Tullball Skrevet 3. desember 2021 #25061 Del Skrevet 3. desember 2021 11 hours ago, Kaur said: Ser ut som hun har tatt det som kalles Cat eye surgery som er en moderne variasjon av vanlig øyelokkirurgi. Illustrasjonsbilde av annen pasient: Men hun har ingen arr i øyeområdet slik som på illustrasjonsbilde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. desember 2021 #25062 Del Skrevet 3. desember 2021 (endret) Tullball skrev (24 minutter siden): Men hun har ingen arr i øyeområdet slik som på illustrasjonsbilde? . Endret 3. desember 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 3. desember 2021 #25063 Del Skrevet 3. desember 2021 Isild skrev (4 timer siden): Enig. Man kan ikke lenger la være å si fra at dette er sykdom. For det er det! Det er ikke "mobbing" å si det høyt. Det er viktig mtp følgerne hennes. Jeg er godt voksen og kunne aldri tenkt tanken om å gjøre noen inngrep selv, men selv jeg tar meg i å google de forskjellige inngrepene av nysgjerrighet, og da kan jeg bare tenke meg hvor kort veien er for unge usikre jenter som ønsker å se ut som SE. Enig!! Skremmende🥵 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 3. desember 2021 #25064 Del Skrevet 3. desember 2021 Lurer nå litt på om ikke denne «LA-turen»er et perfekt skalkeskjul for deltagelse i et visst TV-program på lørdagskvelden, der hun vil seile opp som tidenes store overraskelse. Teksten på bildet hun har lagt ut, «Who’s this?», virker jo noe kryptisk og litt søkt…..? Alle mistenker jo henne for å være der for å gjøre nok en skjønnhetsoperasjon. Vel, håper for hennes del at jeg har rett.😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 3. desember 2021 #25065 Del Skrevet 3. desember 2021 ClusterOfGrapes skrev (34 minutter siden): Lurer nå litt på om ikke denne «LA-turen»er et perfekt skalkeskjul for deltagelse i et visst TV-program på lørdagskvelden, der hun vil seile opp som tidenes store overraskelse. Teksten på bildet hun har lagt ut, «Who’s this?», virker jo noe kryptisk og litt søkt…..? Alle mistenker jo henne for å være der for å gjøre nok en skjønnhetsoperasjon. Vel, håper for hennes del at jeg har rett.😊 Det er ikke hun som har skrevet teksten på bilde, det er kontoen kopielise som har lagt det ut med den teksten. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. desember 2021 #25066 Del Skrevet 3. desember 2021 Fuglen skrev (23 timer siden): Hvordan kan hun fremdeles tro at hun ikke er et dårlig forbilde for unge jenter? Hørte nettopp på episoden hun er med i i podcasten "Hvorfor det?" og der fraskriver hun seg alt ansvar. Hun sier hun selv blir "glad" av å se lettkledde, pene kvinner på Instagram, men at hun ikke blir påvirket av disse kvinnene og ikke sammenligner seg selv med dem. Noe som er ment å rettferdiggjøre at hun viser den opererte kroppen sin på sosiale medier, at dette burde ikke direkte føre til at unge jenter blir usikker på sin egen kropp. Hun sier hun ikke lenger er usikker på seg selv og at hun endelig er fornøyd med utseendet sitt nå (etter x antall operasjoner, så dette er jo en diskusjon i seg selv). Men så drar hun rett til LA og fikser på ansiktet sitt?! Dette bekrefter jo bare hvor mye slike bilder faktisk påvirker! Og at hun lyver! Og det at faren hennes sier at hun kan sammenlignes med band som The Beatles og Nirvana, at det er ikke bandets feil at kulturen rundt dem kan ses som kritikkverdig og at folk ikke "forstår" dem. Altså, jeg kan forstå at faren vil trøste datteren sin, men dette er jo en helt søkt sammenligning. Det er jo ting hun gjør direkte som er kritikkverdige her. Etter å ha hørt episoden skjønner jeg ikke hvorfor programlederen ikke presser mer på det negative rundt Gullbarbie-prisen hun fikk, siden episoden faktisk heter "Hvorfor fikk SE årets Gullbarbie?" De gikk så vidt inn på hvorfor seksualisering i reklame er feil, og SE forsvarte seg med at hun ikke kunne selge undertøy med klær på. Men hva med alle de andre produktene hun reklamerer for? De ble ikke nevnt. Hvorfor ble ikke for eksempel bildene av henne liggende på stranden med rumpa i fokus i reklamen til EF språkreiser (som er rettet mot nettopp barn og unge mennesker) tatt opp? Jeg synes programlederen kunne vært mye tøffere og mer direkte når SE har vunnet en slik "pris" og det er nettopp det de skal diskutere. Blir så oppgitt over at hun ble behandlet med silkehansker. Igjen. SE sa hun var redd for å bli kansellert og miste muligheten til å leve av bedriften sin, jeg tenker at det viser jo bare at hun innerst inne vet at det hun driver med er kritikkverdig... Jeg tror hun har en «evne» til å sitte som en liten spurv i intervju situasjoner. Det funker tydeligvis - ingen tør konfrontere henne ordentlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 3. desember 2021 #25067 Del Skrevet 3. desember 2021 Zenhouse skrev (4 timer siden): Jeg tror hun har en «evne» til å sitte som en liten spurv i intervju situasjoner. Det funker tydeligvis - ingen tør konfrontere henne ordentlig. Hun har også en egen evne til å blir tydelig snurt og avvisende hvis man er så dristig at man stiller "dumme spørsmål" Bare se hvordan hun svarte Vilde fra innafor (spol til ca 1:10) https://www.dagbladet.no/video/NBXvfwZ0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 3. desember 2021 #25068 Del Skrevet 3. desember 2021 AntiBullshit skrev (30 minutter siden): Hun har også en egen evne til å blir tydelig snurt og avvisende hvis man er så dristig at man stiller "dumme spørsmål" Bare se hvordan hun svarte Vilde fra innafor (spol til ca 1:10) https://www.dagbladet.no/video/NBXvfwZ0 Og "dumme spørsmål" er alle hun ikke ønsker å svare på 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
streveren Skrevet 4. desember 2021 #25069 Del Skrevet 4. desember 2021 On 12/2/2021 at 11:12 PM, Kaur said: Ser ut som hun har tatt det som kalles Cat eye surgery som er en moderne variasjon av vanlig øyelokkirurgi. Illustrasjonsbilde av annen pasient: Ser ut som samme opplegg som Bella Hadid har gjort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 4. desember 2021 #25070 Del Skrevet 4. desember 2021 Finlay skrev (På 2.12.2021 den 9.25): Tok hun med dette bildet til kirurgen i LA, og ga beskjed om at «Sånn vil jeg se ut!»? https://www.instagram.com/kopieelise/https://www.instagram.com/karinekrist/ Evt dette bilde🙂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 4. desember 2021 #25071 Del Skrevet 4. desember 2021 Finlay skrev (21 timer siden): Ser den. Samtidig tenker jeg det ville vært positivt at hun erkjente at det er en psykisk lidelse, kombinert med god økonomi, som er selve årsaken til at hun ser ut som hun gjør. Og som du sier, gi følgerne et innblikk i terapien. Forutsetningen er naturligvis at hun erkjenner behov for behandling. Men hun er nok ikke der. Det fokuseres heller på enklere "løsninger" som manifestering og meditasjon, noe som åpenbart ikke er nok til å slukke brannen. Veldig enig med deg. Det ville vært veldig positivt (og forklarende) ovenfor ung og usikker følgerskare, - å opplyse om at hun har BDD. Opplyse om at inngrepene og korrigeringene gjøres fordi HUN er syk, og ikke fordi det er noe galt med utseendet hennes på noen som helst måte. Slik det er nå bagatelliseres inngrep og korrigeringer, - resultatet presenteres som "nødvendige" for å bli pen, populær og lykkelig (og rik) 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunagoid Skrevet 4. desember 2021 #25072 Del Skrevet 4. desember 2021 Isild skrev (5 timer siden): Veldig enig med deg. Det ville vært veldig positivt (og forklarende) ovenfor ung og usikker følgerskare, - å opplyse om at hun har BDD. Opplyse om at inngrepene og korrigeringene gjøres fordi HUN er syk, og ikke fordi det er noe galt med utseendet hennes på noen som helst måte. Slik det er nå bagatelliseres inngrep og korrigeringer, - resultatet presenteres som "nødvendige" for å bli pen, populær og lykkelig (og rik) Bra tanke, men tror aldri hun kommer til å innrømme at hun lider av noe som helst. Alle diagnosene hun har snakket om er vel bare for å få oppmerksomhet Hun har rett og slett for mye penger å bruke på lidelse/hobby til å slutte. Hvis pengene plutselig skulle ta slutt ville hun vel bli nødt til å slutte galskapen. Tror hun blir høy på seg selv ved å tro at hun bare blir penere og penere. Klart dette er galskap!. Hun har helt mista fotfeste fullstendig, og skjønner ikke selv hvordan hun påvirker , eller hva hun gjør mot seg selv. Dette er selvskading på sitt verste. Det er bare andre som kutter henne opp. Stakkars menneske. Syk, syk syk. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 4. desember 2021 #25073 Del Skrevet 4. desember 2021 Lalunagoid skrev (3 minutter siden): Bra tanke, men tror aldri hun kommer til å innrømme at hun lider av noe som helst. Alle diagnosene hun har snakket om er vel bare for å få oppmerksomhet Hun har rett og slett for mye penger å bruke på lidelse/hobby til å slutte. Hvis pengene plutselig skulle ta slutt ville hun vel bli nødt til å slutte galskapen. Tror hun blir høy på seg selv ved å tro at hun bare blir penere og penere. Klart dette er galskap!. Hun har helt mista fotfeste fullstendig, og skjønner ikke selv hvordan hun påvirker , eller hva hun gjør mot seg selv. Dette er selvskading på sitt verste. Det er bare andre som kutter henne opp. Stakkars menneske. Syk, syk syk. Jeg tenker du har rett. Hun ser seg raskt lei på eget utseendet og ser etter noe nytt å fikse på, for å bli "penere". BDD på sitt mest alvorlige. Det er på tide å adressere det. Hun er helt åpenbart alvorlig syk. Farlig at hun ikke forstår hvordan hun med dette påvirker unge jenter og gutter til å tro at det er helt normalt å operere ALT, faktisk så mener SE at det er mobbing å si noe på det. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 4. desember 2021 #25074 Del Skrevet 4. desember 2021 Lurer virkelig på hva foreldrene hennes tenker, jada hun er voksen og kan gjøre hva søren hun vil, men de må da synes det er helt utrolig trist å være vitne til hvordan hun ødelegger seg selv FULLSTENDIG uten at de egentlig kan gjøre noe?😞 det virker jo som hun har et veldig nært forhold til faren sin og betror seg ofte til han. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. desember 2021 #25075 Del Skrevet 5. desember 2021 Smurfii skrev (6 timer siden): Lurer virkelig på hva foreldrene hennes tenker, jada hun er voksen og kan gjøre hva søren hun vil, men de må da synes det er helt utrolig trist å være vitne til hvordan hun ødelegger seg selv FULLSTENDIG uten at de egentlig kan gjøre noe?😞 det virker jo som hun har et veldig nært forhold til faren sin og betror seg ofte til han. Faren ga desverre et uslettelig dårlig inntrykk av seg selv da han var manager for SE AS. Jeg kommer nok aldri til å glemme at han bortforklarte SE AS sitt ansvar og potensiellt farlige påvirkning ift operasjoner osv med at "hun deler jo bare litt fra livet sitt på internett". Hadde det vært min datter som vasset i sponsgaver og delte hele livet sitt på internett da hun var 16, så hadde jeg kastet ut hele internettet. Kanskje de aldri har forstått alvoret, og kanskje forstår de det fortsatt ikke. Bare det at de tar imot alle dyrene Sophie i tur og orden ikke klarer å ta seg av, sier noe om at de ikke akkurat går imot henne på noen måte. Faren mottar lønn fra SE AS, og det gjør meg bare kvalm å vite at han faktisk lever av at datteren ødelegger seg helt og upprettelig - for alltid. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 5. desember 2021 #25076 Del Skrevet 5. desember 2021 Hun skal vel etter planen være tilbake som programleder kommende uke? Vel, det gjenstår å se. Blir ikke veldig overrasket om hun er "syk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adirf Skrevet 5. desember 2021 #25077 Del Skrevet 5. desember 2021 Nå skal jeg komme med en påstand: Sofie er jo kjent for å kopiere andre, det trenger vi ikke diskutere. Jeg har lagt merke til at hun stadig forsøker å etterligne folk hun ser opp til / synes er kul. Hun blir oppslukt av å henge med noen spesifikke, også er det som om hun smelter til å bli akkurat den personen. Nå i det siste synes jeg hun blir mer og mer lik Nora Haukland. Hårstil, sminke, osv osv. Det ville ikke fordundre meg om hun hadde tatt «cat-eye» for å få til ansiktstrekkene hos Nora som hun kanskje selv vil ha. Nora er jo av samisk opphav, og disse ansiktstrekkene som hun har ( høye kinnben, cat eye) er ganske vanlige. Det kan jeg si for at farmoren min er samisk, og hele slekta har samme ansiktsform som henne. Det er skummelt at en så stor profil ikke kan være trygg i seg selv. Er redd for at hun er et produkt av mange år i rampelyset og det uoppnåelige kvinnesynet. Man skulle trodd at etter alle disse årene så hadde hun hatt flinke folk rundt seg til å rådgi, og veilede. Da hadde hun kanskje blitt tryggere i seg selv. Kan ikke forstå hvordan hun blir seende ut i 40-50-60 årene? De signalene hun sender ut til unge jenter om at man ikke er bra nok som man er, er urovekkende. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. desember 2021 #25078 Del Skrevet 5. desember 2021 adirf skrev (37 minutter siden): Nå skal jeg komme med en påstand: Sofie er jo kjent for å kopiere andre, det trenger vi ikke diskutere. Jeg har lagt merke til at hun stadig forsøker å etterligne folk hun ser opp til / synes er kul. Hun blir oppslukt av å henge med noen spesifikke, også er det som om hun smelter til å bli akkurat den personen. Nå i det siste synes jeg hun blir mer og mer lik Nora Haukland. Hårstil, sminke, osv osv. Det ville ikke fordundre meg om hun hadde tatt «cat-eye» for å få til ansiktstrekkene hos Nora som hun kanskje selv vil ha. Nora er jo av samisk opphav, og disse ansiktstrekkene som hun har ( høye kinnben, cat eye) er ganske vanlige. Det kan jeg si for at farmoren min er samisk, og hele slekta har samme ansiktsform som henne. Det er skummelt at en så stor profil ikke kan være trygg i seg selv. Er redd for at hun er et produkt av mange år i rampelyset og det uoppnåelige kvinnesynet. Man skulle trodd at etter alle disse årene så hadde hun hatt flinke folk rundt seg til å rådgi, og veilede. Da hadde hun kanskje blitt tryggere i seg selv. Kan ikke forstå hvordan hun blir seende ut i 40-50-60 årene? De signalene hun sender ut til unge jenter om at man ikke er bra nok som man er, er urovekkende. Bare det at flere av oss sammenligner henne med folk hun begynner å ligne sier sitt om at inngrepene har tatt helt av. Minst av alle ligner hun seg selv. Det er ikke så mye som et trekk igjen. Karakteren `Sophie Elise` endrer hun etter hvem hun vil tekkes/hvilket miljø hun vil passe inn i. Hvem Sofie er vet hun vel ikke lenger selv en gang. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 5. desember 2021 #25079 Del Skrevet 5. desember 2021 adirf skrev (58 minutter siden): Nå i det siste synes jeg hun blir mer og mer lik Nora Haukland. Hårstil, sminke, osv osv. Det ville ikke fordundre meg om hun hadde tatt «cat-eye» for å få til ansiktstrekkene hos Nora som hun kanskje selv vil ha. Nora er jo av samisk opphav, og disse ansiktstrekkene som hun har ( høye kinnben, cat eye) er ganske vanlige. Det kan jeg si for at farmoren min er samisk, og hele slekta har samme ansiktsform som henne. De få bildene hun har delt etter “ferien” i LA, viser skjevere øyne og høyere kinnbein enn noen gang. I story er hun plutselig obsessed med "russisk mote", deler bilder av russiske modeller i pels og pelsluer, og lurer på hvor hun kan få tak i slikt. Går ut fra at det hun er ute etter er fuskepels? (altså pels laget av plast). Hun er ute etter pelslue som altså skal matche hennes nye ansikt, med de nye samiske/kvenske trekkene. Det er så sykt at man ikke finner ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. desember 2021 #25080 Del Skrevet 5. desember 2021 Klarer ikke sette fingeren på det men hun ser veldig stram og fremmed ut. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå