n_97 Skrevet 28. november 2021 #25001 Skrevet 28. november 2021 13 hours ago, Hulderen said: Det havner stadig nye Glöd parfymer på finn. De to siste er ekstra optimistiske. De vil ha 400 kr for den, når den samtidig selges for 336 kr på Lyko. Og i så å si alle annonsene står det noe slikt som "kun tatt en sprut, var ikke noe for meg". 11
hulillerunde Skrevet 30. november 2021 #25002 Skrevet 30. november 2021 Med tanke på at hun er i LA er hun bemerkelsesverdig stille i SoMe.... 12
Lorieen Skrevet 30. november 2021 #25003 Skrevet 30. november 2021 hulillerunde skrev (21 minutter siden): Med tanke på at hun er i LA er hun bemerkelsesverdig stille i SoMe.... Hun holder antakelig på å komme seg etter et kirurgisk inngrep. 46
Populært innlegg Gasellen Skrevet 30. november 2021 Populært innlegg #25004 Skrevet 30. november 2021 hulillerunde skrev (1 time siden): Med tanke på at hun er i LA er hun bemerkelsesverdig stille i SoMe.... Du hadde nok vært ganske redusert selv hadde du utført ett kirurgisk inngrep på kroppen for n'te gang. Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare er ærlig. Reiser til LA og BARE er på hotellrommet. Tar av falske negler og hår. Alle skjønner hva hun holder på med. Vedder på at det er rumpa denne gangen. 51
hulillerunde Skrevet 30. november 2021 #25005 Skrevet 30. november 2021 Gasellen skrev (1 time siden): Du hadde nok vært ganske redusert selv hadde du utført ett kirurgisk inngrep på kroppen for n'te gang. Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare er ærlig. Reiser til LA og BARE er på hotellrommet. Tar av falske negler og hår. Alle skjønner hva hun holder på med. Vedder på at det er rumpa denne gangen. Uten tvil! Skjønner ikke at noen kirurg er villig til å operere henne! Det er nødt til å være en større risiko for henne siden hun er operert så enormt mange ganger Tror du har helt rett i at det er rumpa nok en gang 😕 Det er lite igjen å operere på den kroppen 😕 20
Smulte Skrevet 30. november 2021 #25006 Skrevet 30. november 2021 Hun skal vel få redusert rumpa nå som flere av Kardashians har operert på seg mindre rumper. 24
Gasellen Skrevet 30. november 2021 #25007 Skrevet 30. november 2021 hulillerunde skrev (3 timer siden): Uten tvil! Skjønner ikke at noen kirurg er villig til å operere henne! Det er nødt til å være en større risiko for henne siden hun er operert så enormt mange ganger Tror du har helt rett i at det er rumpa nok en gang 😕 Det er lite igjen å operere på den kroppen 😕 Derfor hun drar til LA. Der opererer de alt som betaler for det. Men hun kommer nok til å unskylde seg med at "det er der de er flinkest" PulerForSmuler skrev (1 time siden): Hun skal vel få redusert rumpa nå som flere av Kardashians har operert på seg mindre rumper. Ja det tror jeg også. Hun har hatt bleierumpe ganske lenge nå. Lårene og alt er tynne og så kommer to oppblåste rumpeballer. Tipper hun reduserer den litt og går ut i VG og sier at hun har fjernet AAAAALT av implantat. 34
Isild Skrevet 30. november 2021 #25008 Skrevet 30. november 2021 Gasellen skrev (1 time siden): Derfor hun drar til LA. Der opererer de alt som betaler for det. Men hun kommer nok til å unskylde seg med at "det er der de er flinkest" Ja det tror jeg også. Hun har hatt bleierumpe ganske lenge nå. Lårene og alt er tynne og så kommer to oppblåste rumpeballer. Tipper hun reduserer den litt og går ut i VG og sier at hun har fjernet AAAAALT av implantat. La oss gjette på hvordan dette vil utspille seg herfra: SE kommer hjem og legger ut nye spennende bilder i SoMe, med kryptiske kommentarer og lar bildene "taler for seg selv". Rumpa/nesa/whatever er operert, men hun unnlater å kommentere det, hun bare poserer veldig. Etter litt tid kommer hun med avsløringen om at hun "åpenbart har operert det eller det", med tilleggskommentarer om at det var av helsemessige årsaker og at hun ikke ville fortelle det fordi da får hun "kjeft", men så får hun visst kjeft uansett hva hun gjør, så da valgte hun å være ærlig. Til slutt hylles hun i media for sin åpenhet og ærlighet rundt å "fjerne" (bytte ut) ett eller annet av helsemessige årsaker. zzzz 48
Djungelvrål Skrevet 30. november 2021 #25009 Skrevet 30. november 2021 Isild skrev (1 time siden): La oss gjette på hvordan dette vil utspille seg herfra: SE kommer hjem og legger ut nye spennende bilder i SoMe, med kryptiske kommentarer og lar bildene "taler for seg selv". Rumpa/nesa/whatever er operert, men hun unnlater å kommentere det, hun bare poserer veldig. Etter litt tid kommer hun med avsløringen om at hun "åpenbart har operert det eller det", med tilleggskommentarer om at det var av helsemessige årsaker og at hun ikke ville fortelle det fordi da får hun "kjeft", men så får hun visst kjeft uansett hva hun gjør, så da valgte hun å være ærlig. Til slutt hylles hun i media for sin åpenhet og ærlighet rundt å "fjerne" (bytte ut) ett eller annet av helsemessige årsaker. zzzz Og de hun har lurt er de som betaler for inngrepene, hotell og flyreise. 11
Pust Skrevet 30. november 2021 #25010 Skrevet 30. november 2021 Isild skrev (3 timer siden): La oss gjette på hvordan dette vil utspille seg herfra: SE kommer hjem og legger ut nye spennende bilder i SoMe, med kryptiske kommentarer og lar bildene "taler for seg selv". Rumpa/nesa/whatever er operert, men hun unnlater å kommentere det, hun bare poserer veldig. Etter litt tid kommer hun med avsløringen om at hun "åpenbart har operert det eller det", med tilleggskommentarer om at det var av helsemessige årsaker og at hun ikke ville fortelle det fordi da får hun "kjeft", men så får hun visst kjeft uansett hva hun gjør, så da valgte hun å være ærlig. Til slutt hylles hun i media for sin åpenhet og ærlighet rundt å "fjerne" (bytte ut) ett eller annet av helsemessige årsaker. zzzz Reprise, reprise, reprise … Den helsa hennes må være kriminelt dårlig, så mange operasjoner som hun trenger for å overleve. 17
Lorieen Skrevet 30. november 2021 #25011 Skrevet 30. november 2021 Pust skrev (18 minutter siden): Reprise, reprise, reprise … Den helsa hennes må være kriminelt dårlig, så mange operasjoner som hun trenger for å overleve. Se for deg hvordan hun kommer til å se ut om ti år… En nese som kollapser omtrent som MJ sin og må teipes fast til ansiktet… Arrvev og innkapslede implantater overalt. 10
Sol Rampelyset Skrevet 30. november 2021 #25012 Skrevet 30. november 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Sol, admin. 1
Gasellen Skrevet 30. november 2021 #25013 Skrevet 30. november 2021 Lorieen skrev (2 timer siden): Se for deg hvordan hun kommer til å se ut om ti år… En nese som kollapser omtrent som MJ sin og må teipes fast til ansiktet… Arrvev og innkapslede implantater overalt. Jeg tror det blir en slags avhengighet. Litt som at andre er avhengige av røyk eller alkohol. 14
Lorieen Skrevet 30. november 2021 #25014 Skrevet 30. november 2021 Gasellen skrev (1 time siden): Jeg tror det blir en slags avhengighet. Litt som at andre er avhengige av røyk eller alkohol. Ja, det er jo åpenbart at det blir en besettelse til slutt. Når man først begynner å fikse på ting i en alder av 17 år, og har penger til det uten å være moden nok til å reflektere rundt de valgene man tar, da tar det fort av… 15
Turjenta_95 Skrevet 1. desember 2021 #25016 Skrevet 1. desember 2021 https://www.kk.no/helse/christina-skulle-operere-brystene--vaknet-aldri-av-narkosen/73274657 shit så skummelt, tenk på rumpa til Sophie E da, for noen sjanser de tar. 11
Kaur Skrevet 1. desember 2021 #25017 Skrevet 1. desember 2021 (endret) Sol Rampelyset skrev (4 timer siden): Tråden er ryddet for latterliggjøring. Sol, admin. Hvordan var det latterliggjøring den kommentaren hvor noen skrev hun kanskje hadde meldt seg på et navngitt kjent TV program i LA som handler om plastisk kirurgi og også er å se på norsk tv? Vi vet jo at den jenta gjør mye for PR og hun har sagt hun vil ha en internasjonal fanbase. Jeg syns ikke kommentaren var så dum og kan ikke se hvordan den var latterliggjøring heller. Endret 1. desember 2021 av Kaur 26
Kaur Skrevet 1. desember 2021 #25018 Skrevet 1. desember 2021 Turjenta_95 skrev (4 minutter siden): https://www.kk.no/helse/christina-skulle-operere-brystene--vaknet-aldri-av-narkosen/73274657 shit så skummelt, tenk på rumpa til Sophie E da, for noen sjanser de tar. Grusomt 😭 8
J.. Skrevet 1. desember 2021 #25019 Skrevet 1. desember 2021 Hulderen skrev (9 timer siden): Hvordan vet dere at hun er i LA? Hun har postet det på SC og IG storys,men ikke postet noe av selve oppholdet. LA er jo en skikkelig søppeldynge av en by,men turister elsker det jo.. 8
DianaV Skrevet 1. desember 2021 #25020 Skrevet 1. desember 2021 (endret) Jeg må bare si jeg håper nesa ikke blir tuklet mer med for hun har vel sikkert pusteproblemer allerede? Hun har vel nevnt det som en slags forklaring/unnskyldning før ang neseoperasjonene. Uansett, som andre nevner - det er folk som dør av disse unødvendige inngrepene og jeg forstår ikke at ingen rundt henne ikke er bekymret nok til å gjøre noe med det. Hun trenger jo hjelp. Men samtidig - hadde det vært min søster eller datter så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort heller. Hun har penger og hun er voksen. Men hun opereres jo istykker. Endret 1. desember 2021 av DianaV 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå