Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (2 timer siden):

Hun skal vel etter planen være tilbake som programleder kommende uke? Vel, det gjenstår å se.

Blir ikke veldig overrasket om hun er "syk".

Jodel sier hun blir borte fra GKN til over nyttår.

De har en tendens til å ha pinlig riktig,så vi får se da..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (16 minutter siden):

Klarer ikke sette fingeren på det men hun ser veldig stram og fremmed ut.

Screenshot_20211205-084656_Instagram.jpg

Screenshot_20211205-084654_Instagram.jpg

Hun er jo helt utvisket av filter.  Ser nok ikke ut slik i virkeligheten i det hele tatt. Man ser ellers stor forskjell på henne irl og på instagrambilder. Hun har et team som retursjerer så ikke så rart. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 minutt siden):

Hun er jo helt utvisket av filter.  Ser nok ikke ut slik i virkeligheten i det hele tatt. Man ser ellers stor forskjell på henne irl og på instagrambilder. Hun har et team som retursjerer så ikke så rart. 

Man trenger ikke ett team for å bruke snapchatfilter eller facetune,slik hun vanligvis gjør.

Og ja,jeg ser dette er ett filter men det er noe mer.

Endret av J..
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Man trenger ikke ett team for å bruke snapchatfilter eller facetune,slik hun vanligvis gjør.

Og ja,jeg ser dette er ett filter men det er noe mer.

Hun ser HELT annerledes ut! Hun har jo hatt komplekser for den lange panna si også. Ser ut som de har løsnet ansiktet fra hodeskallen, trukket det ut i alle retninger, for så å feste det igjen. Vil tro stingene sitter i hårfestet/bak ørene og at det er derfor hun kutter disse på bilder/video.

Endret av Bulletproofhoware
Lagt til
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (22 minutter siden):

Hun ser HELT annerledes ut! Hun har jo hatt komplekser for den lange panna si også. Ser ut som de har løsnet ansiktet fra hodeskallen, trukket det ut i alle retninger, for så å feste det igjen. Vil tro stingene sitter i hårfestet/bak ørene og at det er derfor hun kutter disse på bilder/video.

Enig. Hun ser veldig stram/dratt ut.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere kritisert Sophie Elise for alle operasjonene hun har tatt, men nå får jeg bare vondt av henne. Dette har jo gått alt for langt. Det må være grusomt å være så usikker på eget utseende, og så avhengig av operasjoner. Jeg unner henne all suksess hun har oppnådd, samtidig som at jeg tenker at det er usunt for en som henne å ha tilgang på så mye penger, når man ser resultatet.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett opp igjen Bloggerne,og i løpet av 4 sesonger viser de SE rett før/rett etter 4(!) operasjoner.. altså 1 per sesong..

Det er totalt 15 sesonger,hvor SE er med i de fleste.

Vet det ble mye rabalder fordi de viste rumpeoperasjonen,men den er jo bare operasjon nummer xxxxx gjennom serien.

Det er jo faktisk verre enn jeg trodde.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om det å bli singel, er smittsomt.. Nora Haukland skulle jo gifte seg, men nå er det slutt (med forbehold om at media tar feil!)

Sophie kommenterer omtrent på alt av IG innlegg fra henne. Mulig de alltid har vært nære, jeg kjenner ingen av de godt nok.... 🙂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 puppeoperasjoner

2 rumpe

1 underliv

4 neseoperasjoner

1 +++ fettsuginger

1 øyelokk

1 øyebrynsløft

1 hakeoperasjon. 

1 ansiktsløft. 

16 ++ operasjoner.  Er sikkert flere. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

Klarer ikke sette fingeren på det men hun ser veldig stram og fremmed ut.

Screenshot_20211205-084656_Instagram.jpg

Screenshot_20211205-084654_Instagram.jpg

Hun ser jo helt kunstig ut her, og det er tydelig mye filter og redigering. Da jeg så henne på GKN lurte jeg på hva som hadde skjedd med ansiktet hennes, for hun så så oppblåst ut. Pillow face, fikk jeg høre at det kalles. På disse bildene er hun helt motsatt, smal og stram. Det er direkte bekymringsverdig å bevitne hvordan hun fikser, opererer, fyller på, løfter og ikke minst, redigerer seg selv. 

Det må vel nå være hevet over en hver tvil at det vi observerer i alle hennes kanaler, handler om en dame som trenger hjelp. Men hvem kan hjelpe noen som ikke selv innser at de trenger hjelp...
Hun hører vel ikke på verken foreldre, venner eller noen andre, og hvis noen sier noe hun ikke liker, kutter hun dem ut.

Det skal bli spennende å se hvordan alle disse inngrepene kommer til å se ut om 10 år. Det er ganske utrolig at hun ikke tenker på senvirkningene av alle operasjoner, løft, fillers og silikon, hun som lever av og for utseendet sitt. Det er et trist skue å være vitne til at en 27 år gammel kvinne likner mer på en Housewife of Beverly Hills, hvor de fleste er minst 10-15 år eldre. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som hun har gjort samme operasjon som Chrissy Teigen, som fjernet fettputene i kinnene for en tid tilbake. På kort sikt ser det nok "greit" ut, men hva når SE blir eldre og det naturlige fettvevet forsvinner?! Det hele er bare trist! 

Endret av hulillerunde
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (36 minutter siden):

4 puppeoperasjoner

2 rumpe

1 underliv

4 neseoperasjoner

1 +++ fettsuginger

1 øyelokk

1 øyebrynsløft

1 hakeoperasjon. 

1 ansiktsløft. 

16 ++ operasjoner.  Er sikkert flere. 

Jeg vet,har skrevet denne handlelisten tidligere i tråden 👍🏻

Bare galskap å se hvor mange andre operasjoner som er inkludert i serien men kun 1 ble det ett styr av i media..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er trist egentlig. Var borte på fredag og da ble det snakk om farmen kjendis. Flere der har ikke klart å unngå å få med seg henne i mediene, og syntes hun var ukjent og oppblåst på de klippene som har blitt vist i det siste. Hun har jo endret seg flere ganger etter det også … 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Den nye kattekvinnen? Og leger får lov tilå operere slike usikre kvinner?

Sikkert derfor hun drar utenlands- dette begynner å bli for drøyt og uetisk for Norge.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med Gaute Drevdal og den nye rettssaken. Hvorfor har SE blitt kalt inn som vitne? Jeg ser noen påpeke at hun har vært ruset sammen med han, uten at han har voldtatt henne. Men han kan jo ha voldtatt andre? Det er mange ofre i saken. Hvorfor vil hun forsvare han? Er de venner? Hvordan ble de kjent?

Endret av Gjenferdet
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjenferdet skrev (8 minutter siden):

Dette med Gaute Drevdal og den nye rettssaken. Hvorfor har SE blitt kalt inn som vitne? Jeg ser noen påpeke at hun har vært ruset sammen med han, uten at hun har voldtatt henne. Men han kan jo ha voldtatt andre? Det er mange ofre i saken. Hvorfor vil hun forsvare han? Er de venner? Hvordan ble de kjent?

Kanskje hun har tilbudt seg… for oppmerksomhet. Ikke uvanlig at hun vil ha absolutt alt til å handle om seg selv

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde fått tydelig "Pillow face" før dette siste hun har gjort. Kan nesten virke som om hun har forsøkt å korrigere det. 

Veldig blurry bilder, så det er vanskelig å se. Men det ser helt klart ut som om øyepartiet har fått en cat lift og kinnene er "dratt i". 

Jeg håper det blir økt fokus på lidelsen BDD fremover. Kunnskap om dette er viktig i møte med mennesker med lavt eller skadet selvbilde- som ønsker å operere en frisk kropp for å like seg selv. 

https://www.kk.no/livet/alicia-douvall-36-ble-avhengig-av-plastisk-kirurgi/67752125

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nejve skrev (2 timer siden):

Hun har tatt en "ponytail lift". Søk opp kaoplasticsurgery på insta. SE følger han, og har likt flere av bildene. 

Jeg tok en titt. Mange ser helt ugjenkjennelige ut på etterbildene. Dette er en av de bedre, og kirurgen skryter veldig av hvor «naturlig» og fin hun har blitt. Men øyenbrynene ser jo helt merkelige ut når de blir løftet så høyt opp på sidene. Hun får et merkelig uttrykk i øynene. Øyenpartiet var jo mye bedre på førbildet. Denne personen har også fått løftet øverste leppe. Grunnen til det er helt tragisk. Hun har tatt så mange fillers i leppene tidligere at de hadde seget ned. Så nå fjernet hun litt av huden mellom nese og lepper. 

1ABC067A-32CE-4812-B0BF-B175E933683A.png

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...