Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor mye rekkehuset hennes ble solgt for?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmetreet skrev (3 minutter siden):

Noen som vet hvor mye rekkehuset hennes ble solgt for?

Det er ikke solgt ennå.

• Liker 5
Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Det er ikke solgt ennå.

Oi! Enten en pågående budrunde eller eventuelt ingen som har lagt inn bud enda da. 

• Liker 2
Skrevet
Palmetreet skrev (1 minutt siden):

Oi! Enten en pågående budrunde eller eventuelt ingen som har lagt inn bud enda da. 

Hun skrev på instagram i går at det skulle være budrunde i dag.

• Liker 2
Skrevet (endret)
McKibben skrev (På 2021-8-21 den 20.35):

Akkurat det er vel ganske normalt. 

317D1B6D-9A51-47E6-86B5-AFEB7D1A402A.jpeg

8B31C47B-F731-4509-98BF-70B25046F377.jpeg

25D858F8-6748-44DA-87E4-A6D7530DF39D.jpeg

D0DAB810-50AE-4E9B-AD24-32CD7C7C3E28.jpeg

7D237E28-56E5-4850-B53E-985605C934CD.jpeg

Jeg må poengtere at mange av disse telles ikke siden det ikke er SKAPDØRER slike det er hos SE. Disse hyllene er åpne eller har mellomrom mellom sofa og hylle. Hos SE var det helt inntil, men ja, var nok for at rommet skulle se større ut. 

Endret av anonMrX
  • Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin.

Gjest hulillerunde
Skrevet
Lorieen skrev (3 timer siden):

Hun skrev på instagram i går at det skulle være budrunde i dag.

Det virker ikke som om det er noen budrund...men jeg kan ta feil. Vet at det i noen tilfeller pleier å komme i annonsen at "bud er mottatt", men pr nå står det ingenting, ei heller at det er solgt. 

Skrevet
hulillerunde skrev (1 minutt siden):

Det virker ikke som om det er noen budrund...men jeg kan ta feil. Vet at det i noen tilfeller pleier å komme i annonsen at "bud er mottatt", men pr nå står det ingenting, ei heller at det er solgt. 

Nei, og SE er vel ikke akkurat kjent for å være sannhetens eller pålitelighetens høyborg heller. :Knegg:

• Liker 22
Gjest hulillerunde
Skrevet
Lorieen skrev (3 minutter siden):

Nei, og SE er vel ikke akkurat kjent for å være sannhetens eller pålitelighetens høyborg heller. :Knegg:

Nei sant lol! 

Skrevet
hulillerunde skrev (56 minutter siden):

Det jeg tenker også. SE ville jo ha skrytt av det så fort den var solgt vil jeg tro. Er nok ikke like mange i målgruppen for dette rekkehuset til den prisen tenker jeg. 

• Liker 3
Skrevet

Dagens Bloggerne episode viser igjen at hun ikke ønsker hverken venninde eller assistent,men støttekontakt..

• Liker 13
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Dagens Bloggerne episode viser igjen at hun ikke ønsker hverken venninde eller assistent,men støttekontakt..

sa hun hvorfor?  det virker rart. støttekontakt er ikke det samme som assistent. Hun trenger sikkert alle tre tingene. 

• Liker 8
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Lol.

Screenshot_20210831-132455_Jodel.jpg

Man må jo bruke en mill på å gjøre den beboelig ...

• Liker 7
Skrevet
Pust skrev (31 minutter siden):

Man må jo bruke en mill på å gjøre den beboelig ...

Det er ikke SE sin leilighet. Det er en annen leilighet hun visstnok har bodd i en liten stund?

• Liker 8
Skrevet
allesote skrev (44 minutter siden):

Det er ikke SE sin leilighet. Det er en annen leilighet hun visstnok har bodd i en liten stund?

Så megleren benytter anledningen til å bruke varemerket Sophie Elise til å selge en leilighet som hun en gang har bodd i? Litt sånn før Harstad kaller opp en gate med det samme varemerket? En slags variant av "Kilroy was here"?

Okai.:nori:

• Liker 24
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (19 minutter siden):

Så megleren benytter anledningen til å bruke varemerket Sophie Elise til å selge en leilighet som hun en gang har bodd i? Litt sånn før Harstad kaller opp en gate med det samme varemerket? En slags variant av "Kilroy was here"?

Okai.:nori:

Så utrolig spesielt. Som om leiligheten skulle ha en ekstra verdi for potensielle kjøpere fordi SE har bodd der🤣

Nesten så det skulle vært hengt opp en liten plakett over døra med: "Her bodde Sophie Elise fra 2014 til 2018"

Skrevet
Finlay skrev (18 minutter siden):

Så utrolig spesielt. Som om leiligheten skulle ha en ekstra verdi for potensielle kjøpere fordi SE har bodd der🤣

Nesten så det skulle vært hengt opp en liten plakett over døra med: "Her bodde Sophie Elise fra 2014 til 2018"

Enda verre.

Det er leiligheten hun leide sammen med Ariel i.. tja.. 3 mnd,tror jeg?

• Liker 21
Skrevet
allesote skrev (3 timer siden):

WTF? Jeg trodde det var et bilde fra rekkehusleiligheten, og tenkte på alle speilflaten og grelle fargene der. My bad.

Ellers var det virkelig en merkelig markedsføring, som om det er et pluss at en påvirker som elsker å gå rundt uten klær, har vært i den leiligheten? Har de vasket nøye etterpå?

• Liker 14
Skrevet
J.. skrev (6 timer siden):

Litt kleint når Karine sier at hun er der for Sophie alltid. Det snudde brått. Noen som vet hvor lenge de spilte inn bloggerne? Får vi se overgangen fra samboer til singel?

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...