Isild Skrevet 13. oktober 2021 #24621 Del Skrevet 13. oktober 2021 Gasellen skrev (3 minutter siden): Så dritt som hun følte seg på Vixen etter at Kristin holdt tordentalen sin, så dritt er det hun får tusenvis av unge jenter til å føle seg rundt om i Norge, h v e r dag. Nettopp! Og kan ikke huske at hun noengang har reflektert over det. Tvert imot så kaller hun Gullbarbie for mobbing og setter seg selv i offerrollen. Ikke en tanke for de som stemte henne frem fordi hun var "den som er værst på å få unge til å føle seg dritt". Det var en tid da jeg håpet og trodde SE var i vekst og endring, og faktisk ville bruke egne erfaringer og den enorme påvirkningskraften sin til å ta avstand fra seksualisering i reklame, usunt forhold til operasjoner og eksponering av kropp for likes. Hun kunne hatt en svært viktig stemme i å nedkjempe det vanvittige kroppspresset ungdom og andre møter fra influensere og andre i SoMe. Istedet så legger hun inn nye implantater og opp kampen om å få vise "nipplene" sine på Instagram - og kaller det feminisme. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmetreet Skrevet 13. oktober 2021 #24622 Del Skrevet 13. oktober 2021 Ser på hennes og Isak sin story at de henger sammen. Men tror også det er andre Farmen-deltagere ved de også. Men de sitter siden av hverandre. Kanskje det er en liten romanse på gang allikevel? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 13. oktober 2021 #24623 Del Skrevet 13. oktober 2021 Palmetreet skrev (7 minutter siden): Ser på hennes og Isak sin story at de henger sammen. Men tror også det er andre Farmen-deltagere ved de også. Men de sitter siden av hverandre. Kanskje det er en liten romanse på gang allikevel? Det blir sikkert avslørt på premierefesten og senere i Farmen sesongen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 13. oktober 2021 #24624 Del Skrevet 13. oktober 2021 "- Som menneske og journalist er det viktig for meg å gi alle mennesker en sjanse. " Det er Sophie Elise sin reaksjon på kritikken som er framført av presseekspert Gunnar Brodahl-Johansen. Anledningen er et intervju hun har gjort med Melina Johnsen for God Kveld Norge. Det er litt pretensiøst å kalle seg journalist etter noen uker i en feel-good redaksjon, der ordene mer eller mindre legges i munnen på henne. Etter min mening. https://www.dagbladet.no/kjendis/slakter-tv-2-intervju---koseprat/74342855 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 14. oktober 2021 #24625 Del Skrevet 14. oktober 2021 Palmetreet skrev (15 timer siden): Ser på hennes og Isak sin story at de henger sammen. Men tror også det er andre Farmen-deltagere ved de også. Men de sitter siden av hverandre. Kanskje det er en liten romanse på gang allikevel? Sjokkert over at det fortsatt er folk som tror at de ikke har ligget sammen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 14. oktober 2021 #24626 Del Skrevet 14. oktober 2021 Gasellen skrev (2 timer siden): Sjokkert over at det fortsatt er folk som tror at de ikke har ligget sammen. Media kan vel desverre ikke være "all over it" før Farmen vises på TV, og innen da er både bruddet og "fling`en" yesterdays news. Gjetter på at Farmen klipper vel en eventuell romanse også - av respekt for bl.a Kasper. Sannheten rundt det hele kommer nok for en dag. All kred til Kasper og Karine som ikke har fortalt hva som egentlig skjedde. Vi er nok mange som mistenker at det ikke var helt pent. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 14. oktober 2021 #24627 Del Skrevet 14. oktober 2021 Sophie Elise jobber nå som programleder for TV2 og har et årelangt samarbeid med dem bak seg, så jeg tipper hun i stor grad får bestemme selv hva som skal vises på TV. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 14. oktober 2021 #24628 Del Skrevet 14. oktober 2021 SE har hylt opp om all mobbingen hun har vært utsatt for så mange ganger at jeg ikke lenger klarer å ta det på alvor. Mobbing på barne og ungdomsskolen samt vgs. Samtidig som hun gikk på fester regelmessig, hadde kjærester og fant på diverse sprell (kilde: diverse innlegg). De virkelige mobbeofrene blir aldri invitert noen steds. De fikk aller nådigst være med i friminuttene på skolen, mens de andre på fritiden diskuterte hvordan de skulle utestenge vedkommende fra fester og slikt. Jeg skjønner det er kjipt å ha komplekser i en sårbar alder, få kommentarer, krangle med venninner, men det kan ikke sammenlignes med mobbing. Og slik har hun fortsatt, med å definere ting som er ubehagelig og kjipt som å være mobbeoffer. Samt operert seg så mye at det i seg selv er en svær rød sirene angående hennes selvbilde. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 14. oktober 2021 #24629 Del Skrevet 14. oktober 2021 21 hours ago, Isild said: Det var en tid da jeg håpet og trodde SE var i vekst og endring, og faktisk ville bruke egne erfaringer og den enorme påvirkningskraften sin til å ta avstand fra seksualisering i reklame, usunt forhold til operasjoner og eksponering av kropp for likes. Samme her. En periode så vi konturene av en samfunnsengasjert person som skrev kronikker om aktuelle temaer. Hun virket å ville vise nye sider av seg selv. Men så var det tilbake til det samme, flere operasjoner, ulovlig reklame osv. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 14. oktober 2021 #24630 Del Skrevet 14. oktober 2021 n_97 skrev (1 time siden): SE har hylt opp om all mobbingen hun har vært utsatt for så mange ganger at jeg ikke lenger klarer å ta det på alvor. Mobbing på barne og ungdomsskolen samt vgs. Samtidig som hun gikk på fester regelmessig, hadde kjærester og fant på diverse sprell (kilde: diverse innlegg). De virkelige mobbeofrene blir aldri invitert noen steds. De fikk aller nådigst være med i friminuttene på skolen, mens de andre på fritiden diskuterte hvordan de skulle utestenge vedkommende fra fester og slikt. Jeg skjønner det er kjipt å ha komplekser i en sårbar alder, få kommentarer, krangle med venninner, men det kan ikke sammenlignes med mobbing. Og slik har hun fortsatt, med å definere ting som er ubehagelig og kjipt som å være mobbeoffer. Samt operert seg så mye at det i seg selv er en svær rød sirene angående hennes selvbilde. Når man tenker over den lange listen hun har med selvdiagnostiserte psykiske plager og diagnoser, så er det lov å spørre seg om mobbingen hun hevder seg utsatt for hele oppveksten og i voksen alder egentlig ER mobbing, eller om det er hun som er ekstra sårbar/nærtagende/avhengig av å bli likt. Det må være lov å spørre seg om følelsen av å bli mobbet, hengt ut, krenket og behandlet stygt handler om et unormalt stort behov for skryt, berømmelse og anerkjennelse, og/eller kanskje et symptomatisk for en eller annen psykisk lidelse. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 14. oktober 2021 #24631 Del Skrevet 14. oktober 2021 Er Karine og Kasper i slekt? Ser de har samme etternavn..☺️ + det virket som det SE gjorde var noe av grunnen til at Karine valgte å slutte? Uansett, var nok for det beste for hennes egen del..😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 14. oktober 2021 #24632 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) 13 minutter siden, Isild said: Når man tenker over den lange listen hun har med selvdiagnostiserte psykiske plager og diagnoser, så er det lov å spørre seg om mobbingen hun hevder seg utsatt for hele oppveksten og i voksen alder egentlig ER mobbing, eller om det er hun som er ekstra sårbar/nærtagende/avhengig av å bli likt. Det må være lov å spørre seg om følelsen av å bli mobbet, hengt ut, krenket og behandlet stygt handler om et unormalt stort behov for skryt, berømmelse og anerkjennelse, og/eller kanskje et symptomatisk for en eller annen psykisk lidelse. Det er en grunn til at man ikke skal diagnostisere seg selv. Jeg tviler på at hun har blitt utredet ordentlig på en dps eller liknende. Hun har gått privat virker det som og byttet så ofte at behandlingen neppe har hatt effekt. Dessuten er de ofte ikke så grundige i det private som det offentlige. Litt "kunden har rett" tankegang. Flere av de som har møtt henne, har fortalt om hvor lite omgjengelig hun har vært. Men så kan man jo også si at psykisk syke som går ubehandlet i årevis gjerne blir ytterst usympatiske. Så syk at hun virkelig burde fått hjelp, samtidig så frisk at hun kan jobbe 14 timer i døgnet. Jeg vet andre av den typen og det er ingen god kombinasjon. Uten at jeg skal diagnostisere SE på noe vis. Endret 14. oktober 2021 av n_97 Typo 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 14. oktober 2021 #24633 Del Skrevet 14. oktober 2021 n_97 skrev (5 minutter siden): Det er en grunn til at man ikke skal diagnostisere seg selv. Jeg tviler på at hun har blitt utredet ordentlig på en dps eller liknende. Hun har gått privat virker det som og byttet så ofte at behandlingen neppe har hatt effekt. Dessuten er de ofte ikke så grundige i det private som det offentlige. Litt "kunden har rett" tankegang. Flere av de som har møtt henne, har fortalt om hvor lite omgjengelig hun har vært. Men så kan man jo også si at psykisk syke som går ubehandlet i årevis gjerne blir ytterst usympatiske. Så syk at hun virkelig burde fått hjelp, samtidig så frisk at hun kan jobbe 14 timer i døgnet. Jeg vet andre av den typen og det er ingen god kombinasjon. Uten at jeg skal diagnostisere SE på noe vis. Jeg tenker du har rett. Hun sa vel også en gang at hun ikke fikk noe ut av å gå til psykolog, fordi hun var smartere enn han. Med et slikt grandiost bilde av egen innsikt og kunnskap så er det nok vanskelig å være mottagelig for både læring og evt behandling. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullhavet Skrevet 14. oktober 2021 #24634 Del Skrevet 14. oktober 2021 Smurfii skrev (1 time siden): Er Karine og Kasper i slekt? Ser de har samme etternavn..☺️ + det virket som det SE gjorde var noe av grunnen til at Karine valgte å slutte? Uansett, var nok for det beste for hennes egen del..😋 Karine og Kasper er søsken. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 14. oktober 2021 #24635 Del Skrevet 14. oktober 2021 Syrinia skrev (På 9.8.2021 den 11.05): Kan ikke begripe hva han ser i henne. Men det er vel litt spennende da,men at det blir noe seriøst kan jeg ikke tenke meg. Ihvertfall ikke noe som vil vare så lenge. Jeg kan forstå reaksjonen deres, litt. Uansett så er ikke Isak den flotteste fangsten av en mann. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 14. oktober 2021 #24636 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) hunteragain skrev (1 time siden): Jeg kan forstå reaksjonen deres, litt. Uansett så er ikke Isak den flotteste fangsten av en mann. Jeg mistet mye av respekten min for Isak når han valgte å legge seg etter kropps- og sexfikserte miss plastic fantastic. Jeg trodde han var en jordnær og litt "gammelmodig", arbeidssom mann som liker det som er ujålete og naturlig, men tydeligvis ikke 😆 Den dama har gjennomgått flere plastikkirurgiske operasjoner enn jeg har fingre. Endret 14. oktober 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 14. oktober 2021 #24637 Del Skrevet 14. oktober 2021 Solaire skrev (5 minutter siden): Jeg mistet mye av respekten min for Isak når han valgte å legge seg etter kropps- og sexfikserte miss plastic fantastic. Jeg trodde han var en jordnær og litt "gammelmodig", arbeidssom mann som liker det som er ujålete og naturlig, men tydeligvis ikke 😆 Den dama har gjennomgått flere plastikkirurgiske operasjoner enn jeg har fingre. Har nok blitt bitt av realitykjendis/influensermiljø-basillen han også. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 14. oktober 2021 #24638 Del Skrevet 14. oktober 2021 Solaire skrev (6 minutter siden): Jeg mistet mye av respekten min for Isak når han valgte å legge seg etter kropps- og sexfikserte miss plastic fantastic. Jeg trodde han var en jordnær og litt "gammelmodig", arbeidssom mann som liker det som er ujålete og naturlig, men tydeligvis ikke 😆 Den dama har gjennomgått flere plastikkirurgiske operasjoner enn jeg har fingre. Skjønner tankegangen godt, men ofte så er det akkurat slike menn som Isak som foretrekker kvinner som SE. Etter min erfaring. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 14. oktober 2021 #24639 Del Skrevet 14. oktober 2021 Isild skrev (15 minutter siden): Har nok blitt bitt av realitykjendis/influensermiljø-basillen han også. Ja tydeligvis. Starstruck tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 14. oktober 2021 #24640 Del Skrevet 14. oktober 2021 Solaire skrev (2 timer siden): Ja tydeligvis. Starstruck tenker jeg. Tror det i så fall handler om noe helt annet en "starstruck". Noe veldig mye enklere, retning "starfuck". 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå