Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

De siste bildene på instagram… Med brystvorta tittende ut over kanten på kjolen… 😑

So classy.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
blåbærpai skrev (Akkurat nå):

So classy.

Er det ingen som kan hjelpe henne? Foreldrene? Noen? Jeg får helt vondt.

• Liker 21
Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Tror ikke hun vil ha hjelp. Hun er vel mer lik seg selv enn noensinne og fornøyd med det.

• Liker 11
Skrevet
Lorieen skrev (7 minutter siden):

De siste bildene på instagram… Med brystvorta tittende ut over kanten på kjolen… 😑

Og skikkelig mye bilder og selvskryt fordi hun går slik. Rart ingen ber henne dekke seg til. Er vel på en resturant? Hadde ikke likt å se brystvortene til andre når jeg skal spise...

• Liker 6
Skrevet
AntiBullshit skrev (12 minutter siden):

Minner meg mye om slik jeg husker hun pleide å kle seg på 2010-tallet. Eksempel fra 2013: image.thumb.jpeg.4c6014209d36d6e3541b66e27d24418c.jpeg

https://sophieelise.blogg.no/1358015108_kveldens_outfit.html

Puppene er jo,opplagt nok,kunstige på begge bilder.

Men de ser jo pålimt ut,veldig cartoon preg over det.

Lurer på hvor lenge disse innleggene blir før de øker/minker i størrelse.

• Liker 11
Skrevet
J.. skrev (9 minutter siden):

Puppene er jo,opplagt nok,kunstige på begge bilder.

Men de ser jo pålimt ut,veldig cartoon preg over det.

Lurer på hvor lenge disse innleggene blir før de øker/minker i størrelse.

Kanskje hun har tenkt å bli den sprell levende versjonen av Jessica Rabbit?

• Liker 9
Skrevet
Lorieen skrev (29 minutter siden):

Kanskje hun har tenkt å bli den sprell levende versjonen av Jessica Rabbit?

Nærmer seg med stormskritt.

• Liker 9
Skrevet
Lorieen skrev (1 time siden):

Får faktisk vondt av henne... 😢 Synes dette virker så trist.

• Liker 10
Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

For de som måtte lure..

Screenshot_20210902-175312_Jodel.jpg

Overpyntet er vel ikke det første man tenker her....

Skrevet

Uff,det er så tragisk😔 Har ikke foreldrene snakket med henne om dette så hun var yngre og etterhvert når det bare fortsatte? Eller er hun bare så sta og dum som ikke vil høre eller skjønner at dette ikke er bra? Det er jo så grusomt sånn hun holder på. Skjønner hun virkelig ikke selv hvordan hun fremstår? 

• Liker 11
Skrevet
Syrinia skrev (1 minutt siden):

Skjønner hun virkelig ikke selv hvordan hun fremstår? 

Nei.

• Liker 13
Skrevet
Loke37 skrev (4 timer siden):

Ser hun betalte 4.150.000,- i 2018 for det. Heftig prisøkning på nesten 3,5 mill på 3 år, hun forventer. 

Tror nok de har priset for høyt, ja. Ikke alltid det lønner seg. Hvis de hadde gått ut med 5,5 som flere andre rekkehus i området kunne de kanskje fått inntil 6 feks. Personlig synes jeg leiligheten var overmøblert på bildene og hadde ikke helt sansen for badene. Men det blir jo smak og behag selvsagt. Hun brukte venninnen Charlotte på første leiligheten og gikk ut med grei pris og fikk solgt ganske lett for mer enn de ba om mener jeg å huske. Får hun 7,5 for denne er det virkelig en stor overpris i det området. Og det er et borettslag og ikke selveier, med de fordeler og ulemper det kan medfølge 😊

• Liker 12
Skrevet

"Ikke vær sur på meg for at jeg er overpyntet, vær sur på deg selv for at du ikke er det 😍🥂" - sa hun lakonisk, vendt mot speilbildet sitt i vinduet mens hun strevet med å posere for å ligne en slags Boxing Helena på restaurant iført nyinnkjøpte bryst såvidt dekket av en nattkjole fra kanskje MyMuse idet bordkavaleren på kommando trykket på mobilens utløserknapp. Rekkehuset på beste østkant er tross alt ikke solgt, noe må de jo skåle for til hvitvinen. 

"Ingen armer, ingen kake" tenker jeg.

• Liker 43
Gjest Kattedama
Skrevet

Lurer på hvem kopi Elise har kopiert? Og hun er vel snart  tilbake til den gamle størrelsen på implantatene. 

Skrevet

Kan være fordi jeg liker å pynte meg selv, men jeg vekslet i alle fall bare mellom to tanker: 

Hvorfor forsøker hun å se ut som om hun mangler armer??

Og au så vondt det ser ut med så harde pupper 😳

• Liker 19
Skrevet
Syrinia skrev (8 timer siden):

Uff,det er så tragisk😔 Har ikke foreldrene snakket med henne om dette så hun var yngre og etterhvert når det bare fortsatte? Eller er hun bare så sta og dum som ikke vil høre eller skjønner at dette ikke er bra? Det er jo så grusomt sånn hun holder på. Skjønner hun virkelig ikke selv hvordan hun fremstår? 

Mtp at faren hever lønn for at hun holder på som hun gjør, og har forsvart det med nebb og klør i debatter da han var "manageren" hennes - så tror jeg vi kan si at de nok har støttet dette hele veien -  desverre. 

Hva var det han uttalte da SE AS ble konfrontert med kroppsfokuset "Hun deler jo bare litt fra livet sitt". 

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...