Gjest Era Vulgaris Skrevet 3. september 2021 #23901 Skrevet 3. september 2021 addict skrev (23 minutter siden): Du følte deg truffet ser jeg 😊 Truffet av hva? Jeg forklarte deg nettopp hva forskjellen på hat og kritikk er, men poenget gikk visst over hodet på deg. Da er det jo en velkjent taktikk å svare med at jeg "må føle meg truffet".
addict Skrevet 3. september 2021 #23902 Skrevet 3. september 2021 Era Vulgaris skrev (Akkurat nå): Truffet av hva? Jeg forklarte deg nettopp hva forskjellen på hat og kritikk er, men poenget gikk visst over hodet på deg. Da er det jo en velkjent taktikk å svare med at jeg "må føle meg truffet". Okei 😄
Pust Skrevet 3. september 2021 #23903 Skrevet 3. september 2021 (endret) Era Vulgaris skrev (1 time siden): Truffet av hva? Jeg forklarte deg nettopp hva forskjellen på hat og kritikk er, men poenget gikk visst over hodet på deg. Da er det jo en velkjent taktikk å svare med at jeg "må føle meg truffet". Akkurat den typen respons som du fikk der, er noe av grunnen til at Rampelysforumet har dårlig rykte; man svarer saklige innlegg med usaklig personangrep, i håp om at det skal spore av, så man slipper de kjedelige og begrunnede innleggene som man kan lære noe av … 🙄 Endret 3. september 2021 av Pust 36
Gjest Era Vulgaris Skrevet 3. september 2021 #23904 Skrevet 3. september 2021 Pust skrev (2 minutter siden): Akkurat den typen respons som du fikk der, er noe av grunnen til at Rampelysforumet har dårlig rykte; man svarer saklige innlegg med usaklig personangrep, i håp om at det skal spore av, så man slipper de kjedelige og begrunnede innleggene som man kan lære noe av … 🙄 Det er sant. Samtidig er det ofte de som faktisk skriver saklige, begrunnede, og reflekterte innlegg som blir stemplet som "sure, bitre, sjalu, feite KG-kjerringer", mens de som bare slenger ut en one liner som f.eks "Følte du deg truffet"-kommentar, er heltene. Forstå det den som kan. For all del, de som liker SE må bare fortsette med det. Jeg forbeholder meg allikevel retten til å se med kritiske øyne på det hun holder på med, uten at det betyr at jeg hater henne som person. Jeg kjenner henne ikke, så hvorfor skal jeg hate henne?
Clara80 Skrevet 3. september 2021 #23905 Skrevet 3. september 2021 Synes så absolutt hun kan kle den rollen. Er forferdelig kleint program med en forferdelig klein programleder. Det eneste triste opp i dette her er hvordan Gullbarbie blir headhuntet tik både det ene og andre. Kan vi ikke bare glemme henne. Hun bidrar ikke med NOE vi har behov for å verken se, høre eller vite. 41
Gjest eelisabethh Skrevet 3. september 2021 #23906 Skrevet 3. september 2021 Det må være utrolig slitsomt å være venninne med en som skal dele bilder og små videosnutter fra cirka alle sammenkomster. Ikke bare skal de ta bilder av Sophie, men de er gjerne med på bildene selv. Tenker spesielt på utflyttingsfesten som er postet om på SE sin story i dag… Alle smiler, poserer og ser perfekt ut. Ingen falske stemmer eller rare dansetrinn under Abba-allsangen. Alt ser Instagramvennlig ut. Klart man blir miljøskadet av å leve sånn.
Maydis8 Skrevet 3. september 2021 #23907 Skrevet 3. september 2021 addict skrev (10 timer siden): Skal sies at jeg på ingen måte støtter opp under hatet i denne tråden og måten mange snakker om og kritiserer SE. Jeg bryr meg ikke nevneverdig og klarer derfor ikke å engasjere meg så mye den ene eller andre veien. Jeg tenker at hun for sin egen del har bygget seg en sinnsyk karriere kun ved å klare å stå i hatet, og akkurat det beundrer jeg henne faktisk for. Unner henne det hun får til så mye jeg klarer å unne noe for noen jeg ikke kjenner, så heia SE! MEN! Jeg må si meg ganske enig med det du skriver her, jeg er veldig spent på å se henne i rollen 😅 Og jeg vurderer å se på bare pga dette, så da har jo TV2 fått akkurat det de vil 😂 På samme måte som at folk her inne følger henne bare for å hate, hun lever jo av det 😬 Ikke første gangen hun har vært programleder for tv2
*blueberry* Skrevet 3. september 2021 #23908 Skrevet 3. september 2021 Maydis8 skrev (22 minutter siden): Ikke første gangen hun har vært programleder for tv2 Første gang det ikke er hun som står i sentrum. 2
Maydis8 Skrevet 3. september 2021 #23909 Skrevet 3. september 2021 *blueberry* skrev (2 minutter siden): Første gang det ikke er hun som står i sentrum. Forrige gang hun var programleder, så var det et valgprogram. Var vel 3-4 episoder eller noe. Husker ikke hva det het. Hun oppsøkte folk med ulike meninger om abort osv.
*blueberry* Skrevet 4. september 2021 #23910 Skrevet 4. september 2021 Maydis8 skrev (8 timer siden): Forrige gang hun var programleder, så var det et valgprogram. Var vel 3-4 episoder eller noe. Husker ikke hva det het. Hun oppsøkte folk med ulike meninger om abort osv. Det handlet jo 100% om henne selv. 13
Isild Skrevet 4. september 2021 #23911 Skrevet 4. september 2021 Jeg ser ikke helt for meg SE som programleder, men mulig de i produksjonen ser et publikumstekke og et talent som jeg ikke ser. Uansett så er det nok positivt for henne å ha en rolle i tillegg til å kle av seg på Instagram. Gratulerer til gullbarbie med ny jobb! Jeg har ikke sett på programmet før, og kommer ikke til å begynne nå. 27
Maydis8 Skrevet 4. september 2021 #23912 Skrevet 4. september 2021 *blueberry* skrev (1 time siden): Det handlet jo 100% om henne selv. Så du programmet?
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. september 2021 #23913 Skrevet 4. september 2021 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
*blueberry* Skrevet 4. september 2021 #23914 Skrevet 4. september 2021 (endret) Maydis8 skrev (1 time siden): Så du programmet? Ja, gjorde du? Ingenting av det programmet krevde programlederrollen på lik linje som et program hvor hun skal fokusere på andre. Hun var seg selv og det handlet om at hun skulle lære. Nå skal hun være profesjonell, det skal handle om andre og hun får være et del av et jobbmiljø. Altså en mer ordinær jobb, jeg tror hun kan ha godt av det. Endret 4. september 2021 av *blueberry* 5
Lorieen Skrevet 4. september 2021 #23915 Skrevet 4. september 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (22 minutter siden): En programleder forbinder jeg med noen som er varm, imøtekommende, åpen og sosial. SE er ingenting av det. Men for all del, lykke til. Hvem er det som ser på God Morgen Norge andre enn godt voksne folk som våkner grytidlig fordi de er gamle og kan ikke sove inne slik som oss unge og spreke. 😂 Nå er det ikke God Morgen Norge SE skal lede da… 10
Maydis8 Skrevet 4. september 2021 #23916 Skrevet 4. september 2021 *blueberry* skrev (19 minutter siden): Ja, gjorde du? Ingenting av det programmet krevde programlederrollen på lik linje som et program hvor hun skal fokusere på andre. Hun var seg selv og det handlet om at hun skulle lære. Nå skal hun være profesjonell, det skal handle om andre og hun får være et del av et jobbmiljø. Altså en mer ordinær jobb, jeg tror hun kan ha godt av det. Synes programmet var helt greit. Interessant å se hva folk mener rundt omkring. Synes ikke det var noe særlig fokus på henne. Hun gjør mye dumt og rart ja, men ser ikke noe problem i den jobben hun gjorde der. Tror enkelte bare negativt innstilt til alt hun gjør uansett, bare hun er på skjermen så er det negativt. Tror god kveld Norge jobben kommer til å gå helt fint. Du kan jo skrive en klage til tv2 hvis du er bekymret. 4
Jadaomatte Skrevet 4. september 2021 #23917 Skrevet 4. september 2021 Jeg synest at det er flott at hun får seg en «ordentlig» jobb. Mulig hun ikke er flink i jobben som programleder, men for all del, en plass må man starte å jobbe. Jeg var elendig i min første jobb, hadde blitt enda dårligere i min neste, hadde jeg blitt tråkka på slik som her. Hun blir dømt selv før hun starter i jobben. Gi henne creeds for det, ikke latterliggjøring. 11
Elfy Skrevet 4. september 2021 #23918 Skrevet 4. september 2021 Flott at hun gjør en ærlig dags arbeid. Blir tross alt et motstykke til det hun driver med i dag, og hun må i tillegg beholde klærne på. Kan hende hun gjør en god figur med manus etc. Kommer ikke til å følge programmet selv, ikke gjort det siden jeg var "fjortis". Synes hun skal få en sjanse i hvert fall før hun blir dømt nord og ned. 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. september 2021 #23919 Skrevet 4. september 2021 (endret) Lorieen skrev (På 4.9.2021 den 13.20): Nå er det ikke God Morgen Norge SE skal lede da… Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gulvplanke Skrevet 4. september 2021 #23920 Skrevet 4. september 2021 (endret) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=229211486 Rekkehuset er satt ned med 700.000. Så jeg hadde nok rett i at den opprinnelige prisen ikke gjenspeiler markedet! Spent på om hun får 6.8. Et hus i samme nabolag med ca samme str, men med 7 min kortere gange til t-banen ligger ute for 6.1 Ikke like skjermet, men vil si at stilen her passer en barnefamilie langt bedre: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=230465967 Endret 4. september 2021 av Gulvplanke La inn naboannonsen 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå