Isild Skrevet 23. november 2021 #24961 Skrevet 23. november 2021 (endret) candykiss skrev (8 timer siden): Var innom Cubus i dag, å så parfymen hennes. Den luktet grusomt, minnet meg litt om lukten av møbelpuss eller en eller annen billig parfyme en får kjøpt på Normal🙄 Ikke verd nærmere 500 spenn ivertfall. Cubus? Misforstå meg rett, jeg syns Cubus har mye bra (offtopic; heier blandt annet veldig på de for å ha klær i alle størrelser) Men en luksusbutikk er det jo ikke. Hun som hevder at parfymen sin er i "luksus-segmentet" bommer vel ganske grovt på å kalle den for det syns jeg. Cubus er høyst kommersiellt. Endret 23. november 2021 av Isild 26
Populært innlegg non_stop Skrevet 23. november 2021 Populært innlegg #24962 Skrevet 23. november 2021 (endret) Isild skrev (2 timer siden): Cubus? Misforstå meg rett, jeg syns Cubus har mye bra (offtopic; heier blandt annet veldig på de for å ha klær i alle størrelser) Men en luksusbutikk er det jo ikke. Hun som hevder at parfymen sin er i "luksus-segmentet" bommer vel ganske grovt på å kalle den for det syns jeg. Cubus er høyst kommersiellt. Nå må du huske på at dette er samme dama som klipser èn meter langt kjøpehår på det pistrete ødelagte håret sitt og skryter av hvor fantastisk fort håret hennes vokser med hårpillene hun får sponset. Hun har sin egen sannhet, og hun lever på de som er korte nok i hodet til å gå på dette her og som kjøper søppelet hun setter navnet sitt på. Endret 23. november 2021 av non_stop 50
Biffmedløk Skrevet 23. november 2021 #24963 Skrevet 23. november 2021 Isild skrev (2 timer siden): Cubus? Misforstå meg rett, jeg syns Cubus har mye bra (offtopic; heier blandt annet veldig på de for å ha klær i alle størrelser) Men en luksusbutikk er det jo ikke. Hun som hevder at parfymen sin er i "luksus-segmentet" bommer vel ganske grovt på å kalle den for det syns jeg. Cubus er høyst kommersiellt. Godt poeng! Var først innom Fredrik & Louisa som selger faktiske luksusmerker, men der hadde de den ikke. Fikk ingen luksusfølelse av denne parfymen, kun kjeller og råtten vanilje. Sjefen på Lyko og SE må ta seg en bolle som mener at dette er rent hat. Bør heller skamme seg som prøver å påvirke unge jenter til å forhåndsbestille en parfyme til nærmere 500 kr uten at de har mulighet til å lukte på den først. 24
Pust Skrevet 23. november 2021 #24964 Skrevet 23. november 2021 Biffmedløk skrev (1 time siden): Godt poeng! Var først innom Fredrik & Louisa som selger faktiske luksusmerker, men der hadde de den ikke. Fikk ingen luksusfølelse av denne parfymen, kun kjeller og råtten vanilje. Sjefen på Lyko og SE må ta seg en bolle som mener at dette er rent hat. Bør heller skamme seg som prøver å påvirke unge jenter til å forhåndsbestille en parfyme til nærmere 500 kr uten at de har mulighet til å lukte på den først. Forhåndsbestille en ukjent parfyme?!?! Det er rent lureri og bare det. SE og hennes annonsører og produsenter er egentlig såpass kyniske at det grenser til det ulovlige. Eller, det har vel vært en del ulovligheter også … Det er så uetisk og rått. De vet akkurat hvem det er de utnytter, likevel kjører de på. 20
n_97 Skrevet 23. november 2021 #24965 Skrevet 23. november 2021 Målgruppen til SE er vel ganske unge jenter, som gjerne ikke har mer inntekt enn vakten hver tirsdag + litt vikar? Da må jo produktene være priset deretter og selges på steder de pleier å handle. Jeg bor i et nedre middelklasse område, skal sjekke om de har den på min lokale cubus. 9
n_97 Skrevet 23. november 2021 #24966 Skrevet 23. november 2021 3 minutter siden, Pust said: Forhåndsbestille en ukjent parfyme?!?! Det er rent lureri og bare det. SE og hennes annonsører og produsenter er egentlig såpass kyniske at det grenser til det ulovlige. Eller, det har vel vært en del ulovligheter også … Det er så uetisk og rått. De vet akkurat hvem det er de utnytter, likevel kjører de på. Hun og strawberry publishing fikk nettopp en saftig bot for å drive med ulovlig reklame, så de er definitivt kyniske. Hun kjenner sitt publikum. 22
Kmff20 Skrevet 23. november 2021 #24967 Skrevet 23. november 2021 Lukter på parfymen og sprayet meg på håndleddet. Den luktet helt grusomt og bilturen hjem ble et mareritt. Den lukter så intenst og ikke godt i det heletatt. Jeg var veldig spent på den for de andre produktene har vært veldig gode men dette ble en gedigen nedtur. Styr unna. 7
Isild Skrevet 24. november 2021 #24968 Skrevet 24. november 2021 Hvem er det egentlig SE AS tenker er målgruppen for parafymen? De har tydeligvis laget et tung sterk parfyme som ikke akkurat kan kalles en "ungdommelig duft". De (Sofie) har også sagt at de ikke ønsket å lage en kommersiell duft, men heller satse på noe i luksusparfyme-segmentet. Så, det er kanskje godt voksne luksuriøse kvinner de ønsker å selge denne parfymen til? Men, disse kvinnene handler jo ikke parfymene sine på Cubus?? 25
Djungelvrål Skrevet 24. november 2021 #24969 Skrevet 24. november 2021 Isild skrev (1 time siden): Hvem er det egentlig SE AS tenker er målgruppen for parafymen? De har tydeligvis laget et tung sterk parfyme som ikke akkurat kan kalles en "ungdommelig duft". De (Sofie) har også sagt at de ikke ønsket å lage en kommersiell duft, men heller satse på noe i luksusparfyme-segmentet. Så, det er kanskje godt voksne luksuriøse kvinner de ønsker å selge denne parfymen til? Men, disse kvinnene handler jo ikke parfymene sine på Cubus?? Ungdommer handler ikke på Cubus de heller, det er en butikk for lav-middelklassekvinner 40 +. Ihvertfall etter den siste omleggingen. Utrolig mye kjerringklær der nå og lite som frister. 5
Rev. Revenge Skrevet 24. november 2021 #24970 Skrevet 24. november 2021 Peonjenta skrev (29 minutter siden): Ungdommer handler ikke på Cubus de heller, det er en butikk for lav-middelklassekvinner 40 +. Ihvertfall etter den siste omleggingen. Utrolig mye kjerringklær der nå og lite som frister. Aha! Der har vi den nye målgruppen til Sophie Elise. Det er kanskje den samme målgruppen som jevnlig ser på GMN og GGN der frøken AS leder programmene og bare er helt seg selv? (Med forbehold om hvilke TV2-programmer SE AS leder, jeg følger ikke med på denne typen programmer.) 9
n_97 Skrevet 24. november 2021 #24971 Skrevet 24. november 2021 5 hours ago, Peonjenta said: Ungdommer handler ikke på Cubus de heller, det er en butikk for lav-middelklassekvinner 40 +. Ihvertfall etter den siste omleggingen. Utrolig mye kjerringklær der nå og lite som frister. De hadde den på min cubus og jeg bor i et område som er nedre middelklasse med mange damer i den alderen. Jeg prøvde den ikke på meg, men luktet på flasken. Vaniljen var ganske fremtredende ja. Om du kler vaniljelukt, så mulig den kan passe. Lukten sitter i hånda mi bare etter å ha tatt på flaska, så man skal være VELDIG glad i vanilje. Selve flasken virket ikke eksklusiv i det hele tatt synes jeg. Veldig plast følelse. Og hudfarget beige... Vel, ikke min farge akkurat. Kanskje det slår an hos tenåringer, det ligger en ungdomsskole og en vgs like ved senteret litt. Spent å se hvordan salget går. 2
Gasellen Skrevet 24. november 2021 #24972 Skrevet 24. november 2021 Så grensesprengende og dristig da. Å lage en parfyme med vaniljelukt. I piratkopiert flaske. 18
blåbærpai Skrevet 24. november 2021 #24973 Skrevet 24. november 2021 (endret) Mulig det er kommentert, men kåpen hun reklamerer for på Snap.. hatt den sååå mange år? Gått rundt MED merkelappen all den tid da ell?😂 Endret 24. november 2021 av blåbærpai Skrivefeil 13
MoKath Skrevet 24. november 2021 #24974 Skrevet 24. november 2021 2 hours ago, blåbærpai said: Mulig det er kommentert, men kåpen hun reklamerer for på Snap.. hatt den sååå mange år? Gått rundt MED merkelappen all den tid da ell?😂 Hun sier at dette er hennes andre, rett skal være rett. Men om det er så godt kjøp og hun skal beholde kan hun jo ta seg tiden med å ta av lappen. Også greit å ha en god og varm kåpe om man fryser når man går med badedrakt/body. 11
Pust Skrevet 24. november 2021 #24975 Skrevet 24. november 2021 MoKath skrev (51 minutter siden): Hun sier at dette er hennes andre, rett skal være rett. Men om det er så godt kjøp og hun skal beholde kan hun jo ta seg tiden med å ta av lappen. Også greit å ha en god og varm kåpe om man fryser når man går med badedrakt/body. Eller kompresjonsundertøy. 12
Isild Skrevet 25. november 2021 #24976 Skrevet 25. november 2021 (endret) Litt tragikomisk at "Norges største" influencer SE AS fortsetter det løgnaktige narrativet med "denne har jeg hatt i sååå mange år", når andre bloggere nå etterhvert er ærlige om hvordan det fungerer (og bekrefter det vi alle vet - Influencere reklamerer for hva det måtte være bare det er betalt, til og med varer de ikke har hverken prøvd eller liker - evt ikke har smakt) (+ -artikkel, men overskriften sier det man trenger å vite... ) https://www.vg.no/rampelys/i/jawrwo/julianne-pilotfrue-nygaard-takket-saa-aa-si-ja-til-alle-samarbeid-som-var-betal Endret 25. november 2021 av Isild 12
Inocybe Skrevet 25. november 2021 #24977 Skrevet 25. november 2021 Emmelise skrev (På 22.11.2021 den 15.09): https://m24.no/farid-ighoubah-gaute-drevdal-nettavisen/sophie-elise-isachsen-nektet-a-vitne-fordi-pressen-var-til-stede/415751 Igjen drar influenceren fram stakkers lille jente-kortet denne gangen fordi noen journalister vist nok var slemme og stod i døren til rettssalen. Influenceren som deler hennes og andres (!) rusmisbruk på sine plattformer føler det plutselig ekkelt å fortelle om det på et sted hvor hun ikke har 100 % regi. Her trodde jeg respekten min for rosa-influencere ikke kunne bli lavere, men nå ble jeg motbevist av SE gitt. Hadde faktisk vært litt interessant å høre hva positivt noen kan si om Gaute Drevdal da. Jeg har null medlidenhet med tiltale men forstår om han er grundig irritert når hans straffesak plutselig blir omgjort til SE’s lille rosa-sirkus og frustrert over hun først sier hun vil vitne for ham for dernest å trekke seg på så ekstremt spinkelt selvopptatt grunnlag. 32
Lorieen Skrevet 25. november 2021 #24978 Skrevet 25. november 2021 Inocybe skrev (3 minutter siden): Igjen drar influenceren fram stakkers lille jente-kortet denne gangen fordi noen journalister vist nok var slemme og stod i døren til rettssalen. Influenceren som deler hennes og andres (!) rusmisbruk på sine plattformer føler det plutselig ekkelt å fortelle om det på et sted hvor hun ikke har 100 % regi. Her trodde jeg respekten min for rosa-influencere ikke kunne bli lavere, men nå ble jeg motbevist av SE gitt. Hadde faktisk vært litt interessant å høre hva positivt noen kan si om Gaute Drevdal da. Jeg har null medlidenhet med tiltale men forstår om han er grundig irritert når hans straffesak plutselig blir omgjort til SE’s lille rosa-sirkus og frustrert over hun først sier hun vil vitne for ham for dernest å trekke seg på så ekstremt spinkelt selvopptatt grunnlag. Hæ, handler dette om Drevdal? Ikke om Sophie Elise AS? 😱 Det tror jeg ikke hun har fått med seg… 12
Chanchan Skrevet 25. november 2021 #24979 Skrevet 25. november 2021 On 11/23/2021 at 6:40 AM, Isild said: Cubus? Misforstå meg rett, jeg syns Cubus har mye bra (offtopic; heier blandt annet veldig på de for å ha klær i alle størrelser) Men en luksusbutikk er det jo ikke. Hun som hevder at parfymen sin er i "luksus-segmentet" bommer vel ganske grovt på å kalle den for det syns jeg. Cubus er høyst kommersiellt. Rett skal være rett her også, hun har sagt at lukten og notene skal være nærmere parfymene du finner i luksushylla. Hun hevder at det skal være en nisjeparfyme altså, ikke en "typisk kjendisparfyme". 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå