Kaur Skrevet 8. november 2021 #24881 Skrevet 8. november 2021 (endret) Jeg har ikke fulgt tråden siden jeg er ny her, men er det noen som har noe om bruddet med hun og Kasper? Jeg vil tro det er han som har slått opp og kom frem til at de var for ulike, men skulle gjerne visst siden hun sa i etterkant av bruddet "På grunn av måten det ble slutt på er ikke lenger Kasper søster assistenten hennes mer" Og når er Gjett Hvem spilt inn? Der sitter hun jo å forteller om en fra Tromsø hun prøver å få ned til Oslo for å date. Var hun utro mot Kasper? Pek meg gjerne til sidene i tråden bruddet er diskutert eller gi en oppsummering om noen vet noe Endret 8. november 2021 av Kaur 4
Emmelise Skrevet 8. november 2021 #24882 Skrevet 8. november 2021 Kaur skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke fulgt tråden siden jeg er ny her, men er det noen som har noe om bruddet med hun og Kasper? Jeg vil tro det er han som har slått opp og kom frem til at de var for ulike, men skulle gjerne visst siden hun sa i etterkant av bruddet "På grunn av måten det ble slutt på er ikke lenger Kasper søster assistenten hennes mer" Og når er Gjett Hvem spilt inn? Der sitter hun jo å forteller om en fra Tromsø hun prøver å få ned til Oslo for å date. Var hun utro mot Kasper? Pek meg gjerne til sidene i tråden bruddet er diskutert eller gi en oppsummering om noen vet noe Vi vet svært lite, og da det egentlig er en del av hennes _privatliv_ sånn egentlig har det sine begrensninger hvor mye man har med det å gjøre. 5
Sol Rampelyset Skrevet 8. november 2021 #24883 Skrevet 8. november 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Sol, admin. 1
Gjest BK89 Skrevet 8. november 2021 #24884 Skrevet 8. november 2021 Kaur skrev (1 time siden): Jeg har ikke fulgt tråden siden jeg er ny her, men er det noen som har noe om bruddet med hun og Kasper? Jeg vil tro det er han som har slått opp og kom frem til at de var for ulike, men skulle gjerne visst siden hun sa i etterkant av bruddet "På grunn av måten det ble slutt på er ikke lenger Kasper søster assistenten hennes mer" Og når er Gjett Hvem spilt inn? Der sitter hun jo å forteller om en fra Tromsø hun prøver å få ned til Oslo for å date. Var hun utro mot Kasper? Pek meg gjerne til sidene i tråden bruddet er diskutert eller gi en oppsummering om noen vet noe Hvorfor er det noen andre sin sak om hvorfor det ble slutt? Finnes viktigere ting å diskutere skulle man tro.
Kaur Skrevet 8. november 2021 #24885 Skrevet 8. november 2021 BK89 skrev (16 minutter siden): Hvorfor er det noen andre sin sak om hvorfor det ble slutt? Finnes viktigere ting å diskutere skulle man tro. Det er vel utrolig mange ting som diskuteres her som det finnes viktigere ting enn.. Jeg er bare nysgjerrig pga hvordan hun selv har droppet stikk til Kasper om bruddet, som når hun sa i "pressemeldingen" etter brudd at måten det skjedde på gjorde at hun sparket søsteren hans. Det er helt i orden om du ikke vil svare eller vet, men jeg trodde kanskje det var tatt opp et sted i denne 1245 sider lange tråden om alt i Sofie Elises liv og relasjoner. Derfor jeg spurte 6
Gjest hulillerunde Skrevet 8. november 2021 #24886 Skrevet 8. november 2021 Kaur skrev (2 minutter siden): Det er vel utrolig mange ting som diskuteres her som det finnes viktigere ting enn.. Jeg er bare nysgjerrig pga hvordan hun selv har droppet stikk til Kasper om bruddet, som når hun sa i "pressemeldingen" etter brudd at måten det skjedde på gjorde at hun sparket søsteren hans. Det er helt i orden om du ikke vil svare eller vet, men jeg trodde kanskje det var tatt opp et sted i denne 1245 sider lange tråden om alt i Sofie Elises liv og relasjoner. Derfor jeg spurte Nei, hun sa at måten bruddet skjedde på gjorde at søsteren sluttet. Så SE sparket henne ikke, hun sluttet av egen fri vilje. Ut over det så vet vi ingenting, og det er helt greit.
Kaur Skrevet 8. november 2021 #24887 Skrevet 8. november 2021 (endret) hulillerunde skrev (22 minutter siden): Nei, hun sa at måten bruddet skjedde på gjorde at søsteren sluttet. Så SE sparket henne ikke, hun sluttet av egen fri vilje. Ut over det så vet vi ingenting, og det er helt greit. Bruddet har tydeligvis ikke vært et ok brudd de var enige om, tolker jeg ut fra at situasjonen ble så anspent at Sofie og Kasper søster ikke kunne jobbe sammen lenger pga bruddet.. Men jeg er enig i at hun skal få ha dette privat hvis det ikke er ute noe mer detaljer om det allerede, jeg gikk ut fra at det var det bare. Endret 8. november 2021 av Kaur 6
SoftKitty Skrevet 9. november 2021 #24888 Skrevet 9. november 2021 Det har vært diskutert utallige ganger i tråden men blir vel slettet for å være spekulasjoner. Det som det blir spekulert i er at SE var utro med Isak Something på Farmen-innspilling (det er fyren fra Tromsø kanskje, jeg vet egentlig ikke hvem han er) og at det ble slutt med Kasper pga det. Uavhengig av spekulasjoner får du kanskje vite om det er greia når Farmen går på TV. 9
Tripptrapp1 Skrevet 9. november 2021 #24889 Skrevet 9. november 2021 Isild skrev (På 5.11.2021 den 5.55): Nei, det gjør hun ikke. Hun heter Sofie Steen Isachsen. Navnet og skrivemåten Sophie Elise er noe hun fant på fordi hun likte det bedre. Anonym97 har et poeng: Privatpersonen heter Sofie, men bedriften - som denne tråden skal handle om - heter Sophie Elise AS. 2
Sol Rampelyset Skrevet 9. november 2021 #24890 Skrevet 9. november 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin.
Kmff20 Skrevet 9. november 2021 #24891 Skrevet 9. november 2021 Ser i spørsmålsrunden hun har på insta at hun bekrefter at hun har datet en fisker. Isak er jo fisker… 12
Gjest Finlay Skrevet 9. november 2021 #24892 Skrevet 9. november 2021 Kmff20 skrev (2 timer siden): Ser i spørsmålsrunden hun har på insta at hun bekrefter at hun har datet en fisker. Isak er jo fisker… Tenker vi kan ta listen over de hun har datet med en klype salt.
Sol Rampelyset Skrevet 12. november 2021 #24893 Skrevet 12. november 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1
Marvelous Skrevet 17. november 2021 #24895 Skrevet 17. november 2021 Finlay skrev (16 minutter siden): Noen som har prøvd parfymen? Ja, sterk og veldig oppskrytt. Lukter veldig typisk «billig parfyme». 10
J.. Skrevet 17. november 2021 #24896 Skrevet 17. november 2021 (endret) Finlay skrev (1 time siden): Noen som har prøvd parfymen? Ifølge Jodel lukter den granbar og vanilje. Vanilje var som forventet fordi hun er jo ganske kjedelig.. Flere sier den lukter ekkelt. Endret 17. november 2021 av J.. 9
Dupers Skrevet 17. november 2021 #24897 Skrevet 17. november 2021 38 minutter siden, J.. said: Ifølge Jodel lukter den granbar og vanilje. Vanilje var som forventet fordi hun er jo ganske kjedelig.. Flere sier den lukter ekkelt. Personlig synes jeg den luker pensjonistcafe. Blanding av gammel-dame og gammel-mann lukta gir litt hodepine 10
Isild Skrevet 17. november 2021 #24898 Skrevet 17. november 2021 (endret) Høres ut som en tung og sterk parfyme. En slik en som man kjenner smaken av i munnen når noen som har dynket seg i den går forbi. Nei takk. Endret 17. november 2021 av Isild 10
Gjest BethD Skrevet 17. november 2021 #24899 Skrevet 17. november 2021 Den lukter som Grandtante Olga på fest… dere skjønner hva jeg mener
Xstrella Skrevet 17. november 2021 #24900 Skrevet 17. november 2021 Som hun prakker dritt på følgerene sine. Og sitter å deiliger seg foran telefonen hele tiden. Jeg får slik avsmak for slike folk at jeg brekker meg. Hun lager unge jenter til gjeldsslaver med det narrisistiske skuespillet sitt. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå