Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
anonMrX skrev (10 minutter siden):

Jeg har en skade som ikke er åpenbar nok til at folk vet hva det er og det er ikke anstendig å forklare skaden når jeg møter folk

Det høres merkelig ut at du ikke kan få denne skaden dekket av det offentlige hvis den er så alvorlig at du er uføretrygdet på grunn av den, og dersom den kan la seg rette ved et kirurgisk inngrep. Det utføres massevis av plastikkirurgiske inngrep i det offentlige på daglig basis. F eks brystreduksjoner pga store bryst som gir ryggsmerter, brystrekonstruksjoner etter kreft, arrkorreksjon og plastikk etter kreft i huden, skjeve og tette neser som gir pustevansker osv.

Endret av Solaire
Videoannonse
Annonse
Skrevet
anonMrX skrev (3 minutter siden):

Jeg har en skade som ikke er åpenbar nok til at folk vet hva det er og det er ikke anstendig å forklare skaden når jeg møter folk

Vet ikke hvordan du har fått skaden, men noen mulighet for at du har krav på erstatning? 

Skrevet

Oi til de nye bildene... Jeg håper virkelig de er fotoredigert og at hun egentlig er med i Maskorama som noen tipper og ikke på operasjonstur! 

• Liker 10
Skrevet
Kaur skrev (Akkurat nå):

Oi til de nye bildene... Jeg håper virkelig de er fotoredigert og at hun egentlig er med i Maskorama som noen tipper og ikke på operasjonstur! 

Du ser jo knapt nok konturer i ansiktet i det hele tatt. Her snakker vi elleville barbie-filtere.

Skrevet (endret)
Solaire skrev (3 timer siden):

Det høres merkelig ut at du ikke kan få denne skaden dekket av det offentlige hvis den er så alvorlig at du er uføretrygdet på grunn av den, og dersom den kan la seg rette ved et kirurgisk inngrep. Det utføres massevis av plastikkirurgiske inngrep i det offentlige på daglig basis. F eks brystreduksjoner pga store bryst som gir ryggsmerter, brystrekonstruksjoner etter kreft, arrkorreksjon og plastikk etter kreft i huden, skjeve og tette neser som gir pustevansker osv.

Min mor tok meg ikke til legevakten da det skjedde. Det er over 20 år siden. 

Ja, det er vel mulig det kan bli dekket siden nesen min er skjev.

Den egentlige skaden fra 20 år siden kan egentlig ikke fikses så det er ikke noe man kan dekke uansett.

Jeg må tillegge at de fleste i livet mitt, faktisk ingen, vet hvor mye skaden påvirker meg. De antar jeg har andre plager og har allerede diagnostisert meg med andre ting for mange år siden. 

Endret av anonMrX
  • Liker 3
Skrevet
hulillerunde skrev (5 timer siden):

Det eneste som er orginalt med SE er stemmen hennes...den har hun ikke operert

Hun har lagt seg til "knirk" på stemmen, sannsynligvis sterkt inspirert fra hennes amerikanske idoler. I tillegg er dialekten utvannet og "pyntet" på.

• Liker 14
Skrevet

Panna hennes er jo lengre enn noen sinne..?

• Liker 20
Skrevet (endret)
Bulletproofhoware skrev (7 minutter siden):

Panna hennes er jo lengre enn noen sinne..?

Tenkte det samme. Philtrum er også lenger. Øynene ser enda mindre ut. Kanskje hun har hatt buccal fat removal også. Jaw shaving? Chin shaving?

Lurer på hva hun sa til kirurgene da hun hadde konsultasjon. Lurer på hva de svarte. 

Og jeg lurer også på hva familien hennes synes når de ser henne. 

Endret av anonMrX
  • Liker 10
Skrevet

De bildene hun har lagt ut har jo så mye filter så det er jo ikke mulig å se om hun har operert noe eller hva, så det blir jo meningsløst å spekulere. 

• Liker 9
Skrevet
Oida skrev (1 time siden):

I tillegg er dialekten utvannet og "pyntet" på.

Dette er jo helt normalt etter x år langt hjemmefra..

Man "pynter" gjerne på dialekten for å gjøre seg forstått samt ubevisst plukker opp andres talemåte/dialekt når det er hovedsakelig den man hører mesteparten av tiden..

• Liker 10
Skrevet
halvehimmelen skrev (23 timer siden):

Hun er nesten ikke til å kjenne igjen på sine nyeste stories. Skremmende.

F20BADEB-65A0-43A0-9387-8520C2D7E55E.png

Det bilde med de små øynene og fargene og redigeringen gir meg Jeff the Killer vibes XD

• Liker 6
Skrevet

Begynner seriøst å ligne på Jocelyn Wildenstein....😳

• Liker 18
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Dette er jo helt normalt etter x år langt hjemmefra..

Man "pynter" gjerne på dialekten for å gjøre seg forstått samt ubevisst plukker opp andres talemåte/dialekt når det er hovedsakelig den man hører mesteparten av tiden..

Jeg er nordlending og har bodd i Oslo en del år. Lengre enn Sofie Steen Isachsen. Jeg vil påstå min dialekt er inntakt. At jeg kan bytte ut enkelte ord for å gjøre meg forstått overfor ukjente, ja det gjør jeg. Men overfor venner og bekjente gjør jeg ikke det. De sier fra om de ikke skjønner hva jeg mener. For meg er min dialekt en del av min identitet.

Du tenker kanskje at "knirket" hun har lagt seg til også er "normalt etter x år langt hjemmefra"?

• Liker 9
Skrevet
Elidaa skrev (11 timer siden):

Hun har gjort noe med utseendet hvertfall, ser jo ganske annerledes ut. Er litt bekymret for henne, når hun gjør så mange inngrep på kroppen sin i så ung alder :( Håper at hun blir fornøyd nå, og lar kroppen få ro. Hun kan vel ikke være ærlig om hva hun har gjort heller, for hun har jo tidligere fått så mye kritikk for å være for åpen om det hun har gjort tidligere. At det kan påvirke osv.. 

Screenshot_20211210_132121_com.instagram.android_edit_81856720524488.jpg

Screenshot_20211210_132239_com.instagram.android_edit_81823719248972.jpg

Jeg håper dette er et filter for her ser hun jo faktisk ut som katt i motvind. Veldig unaturlig. Helt sykt at hun i bare tyveårene har gjort så mye. Begynner å ligne på de 50+ Hollywood fruene, og ikke på en positiv måte. 

Håper ingen av følgerne hennes blir inspirert av dette nye ansiktet. For ja, dette ser helt annerledes ut. 

• Liker 17
Skrevet
Kaur skrev (9 timer siden):

Ja Gud,vi får bare krysse nebb å klør for at hun egentlig er bamsen....

• Liker 9
Skrevet
Velinda skrev (2 minutter siden):

Ja Gud,vi får bare krysse nebb å klør for at hun egentlig er bamsen....

Er det en mulighet? Tror ikke hun er gjenkjennelig i det hun blir avmasket fordi mange husker hun så annerledes ut

• Liker 2
Skrevet

Hun ser jo helt stiv ut i trynet, null mimikk på en måte😳 og det at hun fortsetter å bruke så mye filter på bildene som hun gjør viser jo ekstremt usikkerhet og at hun muligens ikke enda er fornøyd med «the result»?🤯 skremmende!!!

• Liker 18
Skrevet

Jeg syntes synd i den jenta fra hjertet mitt. Hun må være veldig psykisk syk.

kanskje hun har begynt å elske seg selv litt mer nå forhåpentligvis? Er på tide…

Håper for hennes egen del at hun en dag kan slappe litt mer av med seg selv. Slik hun har holdt på så har hun ikke bare vært psykisk syk ,men gjort seg rik på å være det ? På en litt merkelig måte 😆 hun tjener penger inn på andres bekostning slik jeg ser det.

Jeg sliter mye med dårlig selvbilde og selvtillit og gjort det i alle år,men er snart 32 år nå og har fortsatt ikke gjort noen inngrep eller fikset på noe. At mange gjør det skjønner jeg veldig godt og spesielt når jeg ser hva slags forbilder folk der ute har. 

er vel åsså en mellomting? Er man helt flatbrystet og rett og slett ‘’ikke kan leve med det’’ så kan man operere og syntes man som Sophie Elise at nesen er ‘’altfor stor’’ i forhold til resten av ansiktet så kan man gjøre noe med det. Kan høres selvmotsigende ut det jeg kommer med, men alikevel ?? Alt med måte tenker jeg.

ved første øyekast tenker jeg : åååh så pen hun er ,men med denne jenta i media i alle disse Årene synes jeg hun taper seg mer og mer. Kunne hun ikke ordne nesa og ta litt ‘’tull’’ i leppene å avslutte med EN (ikke2-3? puppe operasjoner ?

nå syntes jeg hun begynner å minne meg om Michael Jackson i en norsk kvinnelig versjon. Ødelagt mye av sin naturlige sjarm. Hun har et flott indre syntes jeg på mange måter,og derfor er det synd med alt som trekker henne ned i mine øyne. 

er så glad jeg ikke har tenåringer og ungdommer i hus som har henne som forbilde for da hadde jeg vært rasende på henne.

nå per dags dato blir jeg bare trist av å se på henne. Det blir falskt. 
jeg har ikke noe imot hva hun gjør sånn sett siden alle bestemmer selv ,men hva med å holde det for seg selv? Blir litt sånn skrik og rop om oppmerksomhet + hive sine egne komplekser og tvangstanker/tvangshandlinger over på andre som sikkert har mer enn nok å takle i denne vanskelige verden vi lever i.

Har hun noen gang lakt ut ET bilde av seg selv uten sminken og hair extensions og falske vipper og self tanning? Kanskje det er på tide ihvertfall hvis hun ikke har det.. jeg syntes åsså hun burde tørre å vise hva som gjemmer seg bak fasaden for å vise unge jenter hvor ekstremt mye tid hun bruker på dette og hva alt koster og kanskje fraråde andre å gå i samme fella ?

Tror heller ikke hun ‘’våkner’’ før hun blir gammel og skjønner hvor søt hun hadde vært naturlig gjennom sine unge år ,og at hun heller kunne gjort slike drastiske tiltak etter fylte 65 som et eksempel. Ikke at man ikke skal kunne være naturlig som 65 åring,. Men jo eldre man blir jo mer skjønner man hvor naturlig vakker man var opp igjennom tidene, og da blir det fort litt for sent /velkommen etter med å ha forstått ‘’hemmeligheten’’ …etter så mange ti år.

Må det gå så langt at hun må legge sine egne psykiske vansker over på unge utrygge jenter i åresvis ? Hun tjener penger inn på dette og har RÅD til å fikse på alt…noe desverre ikke mange andre der ute kan? De andre jentene kan ikke det ,siden de ikke har tjent en formue på å ødelegge andre mennesker.

Et godt eksempel var når Kristin (blogger) ‘’gjikk i lufta ‘’ fordi Harstad jenta fant på å tatovere hodebunnen grunnet viker??? Har man viker i så ung alder ? Tenk på det antallet mennesker som faktisk har store viker i forhold til alderen?! Hva skal skje i hodet på dem ? Å stakkars hvis de ser opp til henne i tilegg. 

Dette gjelder jo ikke bare Sophie Elise,men generelt alle som tror de ikke er fine nok som de er. Halve verden er jo blitt gale spør noen meg. Dette er en utrolig negativ utvikling som jeg håper ikke kan utvikles mer? Skulle ikke tro det kunne bli noe verre nå. 

Egentlig skulle jeg ønske litt voksne menn kunne kommet med sine meninger rundt dette for vi damer vil gjerne se bra ut for det motsatte kjønn åsså ,så hva syntes menn? Fremstår Sophie Elise mer som en en kunstig sexdukke eller er menn åsså sunket så lavt at de foretrekker alt kunstig framfor en sunn kropp, glimt i øyet,sjarm,selvtillit,maskara og litt lipgloss og god humor ect? Må det være så j**** innviklet for å bli sett på som ekstrem vakker 🤔?

mye man kan si om denne jenta av en blogger 🙃 skulle aller mest ønske hun ikke selv hadde brukt så mange gode år av livet sitt på å slite seg ut på alle operasjonene og vrangforestillingene sine. Tenker åsså på foreldrene henne som har skapt henne og fått henne til verden. Må være trist for dem å se datteren bli så manisk osv ,selv om de har betingelsesløs kjærlighet til henne.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kanskje SE også har kinn implantater. Hennes transformasjon minner meg litt om dette. Dove har muligens hatt Ponytail Facelift.

Endret av anonMrX
  • Liker 1
Skrevet

Bildene hun så langt har vist er så tungt filtrerte at det er helt umulig å gjette på hva hun har gjort (som noen nevnte over her) Bildene ser "glassaktige" og litt creepy ut. 

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...