Anonym90059005 Skrevet 4. september 2021 #23921 Skrevet 4. september 2021 Maydis8 skrev (På 22.8.2021 den 18.54): Nå er ikke dette på Furuset. Men, hun får solgt for den prisen og mer til. Det er et hett marked i Oslo - spesielt hus. Huset hennes er fint, man kan flytte rett inn. Folk liker det. Fortsatt like skråsikker? Lagt ut på nytt nå, 6-700 000 lavere prisantydning enn sist. 20
Maydis8 Skrevet 4. september 2021 #23922 Skrevet 4. september 2021 Anonym90059005 skrev (Akkurat nå): Fortsatt like skråsikker? Lagt ut på nytt nå, 6-700 000 lavere prisantydning enn sist. Og problemet ditt er? Hun får solgt det. Ta det med ro. Sjelden noe ligger lenge i Oslo. Fatter ikke at du gidder å bruke tid på å bekymre deg for det her. Hun har mer enn nok penger. 5
velociraptor Skrevet 4. september 2021 #23923 Skrevet 4. september 2021 addict skrev (18 timer siden): Du følte deg truffet ser jeg 😊 Du glemte å beskylde brukeren for å være sjalu på SE. Evt feit og stygg, og derfor sjalu. 27
Anonym90059005 Skrevet 4. september 2021 #23924 Skrevet 4. september 2021 Maydis8 skrev (28 minutter siden): Og problemet ditt er? Hun får solgt det. Ta det med ro. Sjelden noe ligger lenge i Oslo. Fatter ikke at du gidder å bruke tid på å bekymre deg for det her. Hun har mer enn nok penger. Ingen problem, du var bare så voldsomt skråsikker og på hugget sist når noen prøvde å si at det kanskje kunne være litt høy pris og at det nødvendigvis ikke var så mange som falt for SE stilen på Furuset. Hvor mye penger hun har kunne ikke brydd meg mindre, det var heller ikke temaet. 37
*blueberry* Skrevet 4. september 2021 #23925 Skrevet 4. september 2021 (endret) Maydis8 skrev (1 time siden): Synes programmet var helt greit. Interessant å se hva folk mener rundt omkring. Synes ikke det var noe særlig fokus på henne. Hun gjør mye dumt og rart ja, men ser ikke noe problem i den jobben hun gjorde der. Tror enkelte bare negativt innstilt til alt hun gjør uansett, bare hun er på skjermen så er det negativt. Tror god kveld Norge jobben kommer til å gå helt fint. Du kan jo skrive en klage til tv2 hvis du er bekymret. Klarer du å egentlig å lese? Jeg er positiv til at SE skal få prøve seg i en ordinær jobb for første gang. Hun trenger å komme seg ut i et arbeidsmiljø og skifte fokus fra seg selv. At du ikke ser at dette blir en mer ordinær jobb enn det lille programmet om politikk hun hadde skjønner jeg ikke. Jeg har ikke sagt at det var noe galt med programmet, jeg påpeker at hun spilte seg selv i en «lær mer» rolle, og ikke hadde en ordinær programlederrolle slik som den nye jobben innebærer. Du trenger ikke bli ufin. Endret 4. september 2021 av *blueberry* 13
Justlooking Skrevet 4. september 2021 #23926 Skrevet 4. september 2021 Gulvplanke skrev (1 time siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=229211486 Rekkehuset er satt ned med 700.000. Så jeg hadde nok rett i at den opprinnelige prisen ikke gjenspeiler markedet! Spent på om hun får 6.8. Et hus i samme nabolag med ca samme str, men med 7 min kortere gange til t-banen ligger ute for 6.1 Ikke like skjermet, men vil si at stilen her passer en barnefamilie langt bedre: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=230465967 Det er jo helt klart det var for høyt priset. Mulig det hjelper at de satt det ned 700.000. 10
Gjest CecilieX Skrevet 4. september 2021 #23927 Skrevet 4. september 2021 Justlooking skrev (8 timer siden): Det er jo helt klart det var for høyt priset. Mulig det hjelper at de satt det ned 700.000. Å sette ned prisen med så mye etter kort liggetid, det er en innrømmelse av at huset er for høyt priset. Jeg synes forøvrig det er svært problematisk at SE løftes frem som relevant ved at hun får programlederjobb. Da belønnes og anerkjenner man en person som er et fryktelig dårlig forbilde. Veldig ugreit, men dette har TV2 holdt på med i mange år.
Skrottefar Skrevet 4. september 2021 #23928 Skrevet 4. september 2021 CecilieX skrev (6 minutter siden): Jeg synes forøvrig det er svært problematisk at SE løftes frem som relevant ved at hun får programlederjobb. Da belønnes og anerkjenner man en person som er et fryktelig dårlig forbilde. Veldig ugreit, men dette har TV2 holdt på med i mange år. At SE fikk den jobben der finner jeg meget merkelig, men at Dorthe Skappel har en finger med i det spillet der tviler jeg ikke på, uansett, SE i den rollen der, ja, det sier det meste om TV2. Skal de først finne en programleder så finner de neppe noen med mindre integritet enn SE 🤣 31
Marai Skrevet 4. september 2021 #23929 Skrevet 4. september 2021 Skrottefar skrev (2 minutter siden): At SE fikk den jobben der finner jeg meget merkelig, men at Dorthe Skappel har en finger med i det spillet der tviler jeg ikke på, uansett, SE i den rollen der, ja, det sier det meste om TV2. Skal de først finne en programleder så finner de neppe noen med mindre integritet enn SE 🤣 Tror det var vikar jobb, også må dere slutte å henge opp i alt hva hun gjør. Stakkars dame. Jeg er ikke hennes fan, men alikael 😛 4
Skrottefar Skrevet 4. september 2021 #23930 Skrevet 4. september 2021 Marai skrev (7 minutter siden): Tror det var vikar jobb, også må dere slutte å henge opp i alt hva hun gjør. Stakkars dame. Jeg er ikke hennes fan, men alikael 😛 Aha.....så da er det ikke så nøye siden det er en vikar-jobb, man kan ikke stille kritiske spørsmål da nei 😛 Og nei, ikke noe stakkars dame nei, det meste av kritikken mot SE er vel berettiget og det samme gjelder kritikken mot TV2 som kun tenker på oppmerksomheten det vil bli ved å ha SE som vikar, men det er TV2 i et nøtteskall 29
Djungelvrål Skrevet 4. september 2021 #23931 Skrevet 4. september 2021 Skrottefar skrev (18 minutter siden): At SE fikk den jobben der finner jeg meget merkelig, men at Dorthe Skappel har en finger med i det spillet der tviler jeg ikke på, uansett, SE i den rollen der, ja, det sier det meste om TV2. Skal de først finne en programleder så finner de neppe noen med mindre integritet enn SE 🤣 Se satt jo å løy henne opp i ansiktet om hvor deilig det var å ta ut silikonen og nå være naturlig, 5 minutter etterpå la hun inn på nytt, så gikk det en halvtime og fant ut at ikke store nok ut så hun la inn like store som hun hadde, 😂 så to operasjoner var jo helt bortkastet 27
Kinder Skrevet 4. september 2021 #23932 Skrevet 4. september 2021 Skrottefar skrev (20 minutter siden): At SE fikk den jobben der finner jeg meget merkelig, men at Dorthe Skappel har en finger med i det spillet der tviler jeg ikke på, uansett, SE i den rollen der, ja, det sier det meste om TV2. Skal de først finne en programleder så finner de neppe noen med mindre integritet enn SE 🤣 Leste en plass at hun og Niklas snakket om dette inne på Farmen, at hun kunne tenke seg å vikariere for Marte. Hjelper å ha en godt nettverk, og til denne type jobber har vel Sophie et supert nettverk. Så det er ikke rart at hun nå har landet programleder-jobb. I tillegg har jo SE deltatt i bloggerne, og om jeg husker rett var vel Sophie Elises verden også på Tv2? Jeg følger ikke med på GKN, men ser ikke bort i fra at Sophie kan gjøre en god figur som programleder på et sånt show. 11
KaBom Skrevet 5. september 2021 #23933 Skrevet 5. september 2021 Skrottefar skrev (8 timer siden): At SE fikk den jobben der finner jeg meget merkelig, men at Dorthe Skappel har en finger med i det spillet der tviler jeg ikke på, uansett, SE i den rollen der, ja, det sier det meste om TV2. Skal de først finne en programleder så finner de neppe noen med mindre integritet enn SE 🤣 SE har en ansettelse i Tv2 i flere år nå. Hun nevnte det i en videoblogg (kan det være rundt den tiden hun lagde valgprogrammet i 2019?). Hun har nok en kontrakt der både hun og TV2 er forpliktet til at hun skal delta i en viss mengde programmer på kanalen og når det først er slik så er jo GKN et ganske naturlig program, tenker jeg. Det er et program som passer godt med SE sin profil. Hadde reagert mer hvis hun hadde fått en rolle på Tv2-Nyhetene eller noe. Det jeg er mer skepisk til er måten Dorthe og Sophie tidligere har brukt programmet til å pushe egne produkter, som da Dorthe intervjuet SE om strikkegenserkolleksjonen som de to samarbeidet om. Da kan man snakke om en ganske uetisk blanding av roller og salg. 33
J.. Skrevet 5. september 2021 #23934 Skrevet 5. september 2021 I år er det Emma Ellingsen som har fått eget valgprogram.. Alt hun sier i en episode er "wow","kuuult" og lager lyder som svar til de hun prater med. Trenger ikke talent for å bli ansatt/få avtale hos Tv2,bare man har nok følgere på Internett. 40
Marai Skrevet 5. september 2021 #23935 Skrevet 5. september 2021 J.. skrev (49 minutter siden): I år er det Emma Ellingsen som har fått eget valgprogram.. Alt hun sier i en episode er "wow","kuuult" og lager lyder som svar til de hun prater med. Trenger ikke talent for å bli ansatt/få avtale hos Tv2,bare man har nok følgere på Internett. Er ikke det programet veldig lik som SE hadde ? 3
J.. Skrevet 5. september 2021 #23936 Skrevet 5. september 2021 Marai skrev (18 minutter siden): Er ikke det programet veldig lik som SE hadde ? Akkurat samme konsept,men annen "programleder". Men så var det ikke SE sitt program,hun var bare ansikt uttad for å øke seertall. 5
Inocybe Skrevet 5. september 2021 #23937 Skrevet 5. september 2021 KaBom skrev (1 time siden): SE har en ansettelse i Tv2 i flere år nå. Hun nevnte det i en videoblogg (kan det være rundt den tiden hun lagde valgprogrammet i 2019?). Hun har nok en kontrakt der både hun og TV2 er forpliktet til at hun skal delta i en viss mengde programmer på kanalen og når det først er slik så er jo GKN et ganske naturlig program, tenker jeg. Det er et program som passer godt med SE sin profil. Hadde reagert mer hvis hun hadde fått en rolle på Tv2-Nyhetene eller noe. Det jeg er mer skepisk til er måten Dorthe og Sophie tidligere har brukt programmet til å pushe egne produkter, som da Dorthe intervjuet SE om strikkegenserkolleksjonen som de to samarbeidet om. Da kan man snakke om en ganske uetisk blanding av roller og salg. Det er jeg helt enig i. Markedsføring av programleder sine egne produkter forkledd som innhold er langt over grensen. Fatter ikke TV2-redaksjonen tillater at deres programleder bruker sin posisjon til å tjene penger på den måten. Men så er det også en god grunn til at jeg ikke er TV2 seer. Jeg forventer en viss integritet fra en stor statsstøttet mediekanal. 14
Anonyym97 Skrevet 5. september 2021 #23938 Skrevet 5. september 2021 Lorieen skrev (På 2.9.2021 den 19.00): Er det ingen som kan hjelpe henne? Foreldrene? Noen? Jeg får helt vondt. Hva mener du? At foreldre skal snakke til sin 26årige datter om å kle på seg? Hæ? 9
addict Skrevet 5. september 2021 #23939 Skrevet 5. september 2021 velociraptor skrev (20 timer siden): Du glemte å beskylde brukeren for å være sjalu på SE. Evt feit og stygg, og derfor sjalu. Åja okei 😄 1
Gjest BethD Skrevet 5. september 2021 #23940 Skrevet 5. september 2021 Er jo bare flaut for tv2 dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå