J.. Skrevet 25. november 2021 #24981 Skrevet 25. november 2021 Chanchan skrev (1 minutt siden): Rett skal være rett her også, hun har sagt at lukten og notene skal være nærmere parfymene du finner i luksushylla. Hun hevder at det skal være en nisjeparfyme altså, ikke en "typisk kjendisparfyme". Men så er den nettopp det. Like ekslusiv som Britney Spears parfymen fra 2006(?).. 9
Jadaomatte Skrevet 25. november 2021 #24982 Skrevet 25. november 2021 (endret) J.. skrev (4 timer siden): SE i "hvorfor det?" podden.. Lol. Må høres😂🤦♀️ Allerede etter 3 minutter inn i podcasten er det pinlig. Endret 25. november 2021 av Jadaomatte 5
J.. Skrevet 25. november 2021 #24983 Skrevet 25. november 2021 Jadaomatte skrev (6 minutter siden): Må høres😂🤦♀️ Allerede etter 3 minutter inn i podcasten er det pinlig. Enig. 3
everythingzen Skrevet 26. november 2021 #24984 Skrevet 26. november 2021 Tilfeldighetene ville ha det til at jeg så et intervju med Sophie Elise fra 2016, og jeg.... likte henne. Kontrasten til 2021-versjonen er grell, hvor både personligheten og utseendet er evig utglattet. Siden hun har åpen insta for tiden, sveipet jeg kjapt over den siste tids bilder: kløft og pupper i skjønn forening. Hun er så kjedelig. 25
n_97 Skrevet 26. november 2021 #24985 Skrevet 26. november 2021 Siden det er åpen insta tok jeg en titt. La merke til at hun nesten aldri poserer slik at "forbilde" tatoveringen synes. Jeg har mange tatoveringer selv så har ikke noe imot tattiser, men syntes den var utrolig flåsete. Hun skulle minne seg selv på at hun var et forbilde? Den gir bare et så selvsentrert inntrykk synes jeg. 11
Honey Dew Skrevet 26. november 2021 #24986 Skrevet 26. november 2021 everythingzen skrev (6 timer siden): Tilfeldighetene ville ha det til at jeg så et intervju med Sophie Elise fra 2016, og jeg.... likte henne. Kontrasten til 2021-versjonen er grell, hvor både personligheten og utseendet er evig utglattet. Siden hun har åpen insta for tiden, sveipet jeg kjapt over den siste tids bilder: kløft og pupper i skjønn forening. Hun er så kjedelig. Hva har skjedd med nesen hennes? 6
J.. Skrevet 26. november 2021 #24987 Skrevet 26. november 2021 Honey Dew skrev (31 minutter siden): Hva har skjedd med nesen hennes? Bortsett fra 4 nosejobs + fillers i neseryggen?.. 17
Honey Dew Skrevet 26. november 2021 #24988 Skrevet 26. november 2021 J.. skrev (24 minutter siden): Bortsett fra 4 nosejobs + fillers i neseryggen?.. Ojda. Syntes den hadde endret seg så mye fra de andre bildene jeg har sett av henne. 6
non_stop Skrevet 26. november 2021 #24989 Skrevet 26. november 2021 Honey Dew skrev (1 time siden): Hva har skjedd med nesen hennes? Såpass mye at hun sikkert har fått forbud mot å gjøre mer med den hvis hun fortsatt vil ha en nese i ansiktet. 19
Rosatoast Skrevet 26. november 2021 #24990 Skrevet 26. november 2021 (endret) n_97 skrev (På 24.11.2021 den 15.47): De hadde den på min cubus og jeg bor i et område som er nedre middelklasse med mange damer i den alderen. Jeg prøvde den ikke på meg, men luktet på flasken. Vaniljen var ganske fremtredende ja. Om du kler vaniljelukt, så mulig den kan passe. Lukten sitter i hånda mi bare etter å ha tatt på flaska, så man skal være VELDIG glad i vanilje. Selve flasken virket ikke eksklusiv i det hele tatt synes jeg. Veldig plast følelse. Og hudfarget beige... Vel, ikke min farge akkurat. Kanskje det slår an hos tenåringer, det ligger en ungdomsskole og en vgs like ved senteret litt. Spent å se hvordan salget går. Sterk vanilje kan fort lukte som Wounderbaum syntes jeg. Så da er Cubus riktig sted 😂 Endret 26. november 2021 av Rosatoast 11
Tough cookie Skrevet 26. november 2021 #24991 Skrevet 26. november 2021 Jeg ser hun reklamerer for kåper fra Bubbleroom nå mens hun er på ferie. Det forundrer meg at hun drar med seg vinterkåper og annet reklametøy fra Norge til USA i kofferten... 15
hulillerunde Skrevet 26. november 2021 #24992 Skrevet 26. november 2021 Tough cookie skrev (1 time siden): Jeg ser hun reklamerer for kåper fra Bubbleroom nå mens hun er på ferie. Det forundrer meg at hun drar med seg vinterkåper og annet reklametøy fra Norge til USA i kofferten... Vet ikke om det er slik det fungerer, men kan det tenkes at hun gjør det for å kunne fakturere ASet med reisen? At hun dekker det som jobbreise? 15
Djungelvrål Skrevet 26. november 2021 #24993 Skrevet 26. november 2021 non_stop skrev (5 timer siden): Såpass mye at hun sikkert har fått forbud mot å gjøre mer med den hvis hun fortsatt vil ha en nese i ansiktet. Hun har fått de rare trekantede neseborene som bla. Michael J hadde. Syns alltid hun hadde en fin nese så skjønte ikke greia. Hun lignet veldig på sin mor og hun har operert bort alle likheter nå....lurer på hva moren tenker om det... 25
Gjest rampenissen72 Skrevet 26. november 2021 #24994 Skrevet 26. november 2021 Peonjenta skrev (3 minutter siden): Hun har fått de rare trekantede neseborene som bla. Michael J hadde. Syns alltid hun hadde en fin nese så skjønte ikke greia. Hun lignet veldig på sin mor og hun har operert bort alle likheter nå....lurer på hva moren tenker om det... Enig. Hun har tydelige Michael Jackson preg.
sys64738 Skrevet 27. november 2021 #24995 Skrevet 27. november 2021 Nesa faller nok av i løpet av et på år tenker jeg. 👃 10
Populært innlegg Kaur Skrevet 27. november 2021 Populært innlegg #24996 Skrevet 27. november 2021 (endret) Jeg får ikke til å sitere flere men linken Emmelise postet om at Sofie Elise skulle vitne til fordel for Gaute Drevdal er en nyhet som sank ned i gulvet på meg. Jeg har på en måte alltid tenkt at det kan hende jenta er grei og grepa på andre måter til tross for operasjoner, utseendepress og hvor sleipt hun driver businessen sin. Men en jente som sier ja til å vitne til fordel for en mann som har voldtatt drøssetall av damer det kan jeg ikke akseptere eller respektere..! Det er han som kalte hun inn og ikke politiet og derfor hadde hun heller ikke vitneplikt man ellers har når politiet kaller en inn hvor man fåt bot eller fengsel for å nekte å vitne. At de skriver hun skulle snakke om eget rusbruk og at hun var innkalt til fordel for Drevdal høres ut som at hun skulle dit for å si "Jeg var rusa med han men han voldtok ikke meg" *skryte og samtidig tråkke på alle andre som ikke var så heldige som henne*... Jeg håper retten skjønner at å ha henne som vitne isåfall ikke sier noe om handlingene Drevdal har gjort mot andre og at hun får slippe å delta i rettsaken! Ikke fordi hun er spesiell og kan diktere media og retten om hvorvidt de skal skrive om saken hun da ville vitnet eller ikke - sånne hensyn kan ikke media ta for da gjør de forskjell på folk! Men fordi det blir for dumt å ha med et vitne som har rust seg med Drevdal og ikke ble voldtatt. Så lenge hun ikke var flue på veggen fysisk tilstede under alle de andre voldtektene så er hva som skjedde med henne i enerom med Drevdal helt urelevant for saken! At hun sa ja til å vitne... Wow.. Ikke et snev av respekt igjen for henne og jeg har ellers vært nøytral og latt godviljen komme henne til gode. Dette var sjokkerende! Endret 27. november 2021 av Kaur 50
Djungelvrål Skrevet 27. november 2021 #24997 Skrevet 27. november 2021 Har ikke hørt om denne saken. Kan noen gi meg et kort sammendrag? 1
n_97 Skrevet 27. november 2021 #24998 Skrevet 27. november 2021 1 hour ago, Kaur said: Jeg får ikke til å sitere flere men linken Emmelise postet om at Sofie Elise skulle vitne til fordel for Gaute Drevdal er en nyhet som sank ned i gulvet på meg. Jeg har på en måte alltid tenkt at det kan hende jenta er grei og grepa på andre måter til tross for operasjoner, utseendepress og hvor sleipt hun driver businessen sin. Men en jente som sier ja til å vitne til fordel for en mann som har voldtatt drøssetall av damer det kan jeg ikke akseptere eller respektere..! Aller først: dommen mot Drevdal er ikke rettskraftig så han er å anse som ikke skyldig. Så: han ble dømt til over 13 års fengsel i tingretten og anket på stedet. Altså ble de som anklaget han for voldtekter trodd i tingretten. Jeg har tenkt akkurat det samme, at hun godt kan være en helt annen person når kameraene er skrudd av. At hun kan være et helt anstendig og hyggelig menneske som privatperson. Det er flere som har sagt at hun har vært svært vanskelig å samarbeide med, en sa at han hadde mest lyst til å kaste henne ut av studio. Alle kan ha en dårlig dag/periode, jeg vil helst tro godt om folk. Men dette med at hun ble kalt inn som støttevitne for Drevdal. Det var litt toppen av kransekaka. 13
Hulderen Skrevet 28. november 2021 #24999 Skrevet 28. november 2021 Det havner stadig nye Glöd parfymer på finn. De to siste er ekstra optimistiske. De vil ha 400 kr for den, når den samtidig selges for 336 kr på Lyko. 19
Honey Dew Skrevet 28. november 2021 #25000 Skrevet 28. november 2021 Hulderen skrev (10 timer siden): Det havner stadig nye Glöd parfymer på finn. De to siste er ekstra optimistiske. De vil ha 400 kr for den, når den samtidig selges for 336 kr på Lyko. Det ligger masse av den parfymen på Finn nå. Det virker som om det bare er noen få mennesker den passer på. Har forsøkt den, men den minnet mer om gammel vanilje med en odør av kjeller. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå