hulillerunde Skrevet 5. november 2021 #24841 Skrevet 5. november 2021 BK89 skrev (33 minutter siden): Hun startet sin karriere helt selv som relativt ung. Gründer er en som har startet og driver sin egen virksomhet. Hun har jo ikke blitt millionær kun for at andre har jobbet for henne mens hun har sittet på ræva. Hun er jo delaktig i sin egen virksomhet, men så klart når det blir en millionbedrift kan hun ikke styre alt alene. Ja hun har startet SE AS det er riktig, men hun har ikke startet Glöd selv, som var mitt poeng. Ei driver hun Glöd selv. Hvor involvert hun er i prosessen fra ide til ferdig produkt kan man ikke si med sikkerhet med mindre man er henne eller jobber i Elle Basic med henne. 16
Djungelvrål Skrevet 5. november 2021 #24842 Skrevet 5. november 2021 hunteragain skrev (18 timer siden): Hvorfor er det ikke lov å si at Sofie har mentale problemer i denne tråden? Hun har jo innrømt og mistenkt det selv. Hun skulle vært beskyttet mot seg selv fordi hun er veldig psykisk syk. Kanskje fordi vi tror at hun har selvdiagnostisert seg selv med de fleste psyk.diagnoser som finnes? 11
Gjest BK89 Skrevet 5. november 2021 #24843 Skrevet 5. november 2021 (endret) hulillerunde skrev (1 time siden): Ja hun har startet SE AS det er riktig, men hun har ikke startet Glöd selv, som var mitt poeng. Ei driver hun Glöd selv. Hvor involvert hun er i prosessen fra ide til ferdig produkt kan man ikke si med sikkerhet med mindre man er henne eller jobber i Elle Basic med henne. Men hun er fortsatt en gründer, som var hele mitt poeng😛 Og hvordan vet du at det ikke var hennes ide? Ett selskap på jo nesten invistere på andre sine ideer. Endret 5. november 2021 av BK89
hulillerunde Skrevet 5. november 2021 #24844 Skrevet 5. november 2021 BK89 skrev (1 time siden): Men hun er fortsatt en gründer, som var hele mitt poeng😛 Og hvordan vet du at det ikke var hennes ide? Ett selskap på jo nesten invistere på andre sine ideer. Jeg har da aldri sagt at det ikke var hennes ide! Som jeg skrev så vet man ikke hvor involvert hun er/var. Et selskap kan investere på bakgrunn av innflytelse. Det kan være at Elle Basic har valgt å satse nettopp på SE fordi hun har innflytelse. Men igjen; det kan vi ikke vite. 7
Sugar&Spice Skrevet 5. november 2021 #24845 Skrevet 5. november 2021 hulillerunde skrev (4 timer siden): Er ikke så sikker på hvor gründer hun egentlig er...hun har ikke startet Glöd selv, eller driver det selv. Det er Elle Basic som står bak produktserien Glöd. Ja, det er sikkert en filleting, men rett skal være rett. https://www.ellebasic.no/sophie-elise-landingsside Etter å ha surfet rundt på nettsiden forstår jeg nå hvorfor Sophie Elise har reklamert for the vegan bear, de er i samme stall. Bør ikke slikt egentlig opplyses om? Hun merker de innleggene som reklame, men ikke at de er knyttet til samme AS? 15
Aintnofun Skrevet 5. november 2021 #24846 Skrevet 5. november 2021 Herregud. Det er ikke som om at Kim Kardashian ikke har hundrevis av hjelpere bak sine produkter. Det er nesten ingen som står alene om noe sånt. 6
hulillerunde Skrevet 5. november 2021 #24847 Skrevet 5. november 2021 Aintnofun skrev (44 minutter siden): Herregud. Det er ikke som om at Kim Kardashian ikke har hundrevis av hjelpere bak sine produkter. Det er nesten ingen som står alene om noe sånt. Så klart! For min del er det ikke det det handler om. For ingen klarer noe slikt uten å ha hjelp! Forskjellen, tenker jeg, er om man blir presentert et ferdig konsept som man «slenger» navnet sitt på for å tjene penger eller om man er en stor deltaker i prosessen. Førstnevnte er den enkle veien, sistnevnte er krevende og man er deltaker i prosessen. Tror ingen har forventer at SE ska gjøre alt selv, for det er urealistisk. Men det er en forskjell mellom å være ansikt utad og gründer i en bedrift tenker jeg 15
hunteragain Skrevet 5. november 2021 #24848 Skrevet 5. november 2021 Peonjenta skrev (4 timer siden): Kanskje fordi vi tror at hun har selvdiagnostisert seg selv med de fleste psyk.diagnoser som finnes? Det er jo en grunn for det. Poenget er at hun er ikke frisk og det er synd i henne. 2
Blomsterkaret Skrevet 6. november 2021 #24849 Skrevet 6. november 2021 Er Sophie venn med Joakim fremdeles? Ser at han kommenterer hjerter osv. på bildene til Kasper. 2
DianaV Skrevet 6. november 2021 #24850 Skrevet 6. november 2021 Blomsterkaret skrev (1 time siden): Er Sophie venn med Joakim fremdeles? Ser at han kommenterer hjerter osv. på bildene til Kasper. Ble det vennskapet noen gang det samme igjen etter han sa hun begynte å ligne på en katt i motvind pga alle inngrepene eller noe sånt? 28
Lorieen Skrevet 6. november 2021 #24851 Skrevet 6. november 2021 DianaV skrev (1 minutt siden): Ble det vennskapet noen gang det samme igjen etter han sa hun begynte å ligne på en katt i motvind pga alle inngrepene eller noe sånt? Hahahahaha, sa han det? 😂 Digger ham i så fall! 12
Blomsterkaret Skrevet 6. november 2021 #24852 Skrevet 6. november 2021 DianaV skrev (21 minutter siden): Ble det vennskapet noen gang det samme igjen etter han sa hun begynte å ligne på en katt i motvind pga alle inngrepene eller noe sånt? Det var nytt for meg. Hvor ble det sagt? Bloggerne?
DianaV Skrevet 6. november 2021 #24853 Skrevet 6. november 2021 Blomsterkaret skrev (22 minutter siden): Det var nytt for meg. Hvor ble det sagt? Bloggerne? Ja, husker ikke når det var fra men det er endel år siden etterhvert. 2
Justlooking Skrevet 6. november 2021 #24854 Skrevet 6. november 2021 hulillerunde skrev (15 timer siden): Jeg har da aldri sagt at det ikke var hennes ide! Som jeg skrev så vet man ikke hvor involvert hun er/var. Et selskap kan investere på bakgrunn av innflytelse. Det kan være at Elle Basic har valgt å satse nettopp på SE fordi hun har innflytelse. Men igjen; det kan vi ikke vite. Husker da den ble problemer med navnet, at hun henviste til elle basis som sto for produksjonen. https://www.minmote.no/nyheter/a/jdxmP0/kopianklager-mot-sophie-elise 10
Zenhouse Skrevet 6. november 2021 #24855 Skrevet 6. november 2021 https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/sophie-elise-forteller-om-menstruasjonsendring-etter-vaksine-litt-skummelt.llGcUejou?utm_source=share-btn Joda, neida, joda det er klart at hun opplevde dette. 19
Justlooking Skrevet 6. november 2021 #24856 Skrevet 6. november 2021 Zenhouse skrev (1 time siden): https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/sophie-elise-forteller-om-menstruasjonsendring-etter-vaksine-litt-skummelt.llGcUejou?utm_source=share-btn Joda, neida, joda det er klart at hun opplevde dette. Det vet vi fra mange åt at hun opplever akkurat det som er i tiden 😊 9
VissenBlomst Skrevet 7. november 2021 #24857 Skrevet 7. november 2021 Lorieen skrev (På 17.8.2021 den 5.34): Det som er betenkelig her, er at de store medieaktørene som eksempelvis TV2 bevisst fremmer åpenbart forstyrrede mennesker (som SE) som frontfigurer og postergirls for hva som er attraktivt og normalt. Jeg mener de har et ansvar her som de har unnlatt å ta. Grenser for hva som er innafor å dele flyttes stadig, og de som må lide for det er dagens unge, som vokser opp med å få dette i fleisen uansett hvor de snur seg. Jeg føler stadig oftere at jeg er en slags passasjer på et tog med destinasjon helvete og at jeg har fått orkesterplass til menneskehetens undergang. Det har allerede begynt. Den oppvoksende slekt blir dummere og dummere, grådigere, mer og mer overfladiske. Det er tragisk. Ikke for å minst nevne at hun har operert kjeven, noe hun forklarte som et "medisinsk" inngrep og ikke som noe kosmetisk. Samme var det med kjønnsleppene hennes også. Hvor hun forklarte det igjen som et "medisinsk" inngrep, og ikke kosmetisk inngrep. Hun siterte at det var vanskelig for henne og sitte normalt uten å få vondt der nede........ Man skulle jo faktisk tro at rumpe implantatene til de lille mennesket, skulle gi det som er under der et lite løft fra stolen så kjønnsleppene ikke ble klemt der hun satt. Da kunne hun nesten spilt på at denne operasjonen og var av "medisinske grunner". Vi må ikke glemme nesa også da... Den ble vel sikkert operert fordi neseveggen var så skjev at hun ikke fikk puste. Samme med puppene og, det var sikkert fordi det var så vondt for henne å ligge på magen. Dette var ikke så pent skrevet, men er det en person som får det til å koke inni meg så er det den jenta der. Likte henne en periode, men vanskelig når hun konstant endrer stil og meninger. Og man kan se at alt hun poster er skuespill, jenta ser så ukomfortabel ut foran kamera at jeg selv blir ukomfortabel av og se på. I tillegg fjernet hun implantatene fordi hun var nå mer trygg i seg selv, og ville være all natural. Hun syntes til å med små bryster var fint. Og nå sitter hun der igjen? Med nye pupper, og tror at ingen ser forskjell??? (jeg følger ikke henne lenger, så vet ikke om det er noe hun har vært åpen om). 31
FrkZ Skrevet 7. november 2021 #24858 Skrevet 7. november 2021 Såg henne i programmet Gjett hvem, på Discovery. Nesten ubehagelig å se på😅 5
VissenBlomst Skrevet 7. november 2021 #24859 Skrevet 7. november 2021 FrkZ skrev (8 minutter siden): Såg henne i programmet Gjett hvem, på Discovery. Nesten ubehagelig å se på😅 Vet alt om ubehaget av å se på henne. Sier ikke at det er noe galt, men man ser så tydelig på henne at hun ikke er trygg eller komfortabel. Virker nesten som at hun er forstyrret i hvem hun egentlig er, og aldri vet hvilken rolle hun skal være i ulike sosiale anledninger, og på grunn av dette føler jeg at alt fra måten hun beveger seg på og snakker på er kunstig. JA! Så kunstig at det er både ukomfortabelt, pinlig og vondt å se på. Måten hun forteller at hun har endret seg på og er mye tryggere på seg selv som person virker helt ulogisk for meg. 28
FrkZ Skrevet 7. november 2021 #24860 Skrevet 7. november 2021 VissenBlomst skrev (20 minutter siden): Vet alt om ubehaget av å se på henne. Sier ikke at det er noe galt, men man ser så tydelig på henne at hun ikke er trygg eller komfortabel. Virker nesten som at hun er forstyrret i hvem hun egentlig er, og aldri vet hvilken rolle hun skal være i ulike sosiale anledninger, og på grunn av dette føler jeg at alt fra måten hun beveger seg på og snakker på er kunstig. JA! Så kunstig at det er både ukomfortabelt, pinlig og vondt å se på. Måten hun forteller at hun har endret seg på og er mye tryggere på seg selv som person virker helt ulogisk for meg. Ja. Såg ut som de andre deltagerne syntes det var ubehagelig også🙈Hun passet ikke helt inn i det programmet iallefall. Hun virket veldig ukomfortabel med hele settinga. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå