Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

DianaV skrev (2 timer siden):

Jeg må bare si jeg håper nesa ikke blir tuklet mer med for hun har vel sikkert pusteproblemer allerede? Hun har vel nevnt det som en slags forklaring/unnskyldning før ang neseoperasjonene. Uansett, som andre nevner - det er folk som dør av disse unødvendige inngrepene og jeg forstår ikke at ingen rundt henne ikke er bekymret nok til å gjøre noe med det. Hun trenger jo hjelp. Men samtidig - hadde det vært min søster eller datter så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort heller. Hun har penger og hun er voksen. Men hun opereres jo istykker. 

Hun er jo myndig,så ingen kan stoppe henne.

Hva foreldre,venner eller øvrige sier til henne kan vi jo ikke vite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lorieen skrev (18 timer siden):

Se for deg hvordan hun kommer til å se ut om ti år… En nese som kollapser omtrent som MJ sin og må teipes fast til ansiktet… Arrvev og innkapslede implantater overalt. 

Jepp om noen år er hun Norges MJ, går rundt med maske offentlig også når det ikke er corona, etc.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (3 timer siden):

Jeg må bare si jeg håper nesa ikke blir tuklet mer med for hun har vel sikkert pusteproblemer allerede? Hun har vel nevnt det som en slags forklaring/unnskyldning før ang neseoperasjonene. Uansett, som andre nevner - det er folk som dør av disse unødvendige inngrepene og jeg forstår ikke at ingen rundt henne ikke er bekymret nok til å gjøre noe med det. Hun trenger jo hjelp. Men samtidig - hadde det vært min søster eller datter så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort heller. Hun har penger og hun er voksen. Men hun opereres jo istykker. 

Har tenkt på det samme. Hennes nærmeste må jo være bekymret (burde være det iallefall) Men jeg ser for meg at de rundt henne får beskjed om å holde munn, ellers ryker de ut av livet hennes. 

Hadde dette vært min datter/søster/venninne så hadde jeg vært oppriktig redd for henne. Det hun holder på med er å ødelegge en helt frisk og fin ung kropp med uttallige narkoser og unødvendige operasjoner. Og når inngrepene tydeligvis ikke fikser opp i det psykiske heller, så burde det iallefall ringe endel alarmer.

Hun har operert og korrigert helt ellevillt mye, og hun er midt i 20-årene. Jeg tør nesten ikke å tenke på hva hun kommer til å gjøre med seg selv når alt det hun så langt har gjort begynner å "henge", klumpe seg, klappe sammen osv - i tillegg til helt vanlige endringer som kommer med alder. 

Uten tvil så er hun i LA for å operere, ellers hadde hun smurt IG full med stories og innlegg derfra. Hun vet nok at det for andre ser helt "vippa over" ut å operere mer nå, så hun ligger vel lavt i sosiale medier. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det var i Bloggerne eller den egne serien hun hadde, men jeg husker godt en hendelse der. Hvor det var noe bråk mellom Sophie og Robin mens faren hennes var i Oslo. Hun hulket og gråt til faren fordi hun ikke orket å bo under samme tak som Robin. Hun visste ikke hvor hun skulle dra og spør faren om hun ikke kan høre med tanta si om hun kan være der litt. Hvorpå faren sier at det nok ikke er en god idé og noe med at hun kan ikke forvente at de tar henne imot med åpne armer.

Det fikk meg til å tenke at hun har nok ikke så mange rundt seg som gidder stille opp hvis det blir krise. Mens hun enda skrev blogg var hun jo hos denne tanta støtt og stadig og det eneste hun gjorde der var å ta bilder av seg selv og ligge å dra seg under solariumslampa som tanta hadde over ei seng. 

Misforstå meg rett men det var egentlig litt "godt" å se. At det ikke nytter å være landskjent og ha ræva full av penger, selv ikke for prinsesse Sophie. Man kan sikkert kjøpe seg venner som blir med henne på party og operasjonsreiser rundt om i verden, men når Livet skjer så har hun tydeligvis ikke så mange som gidder. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (1 time siden):

Vet ikke om det var i Bloggerne eller den egne serien hun hadde, men jeg husker godt en hendelse der. Hvor det var noe bråk mellom Sophie og Robin mens faren hennes var i Oslo. Hun hulket og gråt til faren fordi hun ikke orket å bo under samme tak som Robin. Hun visste ikke hvor hun skulle dra og spør faren om hun ikke kan høre med tanta si om hun kan være der litt. Hvorpå faren sier at det nok ikke er en god idé og noe med at hun kan ikke forvente at de tar henne imot med åpne armer.

Det fikk meg til å tenke at hun har nok ikke så mange rundt seg som gidder stille opp hvis det blir krise. Mens hun enda skrev blogg var hun jo hos denne tanta støtt og stadig og det eneste hun gjorde der var å ta bilder av seg selv og ligge å dra seg under solariumslampa som tanta hadde over ei seng. 

Misforstå meg rett men det var egentlig litt "godt" å se. At det ikke nytter å være landskjent og ha ræva full av penger, selv ikke for prinsesse Sophie. Man kan sikkert kjøpe seg venner som blir med henne på party og operasjonsreiser rundt om i verden, men når Livet skjer så har hun tydeligvis ikke så mange som gidder. 

Man får det man sår, pleide min bestefar å si....

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (9 timer siden):

(…) Uten tvil så er hun i LA for å operere, ellers hadde hun smurt IG full med stories og innlegg derfra. Hun vet nok at det for andre ser helt "vippa over" ut å operere mer nå, så hun ligger vel lavt i sosiale medier. 

Er hun i LA nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Kaur skrev (På 1.12.2021 den 1.57):

Grusomt 😭

Altså, dette er ti år siden og det skjedde på en tvilsom klinikk i Polen. 

Det blir gjort millioner av kirurgiske inngrep, hvorav en liten prosent går galt. 

Mener ikke å forsvare noe som helst, men dette hører med til ytterste sjeldenhet. Er farligere å kjøre til klinikken i så fall. Skremselspropaganda fører ikke så mye godt med seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblerone skrev (27 minutter siden):

Noen har gjort noe igjen….

7E941088-9CA7-4BE5-8F53-38B35C971DB7.png

Hun har rett og slett kjøpt seg ansiktet til eks-assistent/svigerinne, søsteren til Kasper😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette går i feil retning, type Jocelyn Wildenstein-retning.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hun har definitivt gjort noe drastisk i øyeområdet. Hjelp, dette her er som en togulykke i sakte film. Man vet man ikke burde se, men man klarer liksom ikke å la være… 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det ser ut som hun har senket brynet? Og det er jo bra for hun så jo konstant overrasket ut. 

Og blåst opp leppene?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (36 minutter siden):

Dette går i feil retning, type Jocelyn Wildenstein-retning.

Det er litt som å de ett togkræsj i sakte film. Man ville ikke dette men man greier ikke se vekk

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...