Pust Skrevet 7. desember 2021 #25101 Skrevet 7. desember 2021 Merkelig trend, men nå ligner de på min kusine, alle sammen. Bortsett fra øyebrynene. Og min stakkars kusine som ikke er fornøyd med eget utseende. Sånn kan det gå. 11
J.. Skrevet 7. desember 2021 #25102 Skrevet 7. desember 2021 (endret) Hulderen skrev (1 time siden): Jeg tok en titt. Mange ser helt ugjenkjennelige ut på etterbildene. Dette er en av de bedre, og kirurgen skryter veldig av hvor «naturlig» og fin hun har blitt. Men øyenbrynene ser jo helt merkelige ut når de blir løftet så høyt opp på sidene. Hun får et merkelig uttrykk i øynene. Øyenpartiet var jo mye bedre på førbildet. Denne personen har også fått løftet øverste leppe. Grunnen til det er helt tragisk. Hun har tatt så mange fillers i leppene tidligere at de hadde seget ned. Så nå fjernet hun litt av huden mellom nese og lepper. Jadet.. Endret 7. desember 2021 av J.. 10
Hulderen Skrevet 7. desember 2021 #25103 Skrevet 7. desember 2021 J.. skrev (1 time siden): Jadet.. SE har fått veldig stor avstand fra øyet og opp til hele øyebrynet, ikke bare utkanten av øyebrynet. 12
Justlooking Skrevet 7. desember 2021 #25104 Skrevet 7. desember 2021 J.. skrev (2 timer siden): Jadet.. Jøss, har hun begynt å innrømme plastisk kirurgi før det blir påpekt? Trist er det uansett …. 5
Hulderen Skrevet 7. desember 2021 #25105 Skrevet 7. desember 2021 Justlooking skrev (12 minutter siden): Jøss, har hun begynt å innrømme plastisk kirurgi før det blir påpekt? Trist er det uansett …. Nei, det er brukeren Kopielise som har lagt på teksten. SE selv har bare lagt ut bildet. 10
J.. Skrevet 7. desember 2021 #25106 Skrevet 7. desember 2021 (endret) Justlooking skrev (13 minutter siden): Jøss, har hun begynt å innrømme plastisk kirurgi før det blir påpekt? Trist er det uansett …. Ikke hun som har skrevet teksten på bildet. Endret 7. desember 2021 av J..
Justlooking Skrevet 7. desember 2021 #25107 Skrevet 7. desember 2021 Hulderen skrev (2 minutter siden): Nei, det er brukeren Kopielise som har lagt på teksten. SE selv har bare lagt ut bildet. J.. skrev (1 minutt siden): Ikke hun som har skrevet teksten på bildet. Ok, skjønner 😊 1
Djungelvrål Skrevet 7. desember 2021 #25108 Skrevet 7. desember 2021 J.. skrev (52 minutter siden): Ikke hun som har skrevet teksten på bildet. Nei, for det skal jo spekuleres fordi da får hun flere klikk og mer på konto. Om noen uker, måneder så står hun åpenhjertig frem. Zzzzzzzzzzzzz 18
J.. Skrevet 7. desember 2021 #25109 Skrevet 7. desember 2021 Peonjenta skrev (13 minutter siden): Nei, for det skal jo spekuleres fordi da får hun flere klikk og mer på konto. Om noen uker, måneder så står hun åpenhjertig frem. Zzzzzzzzzzzzz Hun har ingen blogg lenger og bloggere sluttet å tjene penger på klikk for minst 7 år siden.. men joda,skjønner poenget. 2
Zenhouse Skrevet 7. desember 2021 #25110 Skrevet 7. desember 2021 Hulderen skrev (7 timer siden): Jeg tok en titt. Mange ser helt ugjenkjennelige ut på etterbildene. Dette er en av de bedre, og kirurgen skryter veldig av hvor «naturlig» og fin hun har blitt. Men øyenbrynene ser jo helt merkelige ut når de blir løftet så høyt opp på sidene. Hun får et merkelig uttrykk i øynene. Øyenpartiet var jo mye bedre på førbildet. Denne personen har også fått løftet øverste leppe. Grunnen til det er helt tragisk. Hun har tatt så mange fillers i leppene tidligere at de hadde seget ned. Så nå fjernet hun litt av huden mellom nese og lepper. Bare det å følge en slik konto.. og «like» slike bilder…er for å si det forsiktig ganske spesielt. 10
everythingzen Skrevet 7. desember 2021 #25111 Skrevet 7. desember 2021 Gjenferdet skrev (På 5.12.2021 den 21.22): Dette med Gaute Drevdal og den nye rettssaken. Hvorfor har SE blitt kalt inn som vitne? Jeg ser noen påpeke at hun har vært ruset sammen med han, uten at han har voldtatt henne. Men han kan jo ha voldtatt andre? Det er mange ofre i saken. Hvorfor vil hun forsvare han? Er de venner? Hvordan ble de kjent? Det er en stund siden nå (1 år siden?), men jeg sjekket instaen til Sophie E og da fulgte hun Gaute. Om dette betyr at de er venner per nå er ikke godt å si, men man kan kanskje lese en form for støtte i at hun ikke har avfulgt han. Norsk media-verden er pinlig knøttliten, og det er ikke så rart at Sophie E kjenner Gaute - hun har vært forsidepike i Natt og Dag minst 2 ganger. Det er bare å søke på bloggen, det finnes flere referanser til en Gaute som omtales i rosende ordelag. 4
Gjest hulillerunde Skrevet 7. desember 2021 #25112 Skrevet 7. desember 2021 Zenhouse skrev (2 timer siden): Bare det å følge en slik konto.. og «like» slike bilder…er for å si det forsiktig ganske spesielt. Helt enig. Og ekstra spesielt når hun gjentatte ganger påpeker at hun IKKE blir trigget av slike kontoer, men at hun følger for å utfordre seg selv..! Utfordre seg selv til hva? Utføre enda flere operasjoner?! Om hun var så trygg i seg selv som det hun påstår så ville hun (kanskje) ikke hatt behov for å følge slike kontoer… og når jeg er inne på det; HVORFOR stiller ikke media henne disse spørsmålene?! For hun har åpenbart store problemer i og med seg selv, og DET er trist
Måne Rampelyset Skrevet 7. desember 2021 #25113 Skrevet 7. desember 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
Isild Skrevet 8. desember 2021 #25114 Skrevet 8. desember 2021 J.. skrev (16 timer siden): Jadet.. Fjeset og øynene ser strukket og dratt ut. Det har gått for langt nå, og ser bare mer og mer unaturlig ut. 9
Era Vulgaris Skrevet 8. desember 2021 #25115 Skrevet 8. desember 2021 Isild skrev (11 minutter siden): Fjeset og øynene ser strukket og dratt ut. Det har gått for langt nå, og ser bare mer og mer unaturlig ut. Fryktelig trist, rett og slett. Gull-Barbieprisen var i aller høyeste grad fortjent! Samtidig tenker jeg at hun trenger hjelp med psyken sin, dette har bikket over til helseskadelig. Og det blir spennende å se hvordan alle disse inngrepene kommer til å prege utseendet og helsen hennes de nærmeste årene. Det er jo en pris å betale for å sprøyte inn både det ene og det andre, og skjære i ung, frisk hud. For hennes del, får vi håpe hun ikke blir den nye "kattekvinnen" om noen år. 21
Isild Skrevet 8. desember 2021 #25116 Skrevet 8. desember 2021 Era Vulgaris skrev (4 minutter siden): Fryktelig trist, rett og slett. Gull-Barbieprisen var i aller høyeste grad fortjent! Samtidig tenker jeg at hun trenger hjelp med psyken sin, dette har bikket over til helseskadelig. Og det blir spennende å se hvordan alle disse inngrepene kommer til å prege utseendet og helsen hennes de nærmeste årene. Det er jo en pris å betale for å sprøyte inn både det ene og det andre, og skjære i ung, frisk hud. For hennes del, får vi håpe hun ikke blir den nye "kattekvinnen" om noen år. Jeg er helt enig med deg! Det er på høy tid å kalle det for det det er - helseskadelig og sykdom (om det ikke er BDD så er det iallefall en svært usunn avhengighet hun tydeligvis ikke har noen kontroll over lenger) Jeg har også tenkt på hvordan hun vil takle det som møter henne i speilet når hun blir 35, 45 ++. Pillow-face er ikke særlig pent, og når man har herjet så mye med kroppen sin allerede i 20-årene er det vel ikke mulig å korrigere og operere mer når implantater, fillers og inngrep begynner å klumpe seg og å henge - i tillegg til de endringene man opplever fra naturens side ved å bli eldre. Jeg syns det er ille at media og underholdningsbransjen "belønner" det hele med å kalle henne forbilledlig og gi spalteplass til sutringen over at gullbarbien var "mobbing". Det er indirekte med på at hun ikke trenger å selv se at det har gått for langt nå. 30
Andrea59 Skrevet 8. desember 2021 #25117 Skrevet 8. desember 2021 Får helt klaustrofobi av å se de («vellykkede») bildene - det må da være konstant ubehagelig… 9
*blueberry* Skrevet 8. desember 2021 #25118 Skrevet 8. desember 2021 Zenhouse skrev (14 timer siden): Bare det å følge en slik konto.. og «like» slike bilder…er for å si det forsiktig ganske spesielt. Helt sykt at slike kontoer er lovlig å ha. Det er jo helt ekstremt unødvendig, og hvis SE har gjort dette i tillegg til de andre operasjonene så er det vel ikke lenge til det går galt. Hvor mye tulling med naturen tåler egentlig et ansikt? Synd om kroppen hennes er ødelagt før hun blir 40, og hun «inspirerer» nok flere enn hun tror. Hun var også nydelig før alle operasjonene, det er synd at unge jenter tror de trenger så mye fiksing og skummelt når de har nok penger til det. 21
Zenhouse Skrevet 8. desember 2021 #25119 Skrevet 8. desember 2021 *blueberry* skrev (20 minutter siden): Helt sykt at slike kontoer er lovlig å ha. Det er jo helt ekstremt unødvendig, og hvis SE har gjort dette i tillegg til de andre operasjonene så er det vel ikke lenge til det går galt. Hvor mye tulling med naturen tåler egentlig et ansikt? Synd om kroppen hennes er ødelagt før hun blir 40, og hun «inspirerer» nok flere enn hun tror. Hun var også nydelig før alle operasjonene, det er synd at unge jenter tror de trenger så mye fiksing og skummelt når de har nok penger til det. Leste litt om «pony lift», anbefaltes til dem mellom 40-60 år. ( ja , sykt med anbefalinger overhodet!) Men uansett hva hun har valgt å gjøre denne gangen- jenta er 26 år!!! Nå må folk rundt henne ( kjendiser- venner whatever) slutte med flamme-emojier og nesegrus beundring oppi fjeset hennes og fortsetter å «feede» hennes trang til å fikse på ting (mens de garantert prater bak hennes rygg). 30
Zenhouse Skrevet 8. desember 2021 #25120 Skrevet 8. desember 2021 Isild skrev (3 timer siden): Jeg er helt enig med deg! Det er på høy tid å kalle det for det det er - helseskadelig og sykdom (om det ikke er BDD så er det iallefall en svært usunn avhengighet hun tydeligvis ikke har noen kontroll over lenger) Jeg har også tenkt på hvordan hun vil takle det som møter henne i speilet når hun blir 35, 45 ++. Pillow-face er ikke særlig pent, og når man har herjet så mye med kroppen sin allerede i 20-årene er det vel ikke mulig å korrigere og operere mer når implantater, fillers og inngrep begynner å klumpe seg og å henge - i tillegg til de endringene man opplever fra naturens side ved å bli eldre. Jeg syns det er ille at media og underholdningsbransjen "belønner" det hele med å kalle henne forbilledlig og gi spalteplass til sutringen over at gullbarbien var "mobbing". Det er indirekte med på at hun ikke trenger å selv se at det har gått for langt nå. Ja er så enig. SE skal ikke fratas ansvar- men det tegner seg jo et bilde av noe som går langt dypere her- og at media og underholdningsbransjen er absolutt med på å forsterke/gjøre det enklere for henne å gå enda lenger inn i spiralen hennes. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå