa over meg selv at jeg gikk 5 på. 

• Liker 18
Skrevet (endret)
Rnathe skrev (1 time siden):

Det er helt opp til hver enkelt hva man vil gjøre med kroppen sin. SE har mange kontrakter med ulike aktører og hun jobber for TV2. Man kan jo spørre seg om alle "voksne har forlatt rommet" for dette virker i grenseland på hva som fremstår friskt. Det kan i ytterste konsekvens føre til at hun mister kontrakter og samarbeidspartnere. Så må man jo også undre seg hvorfor ikke media stiller spørsmål eller i det hele tatt tar opp tematikken. Uansett står dette til skrekk og advarsel. Flere og flere både ungdom og voksne rister oppgitt på hodet... (og syntes rett og slett synd i henne) 

Dette er noe jeg mer og mer lurer på. Hvorfor media ikke kommenterer det hun holder på med. De "elsker" jo å velte seg i kjendisers kirurgiske katastrofer. 

Tvert imot så har de helt tafatte når det kommer til henne. De siterer som oftest bare noe hun selv sier. 

Det burde da vært kjendisnytt å lage noe på at man ikke lenger kjenner igjen den ene programlederen i God Kveld Norge etter en "ferie" til LA, med påfølgende "forlenget ferie" i Harstad - for at det nye fjeset skulle gro på plass. 

Endret av Isild
  • Liker 32
Skrevet
Honey Dew skrev (3 timer siden):

Synes øyebrynene sitter altfor langt oppe og hårlinjen har blitt trukket bakover.

Hun ser jo konstant overraska ut pga øyebrynene😳

• Liker 11
Skrevet
Hulderen skrev (3 timer siden):

Helt enig med deg. Synnøve Solbakken-utseende var en god beskrivelse på ungpikeimaget. Jeg mener å huske at jeg har lest her i tråden at SE også trakk noen cm fra høyden sin før innspillingen. Jeg vet godt at hun er en voksen kvinne, nettopp derfor kalte jeg det et «ung pike image».

Finlay skrev (2 timer siden):

Ah, jeg hadde ikke fått med meg at hun gjør seg lavere enn hun er. Det vanlige er jo å legge til noen ekstra centimetere på høyden, mens SE altså gjør det motsatte på toppen av å beskrive seg selv som "petite" gjennom mange år. Sånn rent bortsett fra at jeg trodde petite ikke gjelder for klesstørrelse for lave kvinner om omkretsen rundt visse edle deler er større enn hva en petitefødt kvinne egentlig har. Men hva vet vel jeg om akkurat dette.

• Liker 13
Skrevet
hulillerunde skrev (På 6.1.2022 den 20.20):

Jeg deler din bekymring. Er også redd for at hun har utsatt kroppen sin for ALT for mye i form av operasjoner, og at den neste kan ende på tragisk vis. Som flere har nevnt så er ikke narkose risikofritt, og når man har lagt seg under kniven så mange ganger som SE så er det nærliggende å anta, uten at jeg vet om det er korrekt, at risikoen øker. 

Hvis antall narkoser i året fortsetter er det ikke sikkert hun rekker å bli 40 år. Tragisk hele greia. Utseendet blir mer og mer ødelagt og fører bare til flere operasjoner for å fikse noe som ikke burde vært fikset på i det hele tatt. Håper for hennes del at hun vokser av seg dette behovet, men det virker ikke sånn. 

• Liker 17
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. 

Sol, admin.

Skrevet (endret)

Man ser veldig godt på alle nye bilder av hun her i tråden, at hun har fått implantat i kinnene nå. 

Edit.

Samt operert neseborene mindre og øynene/øyelokk..

Endret av Rosatoast
  • Liker 21
Skrevet
Tough cookie skrev (4 timer siden):

Pixie Fox var jo med i en episode av "kirurgiske katastrofer" der hun prøvde å få de amerikanske kirurgene til å operere henne enda mer, men hun fikk avslag.

Det ville ikke forundre meg om Sophie Elise dukker opp i en episode om en stund for å få fikset på sine mislykkede inngrep, når ingen leger i Norge eller andre steder vil operere henne lengre.

Jeg synes faktisk synd i henne, og synes ikke at vi skal gi henne masse oppmerksomhet her inne på Kg.

Ja, hun har garantert vurdert å fjerne ribbein for å få smalere midje slik Pixie Fox ville. Men det er jo en helt ekstrem prosedyre. Men hvor går grensen til slutt?

• Liker 6
Skrevet

Kan noen gi henne noe annet å tenke på enn henne selv? Til og med i programlederrollen er hun så bevisst på egen positur og kameravinkel at hun ikke oppnår kontakt med hverken intervjuobjekt eller seere. 

• Liker 33
Gjest Kattedama
Skrevet
Finlay skrev (23 timer siden):

Hun har i hvert fall fått lagt inn litt ekstra i puppene mens hun nå likevel var på "ferie" i LA.

Her ser hun ut som en dukke. Av den veldig dyre sorten med silikonhud. 

Skrevet

AntiBullshit skrev (7 timer siden):

Det er hun ikke. Jeg er 165 og hun er nesten et hode lavere enn meg.

Er hun bare rundt 145 mener du? 

(Et gjennomsnittlig menneskehode er 20-23 cm langt).

• Liker 5
Skrevet

Når Herman Flesvig får ny frisyre skriver mediene saker typ "slik ser han ikke ut lenger!" 

Siden SE dro til LA har mediene vært stille rundt turen/resultat av turen. Kan det være at de nå selv ser det har gått for langt og ikke tør omtale det? Siden hårsveis og andre random smådetaljer hos kjendiser blir blåst opp til headliner? 

• Liker 41
Skrevet
Finlay skrev (12 timer siden):

Hun er offisielt 1,59. Såå lite er det ikke, litt høyere enn meg og jeg føler meg helt vanlig.. Det er mange på høyde som meg der ute, og selvsagt noen litt høyere. Men det er altså ikke ekstremt lite, har flere venner, naboer og kolleger i samme størrelse 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...