Isild Skrevet 11. desember 2021 #25161 Skrevet 11. desember 2021 *blueberry* skrev (8 timer siden): Jeg håper dette er et filter for her ser hun jo faktisk ut som katt i motvind. Veldig unaturlig. Helt sykt at hun i bare tyveårene har gjort så mye. Begynner å ligne på de 50+ Hollywood fruene, og ikke på en positiv måte. Håper ingen av følgerne hennes blir inspirert av dette nye ansiktet. For ja, dette ser helt annerledes ut. Får håpe det er filteret som gjør at fjeset ser helt strukket og dratt ut. Hvis ikke så har hun faktisk endt opp med å se ut som en katt i motvind ja (som hennes gode venn Joakim Kleven advarte henne mot i denne traileren ) 5
Gjest Finlay Skrevet 11. desember 2021 #25162 Skrevet 11. desember 2021 Elidaa skrev (22 timer siden): Hun har gjort noe med utseendet hvertfall, ser jo ganske annerledes ut. Er litt bekymret for henne, når hun gjør så mange inngrep på kroppen sin i så ung alder Håper at hun blir fornøyd nå, og lar kroppen få ro. Hun kan vel ikke være ærlig om hva hun har gjort heller, for hun har jo tidligere fått så mye kritikk for å være for åpen om det hun har gjort tidligere. At det kan påvirke osv.. Lurer oppriktig på om hun er fornøyd selv, med det nye ansiktet? Eller kjenner hun innerst inne at -denne gangen, denne gangen gikk det for langt? Lurer også på hvordan det er å være foreldre, og få hjem dette mennesket til jul. Så utrolig langt fra den datteren de en gang hadde. Jeg hadde fått fullstendig sammenbrudd om det var mitt barn. De har vel vent seg til litt av hvert gjennom årene, men dette.....😢
Aintnofun Skrevet 11. desember 2021 #25163 Skrevet 11. desember 2021 Finlay skrev (2 minutter siden): Lurer oppriktig på om hun er fornøyd selv, med det nye ansiktet? Eller kjenner hun innerst inne at -denne gangen, denne gangen gikk det for langt? Lurer også på hvordan det er å være foreldre, og få hjem dette mennesket til jul. Så utrolig langt fra den datteren de en gang hadde. Jeg hadde fått fullstendig sammenbrudd om det var mitt barn. De har vel vent seg til litt av hvert gjennom årene, men dette.....😢 Håper igrunnen det bare er tull og at bildene er redigert. Det ser jo ikke bra ut. 16
Gjest Finlay Skrevet 11. desember 2021 #25164 Skrevet 11. desember 2021 Aintnofun skrev (4 minutter siden): Håper igrunnen det bare er tull og at bildene er redigert. Det ser jo ikke bra ut. Det er i hvert fall filter. Så man kan jo virkelig lure på hvordan hun ser ut uten filter,og evt redigering. Går utfra at det er skjønnhetsfilter, og ikke det motsatte hun bruker. Og skulle SE, av alle, redigert seg SÅ "rar"? Hun har jo tidligere snakket om at hun har stor panne, og er jo generelt opptatt av å ta seg bra ut på bilder. Men man kan jo håpe at dette er noe hun gjør for gøy, for at alle skal tro hun har operert seg.
Isild Skrevet 11. desember 2021 #25165 Skrevet 11. desember 2021 Aintnofun skrev (13 minutter siden): Håper igrunnen det bare er tull og at bildene er redigert. Det ser jo ikke bra ut. Det har gått over til det ekstreme Kan jo enn så lenge håpe at dette er bare "fun with filters" og "Got ya bitches!" .. 13
n_97 Skrevet 11. desember 2021 #25166 Skrevet 11. desember 2021 Hun ser helt "madam tussauds" ut på de siste skjermdumpene. Umulig å si hva som er filter og hva som er fikset. Man kan jo lure på hva som gikk fryktelig galt et steds på veien, siden hun kjører på med så mange operasjoner og behandlinger. Får egentlig litt vondt av henne. 18
Elidaa Skrevet 11. desember 2021 #25167 Skrevet 11. desember 2021 Finlay skrev (3 timer siden): Lurer oppriktig på om hun er fornøyd selv, med det nye ansiktet? Eller kjenner hun innerst inne at -denne gangen, denne gangen gikk det for langt? Lurer også på hvordan det er å være foreldre, og få hjem dette mennesket til jul. Så utrolig langt fra den datteren de en gang hadde. Jeg hadde fått fullstendig sammenbrudd om det var mitt barn. De har vel vent seg til litt av hvert gjennom årene, men dette.....😢 Håper hun stopper her. Hun ser fortsatt normal ut. Hun ligner ikke helt på den hun var i yngre dager, men en tenker ikke plastisk kirurgi med første øyenkast( synes jeg.) Men, det er noe som får meg til å tenke på Pixee Fox fra Sverige. Hun var ei helt normal jente, faktisk veldig pen. Hun har operert seg helt utilgjengelig, mange operasjoner med høy risiko også. Hun blir aldri fornøyd. Det er litt det som bekymrer meg med Sophie Elise, at det virker som at hun ikke blir fornøyd, samme hva. Håper derfor hun føler seg fornøyd nå. Les om Pixee fox her: https://www.nettavisen.no/livsstil/svenske-pixee-har-operert-seg-over-100-ganger-fortsatt-ikke-fornoyd/s/12-95-3423286470 6
Honey Dew Skrevet 11. desember 2021 #25168 Skrevet 11. desember 2021 Elidaa skrev (1 time siden): Håper hun stopper her. Hun ser fortsatt normal ut. Hun ligner ikke helt på den hun var i yngre dager, men en tenker ikke plastisk kirurgi med første øyenkast( synes jeg.) Men, det er noe som får meg til å tenke på Pixee Fox fra Sverige. Hun var ei helt normal jente, faktisk veldig pen. Hun har operert seg helt utilgjengelig, mange operasjoner med høy risiko også. Hun blir aldri fornøyd. Det er litt det som bekymrer meg med Sophie Elise, at det virker som at hun ikke blir fornøyd, samme hva. Håper derfor hun føler seg fornøyd nå. Les om Pixee fox her: https://www.nettavisen.no/livsstil/svenske-pixee-har-operert-seg-over-100-ganger-fortsatt-ikke-fornoyd/s/12-95-3423286470 Pixie har jo operert seg så mye i ansiktet at hun faktisk har problem med å åpne munnen. 5
n_97 Skrevet 11. desember 2021 #25169 Skrevet 11. desember 2021 59 minutter siden, Elidaa said: Men, det er noe som får meg til å tenke på Pixee Fox fra Sverige. Hun var ei helt normal jente, faktisk veldig pen. Hun har operert seg helt utilgjengelig, mange operasjoner med høy risiko også. Hun blir aldri fornøyd. Det er litt det som bekymrer meg med Sophie Elise, at det virker som at hun ikke blir fornøyd, samme hva. Håper derfor hun føler seg fornøyd nå. Les om Pixee fox her: https://www.nettavisen.no/livsstil/svenske-pixee-har-operert-seg-over-100-ganger-fortsatt-ikke-fornoyd/s/12-95-3423286470 Huff. Jeg er for retten til å ødelegge sitt eget liv om man absolutt vil, men det er forferdelig trist å se i praksis. Også tviler jeg på at SE stopper, med mindre noen rundt henne nærmest kidnapper henne til regelmessige timer hos en terapeut. Jeg skal ikke si at hun (eller Fox) har body dysmorphic disorder, men man kan stille seg spørsmålet. Og om det er tilfellet, blir de som regel bare verre på langt sikt av å operere seg. 8
Gjest Finlay Skrevet 11. desember 2021 #25170 Skrevet 11. desember 2021 Etter første(?) neseoperasjon: "Nå høres jeg sikkert gal ut, men jeg har lyst til å operere noe mer. . Bare NOE. Haha. Det er så sinnsykt spennende!" Åpenbart at det gir henne et kick. https://sophieelise.blogg.no/1387993892_neseoperasjon__fr__et.html
anonMrX Skrevet 11. desember 2021 #25171 Skrevet 11. desember 2021 Finlay skrev (31 minutter siden): Etter første(?) neseoperasjon: "Nå høres jeg sikkert gal ut, men jeg har lyst til å operere noe mer. . Bare NOE. Haha. Det er så sinnsykt spennende!" Åpenbart at det gir henne et kick. https://sophieelise.blogg.no/1387993892_neseoperasjon__fr__et.html Bimbofication fetish; sikkert relatert til det 7
Era Vulgaris Skrevet 11. desember 2021 #25172 Skrevet 11. desember 2021 Finlay skrev (2 timer siden): Etter første(?) neseoperasjon: "Nå høres jeg sikkert gal ut, men jeg har lyst til å operere noe mer. . Bare NOE. Haha. Det er så sinnsykt spennende!" Åpenbart at det gir henne et kick. https://sophieelise.blogg.no/1387993892_neseoperasjon__fr__et.html Veldig spesielt. De fleste av oss vil jo gjerne unngå unødige operasjoner og anestesi, da en vet at selv en liten rutineoperasjon medfører risiko. Hun gjør det fordi det er "sinnssykt spennende". Det er jo for så vidt spennende om man våkner igjen, og om man får komplikasjoner e.l., men det spørs om det er den formen for spenning hun tenker på. 18
DianaV Skrevet 11. desember 2021 #25173 Skrevet 11. desember 2021 Sikkert "gøy" med de sterke smertestillende hun får i forbindelse med alle disse inngrepene, det må jo være mye verk etter større inngrep og man får jo medisiner som bare det i utlandet... Bare det er jo skummelt nok i seg selv... Og når man ser sånne som Pixxie så ser man jo hvor langt det kan gå. Hvordan har de det om 30 år, fysisk, psykisk? Tenker de i det hele tatt på det? SE skrev jo om å ta botox "forebyggende" da hun var ca 20 eller noe. Hva vil du forebygge egentlig? HELE mimikken I ansiktet? Håper det vi har sett nå er filter, filter, filter. For omfg... 16
Bulletproofhoware Skrevet 11. desember 2021 #25174 Skrevet 11. desember 2021 Digresjon: Pixee Fox «døde» på operasjonsbordet under sin siste operasjon, ble gjenopplivet men lider nå pga. hjerneskade som gjorde at hun måtte flytte hjem til Sverige, og bla.a lære å snakke i tillegg til det meste i livet på nytt. Hun var «under» alt for lenge, og er ikke lenger seg selv. Dette med plastisk kirurgi er ingen lek. 26
Sisevt Skrevet 11. desember 2021 #25175 Skrevet 11. desember 2021 Oida skrev (22 timer siden): Jeg er nordlending og har bodd i Oslo en del år. Lengre enn Sofie Steen Isachsen. Jeg vil påstå min dialekt er inntakt. At jeg kan bytte ut enkelte ord for å gjøre meg forstått overfor ukjente, ja det gjør jeg. Men overfor venner og bekjente gjør jeg ikke det. De sier fra om de ikke skjønner hva jeg mener. For meg er min dialekt en del av min identitet. Du tenker kanskje at "knirket" hun har lagt seg til også er "normalt etter x år langt hjemmefra"? Så fint at du har din dialekt innakt da. Noen blir enklere "utvanna" enn andre. Er ingen spesiell agenda, bare sånn man er. 11
J.. Skrevet 11. desember 2021 #25176 Skrevet 11. desember 2021 Oida skrev (22 timer siden): Jeg er nordlending og har bodd i Oslo en del år. Lengre enn Sofie Steen Isachsen. Jeg vil påstå min dialekt er inntakt. At jeg kan bytte ut enkelte ord for å gjøre meg forstått overfor ukjente, ja det gjør jeg. Men overfor venner og bekjente gjør jeg ikke det. De sier fra om de ikke skjønner hva jeg mener. For meg er min dialekt en del av min identitet. Du tenker kanskje at "knirket" hun har lagt seg til også er "normalt etter x år langt hjemmefra"? "Knirket" i stemmen er tilgjort,det kommer og går i tide og utide. Så flott for deg at du heeeelt sikkert er helt urørt dialektmessig da 👍🏻 Mye å ta SE på,men at hun ikke har den helt tunge dialekten er ikke rart eller unormalt.. 18
velociraptor Skrevet 11. desember 2021 #25177 Skrevet 11. desember 2021 Tipper det bare er filter og at dette er en «morsom» greie for å vise at hun har selvironi eller noe? 1
Oida Skrevet 11. desember 2021 #25178 Skrevet 11. desember 2021 (endret) J.. skrev (1 time siden): "Knirket" i stemmen er tilgjort,det kommer og går i tide og utide. Så flott for deg at du heeeelt sikkert er helt urørt dialektmessig da 👍🏻 Mye å ta SE på,men at hun ikke har den helt tunge dialekten er ikke rart eller unormalt.. Huff så ille at min dialekt for meg er identitet og "heeeelt sikkert" noe jeg ikke knoter med, selv etter x antall år i Oslo. For meg er det ikke utenkelig at hennes endringer i dialekt og tonefall er like tilsiktet som endring av utseende. Er du ikke fornøyd med ditt ytre og går til så ekstreme skritt for å endre det, vil du nok også endre annet ved deg selv og din person. Som dialekten. Endret 12. desember 2021 av Oida 6
Natta1980 Skrevet 12. desember 2021 #25179 Skrevet 12. desember 2021 Tenkte å bare kommentere det med at SE fortalte at hun går til frisøren 3 ganger i uka og bruker 200.000 i året på å vaske (siden hun aldri vasker det selv) og stelle håret hos frisøren. Det blir over 2 millioner på 10 år. DET syns jeg er det mest høl i hue jeg har hørt på lenge 😅 25
Tough cookie Skrevet 12. desember 2021 #25180 Skrevet 12. desember 2021 Natta1980 skrev (39 minutter siden): Tenkte å bare kommentere det med at SE fortalte at hun går til frisøren 3 ganger i uka og bruker 200.000 i året på å vaske (siden hun aldri vasker det selv) og stelle håret hos frisøren. Det blir over 2 millioner på 10 år. DET syns jeg er det mest høl i hue jeg har hørt på lenge 😅 20 000 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå