Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan vel snart gå fra bloggerne til kirurgiske katastrofer.

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jif skrev (Akkurat nå):

Kan vel snart gå fra bloggerne til kirurgiske katastrofer.

Virker som hun har løftet noe i ansiktet. 

• Liker 1
Skrevet
SoftKitty skrev (På 15.9.2021 den 20.10):

Ser andre også nevner at bud skal stå i annonsen men jeg har aldri sett før at det har stått i noen annonser.. Så det er ikke sånn at det alltid gjøres. 

Kanskje personen skrev seg på liste som interessent for å få varsler om bud eller spurte megleren, jeg har gjort det før om naboleiligheter, da forteller de gjerne hva som er gjeldende bud eller hva som var salgssum. Ville kanskje tro at SE sin megler ikke sender ut info om bud til masse randoms da.

Riktig.

• Liker 1
Skrevet
J.. skrev (47 minutter siden):

Riktig.

Hvor lenge stod/står det budet? Det er alltid vanskelig med bud under prisantydning. Bud blir jo lagt inn med en tidsfrist. Så da må man bestemme om man vil selge til en pris som man er misfornøyd med, eller la det gå ut og ta sjansen på at man får et høyere bud senere.

Skrevet
Hulderen skrev (5 minutter siden):

Hvor lenge stod/står det budet? Det er alltid vanskelig med bud under prisantydning. Bud blir jo lagt inn med en tidsfrist. Så da må man bestemme om man vil selge til en pris som man er misfornøyd med, eller la det gå ut og ta sjansen på at man får et høyere bud senere.

Budgiverne bestemmer selv hvor lenge budene skal stå, og selger avgjør når han/hun velger å akseptere ett bud.

Budgiverne kan sette budfrist på 15, 30, 45 eller 60 minutter, eller opp til 14 dager etter første mulige tidspunkt.

Skrevet
L'Eau D'Issey skrev (Akkurat nå):

Budgiverne bestemmer selv hvor lenge budene skal stå, og selger avgjør når han/hun velger å akseptere ett bud.

Budgiverne kan sette budfrist på 15, 30, 45 eller 60 minutter, eller opp til 14 dager etter første mulige tidspunkt.

Ja, jeg vet at budgiverne bestemmer fristen. Det var derfor jeg spurte @J om hvor lang fristen var.

• Liker 2
Skrevet
Hulderen skrev (9 minutter siden):

Sto til kl.1200 samme dag,ble ikke godtatt.

• Liker 6
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Sto til kl.1200 samme dag,ble ikke godtatt.

Takk for svar!

• Liker 4
Skrevet

Så dere sophies insta? Der hun skrev det ble slutt pga noe HUN gjorde? Er vell ikke så mye mer spekulasjoner om at hun var utro med isak på farmen da. Sier nesten seg selv i det hun skrev at det ble slutt pga henne og hun ikke har latt seg selv være lei seg siden det er hennes feil

• Liker 8
Skrevet
Gomba skrev (42 minutter siden):

Så dere sophies insta? Der hun skrev det ble slutt pga noe HUN gjorde? Er vell ikke så mye mer spekulasjoner om at hun var utro med isak på farmen da. Sier nesten seg selv i det hun skrev at det ble slutt pga henne og hun ikke har latt seg selv være lei seg siden det er hennes feil

Hun gjorde hva da? Og hvordan vet du og andre at det er nøyaktig utroskap det er snakk om?

• Liker 1
Skrevet

Er ikke Sofie og fetisha venner lengre? Hva har skjedd der? Noen som vet? 

• Liker 1
Skrevet
Gomba skrev (9 timer siden):

Rapportert for ryktespredning 

• Liker 3
Skrevet (endret)

https://www.nrk.no/video/44a5d1dd-89b9-443f-bb80-86547ea07997

Sophie Elise er med Markus(?) å synger en sang om seg selv. Jeg vet ikke helt om dette egentlig treffer noe særlig for min del..  Er det et alvor i undertonen om å tenke over hva man deler i sosiale medier? 

Det skuffer meg litt at disse folkene (tv2, nrk) "fremmer" Sophie Elise når man ser hva hun legger ut, mens hun liksom har blitt voksen og fått seg ordentlig jobb.. 

Endret av however
  • Liker 9
Skrevet
Palmetreet skrev (På 16.9.2021 den 17.19):

Utrolig hvor mye hun har forandret seg. Dette er fra november 2017. Er fra en YouTube-video med Joakim.

Skjermbilde3.JPG

Helt ekstremt å se hvordan hun har operert vekk alle sine opprinnelige naturlig ansiktstrekk. På dette bildet hadde hun iallefall igjen noen av de. Nå er alt vekk. Psykt. Og psykt at en med så forvrengt selvbilde og lettvint forhold til kirurgi fremmes og hylles som kjendis og offentlig person. Hun er jo bare kjent for å være kjent, og for å provosere og operere. 

Forstår det ikke. Jeg tenker at hun hadde trengt hjelp, og et liv utenom offentligheten. 

• Liker 23
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Til å ikke ville prate om bruddet,prater hun mye om bruddet.

Nå var det plutselig 5 år de hadde vært sammen nå.

Er ikke det hun blant annet er kjent for å snakke om ting som hun egentlig ikke vil "snakke" om? Eller er det at hun ikke snakke om det så lenge media ikke tar kontakt? 

• Liker 7
Skrevet

Jeg mener å huske at Anne B Ragde forsvarte bokklubb-scammen til SE med nebb og klør på div some for en liten tid tilbake. Ser nå at ABR og SE deltar på kåss til kvelds sammen. Er det noen som vet hva som knytter dem sammen? Jeg har tidligere hørt om influensere og artister som klør hverandre på ryggen/deltar på hverandres podcaster fordi de er i samme management, som Iselin guttormsen og Tone damli, men SE har ingen management så jeg sliter med å se hvordan ABR kommer inn i bildet

https://www.instagram.com/p/CT9QsIlKAVQ/?utm_medium=copy_link

• Liker 10
Skrevet

250K i året på å vaske hår som bokstavelig talt er kjøpt og limt på ditt eget hår..

Da har man både for mye tid og penger.

• Liker 28
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...