J.. Skrevet 1. desember 2021 #25021 Del Skrevet 1. desember 2021 DianaV skrev (2 timer siden): Jeg må bare si jeg håper nesa ikke blir tuklet mer med for hun har vel sikkert pusteproblemer allerede? Hun har vel nevnt det som en slags forklaring/unnskyldning før ang neseoperasjonene. Uansett, som andre nevner - det er folk som dør av disse unødvendige inngrepene og jeg forstår ikke at ingen rundt henne ikke er bekymret nok til å gjøre noe med det. Hun trenger jo hjelp. Men samtidig - hadde det vært min søster eller datter så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort heller. Hun har penger og hun er voksen. Men hun opereres jo istykker. Hun er jo myndig,så ingen kan stoppe henne. Hva foreldre,venner eller øvrige sier til henne kan vi jo ikke vite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. desember 2021 #25022 Del Skrevet 1. desember 2021 Lorieen skrev (18 timer siden): Se for deg hvordan hun kommer til å se ut om ti år… En nese som kollapser omtrent som MJ sin og må teipes fast til ansiktet… Arrvev og innkapslede implantater overalt. Jepp om noen år er hun Norges MJ, går rundt med maske offentlig også når det ikke er corona, etc. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 1. desember 2021 #25023 Del Skrevet 1. desember 2021 DianaV skrev (3 timer siden): Jeg må bare si jeg håper nesa ikke blir tuklet mer med for hun har vel sikkert pusteproblemer allerede? Hun har vel nevnt det som en slags forklaring/unnskyldning før ang neseoperasjonene. Uansett, som andre nevner - det er folk som dør av disse unødvendige inngrepene og jeg forstår ikke at ingen rundt henne ikke er bekymret nok til å gjøre noe med det. Hun trenger jo hjelp. Men samtidig - hadde det vært min søster eller datter så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort heller. Hun har penger og hun er voksen. Men hun opereres jo istykker. Har tenkt på det samme. Hennes nærmeste må jo være bekymret (burde være det iallefall) Men jeg ser for meg at de rundt henne får beskjed om å holde munn, ellers ryker de ut av livet hennes. Hadde dette vært min datter/søster/venninne så hadde jeg vært oppriktig redd for henne. Det hun holder på med er å ødelegge en helt frisk og fin ung kropp med uttallige narkoser og unødvendige operasjoner. Og når inngrepene tydeligvis ikke fikser opp i det psykiske heller, så burde det iallefall ringe endel alarmer. Hun har operert og korrigert helt ellevillt mye, og hun er midt i 20-årene. Jeg tør nesten ikke å tenke på hva hun kommer til å gjøre med seg selv når alt det hun så langt har gjort begynner å "henge", klumpe seg, klappe sammen osv - i tillegg til helt vanlige endringer som kommer med alder. Uten tvil så er hun i LA for å operere, ellers hadde hun smurt IG full med stories og innlegg derfra. Hun vet nok at det for andre ser helt "vippa over" ut å operere mer nå, så hun ligger vel lavt i sosiale medier. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje blomst Skrevet 1. desember 2021 #25024 Del Skrevet 1. desember 2021 Hu irriterer meg grønn. Har blokket henne på Instagram og det er så deilig! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 1. desember 2021 #25025 Del Skrevet 1. desember 2021 Vet ikke om det var i Bloggerne eller den egne serien hun hadde, men jeg husker godt en hendelse der. Hvor det var noe bråk mellom Sophie og Robin mens faren hennes var i Oslo. Hun hulket og gråt til faren fordi hun ikke orket å bo under samme tak som Robin. Hun visste ikke hvor hun skulle dra og spør faren om hun ikke kan høre med tanta si om hun kan være der litt. Hvorpå faren sier at det nok ikke er en god idé og noe med at hun kan ikke forvente at de tar henne imot med åpne armer. Det fikk meg til å tenke at hun har nok ikke så mange rundt seg som gidder stille opp hvis det blir krise. Mens hun enda skrev blogg var hun jo hos denne tanta støtt og stadig og det eneste hun gjorde der var å ta bilder av seg selv og ligge å dra seg under solariumslampa som tanta hadde over ei seng. Misforstå meg rett men det var egentlig litt "godt" å se. At det ikke nytter å være landskjent og ha ræva full av penger, selv ikke for prinsesse Sophie. Man kan sikkert kjøpe seg venner som blir med henne på party og operasjonsreiser rundt om i verden, men når Livet skjer så har hun tydeligvis ikke så mange som gidder. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 1. desember 2021 #25026 Del Skrevet 1. desember 2021 garfunkel skrev (1 time siden): Vet ikke om det var i Bloggerne eller den egne serien hun hadde, men jeg husker godt en hendelse der. Hvor det var noe bråk mellom Sophie og Robin mens faren hennes var i Oslo. Hun hulket og gråt til faren fordi hun ikke orket å bo under samme tak som Robin. Hun visste ikke hvor hun skulle dra og spør faren om hun ikke kan høre med tanta si om hun kan være der litt. Hvorpå faren sier at det nok ikke er en god idé og noe med at hun kan ikke forvente at de tar henne imot med åpne armer. Det fikk meg til å tenke at hun har nok ikke så mange rundt seg som gidder stille opp hvis det blir krise. Mens hun enda skrev blogg var hun jo hos denne tanta støtt og stadig og det eneste hun gjorde der var å ta bilder av seg selv og ligge å dra seg under solariumslampa som tanta hadde over ei seng. Misforstå meg rett men det var egentlig litt "godt" å se. At det ikke nytter å være landskjent og ha ræva full av penger, selv ikke for prinsesse Sophie. Man kan sikkert kjøpe seg venner som blir med henne på party og operasjonsreiser rundt om i verden, men når Livet skjer så har hun tydeligvis ikke så mange som gidder. Man får det man sår, pleide min bestefar å si.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 1. desember 2021 #25027 Del Skrevet 1. desember 2021 Isild skrev (9 timer siden): (…) Uten tvil så er hun i LA for å operere, ellers hadde hun smurt IG full med stories og innlegg derfra. Hun vet nok at det for andre ser helt "vippa over" ut å operere mer nå, så hun ligger vel lavt i sosiale medier. Er hun i LA nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. desember 2021 #25028 Del Skrevet 1. desember 2021 Tripptrapp1 skrev (16 minutter siden): Er hun i LA nå? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boblerone Skrevet 2. desember 2021 #25029 Del Skrevet 2. desember 2021 Noen har gjort noe igjen…. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. desember 2021 #25030 Del Skrevet 2. desember 2021 Kaur skrev (På 1.12.2021 den 1.57): Grusomt 😭 Altså, dette er ti år siden og det skjedde på en tvilsom klinikk i Polen. Det blir gjort millioner av kirurgiske inngrep, hvorav en liten prosent går galt. Mener ikke å forsvare noe som helst, men dette hører med til ytterste sjeldenhet. Er farligere å kjøre til klinikken i så fall. Skremselspropaganda fører ikke så mye godt med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. desember 2021 #25031 Del Skrevet 2. desember 2021 Boblerone skrev (27 minutter siden): Noen har gjort noe igjen…. Hun har rett og slett kjøpt seg ansiktet til eks-assistent/svigerinne, søsteren til Kasper😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 2. desember 2021 #25032 Del Skrevet 2. desember 2021 Har hun lagt ut det bildet fordi man skal gjette hva hun har gjort ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. desember 2021 #25033 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) Tok hun med dette bildet til kirurgen i LA, og ga beskjed om at «Sånn vil jeg se ut!»? https://www.instagram.com/kopieelise/https://www.instagram.com/karinekrist/ Endret 2. desember 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 2. desember 2021 #25034 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) Dette går i feil retning, type Jocelyn Wildenstein-retning. Endret 2. desember 2021 av Revenge o'Cavatina 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 2. desember 2021 #25035 Del Skrevet 2. desember 2021 Oi, hun har definitivt gjort noe drastisk i øyeområdet. Hjelp, dette her er som en togulykke i sakte film. Man vet man ikke burde se, men man klarer liksom ikke å la være… 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 2. desember 2021 #25036 Del Skrevet 2. desember 2021 Ser ut som facelift, i en alder av 26 … Virkelig trist. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. desember 2021 #25037 Del Skrevet 2. desember 2021 Turjenta_95 skrev (På 1.12.2021 den 1.52): https://www.kk.no/helse/christina-skulle-operere-brystene--vaknet-aldri-av-narkosen/73274657 shit så skummelt, tenk på rumpa til Sophie E da, for noen sjanser de tar. Uff, det var trist. Alle som vurderer å plastikkoperere seg, burde lest denne artikkelen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 2. desember 2021 #25038 Del Skrevet 2. desember 2021 Synes det ser ut som hun har senket brynet? Og det er jo bra for hun så jo konstant overrasket ut. Og blåst opp leppene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 2. desember 2021 #25039 Del Skrevet 2. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (36 minutter siden): Dette går i feil retning, type Jocelyn Wildenstein-retning. Det er litt som å de ett togkræsj i sakte film. Man ville ikke dette men man greier ikke se vekk 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 2. desember 2021 #25040 Del Skrevet 2. desember 2021 Joakim Kleven: «Du må slutte før du ser ut som en katt i motvind!» 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå