Rev. Revenge Skrevet 8. desember 2021 #25121 Skrevet 8. desember 2021 SE har råd til å fikse på utseendet sitt, blant annet fordi hun ironisk nok har fikset mye på utseendet sitt. De følgerne hun påvirker gjennom direkte/indirekte normalisering av plastisk kirurgi og injeksjoner derimot - de færreste av de som hun bruker som omsetningsgrunnlag har økonomi eller standhaftighet mot denne negative påvirkningen gjennom hennes eget, særs private behov for stadige operasjoner og behandlinger. Jeg håper virkelig at de færreste lar seg påvirke til utseendefokus, kroppsfiksering, fiksing og triksing av utseende, og å slenge frem puppene på restaurant for oppmerksomheten skyld og kalle det feminisme. Gullbarbien, en pris stemt frem av ungdom som sier fra at SE er best til å få ungdom til å føle seg verst, er høyst fortjent. Jeg tenker hun fortjener minst et par lignende priser til i hylla fra alle de hun har påvirket negativt, en lang ferie fra synligheten og at media slutter å gi sutringen hennes en mikrofon. 38
n_97 Skrevet 8. desember 2021 #25122 Skrevet 8. desember 2021 Nå har jeg sjekket kaoplasticsurgery. Hvis man scroller litt ned på siden så er det noen innlegg av damer som har tatt et bryst operasjoner. Jeg har nettopp tatt en slik operasjon på Rikshospitalet, av helsemessige grunner. Måten han tegner på kvinnene for å se hvor han skal skjære ser nokså klønete ut, nærmest litt hastverksarbeide i forhold til hvor grundige de var på Rikshospitalet. Det så ut som de hadde tegnet en eksamensoppgave i geometri på meg. Kanskje ser resultatet pent ut de første årene, men man skal gå med det resten av livet. Jeg vet ikke hvor høyt opp på rangstigen han er i amerikansk helsevesen, men jeg hadde ikke operert meg hos han. Og mange av kundene hans har nærmest ødelagt leppene på fillers og liknende, kanskje han operer alle som betaler uansett hvor mye de gir inntrykk av å lide av BDD. Leger skal ikke utføre inngrep som er uetiske og å operere pasienter med mulig BDD er jo nettopp det (generelt sett, jeg sier ikke at SE har denne diagnosen for jeg er ikke psykiater). Men Michael Jackson greide jo å finne kirurger som var villige til å operere han istykker så har man penger... 29
n_97 Skrevet 8. desember 2021 #25123 Skrevet 8. desember 2021 11 hours ago, Zenhouse said: Ja er så enig. SE skal ikke fratas ansvar- men det tegner seg jo et bilde av noe som går langt dypere her- og at media og underholdningsbransjen er absolutt med på å forsterke/gjøre det enklere for henne å gå enda lenger inn i spiralen hennes. Ja, man kan lett sitte igjen med inntrykket av at det er noe som går ganske dypt her. Og kanskje er det derfor hun tar de mest omfattende kosmetiske operasjonene i utlandet, hvor helsemyndighetene er mye mindre strenge på kontrollen. Det vil ikke overraske meg om en lege ganske fort merker at det er "noe" som stikker dypt og derfor er det vanskelig å få operasjoner i Norge. 20
halvehimmelen Skrevet 9. desember 2021 #25124 Skrevet 9. desember 2021 Hun er nesten ikke til å kjenne igjen på sine nyeste stories. Skremmende. 33
anonMrX Skrevet 10. desember 2021 #25126 Skrevet 10. desember 2021 halvehimmelen skrev (3 timer siden): Hun er nesten ikke til å kjenne igjen på sine nyeste stories. Skremmende. Ny nese? Større philtrum. Nettopp operert noe nytt kanskje eller mer fillers? Stakkars, det er tragikomisk. 10
anonMrX Skrevet 10. desember 2021 #25127 Skrevet 10. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (På 8.12.2021 den 13.19): SE har råd til å fikse på utseendet sitt, blant annet fordi hun ironisk nok har fikset mye på utseendet sitt. De følgerne hun påvirker gjennom direkte/indirekte normalisering av plastisk kirurgi og injeksjoner derimot - de færreste av de som hun bruker som omsetningsgrunnlag har økonomi eller standhaftighet mot denne negative påvirkningen gjennom hennes eget, særs private behov for stadige operasjoner og behandlinger. Jeg håper virkelig at de færreste lar seg påvirke til utseendefokus, kroppsfiksering, fiksing og triksing av utseende, og å slenge frem puppene på restaurant for oppmerksomheten skyld og kalle det feminisme. Gullbarbien, en pris stemt frem av ungdom som sier fra at SE er best til å få ungdom til å føle seg verst, er høyst fortjent. Jeg tenker hun fortjener minst et par lignende priser til i hylla fra alle de hun har påvirket negativt, en lang ferie fra synligheten og at media slutter å gi sutringen hennes en mikrofon. Dette er akkurat slik jeg føler det. Det er to til fire ting jeg vil operere, men har kun råd til en eller to. Og jeg trenger det fordi jeg har en skade i ansiktet fra tidlig barndom. Jeg får nok ingen rabatter selv om dette er siste vei ut for meg. Jeg får ikke jobb før jeg har fikset ansiktet mitt. 4
Minitroll Skrevet 10. desember 2021 #25128 Skrevet 10. desember 2021 halvehimmelen skrev (11 timer siden): Hun er nesten ikke til å kjenne igjen på sine nyeste stories. Skremmende. Det der er vel bare et filter? 3
Gjest Finlay Skrevet 10. desember 2021 #25129 Skrevet 10. desember 2021 halvehimmelen skrev (11 timer siden): Hun er nesten ikke til å kjenne igjen på sine nyeste stories. Skremmende. Nå er det jo et filter her, men ser ut som det har foregått en ommøblering i ansiktet. Bryn veldig høyt oppe, øynene skjeve og virker mindre. Øyelokk nærmest borte. Noe er annerledes med nesen også, ser kortere ut, og avstanden mellom overleppe og nese virker lenger? Underleppe er voldsomt stor, og kjeveområdet ser mye smalere ut- hele ansiktet er totalforandret. Men - det er filter ute å går, så blir jo spennende å se henne på GKN igjen. Hvis hun kommer tilbake? Kan jo håpe en på jodel har rett - hun bruker tape og filter, har ikke vært i LA, og slett ikke operert, men er med i Maskorama😄
Elidaa Skrevet 10. desember 2021 #25130 Skrevet 10. desember 2021 Hun har gjort noe med utseendet hvertfall, ser jo ganske annerledes ut. Er litt bekymret for henne, når hun gjør så mange inngrep på kroppen sin i så ung alder Håper at hun blir fornøyd nå, og lar kroppen få ro. Hun kan vel ikke være ærlig om hva hun har gjort heller, for hun har jo tidligere fått så mye kritikk for å være for åpen om det hun har gjort tidligere. At det kan påvirke osv.. 13
Djungelvrål Skrevet 10. desember 2021 #25131 Skrevet 10. desember 2021 anonMrX skrev (12 timer siden): Ny nese? Større philtrum. Nettopp operert noe nytt kanskje eller mer fillers? Stakkars, det er tragikomisk. Det er umulig å si hva hun har gjort. Filteret gjør at hun ser ut som en plastikkdukke. 20
Hulderen Skrevet 10. desember 2021 #25132 Skrevet 10. desember 2021 Haken er blitt mindre. Men hadde hun ikke tidligere et hakeimplantat? Som gjorde henne så lik Caroline Berg Eriksen. Det hakeimplantatet er nok fjernet. 9
hulillerunde Skrevet 10. desember 2021 #25133 Skrevet 10. desember 2021 Det eneste som er orginalt med SE er stemmen hennes...den har hun ikke operert 10
anonMrX Skrevet 10. desember 2021 #25134 Skrevet 10. desember 2021 Dette er ikke for å være slem eller frekk. Noen nevnte at trekkene i øynene er kvenske. Det er greit. Slike "skjeve", smale mandel øyne er også et trekk i Downs syndrom. Noen av disse kvinnene ser ut som de kunne hatt , om vi kun ser på øynene post op. De mangler bare den karakteristiske skjelingen i øynene. https://www.instagram.com/p/CUNYYWAFjJC/ 5
anonMrX Skrevet 10. desember 2021 #25135 Skrevet 10. desember 2021 (endret) Kaur skrev (På 2.12.2021 den 23.12): Ser ut som hun har tatt det som kalles Cat eye surgery som er en moderne variasjon av vanlig øyelokkirurgi. Illustrasjonsbilde av annen pasient: Det der kan ikke være et ekte resultatbilde. Innsiden av øynene er jo eksponert. Det er mellomrom mellom øyet og huden rundt øynene. Hun kan jo pirke ut øynene sine nå om hun vil. Endret 10. desember 2021 av anonMrX 6
Jadaomatte Skrevet 10. desember 2021 #25136 Skrevet 10. desember 2021 hulillerunde skrev (1 time siden): Det eneste som er orginalt med SE er stemmen hennes...den har hun ikke operert Ikke skriv det, for da vil hun prøve å endre på den også, og så skylder hun på «mobberene på kvinneguiden» 16
Sommerfuul Skrevet 10. desember 2021 #25137 Skrevet 10. desember 2021 hulillerunde skrev (1 time siden): Det eneste som er orginalt med SE er stemmen hennes...den har hun ikke operert Hun hadde en periode der hun gjorde litt om på den for å høres mer "sexy" ut 😅 No knirking eller noe, husker ikke eksakt. Var vel på bloggerne hun nevnte det kanskje. 15
anonMrX Skrevet 10. desember 2021 #25138 Skrevet 10. desember 2021 Transkvinner operer stemmen sin for å gjøre den mer feminin. Funker dårlig som regel. 5
Gjest Solaire Skrevet 10. desember 2021 #25139 Skrevet 10. desember 2021 anonMrX skrev (14 timer siden): Dette er akkurat slik jeg føler det. Det er to til fire ting jeg vil operere, men har kun råd til en eller to. Og jeg trenger det fordi jeg har en skade i ansiktet fra tidlig barndom. Jeg får nok ingen rabatter selv om dette er siste vei ut for meg. Jeg får ikke jobb før jeg har fikset ansiktet mitt. Hvorfor får du ikke jobb før du har fikset ansiktet ditt? Høres merkelig ut.
anonMrX Skrevet 10. desember 2021 #25140 Skrevet 10. desember 2021 Solaire skrev (3 minutter siden): Hvorfor får du ikke jobb før du har fikset ansiktet ditt? Høres merkelig ut. Jeg har en skade som ikke er åpenbar nok til at folk vet hva det er og det er ikke anstendig å forklare skaden når jeg møter folk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå