Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Chanchan skrev (1 minutt siden):

Rett skal være rett her også, hun har sagt at lukten og notene skal være nærmere parfymene du finner i luksushylla. Hun hevder at det skal være en nisjeparfyme altså, ikke en "typisk kjendisparfyme". 

Men så er den nettopp det.

Like ekslusiv som Britney Spears parfymen fra 2006(?)..

• Liker 9
Skrevet (endret)
J.. skrev (4 timer siden):

SE i "hvorfor det?" podden.. 

Lol.

Må høres😂🤦‍♀️ Allerede etter 3 minutter inn i podcasten er det pinlig.

Endret av Jadaomatte
  • Liker 5
Skrevet
Jadaomatte skrev (6 minutter siden):

Må høres😂🤦‍♀️ Allerede etter 3 minutter inn i podcasten er det pinlig.

Enig.

• Liker 3
Skrevet

Tilfeldighetene ville ha det til at jeg så et intervju med Sophie Elise fra 2016, og jeg.... likte henne. Kontrasten til 2021-versjonen er grell, hvor både personligheten og utseendet er evig utglattet. Siden hun har åpen insta for tiden, sveipet jeg kjapt over den siste tids bilder: kløft og pupper i skjønn forening. Hun er så kjedelig.

• Liker 25
Skrevet

Siden det er åpen insta tok jeg en titt. La merke til at hun nesten aldri poserer slik at "forbilde" tatoveringen synes. Jeg har mange tatoveringer selv så har ikke noe imot tattiser, men syntes den var utrolig flåsete. Hun skulle minne seg selv på at hun var et forbilde? Den gir bare et så selvsentrert inntrykk synes jeg. 

• Liker 11
Skrevet
everythingzen skrev (6 timer siden):

Tilfeldighetene ville ha det til at jeg så et intervju med Sophie Elise fra 2016, og jeg.... likte henne. Kontrasten til 2021-versjonen er grell, hvor både personligheten og utseendet er evig utglattet. Siden hun har åpen insta for tiden, sveipet jeg kjapt over den siste tids bilder: kløft og pupper i skjønn forening. Hun er så kjedelig.

Hva har skjedd med nesen hennes?

• Liker 6
Skrevet
Honey Dew skrev (31 minutter siden):

Bortsett fra 4 nosejobs + fillers i neseryggen?..

• Liker 17
Skrevet
J.. skrev (24 minutter siden):

Bortsett fra 4 nosejobs + fillers i neseryggen?..

Ojda. Syntes den hadde endret seg så mye fra de andre bildene jeg har sett av henne.

• Liker 6
Skrevet
Honey Dew skrev (1 time siden):

Såpass mye at hun sikkert har fått forbud mot å gjøre mer med den hvis hun fortsatt vil ha en nese i ansiktet. 

• Liker 19
Skrevet (endret)
n_97 skrev (På 24.11.2021 den 15.47):

De hadde den på min cubus og jeg bor i et område som er nedre middelklasse med mange damer i den alderen.

Jeg prøvde den ikke på meg, men luktet på flasken. Vaniljen var ganske fremtredende ja. Om du kler vaniljelukt, så mulig den kan passe. Lukten sitter i hånda mi bare etter å ha tatt på flaska, så man skal være VELDIG glad i vanilje. Selve flasken virket ikke eksklusiv i det hele tatt synes jeg. Veldig plast følelse. Og hudfarget beige... Vel, ikke min farge akkurat. Kanskje det slår an hos tenåringer, det ligger en ungdomsskole og en vgs like ved senteret litt. Spent å se hvordan salget går. 

Sterk vanilje kan fort lukte som Wounderbaum syntes jeg. Så da er Cubus riktig sted 😂

Endret av Rosatoast
  • Liker 11
Skrevet

Jeg ser hun reklamerer for kåper fra Bubbleroom nå mens hun er på ferie.

Det forundrer meg at hun drar med seg vinterkåper og annet reklametøy fra Norge til USA i kofferten...

• Liker 15
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Jeg ser hun reklamerer for kåper fra Bubbleroom nå mens hun er på ferie.

Det forundrer meg at hun drar med seg vinterkåper og annet reklametøy fra Norge til USA i kofferten...

Vet ikke om det er slik det fungerer, men kan det tenkes at hun gjør det for å kunne fakturere ASet med reisen? At hun dekker det som jobbreise? 

• Liker 15
Skrevet
non_stop skrev (5 timer siden):

Såpass mye at hun sikkert har fått forbud mot å gjøre mer med den hvis hun fortsatt vil ha en nese i ansiktet. 

Hun har fått de rare trekantede neseborene som bla. Michael J hadde.  Syns alltid hun hadde en fin nese så skjønte ikke greia.  Hun lignet veldig på sin mor og hun har operert bort alle likheter nå....lurer på hva moren tenker om det...

• Liker 25
Gjest rampenissen72
Skrevet
Peonjenta skrev (3 minutter siden):

Hun har fått de rare trekantede neseborene som bla. Michael J hadde.  Syns alltid hun hadde en fin nese så skjønte ikke greia.  Hun lignet veldig på sin mor og hun har operert bort alle likheter nå....lurer på hva moren tenker om det...

Enig. Hun har tydelige Michael Jackson preg. 

Skrevet

Nesa faller nok av i løpet av et på år tenker jeg. 👃

• Liker 10
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt om denne saken.  Kan noen gi meg et kort sammendrag?

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Kaur said:

Jeg får ikke til å sitere flere men linken Emmelise postet om at Sofie Elise skulle vitne til fordel for Gaute Drevdal er en nyhet som sank ned i gulvet på meg. Jeg har på en måte alltid tenkt at det kan hende jenta er grei og grepa på andre måter til tross for operasjoner, utseendepress og hvor sleipt hun driver businessen sin. Men en jente som sier ja til å vitne til fordel for en mann som har voldtatt drøssetall av damer det kan jeg ikke akseptere eller respektere..! 

Aller først: dommen mot Drevdal er ikke rettskraftig så han er å anse som ikke skyldig. Så: han ble dømt til over 13 års fengsel i tingretten og anket på stedet. Altså ble de som anklaget han for voldtekter trodd i tingretten. 

Jeg har tenkt akkurat det samme, at hun godt kan være en helt annen person når kameraene er skrudd av. At hun kan være et helt anstendig og hyggelig menneske som privatperson. Det er flere som har sagt at hun har vært svært vanskelig å samarbeide med, en sa at han hadde mest lyst til å kaste henne ut av studio. Alle kan ha en dårlig dag/periode, jeg vil helst tro godt om folk. Men dette med at hun ble kalt inn som støttevitne for Drevdal. Det var litt toppen av kransekaka. 

• Liker 13
Skrevet

Det havner stadig nye Glöd parfymer på finn. De to siste er ekstra optimistiske. De vil ha 400 kr for den, når den samtidig selges for 336 kr på Lyko. 

• Liker 19
Skrevet
Hulderen skrev (10 timer siden):

Det havner stadig nye Glöd parfymer på finn. De to siste er ekstra optimistiske. De vil ha 400 kr for den, når den samtidig selges for 336 kr på Lyko. 

Det ligger masse av den parfymen på Finn nå. Det virker som om det bare er noen få mennesker den passer på. Har forsøkt den, men den minnet mer om gammel vanilje med en odør av kjeller.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...