AntiBullshit Skrevet 4. januar 2022 #25381 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Anonyym97 skrev (1 time siden): Hadde halvparten av dere hatt penger til det så hadde dere fikset på deres komplekser også De fleste har råd til å endre på utseende hvis de ønsker, uten at de går helt bananas slik SE gjør. Virker ikke som du skjønner at det innebærer helsemessige risikoer som for mange vil veie tyngre enn økonomiske kostnader. Man skal være særdeles utseendefiksert hvis man tror at _alle_ står i speilet hver dag og drømmer om å betale for å bli stukket med nåler og skåret med skalpell for å passe inn i de nyeste kropps- og ansiktstrendene Endret 4. januar 2022 av AntiBullshit Skriveleif 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 4. januar 2022 #25382 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Dobbelpost Endret 4. januar 2022 av AntiBullshit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 4. januar 2022 #25383 Del Skrevet 4. januar 2022 Anonyym97 skrev (5 timer siden): Hadde halvparten av dere hatt penger til det så hadde dere fikset på deres komplekser også De fleste jeg vet om som har tatt plastisk kirurgi har vært unge og hatt dårlig økonomi. Gjerne prioritert det foran mer fornuftige valg som feks lappen. Jeg har vokst opp med god økonomi, og har det nå. Og det er ikke noe jeg har vurdert. ikke fordi jeg aldri har hatt komplekser, men kirurgi har ikke vært utveien. Nå er jeg eldre, og har nok flere potensielle komplekser. Men også bedre selvtillit. Jeg føler meg elsket akkurat som jeg er. Ingenting i mitt liv hadde blitt bedre av at utseendet mitt hadde blitt litt annerledes. Jeg har et barn som har måttet ta tre operasjoner. Det er helt forferdelig, og jeg håper hen og andre jeg er glad i slipper unna sånt videre. Narkose og kirurgi uten god medisinsk grunn er virkelig bare dumt. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 4. januar 2022 #25384 Del Skrevet 4. januar 2022 Anonyym97 skrev (7 timer siden): Hadde halvparten av dere hatt penger til det så hadde dere fikset på deres komplekser også Anonyym97 skrev (7 timer siden): Mener du dette 100%? At du ikke hadde gjort det? Hvis du hadde blitt mobbet og hadde det dårlig med deg selv hver eneste dag, men du kunne hatt muligheten til å gjort noe med det? Vet du, jeg har blitt mobbet og hatt det dårlig med meg selv, men jeg har ALDRI tenkt tanken på å "fikse" på komplekser! Jeg har ingen tro på at man operere dem bort, det må jobbes med fra innsiden. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. januar 2022 #25385 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Anonyym97 skrev (7 timer siden): Hadde halvparten av dere hatt penger til det så hadde dere fikset på deres komplekser også Aldri i livet. Har masse penger, men elsker rynkene mine. Har kun hatt en plastisk operasjon i mitt liv og det var fordi jeg fikk en tredjegradsforbrenning og de måtte legge på ny hud. Aldri om jeg hadde fikset på skjønnhetsfeilene mine. De er meg. Endret 4. januar 2022 av Honey Dew 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. januar 2022 #25386 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Anonyym97 skrev (8 timer siden): Hadde halvparten av dere hatt penger til det så hadde dere fikset på deres komplekser også Hehe, hvordan kan du tro det? Kunne aldri fått meg til å ta plastiske operasjoner i ansikt eller kropp helt uavhengig av økonomi. Så viktig er ikke utseende for meg at jeg frivillig hadde lagt meg under kniven. Synes det er fint med alle de forskjellige typer utseende på folk og synes de som herjer med utseendet ofte blir seende like og kunstige ut. Naturlig er det beste 😊 Endret 4. januar 2022 av Justlooking Dårlig norsk, finner ikke ordene 😅 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 4. januar 2022 #25387 Del Skrevet 4. januar 2022 Hun lider nok av en psykisk sykdom. Hun finner en feil og fikser den. Så leter hun etter nye feil. Blir som å ha ocd på sitt eget utseende. Ingenting er for perfekt. Utrolig synd at det ikke blir tatt tak i 😔 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 4. januar 2022 #25388 Del Skrevet 4. januar 2022 Anonyym97 skrev (8 timer siden): Hadde halvparten av dere hatt penger til det så hadde dere fikset på deres komplekser også Nei. Aldri i verden. Ikke om jeg fikk betalt for det en gang. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 4. januar 2022 #25389 Del Skrevet 4. januar 2022 Ojda… Det ser så kunstig og sært ut, nesa helt på vei til M Jackson… og fremfor alt, det ser så ubehagelig ut, får helt klaustrofobi av å tenke på hvordan det føles å være inni den strukkede huden… 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. januar 2022 #25390 Del Skrevet 4. januar 2022 Nå var nok det siste inngrepet “nødvendig” for å stramme opp løshud i fullt sig nedover panne og øyne. Ikke sikkert hun ønsket å gjøre en ny operasjon, men noe måtte vel gjøres for å stramme opp. Hun lever tross alt av å selge hudpleieprodukter. Det er bildet av SE med hengende pannehud, og øyelokkene til en 60-åring følgerne BURDE se. Ikke “modige” bilder av strekkmerkene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. januar 2022 #25391 Del Skrevet 4. januar 2022 De øyebrynene ser ubehagelige ut 🙁 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 4. januar 2022 #25392 Del Skrevet 4. januar 2022 Jussek skrev (På 2.1.2022 den 11.10): Dette er bare et genuint spørsmål. Vi vet jo alle at Sophie Elise har gjort litt av hvert med ansiktet og kroppen - men ser jo at når ho ser mye til en side, så krøller jo huden seg. Er det botox/filler som gjør at det krøller seg? Men er ikke dette bildet bare en grimase/øyeblikksbilde? Trenger vel ikke nødvendigvis å være så ille som det så ut til her🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 4. januar 2022 #25393 Del Skrevet 4. januar 2022 Anonyym97 skrev (9 timer siden): Hadde halvparten av dere hatt penger til det så hadde dere fikset på deres komplekser også Nei. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. januar 2022 #25394 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Anonyym97 skrev (På 4.1.2022 den 8.41): Hadde halvparten av dere hatt penger til det så hadde dere fikset på deres komplekser også Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. januar 2022 #25395 Del Skrevet 4. januar 2022 Hun er ikke til å kjenne igjen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 4. januar 2022 #25396 Del Skrevet 4. januar 2022 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 4. januar 2022 #25397 Del Skrevet 4. januar 2022 Den halvåpne munnen er sikkert ment å være sexy, men jeg får mer inntrykk av at maska er så stram at hun ikke klarer å lukke munnen. 😳 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne1234 Skrevet 4. januar 2022 #25398 Del Skrevet 4. januar 2022 Denne gang har det gått for langt …😥 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 4. januar 2022 #25399 Del Skrevet 4. januar 2022 Ikke godt å si om det er sminke, vinkel eller kirurgi men på "twin" bildet så hun nesten ut som hun var av øst-asiatisk opprinnelse. Da hun begynte å blogge hadde hun et typisk norsk utseende... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 4. januar 2022 #25400 Del Skrevet 4. januar 2022 Honey Dew skrev (3 timer siden): Åj. Stakkars dame. Har hun ingen rundt seg som kan stoppe henne? Hun hører nok ikke på noen. Faren hennes lever av at hun holder på som hun gjør, og har ikke virket som han forstår hverken alvoret eller ansvaret. Og hvis ikke han (de) sier noe, så kommer hun nok til å holde på. Hun har jo også tidligere sagt at hun føler seg smartere enn psykologer.. Hennes venn Joakim Kleven sa i Bloggerne at hvis hun fortsatte med operasjoner så ville hun ende opp med å se ut som en katt i motvind. Det tror jeg var ektefølt bekymring fra en venn som ville henne veldig vel. 2022... "katt i motvind" it is. Det er bare trist. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå